Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
jaget efter mad Zira(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
jaget efter mad Zira(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
jaget efter mad Zira(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
jaget efter mad Zira(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
jaget efter mad Zira(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
jaget efter mad Zira(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
jaget efter mad Zira(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
jaget efter mad Zira(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
jaget efter mad Zira(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
jaget efter mad Zira(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

jaget efter mad Zira(privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:03

T: 23:30
O: ingen
V: nymåen
S: søen



Kiker gik rundt ved søen. Han var på jaget efter mad i form af friskt blod så var han ligeglad med hvilken slages blod det var, bare han kunne får noget at spise han hade ikke spite siden mandag og det var lørdag i dag. Så han var meget sulten og søget efter det over alt ved søen men kunne indet finde, som han kunne spise så han satte sig i et træ og vent på at en eller ander ville komme forbi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:09

Zira hvar vandre ned til søen eller vandre og vandret forhun svævede hen over jorden som om hun var let som en fjer en dog var det kun på grund af at hun ku styre vinden som det lystede hende, hun var iført en hvid løs hængne kjole og om halsen bar hun en sølvhalskæde med en sølv medajon og ved siden af den sad en lang smuk sølvfløjte med masser af huller ned langs siden, på føderne bar hun intet, hun så ud i luften imens hun nærmede sig søen.

//du må godt bide bar ikke drik alt hendes blod;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:12

Kiker så hende. Selv om hun var en af ham svagetheder kunne han ikke styre sig mere og spreng på hende, og bore sine tændet ned i nakke på hende med en styrek som han aldrig hade tor han kunne. Mønster så han begyndte at drikke af hendes blod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:16

Zira udstøte et chokeret skrig da hun belv overfaldet af en mandlig blodsuger"hvad har du gang"sag hun vredt og bed sig i læben af smerte men rakte så sin hånd op i luften og kort tid efter kom en stærk vind og prøvede at få blodsugern væk fra sin narke, hun ville ikke gi op hun ville ikke dø nu*efter 3000 år gidder jeg ikke dø af en blodsuger*tænkte hun koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:21

kiker slap hende. Og bliv slynget ind i et træ og lå flad på maven med blod omkring munden der var hendes blod, det hade mætte ham godt men han var også svaget når han var for tæt på en dæmon. Kiker kom valkne på bene " tak for mad det hjalp " sagde kiker og ryste på hovedt * nej hvad laver jeg dog *tænket Kiker og fik sin nomal øjenfarve tilbag " det må du undskyld jeg tænket mig ikke om er du okey var jeg for hård ved sig " spurte kiker


// skal i seng ses //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:45

Zira smilde køligt da hun fik ramt på den blodsugne mand som blev kaste gennem luften og remte et træ hvorefter han rejste sig op og undskyldte*hvad?*tænkte hun og sendte ham et vagsomt blik"først angriber du mig og nu undskylder du?"sag hun køligt"jeg tar ikke imod din undskyldning "sag hun så kort og så lidt rundt men tilbage på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:17

Kiker satte sig forviret ned i græsset. Han forstod ikke hvorfor han hade bidt hende uden grund den eneste grund hade haft, var at få noget at spise " jeg kan godt forstå at du ikke tag i mod den det jeg gjore var ikke pænt gjoret " sagde kiker stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:26

Hun betragte ham let og gik forsigtigt hen mod ham eller gik hun svævede hen over jorden med lethed"hmm du er en ret blødvampyr ik?"sag hun spørgne og stoppe op da hun dogikke var sikker på om han ku kontrolere sin trang til blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:37

" se du jeg er mere mennskelig end vampyrlig men ja det er jeg og bare rolige min trang er væk for i dag " sagde kiker. Og så på hende og ned i jorden hans hænder og ben ryste under ham, da hun var dæmon og det var en af hans svageheder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:52

Hun nikke så svagte og svævede tæter på hvorefter hun satte signed ved ans side"det er nok også det bedste "svared hun og betragte ham let med sine lilla øjne som lyste svagt op"hvorfor ryster de?"spurgte hun så og nikke lidt mod hans krop"Zira"tilføj hun for at præsentere sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:00

" du er dæmon og det er en af mine svageheder så dit blod gre mig træt og svage " sgde kiker. Og så ned i jorden han kunne ikke rigtig rør sig da hendes dæmonblod som han hade drukke af. Gjore ham svaget og et nemt bytte for vampyrjæger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:02

Hun betragte ham letmen rystede så på hovdet af ham"du må da så passe på hvem du drikker blod fra"sag hun roligt og s¨å lidt rundt*sikke en svaghed at ha*tænkte hun og så op mod himlen hendes svagheder var dog lidt bedre efter hendes ejen mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:08

kiker nikke " det var ikke før jeg hade drukke af dig da jeg opdaget at du var dæmon " sagde Kiker. Og så ned i græsset han hadet som tider sig selv for at være en blodsuger og drikke fra ander. Det var det værste han viste i hele verden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:11

Zira nikke svagthvorefter hun lag sig ned på ryggen og så op på himlen"så det godt jeg ikke angriber dig nu hvor du er svag"sag hun roligt og løftede sin hånd op i luften imens hun lavede små tegn med fingrene hvorefter en kniv af luft dukke op i hendes hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:15

Kiker forsøget at komme en smule væk fra hende. Men måtte give op og falde sammen i græsset ved siden af hende, han kunne kanp nok gøre noget " du her ret " sdge kiker og lukke øjne. Og var ved at falde i søven han var meget træt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:18

Zira smilde svagt og betragte ham let hvorefter hun pustede til kniven og den forsvandt så hurtigt igen hvorefter hun tog sin fløjte af halskæden"bare vil dig så spiller jeg en rolig melodi"sag hun stille, hun satte fløjten til munden og begyndte med lethed at puste i den imens hendes finger elegandt bevægede sig over de mange huller i siden af fløjten hvorefter en smuk ren dog stille toner kom ud af fløjten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:33

Kiker lå og lytte til musiken. Han hade sin egen fløjte som hans også spille på vis han kedet sig, men lige nu lå han bare og slappeaf til musiken og indet skulle forstyre det nu hvor han lå lige så godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:42

Zira fortsatte med at spille på fløjten imens hun langsomt lukke øjne og lod sine tanker fylde hendes sind, man ku tydligt hørre at hun havde spille mange år dahun igen fejl lavde og kunne også gøre det med lukkede øjne dahun vidste præcist hvor hullern var på fløøjten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:57

Kiker lå og lytte med. I mens han sammen kræfter igen men hendes blod bruse i hans krop så der var sværet, at komme til kræfter igen men det skulle nok lykkes for ham så snart hendes blod. Ikker længe bruse i hans egen åre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:01

Zira spillede roligt vidre imens hun langsamt åbnede øjne og skævede kort til ham før hun lukke dem igen og lukke alle tanker ind i en lille del af hendes hjerner så de ikke ku forstyre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:05

Kiker sagde ikke et muk. han hade ikke ville forstyre hende i hendes spil da han var fortrylle af den, skønden musik hun lå og spille for ham han nynne svaget med på den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:07

Zira slog igen øjne op hvorfter hun så let rundt før hun igen lukke dem og spillede vidre, efter lang tid slutte hun musikken og satte fløjten fast i sølvkæden igen hvorefter hu sukke svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:17

Kiker lå stille ved siden af hende. Hans krop så ud til at være forladt men han lå bare og sov tunget i græsset, ved hendes side han rulle rundt på maven og sov vider på den måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 19:02

Zira betragte ham let imens hn lå der og sov hun undre sig dog over hvorfor han stollede o´på hende hun ku da li så godt være en morder men folk dømte hende på udsenet ogikke det indre sådan var det i hendes verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 19:33

Kiker hade sset ind i hendes inder. Og det for var han ikke bange for at sove ved siden af hende, da han aldrig sov så tunget som man som tider skulle tro at han gjore men der passe bare ikke. Han lå på maven og nynne svaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jaget efter mad Zira(privat) Empty Sv: jaget efter mad Zira(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum