Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
en jaget efter mad // Macha //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
en jaget efter mad // Macha //
T: 00:00
O: ingen
V: nymåne
S: skoven
Mikala gik i skoven . Hun hade det godt i dag inegn var efter hende og ingen viste hvor hun var henne , så kort sagdet hun var i sikkehede eller det ville hun tro , hun håbe at der ikke kom nogen efter hende idag . Hun hade sin taske i hånden hun var på mærkeren i dag efter hun hade være urolig i nogen tid , hade hun få endt trussels breve og pakke da det var nogen som ville skræme hende . Fra vid og sans og det hade lykkes ret godt
O: ingen
V: nymåne
S: skoven
Mikala gik i skoven . Hun hade det godt i dag inegn var efter hende og ingen viste hvor hun var henne , så kort sagdet hun var i sikkehede eller det ville hun tro , hun håbe at der ikke kom nogen efter hende idag . Hun hade sin taske i hånden hun var på mærkeren i dag efter hun hade være urolig i nogen tid , hade hun få endt trussels breve og pakke da det var nogen som ville skræme hende . Fra vid og sans og det hade lykkes ret godt
Gæst- Gæst
Sv: en jaget efter mad // Macha //
"Nådadada.. Er den lille heks på skov tur igen idag. Havde Zane's mænd ikk gjort det af med dig alligevel" lød en velkendt stemme fra et træ tæt på hende. Det lange silkehvide hår med det violette skær og de klare og smukke blodrøde øjne var ikk til at tvivle på. Men alligevel blev hun siddende på grenen uden at rigtigt vise nogen interasse i at ville angribe hende. Der var stadig få blodspor rundt om hendes læber og hendes hænder var godt indsmurt i den rode tykke væske.
//Måske en idé at spørge om man vil emne først ^^ Men det er okay..//
//Måske en idé at spørge om man vil emne først ^^ Men det er okay..//
Gæst- Gæst
" Macha du hold dig bare væk jeg advar dig jeg er meget stærke nu end sidste gang vi så og nej de kunne ikke da Zane benådet mig og over lod mig til min storesøster så nej " sgade Mikala og sø vredt på hende hun huske godt sidste gang de hade set hinanden hade Macha bidt hende kort i nakken og efter lod hende alene
// når jo undskyld //
// når jo undskyld //
Gæst- Gæst
"Hey ved du nu hvad, kryb! Jeg sidder jo bare her helt roligt og så vadder du mig.. Og så ville jeg jo bare hilse" Macha lød ikk sådan ligefrem overbevisende men alligevel heller ikk som at hun ville gå til angreb på hende hvert sekund der nu passerede dem. Hendes smil voksede. "Men hvis du gerne vil have at jeg skal teste dine så kaldte nye evner.." Hun hoppede roligt ned fra træet og landede blødt på jorden igen. Så så hun op på Mikala. "..så vil jeg ikk lade mig spilde af tid"
Gæst- Gæst
Mikala var klar bare ikke nogen høje lyde det svække hendes kamp evner og så var hun et let bytte for dem som ville angriber hende " du komme bare an Macha jeg er ikke bange for dig mere og vil aldrig mere blive det " sagde mikala og var helt klar
Gæst- Gæst
"Klart klart! Det accebteret jeg fyldt ud.." Macha stod så lige bag Mikala og sad efter noget tid så plduselig på hendes skulder med sine ben strammet godt og grundigt om hendes hals. "Og nu ikk noegt med at forhaste sig vel.. Men faktisk er det dejligt at høre at du ikk er bange for mig mere. Betyder det så at du stoler på mig og vil være min ven eller betyder det at du hader mig lige som alle de andre?" Macha strammede igen grebet om Mikala's hals men slap så pludselig og stod foran hende med hovedet let på skrå og spørgende øjne. Macha virkede lidt anderledes.
Gæst- Gæst
Mikala så forskræger og forviret ud 2 hvorfor skulle jeg hade dig Macha " sagde mikala hun gned sin hals efter Macha hade stramme omkring den hendes øjne var blide og kærlig hun reget lige så stille ud efter hende ikke for at skade hende men for at kramme hende
Gæst- Gæst
Macha spærrede sine øjne lidt op og da hun fandt ud af hvad Mikala havde gang i trak hun sig hurtigt tilbage. "Stop det pjat! Selvfølgelig ved jeg at du hader mig eller bare afstyr mig!" råbte hun og trak sig igen lidt tilbage hvorefter at hun satte af og sprang op på en høj gren og vidre til den næste. "I er alle sammen på samme måde!!" Ordene rungede lidt svagt gennem skovens område hvor efter at der blev stille igen.
Gæst- Gæst
" det var alser såren jeg vil ikke skade dig jeg har ikke hadet dig men nu gøre jeg her prøver jeg at være søde i mod dig og hvad er takke for det du er kold og ond bæst 2 sagde mikala og gik sin vej " og for reste Monster " sagde mikala og gik vider hun følde sig såret hun ville bare kramme Macha men hun hade tror at Mikala ville skade hende men det ville mikala ikke
Gæst- Gæst
Lignende emner
» jaget efter mad Zira(privat)
» På jaget // Mieu=privat //
» På jaget // Nifi=privat //
» Jaget af sine fætter // ÅBNET EMNE //
» Jaget og fange af sine fætter // Damia //
» På jaget // Mieu=privat //
» På jaget // Nifi=privat //
» Jaget af sine fætter // ÅBNET EMNE //
» Jaget og fange af sine fætter // Damia //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives