Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

feeling like dissappeared? (Scream)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 19:39

Hun skrig i mens han blev ved indtil hun skubbede ham hårdt af og sagde"NEJ! jeg tilhøre ingen dit svin!" hun lukkede øjnene sammen og bed sig i underlæben i det hun tog sig let til maven og mærkede blot båndene der ville printe det ind i hans håndled men en ting havde hun ikke sagt til ham... at vis den ikke fik printet hendes navn ind for under 2 timer i hans håndled så ville hendes jomfru hinde lukke og os afvise hans hersker ejermulighed over Scream... Hun så på ham og tænkte*så det nu* hun hev fast i båndene i det hun løb igennem ilden og mærkede den syde om hendes krop... hun skrig af smerte men gik i hyper fart og løb alt hvad hun kunne...."2 timer og så tilhøre jeg ham ikke.... jeg vil ikke dø!!... men heller ikke være Zane´s men heller ikke en voldtægts mands! tøs" hun bed sig let i underlæben og så rundt mellem træerne og fandt et skur og låste sig der ind og lukkede døren og låste mens hun holdte den og så hvordan båndene prøvede at finde vej ud mellem sprækkerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 19:48

Han kiggede efter hende, imens at ilden forsvandt, han sukkede lydløst, idet at han lod sine sorte vinger glide frem og han lettede fra jorden, med al sin kræft fløj han hurtigt efter hende og fik øje på et skur som hun holdte sig fanget inden i, med sin ene hånd vendt med håndfladen op, dukkede frem en flammende kugle frem. Som han pustede lige så stille til, hun skulle ikke undslippe! Han ville vinde!.. Han landede ned på jorden ved hende, efter at ilden havde ramt skuret og det begyndte at stå i flammer. Dark trak hende ind til sig.. hun skulle ikke dø.. overhovedet ikke.. det ville han ikke lade ske, da han slog sine vinger omkring hende og sig selv, "Hold dine øjne lukket.." mumlede han, imens at han stadig holdte fast i hendes håndled. "Denne her gang.. har du ingen muligheder for at slippe uden om.. ilden er ikke nem at gå igennem eller hoppe over for en vampyr" sagde han roligt og kyssede hende på kinden. Han ville ikke lette og redde hende med det samme, hun skulle mærke varmen fra ilden.. han førte igen sin pik ind i hende også.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 19:54

Scream skrig da der gik flammer i skuret og da hun ville åbne stod han der igen... som ville han forfølge hende forevigt.. hun skrig så højt hun kunne i det hun prøvede at komme nær ilden men den ville gør hende til aske, hun så på hans nærmest nøgne krop og stod der iført sin top der dækkede hendes nøgne ben mens han gik tæt på hende hun prøvede at holde båndene væk men de tog fat i ham og så skete det... printet satte sig fast ved hans håndled og hun skrig så inderligt højt om hjælp mens varmen bagte hende og hendes blodtåre faldt til jorden de stod på mens hun mærkede ham komme op i hende igen"Argh! du behøves ikke ! gør det igen!" hun bed tænderne sammen og skubbede ham ud af sig og gik ned i knæ og prøvede at beskytte sig fra at få den ind i sig igen men hun mærkede det... han var hendes mester nu.... 3 mester på så kort tid!... hun tog sig til halsen og hostede... hun kunne ikke holde til det eller ilden.. hun så op mod ham i det hun brugte sine sidste kræfter for at skubbe sin nye mester mod ilden i det hun besvimede, med et hårdt bump mod den bløde jord.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 19:59

Dark så på hende og blev da bekymret som hun faldt sammen og besvimede, han bukkede sig ned og gjorde sådan med at han kunne løfte hende op i sine arme.. hvorefter at han lettede fra jorden og væk fra ilden med dens varme som kunne dræbe en vampyr. Han sagde ikke noget... desuden var han også mundlam, han vidste ikke hvad han skulle sige, ordløs? Hm, Mystisk? Eller ikke? .. "Vågn op.. Scream.. please.." sagde han så stille imens at han kiggede ned på hende, bevægede sine vinger imens.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 20:27

Hendes øjne var lukkede og hendes sind holdte verden væk mens hun stille lå livløs i hans arme mens hun ej forstod hun var væk fra de smukke flammer.. hun åbnede øjnene efter nogen minutter og så rundt i det hun tog fat i dark for ikke at falde og sagde"hvor bringer du mig dog hen?!" hun kiggede helt uforstående på dark i det hun klamrede sig til ham netop for ikke at falde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 20:31

"Et mere sikkert sted hen på jorden.." svarede han imens at han konsentrede sig om at flyve, da han kiggede ud i luften, "Du vil være på jorden igen om ikke så længe.." sagde han roligt og bed sig i læben, "Bare hold fast.." tilføjede han og fugtede let sine læber. Han fik øje på en slags bakke, hvor der også var gravsten. Men sådan at man alligevel kunne gå der.. han fløj der hen og ned, hvor landede på fødderne lige så stille og stillede hende forsigtigt ned. "Jeg.. skal lige hente mit tøj.." sagde han, og begyndte at gå og lede efter det.. han var jo stadig nøgen....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 21:35

hun så på ham og ville ej åbne munden for at lukke flere ord ud i det han faktisk havde voldtaget, hun ville ingen respekt ha for ham frem over i det han vendte sig og ledte, gik Scream med forsigtige skridt bagud listende og gik langsomt væk fra dark blot for at komme hurtigst muligt væk fra ham og hjem af. hun kunne egenlig ikke holde til mere lige forløbig... hun bed sig let i underlæben og mumlede noget uforstående i det hun gik sin vej fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 13:47

Dark mærkede godt at hun var på vej væk.. "Jeg forbyder dig i at mødes med Zane.. du må ikke være i nærheden af ham.." sagde han højt og klart og tydeligt.. det var en ordrer.. ellers så ville han dræbe hende med at fange hende med ilden og lade hende rådne op. "Jeg tilbyder dig blot friheden ved at være sammen med mig" sagde han og vendte sig om, for at se på hende, gjorde sin ene hånd klar til at knipse med sine fingre igen.. så der ville dukke ild op omkring hende. Men han gjorde det ikke endnu, han ville først høre hvad hun havde at sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 14:35

Scream stoppede op i det hun så på dark og sagde"nej!! det kan du ikke gør!... du ... du kan ikke forbyde mig frihed jeg intet legetøj eller kæledyr du bor sikkert ingen steder og jeg har ingen steder at bo!! dit uhyre jeg vil aldrig lære at holde af dig!!!" hun så på ham og var helveds bange for ilden han kunne lave og ikke nok med det så havde han voldtaget hende 3 gange!!.. hun stod der helt forsvarsløs og så mod hans fingre og sagde"bare prøv!" hun kom til at huske en af sine ´meget gemte evner som hun ikke havde brugt da hun var i panik... hun kunne forsvinde...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 15:38

Ubevidst begyndte der at falde tåre ned af hans kinder. "Jo.. jeg har en lille hytte et sted.. eller det er mine forældres, men de bruger den ikke mere, og jeg er der ikke så tit, så jeg betragter det ikke som mit hjem" sagde han stille, imens at han kiggede på hende, "Scream.. jeg.." mumlede han og kunne mærke at han var ved at blive sur.. vred.. en masse følelser blandet sammen, hvorfor kunne hun ikke bare indse at han elskede hende og ville gøre alt for hende? Være venner med hende.. han vidste bare ikke hvad han skulle gøre, end andet det som han først fik på tankerne.. hvad skulle han ellers gøre? Han kunne jo ikke vente på at hun ville tale med ham også videre.. han måtte vel bare indse at der ikke ville være noget venskab der.. eller lidenskab imellem dem. "Du må gøre hvad du vil.." sagde han så og ville give slip på hende, selvom han ikke kunne, han fortsatte med at græde, "Du skal bare vide at jeg elsker dig, selvom jeg har gjort det ved dig.. jae.. du må også glemme at jeg er din mester.. jeg lader dig være.. holder mit ord på det.. du kan gå.. jeg gør dig ikke noget.." mumlede han og bed sig hårdt i læben, han kiggede lidt ned af sig selv, "Undskyld.." tilføjede han, og gik tæt på hende, kyssede hende blidt på munden og masserede hendes læber mod sine, inden at han gik væk, det var tydeligt at hun ville forsvinde for hans øjne. Han vendte sig dernæst om og begyndte at lede efter sit tøj, imens at han egentlig stadigvæk græd.. faldt triste tåre ned af hans kinder.

//3 gange..?! wtf? det er jo løgn....//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 15:47

//Nej ^^ først da han kom ind i hende men hun nået at skubbe ham væk, så da han fik hende hårdt lagt ned og stak den helt ind og så stak hun af igen så båndet ikke kunne printe hendes navn i hans arm og så i skuret hvor det endelig fik printet navnet ind i hans arm :D//

Scream stod der helt stille og betragtede ham i det hun gik ned i knæ og tænkte*jeg tror.... jeg var for hård ved ham... men jeg kender ham knap nok han er ikke mikey og så alligevel... argh! mit hoved kan ikke holde til dette* hun prøvede at bruge sin evne til at forsvinde men.... men den var væk?... hun kiggede mod Dark i det hun sagde"nej vent jeg.... undskyld det var ikke mening at virke så hård undskyld dark" hun rejste sig op og gik stille hen mod ham i det hun tog hans hånd og krammede sig ind til ham mens hun stille mumlede"undskyld det var ej mening at være sådan.... undskyld" hun så stille op mod ham og sagde"men hvordan troede du ellers jeg ville reager" hun sukkede let og sagde"og vis du skal give afkald på mig skal du sige Scream jeg gir hermed afkald på dig men så skal du os vide at du aldrig kan blive min herre igen og mit bånd blot vil afstøde dig fordi som man sige en gang afkald altid afkald"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:03

//Nåårh O.o//

Dark kunne ikke lige forstå hvad der var ved at ske, lige før at han knipsede sine fingre med sin ene hånd, da han blev lidt forskrækket, han havde ikke regnet med det, overhovedet ikke. Men han gjorde hende ikke noget, et svagt smil dukkede frem på hans læber, imens at han alligevel bare kiggede ned i jorden, "Mhm.. jeg havde fortjent det, du behøver ikke at undskylde, det var min skyld det hele.. at al dette skete.." sagde han roligt, og bed sig i læben, imens at han stille førte sine arme omkring hende, han sank en lille klump, efter det hun sagde med hvis han gør afkald på hende, idet at han kiggede på hende, prøvede på at kigge hende ind i øjnene. "Vil du ikke have mig som mester.." spurgte han så stille og lod sine lilla øjne hvile på hende. Han ville gerne høre hendes mening omkring det.. hvad hun ellers havde at sige..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:06

hun rødmede let og sagde"vis du gir afkald på mig så der intet problem mere og så er jeg Zane´s slave igen og han vil ej kunne lugte dig såååå det nok bedst tror jehg men så jeg hans igen men jeg tror han er ligeglad med jeg hans slave så længe jeg bare er hans men så kommer du heller ikke i problemer og så vil alt være løst og ved det gode gamle igen" hun rømmede sig let i det hun så ham i de smukke øjne og hendes var blodrøde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:14

Dark satte sig ned på hug, "Hm.. jamen.." mumlede han og sukkede lydløst. Tørrede sine øjne irriteret væk, han havde ellers lovet sig selv at han aldrig ville begynde at græde, selv ikke overfor for en pige, "Jeg kan ikke Scream.." sagde han stille og vendte sin hånd op med håndfladen, hvor mærket var på. "Kan ikke.." tilføjede han. Kunne mærke at han var ved at fryse, kunne sagtens varme sig selv op, men hvis Scream rørte ved ham igen, ville hun så rådne op af det. Så han lod være. Han kiggede stille op på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 19:03

hånden af hendes tog blidt om hans håndled og hun så ham i øjnene med dette blik der sagde at det intet gjorde men hun ville få store problemer nu som hun skulle rode sig ud af og at han forbød hende at se Zane det kunne han ikke fordi så ville Zane først mistænke hende og så ville det hele ramle sammen rundt om hende og hendes liv ville ende og hans med"Jamen Dark!... vis dette bliver ved, så ved jeg ikke hvad vi gør?, Zane vil lede efter os og jeg kan ikke forblive din okay"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) - Page 2 Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum