Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Fang den lille pige...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Fang den lille pige...
"Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre Kajika... og dine følelser ligger ikke hos mig, det ved jeg godt! Jeg kan godt acceptere det... men lad os nu komme videre inden det bæst indhenter os." sagde han og rejste sig op.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er enig... lad os gøre en ende på det bæst..." sagde han.
*Han stjal hende fra mig...* tænkte han og kneb øjnene sammen.
"Ma'lakel er et uhyre, og hans død vil være et godt skridt til at besejre Zane!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lad os vente på ham her. Jeg skal nok opdage ham..." sagde han.
De kunne lige så godt vente på ham hvis de skulle kæmpe. ET baghold ville højst sandsynligt ikke nytte mod Ma'lakel.
"Jeg elsker dig Kajika" sagde Velarian. Han vidste at dette kunne blive hans sidste kamp, og selvom hun ikke elskede ham, havde han brug for at sige det alligevel.
Gæst- Gæst
Ma'lakel nåede dem lidt efter de var stoppet, han kom frem hård og sej med øjne klar til at dræ-... eller det skulle kan tro han gjorde: kluntet vaklede halv-dæmonen ud af buskende imens han bandedes uafbrudt på abyssel hvilket ville lyde som en masse hvæs! Han kæmpede en brag kamp for at komme fri fra en gren der havde sat sig fast i hans hår. Da han endelig havde vundet kampen imod den onde onde gren, trak han en lille kvist ud af sit hår og vendte sig imod dem med e tlettere opgivende udtryk.
,, Jeg hader... naturen!!".
Månen lyste op det markante hårde ansigt der tilhørte et væsen skabt til at gå i kamp og vinde! Hans grønne bæst øjne fæstnede sig på de to "elskende" som de stod og holdt hinanden i hånden, for mange tusinde år siden kunne han se sig selv i den lille elver knægt. Stærk, så stærk i viljen, med et hjerte der kunne knuse selv de største fjender for den pige han elskede så inderligt, det var bare sådan en skam at han ikke var lige så stærk når det galt alt muligt andet. Halv-dæmonen der var godt et halvt hoved højere en elveren samt en del bredere, stod nogle gode meter fra dem. Han var stoppet, stoppet fordi han ville prøve at gøre det en lille smule let for dem. Hans mørke brummende stemme der kunne virke så tiltrækkende men samtidig så hårrejsende kunne høres igennem den skov hvis dyr var blevet fuldstændig stille: som vidste de at en jæger var i området.
,, Jeg vil prøve at gøre det let for jer... Dådyr, kom med mig og jeg lader Velarian leve... men hvis du absolut ønsker at se sort elveren lide mere på grund af dig, så er du velkommen til at se på imens jeg gør det samme som da vi stod ansigt til ansigt med Hydraen".
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Hendes hår bevægede sig flagrende som stofsjalerne om hende i hvidt, som var hun mægtig, dog var hun det men hendes mest magtfulde evne duede ikke på dæmoner fordi de ikke indholdte blod, eller de fleste gjorde ikke, og hun kunne ej bruge den mod Ma´lakel bare sådan med fri vilje. Hun betragtede ham mens vinden blidt strøg sig over dem alle 3.
Sidst rettet af Kajika Tirs 29 Jun 2010 - 13:30, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Han spændte hurtigt buen af sin ryg, lagde tre pile på den og spændte den til det yderste mend han sigtede mod Ma'lakel.
"Tro ikke at det er dig der vinder den her kamp..." hvislede han koldt, nærmest som Zane.
*Han tog Kajika fra mig...* tænkte han vredt, og sendte de tre pile afsted mod halvdæmonen.
Gæst- Gæst
,, Lad da han komme til mig, som jeg til ham, og så vil jeg æde af hans rådne lig med stor glæde.".
Med de ord, der knap gav mening til hvad de andre havde sagt begyndte de træstammer som Ma'lakel holdt ved at blive mærkeligt tørre af udseende, at ælde på en mærkværdig måde, og et sløret tykt lag ville ligge sig på ydersiden af dem. Dådyrets, telekinese var svag lige hvad han havde set siden hun baksede med bare at få smidt dem imod ham, så hvis Ma'lakel skulle vælge at kaste træstammerne tilbage i ansigtet på dem ville hun sikkert ikke kunne få dem stoppet inden de ramte. Og derfor var det sikkert godt han ikke gjorde det. Han smed de to træstammer ved sin side imens han blev ved at koncentrere sig voldsomt, og så kom det. Et udbryd som hvis man så en eksplosion i slowmotion. De to træstammer spruttede med en blå lilla ild der ikke var til at tage fejl af, det lignede en form for Hellfire, bare denne her var anderledes men på hvilken måde? Det var ikke til at sige. Hurtigere end man helt kunne nå at følge med, begyndte en linje af denne nye Hellfire at kører rundt omkring dem, så de stadig stod nogle gode meter fra hinanden men ellers omfavnede 'ilden' resten. Hvis man kunne ligge to og to sammen var det ikke svært at se hvad Ma'lakel var ude på som cirklen blev færdig: han ville fange dem, bruge skoven som han ikke nærede nogen form for pligtfølelse overfor, som våben imod dem. Den alt ødeæggende 'ild', som egentlig blot var naturens egne energier tvunget sammen på så højt et plan at de reagerede ved at danne varme. Varme vis temperatur kunne toppe selv de varmeste underjordiske masser, hvis det var det Ma'lakel ønskede. Han var i sandhed blevet stærkere, havde i sandhed udviklet sig til noget større og mere farligt. Stile lod han skoven blive opslugt af hans flammer, de arbejdede sig vej fra cirklen og ud af. Efter det så han op, et ansigts udtrykt der hverken var hoverende eller overlegent, blot alvorligt og koncentreret. De grønne øjne der mest fokuserede på Velarian og hans bue, men også holdt øje med det lille Dådyr ud af øjenkrogen. Han var opsat på at så ihjel, det var ikke til at tage fejl af.
,, Your move..".
"Hellfire..." hviskede han og kneb øjnene sammen.
"Har Zane lært dig det?" spurgte han og spyttede på jorden foran Ma'lakel.
Uden at vente på svar, spændte han sin bue, og affyrede tre pile direkte mod Ma'lakels ansigt.
Lige da han havde sluppet strengen, sprang han selv til siden og løb frem mod Ma'lakel.
Han regnede ikke med at pilene ville ramme, men måske var de nok til at aflede halvdæmonens opmærksomhed i det ene øjeblik...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
// Kajika når du angriber så husk at beskriv hvilke dele af Ma'lakel du gerne vil ramme, altså hvad du sigter efter. Og når du bruger telekinese, beskriv hvordan du bruger det, som fx at du koncentrere din krops energi over på stammen og bruger din viljestyrke til at løfte den og kaste den derhen hvor du vil. ^^//
Velarian landede på jorden lige ved siden af Ma'lakel, og med en hvislen, tændtes de iskolde, blå flammer om hans knyttede næver, og han slyngede et meget hårdt slag direkte mod Ma'lakels ansigt.
*Smag min Frostfire!* tænkte han.
Gæst- Gæst
Hun så hen mod Ma´lakel i det hun satte sig ned og koncentræret sig, mens hendes hænder lavede mærkelig snorre bevæglser som rørte hun ved vand eller nærmere kung fu agtig bevægelser? som skulle hun til at skyde noget efter ma´lakel i det hun mærkede smerte op af kroppen og røde tegn kom frem på hendes krop langsomt og nærmest snit agtig, mens hendes tænder bed sammen og håret flagrede let, mens bladene kredste om hende, samt hendes øjne blev mere mørkeblå i det, hun rejste sig op men dog var hun blevet mere kontrollerende omkring sin energi nu og fordi velarian ikke havde råbt til ma´lakel da han angreb fik hun stilhed og kunne bruge fuld styrke af sin telekinese i det hun lod hænderne graciøst lave smukke blide bevægelser mod dem som rørte hun... vand.
Hendes negle lyste fordi hun var så fokuseret og hendes eneste mål var ikke ødelæggelse men fast holdelse.. hendes læber blev let fugtede i det hun brugte så meget energi på at holde dem, holde velarian fra at slå Ma´lakel og holde ma´lakel fast som hun gjorde ved Velarian... hendes krop rystede at det store pres"Ma´lakel... Jeg har en fornemmelse over at... du ikke er så glad for din kolde herre mere som du en gang var, fordi? ellers ville du ikke at dette dræbende blik som kunne hans ordre være lige meget, har jeg ikke ret... at lige siden du så ham være sød mod mig har du syntes han har været svag? har jeg ret, er det, det jeg ser i dine øjne?, at du ingen respekt mere har for dette sortvæsen fordi at vis du ikke har , så stop dette blodudgydelse og indgå en lille deal med os, så vil ingen af os lide.... undtagen mig jeg vil gerne give mig til dig vis du lover en ting, at samarbejde med velarian om at vældte Zane ned af tronen og styrte hans magt i grus, samt finde så mange i kan til at hjælpe barishan ville være en god hjælp som forsvar og som skjold kunne i godt få brug for en med telekinese bare ikke mig, jeg vil lade mig tage til fange af dig men så skal du lade velarian gå.... og så lader jeg min skæbne gå i møde jeg har i lang tid haft fornemmelsen af at mit liv ville ende... om jeg vender tilbage som spøgelse eller overhovedet ikke det?... det ved jeg ikke i nu men jeg ved at Zane har reageret for længe" hun gik hen mod dem i mens hun holdte dem indtil hun mærkede smerten i hele kroppen og hendes kontrol forsvandt fuldstændig i det hun faldt til jorden med et skrig og lå blot der ikke død men nærmere tabbet for energi forsvarsløs og udmattet....
Gæst- Gæst
// Mark vær sød at forklarer hvordan du laver dine ting, hvordan du fremmaner dit kulde og så videre O.o.. lidt mere... detalje ville være rart! :D
Side 2 af 2 • 1, 2
» den lille oprørsk Pige (åbnet)
» En lille elver pige søger emne
» fang mig vis du kan ;)
» lille dukke lille - Mieu
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus