Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et opgør med en masse blod // vincent=Privat // EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et opgør med en masse blod // vincent=Privat // EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et opgør med en masse blod // vincent=Privat // EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et opgør med en masse blod // vincent=Privat // EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et opgør med en masse blod // vincent=Privat // EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et opgør med en masse blod // vincent=Privat // EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et opgør med en masse blod // vincent=Privat // EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et opgør med en masse blod // vincent=Privat // EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et opgør med en masse blod // vincent=Privat // EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et opgør med en masse blod // vincent=Privat // EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 9:54

T: 23:00
O: en gammel fjende
V: overskyet
S: skoven



Mikala stod i skoven . Hun hade et opgør med en gammel fjende han var så ond i mod hende selv da de gik i skolle sammen , hade han vært ond i mod hende og nu var hun træt af at han hele tiden og så igen skulle slog eller skære hende . Til blods være gang de så hinande og Mikala kunne ikke fordrave ham efter han hade snitte hende i skuldere , i dag hun holdt for sin bløden skuldere " din nar lad mig så være jeg vil ikke se dig mere . Så lad mig være i fred og kom aldrig tilbage igen " sagde mikala vredt , men han grint bare og snitte hende dybet i knæet så hun faldt . Sammen og lå så hun ikke kunne komme op igen han støde kniven i mod hendes hjerten , men ramte kun hendes skulder stæder for hendes hjerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 10:02

Vincent slentere rundt ved natte tidspunket ude ved skoven han havde lyst til en tur for at få sig selv fri, for de minde rhan havde, tanker han ønskede at fjerne, og blikke han ønskede at finde. Hans røde lange kappe flagrede smukt lydløst i vinden, mens han gik med lette, tunge skridt. Hvem ville ønske at være på dette sted på dette tidspunkt svaret måtte han finde selv..Men der gik ikke lang tid før han fandt svaret en pige, en mand, blod han havde hvist kommet ud på skoven et dårligt tidspunk, og alligevel så gik han hen mod pigen"Lad hende være..Hun har ikke gjort jer noget i bæster!"lød det fra hans mund den blege glimtende hud i mørkets ly'.Han gik jaget dem lidt væk fra hende, og stod nu med en hånd for at hjæplpe hende på benene hvis hun kunne stå oprest

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 10:05

" tak skal du har " sagde mikala og kom op og stå hendes sår healde sammen hun så på hendes fjende ahn var noget så vred over at blive forstyret i at gøre det af med mikala hun var en ung og smuk pige med lillaøjen og sløvfarevt hår hun stod bag Vincent da hun ikke har for mange kræfter tilbag at kæmp med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 10:15

Vicnent mærkede hende bag sig det var også bedst hun opholdte sig der og ikke andre steder, for det kunne blive farligt, han var ikke særlig vnelig når folk gjorde folk ondde og han vidste enlgi ikke hvorfor hun var herude så sent, og rudnt om de mænd"Godt du kalre den..Tillad mig at præsentere mig selv mit navn er Vincent Valentine, rigte navn Valentino"sagde han og mens han holdte en hånd ved hjertet bukkede han kort forover sig, blikket blev til et vredt, men lidt efter lidt til et roligt et"hvad ville de, hvad har du gjort sidne de efter dig"spurgte han dybt, med hans kvaltskrigende stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 10:19

" mikala Tung og jeg har ikke gjroe dem noget de ar min fars fjender så de angreb mig bare uden grund det er nok fordi jeg linde mig far en smule men ellers linden jeg min mor " sagde mikala hun viste at hun var i sikkehed baf Vincent det ture de ikke at rør hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 10:24

Vincents øjne glødede munden var ikke gemt under hans jakke, beklædning, menhver gang Vincent talte kunne tænderne ikke ses hans mund, løftede jo også sig få centimeter"´Din far er hvis en slem fyr"sagde han stille, og så rundt om dem hvor mændenne var henne, han havde ikke taget pistolerne frem de var gemt af vejen, han ville jo ikke bruge dem hvis det ikek avr en nødsituation.Skoven lignede sig selv dybe omgivelser, skygger de var meget hyggelig at være her men også en ære at møde Mikala Tung

//sorry manglende krea fortiden//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 10:32

" tja som tider kunne min far godt være en smule ond men det ænder side da jeg bliv født men ikke tilgav min far at han hadefår mig med min mor da de ikke måtte være smamen 2 sagde mikala hun fløde sig tryg han hade sin pistol i jakke lommen og den var ladt bare for at være på den sikker side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:55

Huden på ham glimtede kort og han kiggede til hans højre side, skimtede kort Mikala s hår men så til sig efter mændene som var efter hende, mon de kom tilbage han avr klar, hvis de kom"Javel ja...Lyder ikke meget godt du må havde haft det svært.."sagde han stille, og skulede til hende, for at se hvad hun lavede lidt ombaved ham*bare husk Mikala at passe på..*tænkte han og ville ikke sige det højt, for det kunne ende med at hun kom i fare.Vincent lugtede lidt frem til mændene der var spor fra dem deres lugt afslørede jo en hel del for ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:00

" tja som tider 2 sagde mikala hun satte sig ned hun var øm over det hele efter hendes sår hun stammen forbeningen om sit knæ og sine skulder for at komme mere tilkræfter og bliv stærket endnu hun var ret stærk men lige nu var hun træt og udmatte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:06

Pupillerne skulede til hendes forbind mens han satte sig på hug ved hende og tog fat rundt om forbiningen"du burde passe bedre på...Især med dit blod mændene er ude efter det kan jeg føle..Og jeg kan heldighvis godt holde på min trang"sagde han normalt lidt stille med den kvaltende stemme, og tone mændene kom tættere på det kunne Vincent tydeligt mærke*de kommer..*lød tankerne rundt i hans hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:09

Mikala nikke 2 det ved jeg men det er en smule svære når de er flere om en og du skal ikke tænke på mig lige se heller efter dem " sgade mikala og så ned hendes lillaøjne diret af fryget og skræg hun var så bange med lod ham ikke så elller mærke det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:16

En bevægelse over Mikala s hoved blev udført hendes følelse, bange, frygt for hvad der ville ske, og at de kom tilbage var tydelig for ham."Vær ikke bange der sker dig ikke noget så længe jeg hos dig"lød det fra ham med et stærk greb rundt om den ene pistol som han nu havde i højre hånd. Han hørte mændene og frygtede ikke noget han var ikke bange men mere spændt, lidt træning kan man altid bruge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:20

Mkala hde ladet sin kaliver 23 powershovgon en hæftig pistol som kunne gøre meget ondt vis man bliv ramt af den hun på stikkeren og holst bare fat omkring den så hun bare skulle trække den frem vis det skulle bliv nødvendig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:22

Vincent kiggede på Mikala var hun helt okay, eller ikke så lod han en bevægelse med hovedet lidt på skrå for at se lidt bedre efter, og så denne bevægelse stoppe."Vi er ikke alene, vi kan ikke være alene her der er andre ved os"sagde han stille tonen var dyb lidt kvaltende som den altid var

//sorry lidt krea tab//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:08

Mikala så ned hun viste at hun ikke kunne være i fred hun var meget være for mange hun var ikke en pige man skulle spøge med da hun kunne være farlig vis man tigerte hende på den rigtig måde men lige nu var hun træt og udmatte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:16

Vincent kiggede på hende, og snuede frem lidt med en tænkene mine"kom frem hvor i gemmer jer"sagde hun med hovedet til den ene side, og den anden side han var ikke bange men meget spændt"Mikala har du enlig mange kræfter nu eller du mest svag nu er du ikke"spurgte han stille..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:20

" jer er meget svage " sagde Mikala hun sad op af et træ hun ryste og så ned i græsset og viste ikke hvad hun skulle gøre hun var bange for at komme mere til skade nu men Vincent var der så de gjore hende nok ikke noget mere nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:42

Vincent kiggede på hende og lyttede lidt til skridtene der kom tættere og tættere på dem"hmm kan høre dem"sagde han stille i en let stille tone

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 18:17

Mikala lytte stille til skrideten som kom tæt og tæt på dem mikala rejste sig valken op på bene og så uroliget rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 16:51

En høj lyd lød lidt væk fra dem Vincent troede de var tættere på dem men det så ud til at de slet ikke var det alligevel han kiggede lidt hen på Malika med et dybt ligegyldigt suk"De er lidt væk fra os men de vender nok tilbage en dag...Det bedsteste ville være at holde øjnene åben efter flere fare det kan mest skade dig da du er et let offer"fortalte han med et kor nik hans øjne glødede af had i et øjeblik han ville ikke lade dem komme så meget som tæt ind på ham og Malika ikke når Vincent var i nærheden han slog noget af den sorte lasede kappe væk fra kroppen og kiggede på lommen hvori at pistolen sad i han skulle lige til at tage den op men ville ikke sende et forkert sinal til Malika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 11:35

Malika sad op af et træ.Hun fandet sin ene pistol frem så hun var klar til vis de kom igen men der var ikke sikkert, ar de kom igen sådan lige med det sammen hun kom valken på bene hun så bange rundt. Hun hade en flænge i siden som blødte slemt men det hade hun ikke opdaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et opgør med en masse blod // vincent=Privat // Empty Sv: et opgør med en masse blod // vincent=Privat //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum