Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
du fremmede - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
du fremmede - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
du fremmede - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
du fremmede - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
du fremmede - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
du fremmede - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
du fremmede - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
du fremmede - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
du fremmede - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
du fremmede - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

du fremmede

Side 4 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 19:29

inuyasha så at månen var hel og stivnede. fordi han var halv demon.. blev han menneske ved fuldmåne. han gemte sig hurtigt bag et træ. hans far skulle ikke se ham som menneske, for når inuyasha var menneske, havde inuyasha sort hår som sin mor. og så var inuyasha meget let at såre.
(logger 19.30)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 19:34

Han så op på månen og tænkte på dengang Izayoi og ham havde set på den sammen.
Han så hurtigt hen mod inuyasha
"Hvad gemmer du dig for?" spurgte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 7:48

lad vær med at kigge.. jeg er ligeså svag som mor nu" sagde inuyasha. han satte håret op i hestehale. men holdt sig stadig skjult. han vidste jo, at hans far aldrig havde set ham i menneske form, det mest irreterende var at bag fra når han var menneske, lignede han sin mor. og det var mega pinligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 8:23

inuka så på sin bror som om hun hørte han tanke, men det kunne hun ikke, hun rystede på hovede "ni-san hvorfor ønsker du styrke" spurgte hun, hun kendt sin bror godt og kunne aflæse ham som en bog "ni-san hvad er din grund til det" spurgte hun og så ned på sin håndled , der var en brunlig ring omkring hende hånled

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 8:25

inuyasha stivnede da han hørte hende. han turde ikke vise sig. selv inuka havde aldrig set hans som menneske ved fuldmåne, for det var altid der inuyasha sjulte sig. han sukkede. "lad være med at komme inuka" sagd ehan. et lille vindstød fik fat i inuyashas hår. så det fløj til siden. og så det sorte hår kunne ses

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 8:38

Inuka så mod sin børn og sukkede, er kom en ildflamme på jorden foran hendes bror "Du ikke den eneste med ny kæfter ni-san, men ni-san hvorfor skal jeg ikke se dig" hun lagede hovedet på skrå, hun slukkede ilden foran sin bror, "Jeg har set dig som menneske , kan du ikke huske den gang med Zann" spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 8:41

hør.. du har.. men far må ikke, " sagd ehan. han tørrede sin løbe. "det er nok at jeg blødte for øjnene af far, og gjorde far hissig" sagde inuyasha. "hør jeg får aldrig nye evner, som dig inuka, jeg er bare den jeg er..." sagd ehan. "selv ikke mit sværd kan jeg ændre, som far kan ændre sit, og det er fordi far er fuld demon og jeg er kun halv" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 8:46

Inuka rejst sig op strakt kroppen, og så mod sin bror, hun begyndte at gå hen mod ham og stod nu bag samme træ og smilede kærligt til sin bror, "du har nok ret du ikke få nye, men jeg fik kunne denne da zann gav mig dem, har ikke selv uvirkelig dem" sagde hun og løftede en hånd som hun lagde på sin bror kind "og det med far, tjaa tror du ikke han klar, ved godt du vil ha han skal være stolt af dig, men tænk du har beskyttende mig alle disse år"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 8:53

han flippede over at jeg skjulte en tot af mors hår i min mund" sagd ehan flovt. "mon far ville være mere glad.. hvis.. jeg ikke levede, og mor gjorde istedet for mig" sagd einuyasha. han ønskede til hver en tid at deres mor levede, i stedet for ham selv. da han fælte sig som den største idiot i demon verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 8:58

"hvorfor skulle han ønskede det ni-san" sagde hun og så ned "vis der nogle som skal føle skyld er det mig du ved" sagde hun og kiggede på ham med et trist blik, men det var varm og blid og forstående "men jeg er glad for ni-san lever, for vis du ikke gjorder havde jeg ikke overlevet, plus mor valget at sende dig og far væk så i overlevede hun vidste de vil komme "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 9:02

hør jeg giver ikke andet end problemer inuka, det ville være bedre hvis jeg ikke var her. og at mor var.. så kunne du også få en normal familie med en far og en mor.. i stedet for en dum bror" sagd einuyahsa. han hadet altid sig selv og var aldrig tilfres med sig selv nogensinde. han så væk, og satte sig ned. "når den pokkers måne er væk, bliver jeg igen demon" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 17:12

hun bliv sur og det var tydligt at se , hun gav sin bror en lusning, og en tår faldet ned over hendes kind "Nu holder du op, det var mors valg at redde dig, hun gøre det så du kunne live og far, hun forventede faktigst at jeg døde med hende og det " hun stoppede og træk vejrt dybt, hun vil falde ned nu, Inuka bliv ikke tit sur og når hun gjorder kunne hun ikke rigtigt styr sine order og bevægelser , hun holdet fast i sin hånden mens hun træk vejt dybt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 17:50

Han havde lyttet til deres samtale, han stod jo kun lige omme på den anden side at træet.
Inuyasha som menneske? Det var da ikke muligt...Men måske? Og hvordan havde det indflydelse på hans kræfter?
Han så op på månen...Altid havde månen kun betydet mysterier.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 17:53

inuyasha gned sin kind. "hør du døjer ikke med at blive et svagt menneske ved hver fuld måne vil.. fint.. gør hvad du vil!" sagd einuyasha. han løb væk, han ville ikke tale med hende lige nu. han var alt for vred

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 17:56

søskende.
De vil altid være der for hinanden, men nå de tror de hjælper viser det sig bare den anden bliver sur eller føler sig misforstået.
Han så efter inuyasha...Han kunne ikke tage øjnene fra ham...Han havde aldrig set ham som menneske før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 17:58

inuyasha roede sig i håret. han lignede sin mor bag fra. han samlede nogle flotte sten op, og så på dem, han samlede mange, og lå dem pænt i en fin bunke. han nynnede en melodi.. sin mors melodi fra den sang hun altid sang. han smilede og puttede stenene i en lille pose

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:04

Han forstod ikke helt hvad han lavede, men ville ikke gå hen til ham.
Håret...Håret lignede for meget Izayois...Han holdt altid afstand fra andre der lignede hende...For hun var død, sådan var det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:07

inuyasha smilede. han ville gå mod præste byen, for at give stenene til en kvinde der havde givet ham mad, hver gang han kom i sin menneske form. han pillede en sten ud af sin fod. og satte håret i hestehale, når det var oppe, lignede han ikke sin mor. og held for det.. de sidste gange han havde været i præste byen, var han blevet jaget fordi nogen havde troet han var en kvinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:13

Han så igen på inuyasha.
MEn kiggede så væk igen, kunne ikke klare at se på ham i menneskeskikkelse, selv om hans hår var samlet i en hestehale.
Han vente ryggen til ham og begyndte at gå væk fra ham, gennem kirkegården.
Kun plasken fra en vandpyt kunne høres da han gik, ellers var det lydløst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:16

inuyasha så op og smilede. "så er månen på vej ned" smilede han. hans hår blev sølv og halen og ørene kom frem igen. han så på inutaisho. "hey far er du okay" sagd ehan. *hvad er der med far* tænkte han og kløede sig bag øret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:32

Han gik lidt vidre, stoppede så midt i en vandpyt og kiggede hen på inuyasha.
"Selvfølgelig" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:38

godt.. jeg mindede vel ikke for meget om mor" sagd ehan. det var ret flovt for ham, at ligne sin mor så meget, når han var i sin menneske form. han rystede på hoved. og så på sin far. han så mod himlen med et smil, men syntes hele tiden at høre sang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:50

Han svarede ikke men vente ryggen til ham og gik vidre over kirkegården.
Han kiggede ligegyldigt på gravstene og alle de døde planter omkring dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:52

han satte sig oven på sin mors grav, han lyttede, til den sang han kunne høre. han smilede over sangen, det gjorde ham glad, men også trist. sangen mindede ham om hende. og det pinte ham. han savnede hende og så meget, men det vidste alle jo vel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:56

*intet er som man ønsker det* tænkte han og så ud over resten af kirkegården.
Den så tom og forladt ud, hvilket den jo også var.
Hvorfor lå Izayois grav sådanne et sted? Den havde fortjent...Hun havde fortjent et bedre sted.
Et sted hvor graven blev passet, hvor folk kunne komme og tænke: hvem mon der er?
Eller bare et mindre besøgt sted, for han brød sig ikke om tanken med at folk kom og kiggede på graven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du fremmede - Page 4 Empty Sv: du fremmede

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum