Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
feeling like dissappeared? (Scream) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
feeling like dissappeared? (Scream) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
feeling like dissappeared? (Scream) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
feeling like dissappeared? (Scream) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
feeling like dissappeared? (Scream) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
feeling like dissappeared? (Scream) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
feeling like dissappeared? (Scream) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
feeling like dissappeared? (Scream) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
feeling like dissappeared? (Scream) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
feeling like dissappeared? (Scream) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

feeling like dissappeared? (Scream)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 19:57

Sted: Kirkegården.
Tid: IRL.
Dato: d. 5. juli
Vejr: Himlen er mørk, og samtidig er der lidt blæst.
Omgivelser: Dark.
Påklædning: Kig på avateret.

Dark dukkede op på kirkegården, hvor han med sine fødder landede elegant på jorden, imens at hans sorte vinger bevægede sig. Men med et forsvandt de, og han lod sine lilla øjne glide rundt, for at bemærke om andre var til stede eller om han var alene, lige nu så det ud til at han var alene. "Hm, sikke et trist og et skummelt sted.." mumlede han for sig selv imens at han smilede let og begyndte at gå rundt imellem gravstenene, stirrede ned på navnene af de gravstene som han passerede forbi. Imens at der lidt blæste, hev det fast i hans lilla hår, lange flotte hår. "Nej.. Mikey.. ikke igen!" udbrød han og stoppede op med at gå.. efter at Mikey havde forladt byen, havde han mødt Dark.. og var blevet hans fange inden i hans krop.. og han prøvede nærmest hele tiden at slippe ud, men det måtte han ikke! Dark krummede sig lidt sammen, og gik ned i knæ, imens at han førte sine arme omkring sig selv. "STOP DET!" råbte han irriteret, og et smil bredte sig på hans læber, da Mikey ikke længere drillede ham.. Mikey slappede mere af og var væk fra Darks sind.. så der kun var ham til stede..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:03

//Er du MIKEY...O_O//

Fødderne bar hende ud af gravkisten hun havde søgt til flugt i fra den stegende sol mens hun blidt rettede lt på det pjuskede hår trådte hun ud og opdagede længere henne af at der sad en dæmon for sig selv i det hun grinte.. hun forsvandt med det samme og stod nu direkte foran ham med et smil langs læberne og hendes glubske store hunde der var næsten 2 meter høj og 2 meter lange.... hun grinte og sagde"jamen halløj er du ny her??" hun kiggede sødt på Dark i det hun rakte hånden ned mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:09

"Jae.. jeg er ny" sagde han køligt og kiggede op på skikkelsen der talte til ham, og opdagede at det var en pige, hvor han med det samme vidste at hun var en vampyr, "Og.. det er du ikke, kan jeg gætte mig frem til?" spurgte han nysgerrigt og tog imod hendes hånd, klemte den let, og kunne mærke at hendes hud var kold som marmor, inden at han trak sin hånd til sig, "Dark Angel.." præsenterede han sig og rejste sig ordentlig op, hvorefter at han fik øje på de store modbydelige hunde.. modbydelige.. det syntes han selv at de var i al fald. "Og.. hvem er du?" spurgte han efter et stykke tid, imens at han smilede, Dark smilede altid.. og var positiv, imens at han også havde meget selvtillid i sig. Et charmerende smil spillede sig over hans læber imens at han kiggede på hende. "Altså.. de hunde der.. skræmmer mig ikke.. og jeg kan hurtigt flygte" tilføjede han med et lille grin, hvilket han faktisk kunne, for han havde jo vinger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:21

Hun forsvandt direkte foran ham og nogen røde bånd lod sig vikle klistret om hans liv, så halsen på ham så armene som var de slanger, så bene og nu var hele hans krop i hendes magt i det hun hviskede i hans øre"selv dine små vinger ville ej kunne hamle op med min magt over dig nu, desuden undervudere du mig, jeg kan hypnotisere dig for det første og disse bånd er ikke normale de har en vampyrs fulde overmenneskelige styrke og ingen er stærkere end en vampyrs styrke tro mig" hun grinte i det hendes bæster kom tættere på og hun havde ham jo i et stramt greb vis han gjorde noget hun ikke ville ha kunne hun kvase hans krop så let som ingen ting fordi hun var nyfødt vampyr og de var altid de stærkeste i 3 måneder.. hun smilede kært og slap ham i det hun sagde"desuden er det kujoner der flygter og det godt de ikke skræmmer dig fordi ellers lå du allerede død nu" hun strøg blidt håret til siden og sagde"mit navn har du skam ikke brug for overhovedet dark"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:28

Dark kiggede bare ned i jorden og smilede. Han blev ikke bange eller fik hverken kuldegysninger og det føltes heller ikke rigtig at blive kvalt på nogen måde, det gjorde ham ingen skade. Vidste INGEN frygt. "Selv hvis jeg troede på dig.. ville jeg være ligeglad" sagde han og grinte let, men strakte sine arme efter at hun havde givet slip på ham. "Du har måske ret, det er ikke alle som tiltrækker mig" svarede han med et charmerende smil, da han vendte sit blik mod hende, "Kan du ikke beskytte dig selv, siden du skal have de hunde med dig?" spurgte han nysgerrigt og kunne ikke lade være med at fnise lidt. Kvinden her, morede ham meget. Sikke latterlig hun var. Det charmerede ham på heller ingen måde da hun fangede ham. Der skulle meget til for at charmere ham og gøre hans knæ bløde. Men han vidste jo heller ikke hvorfor at hun lige direkte fangede ham på den måde? Fordi han havde ikke gjort noget overhovedet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:34

Hun så undrende på ham og sagde"HAHAHAN troede du jeg ville chamere mig ind på dig nøøøj hvor er du klam! haha jeg ville aldrig nogen sinde i hele mit udødelige liv! date sådan en taber som dig dark og de er en del af min even så nej jeg skal ej ha nogen til at beskytte mig når de er en del af min evne og ikke almindelige hunde, og ikke nok med det så flygter jeg ikke som dig på dine små engle agtige vinger kujon så vis du vil ha mig undskyldt loser så vil jeg endelige gå videre når du skal være så uformel... og ubehøvelet i din dialekt og din frembrug af ord der blot strømmer ud som de vil med street slang og alverdens kvaler i form af billede sprøg og grimme små lumske smil du blot sender som var det stråler fra solens morgen" hun tog sig til munden og grinte let i det hun ny syntes han så sød ud men hun gad ikke nogen.... egenlig ikke mere...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:39

Dark smilede og kunne ikke lade være med at fnise over hendes ord, "Godt så" sagde han og nikkede kort, men bekræftende. Et lumsk smil dukkede frem på hans læber, og han gik tæt om bag ved hendes ryg, uden at han tænkte så meget på hendes modbydelige hunde, som burde død, efter hans mening. "Du behøver ikke at være grov søde" hviskede han mod hendes øre, hans stemme var meget blid, idet at han slikkede hende hurtigt på øreflippen. "Så vil der ikke være ret mange som kan lide dig.. husk det.. af og til kan du godt være slem.. men glem ikke det gode i dig" tilføjede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:43

hendes nakke hår rejste sig i det hun stoppede op direkte og hendes hunde begyndte at knurre i det hun mærkede hans ånde i nakken og sagde"hva i??" hun mærkde slikket mod øret og over rødmede i det hun sagde"stop... lad mig.... mig være jeg... jeg ikke god mere okay jeg vil ikke sådan er det bare du startede desuden så er man nød til at være temmelig.... temmelig stædig og give mere end man ville okay dark" hun bed sig i underlæben og stod nu overfor ham og gik lidt bagud i frygt for han ville komme nær hende igen i det hun vendte sig om få meter fra ham og gjorde en bevægelse med hånden så hundene forsvandt....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:49

Dark så smilende efter hende, "Vil ikke gøre dig noget ondt.." sagde han og løb efter hende, så hurtigt han kunne, og han løb faktisk ret hurtigt.. af en dæmon at være, han havde øvet sig. "Jeg vil blot give dig noget fra Mikey.. ham mødte jeg på vejen" hviskede han mod hendes øre, inden at han dukkede op foran hende og kiggede hende ind i øjnene. Tog fat i hendes arme og strammede lidt grebet.. så hun ikke bare kunne gå nogen steder hen.. forlade ham.. Dark ville fuld føre det som han fik besked på fra Mikey. Hans lilla smukke øjne gemmenborede sig i hendes, langsomt lod han sine læber ramme hendes, masserede blidt hendes læber inden at han kyssede hende blidt og lidenskabeligt, så at hun også ville kunne komme til at nyde det og ikke skulle føle det som en straf, sådan skulle hun ikke føle det, overhovedet ikke. Med tiden slap han roligt sit greb om hendes arme så hun igen stod fri og egentlig bare kunne gøre hvad der passede hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:59

Hun slog om sig med armene og sagde"Nej og hvad vis du intet ondt vil mig jeg vil intet okay blot leave me alone" hun bed sig temmelig hårdt i underlæben i det hun mærkede ham tag fat i hende og sagde"slip og hvad mener du med Mikey!! ville give mig noget jeg gjorde blot som han sagde, jeg skred okay sådan er det og mmmH!" hun så overrasket på Dark i det, det var som om der var noget magisk om dem mens dark kyssede hende og hun lukkede øjnene og kunne ej få sin arm til sig i det da han slap hende besvimede hun på stedet.... hun var helt væk i få minutter i det hun vågnede med slørede blik og sagde"hvor er jeg"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 21:02

Dark blev ret overrasket over hendes reaktion.. det havde han ikke lige regnet med, han blev også noget bekymret, og han satte sig ned på hug foran hende, "Du er på Kirkegården.." sagde han stille med et skævt smil, som alligevel stadig var charmerende at kigge på. Han kiggede på hende, "Er du okay?" spurgte han og lagde sin ene hånd på hendes pande, for at tjekke om hun helt var rask, selvom han godt vidste at vampyrer ikke kunne blive syge på den måde som mennesker kunne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 21:40

Hun vågnede stille med de døsige øjne og sagde"ja jeg er helt okay men hvorfor kyssede du mig dog!" hun så rundt lidt uforstående og rejste sig så i det hun skubbede hans hånd væk og sagde"rør mig ikke igen jeg vil ej rørs af dig dark eller .... eller mikey okay blot stay away!" hun tog sig let til læberne og tørte hånden over dem og gik så lettere ubalanceret væk fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 21:45

Dark så efter hende, "Scream.. du virker svag.. må jeg ikke bare.. følge dig hjem?" spurgte han og sukkede lydløst, han kunne godt huske hendes navn, da han havde fået det at vide fra Mikey.. så.. "Jeg vil ikke være din fjende.." sagde han stille og gik med forsigtige, men alligevel sikre skidt imod hende, og havde besluttet sig for at han alligevel ikke ville følge hende hjem men..; "Vil du ikke nok blive?.. Jeg gør dig ikke noget.. Vil du ikke nok stole på mig?.. Hvis du stadig vil være Zanes mester.. er det fint for mig.. og Mikey skal nok acceptere det.." tilføjede han så højt at hun kunne høre det klart og tydeligt.. "Det er fordi Mikey er fanget inde i mig.. jeg.. er et specielt væsen.. ikke som alle andre.. kan være ond, men også god" sagde han stille, hun skulle da vide hvorfor at han nævnte så meget Mikey.. Men det var altså derfor og.. Dark var faktisk også på mange måder Mikey, alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 22:00

Hun stoppede op efter noget tid og tog ham i hånden blidt og sagde"tal ikke om Zane jeg vil intet høre om ham han er modbydelig, og tror han kan få hvad han vil ha og.... du må godt følge mig hjem vis du vil??" hun så på Dark med et lille påtrængende smil så godt hun nu kunne og rødmede let i det hun begyndte at gå hørte hun ham sige han hellere ville ha hun blev så hun stoppede blot op og sagde"fint så bliver vi men hvad vil du dog ? dark og okay så.... så siger vi han er det" hun grinte svagt og satte sig op af et grav kammer i det hun følte sig lidt svækket og sagde"så er du en dæmon?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 22:04

Dark fulgte efter hende lige så stille og satte sig ned i hug ved siden af hende, han nikkede så kort, "Ja.. jeg er en ild dæmon" sagde han med et skævt smil imens at han kiggede på hende, "Okay.. skal nok holde min mund", smilede han, og fugtede let sine læber, "Du tror ikke på at Mikey er inden i mig?" spurgte han så og undslap et lille grin også, måske var det også lidt svært at tro på. "Men det er sandt.. ellers ville jeg ikke have kysset dig med det samme på den måde" tilføjede han roligt, imens at hans lilla øjne hvilede på hende. "Jeg sætter pris på at du ikke gik.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 22:19

Hun nikkede stille og rødmede let i det hun så på ham og sagde"Hmmm okay dark men jeg vil ej ... du ikke mikey og du burde ikke blot kysse tøser sådan der det er helt uacceptabelt okay... så det intet jeg vil ha der er ok?? eller ja noget i den stil" hun fumlede lidt med ordene i sin mund og prøvede at virke helt rolig selv om hun ikke var det og sagde"ikke rør mig med dit ild så bliver jeg aske før du kan nå at ånde" hun så på ham nervøst, dog kunne hun li de smukke illa øjne han havde og mystikken over ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 17:51

"Okay.. skal jeg nok lade være med.." sagde han og bed sig i læben, "Men jeg har kun kysset dig.." svarede han stille og kiggede lidt ned af sig selv, "Skal nok lade dig være.. det havde jeg jo lovet fra starten.. da du prøvede at forsvinde fra stedet..væk fra mig.." mumlede han. Og sukkede lydløst, sendte dernæst et skævt smil da han kiggede på hende, "Hvad skal jeg gøre.. for at du vil tro på alt det jeg siger..?" spurgte han forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 18:10

scream rystede på hovedet og så op mod himlen i det hun sagde med en blid stemme for første gang"intet fordi jeg tror dig i mit hjerte men min hjerne siger det ikke er muligt ligesom den siger jeg død og dette blot er en drøm fordi væsner og vampyr kan ej findes og ikke nok med det så burde man ikke kunne leve så lang tid og magi og evner er heller ikke ægte men jeg stoler på mit hjerte og siger at alt dette er ægte og det du fortæller mig er sandhed Dark" hun så på ham med et smil nu og grinte let i det hun satte sig ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 18:35

Dark satte sig også ned, han ville aldrig kunne forstå kvinder, de var så forvirrende at finde ud af for det meste. Han tøvede let, "Okay så" svarede han bare med et svagt smil på mundvigen. "Må.. jeg kysse dig igen?" spurgte han stille nærmest lavt, så hun ikke rigtigt kunne høre det. Han ville gerne røre hendes læber igen.. de var bløde, selvom hendes læber alligevel var kolde som marmor. Hun var smuk. Dark forstod ikke hvorfor at der var noget som hed slave vampyr. Når en vampyr var en slave, havde de ikke noget liv, deres liv ville efterhånden blive kedelig når de ikke havde muligheden for at turde forelske sig i en anden eller have en flirt for den sags skyld i agt for at gå imod sin mester. Men hun valgte selvfølgelig selv hendes liv, om hvordan hun ville leve, det ville han ikke blande sig i overhovedet ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 18:57

Hun rystede temmelig fornærmende på hovedet i det hun tog hånden for munden og svarede"nej det må du ikke" hun betragtede ham kort efter og overvejede lidt hvorfor og spurgte så"hvorfor vil du da gerne det???... er der en speciel grund til dette .. kysseri ting du vil Dark" svaret var ikke langt fra, lyst sikkert han var sikkert drævet af en lyst til at berør de smukke læber men sådan var det jo for de fleste, hun fattede dog ikke til tider han betragtede hende med dette mærkelig dømmende blik som havde hun intet liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 19:06

Dark svarede ikke på hendes spørgsmål, det irriterede ham lidt med de ord hun brugte.. Han knipsede med sine fingre og der dukkede en slags ild ring omkring dem, flammerne var meget store og brandte som om at det var nogle flammer i en pejs. Han vidste at en vampyr ikke kunne tåle ild, et element som kunne dræbe dem. Han ville ikke have at hun skulle slippe væk, "Kære Scream.. det er noget som der ikke skal spørges om.. men noget der bare skal gøres" sagde han roligt med et charmerende smil, da han kravlede tæt på hende. Tog et stykke tape frem og placerede det på hendes mund, så hun ikke kunne bide ud efter ham.. idet at han førte sine hænder ned til hans buksers kant og åbnede sine bukser, trak dem ned til sine knæ samt med hans boxers, han ville voldtage hende.. hvis der ikke var andre muligheder, "Og husk.. jeg kan kontrollere ilden.. hvis du som et prøver at skade mig, skader du dig selv og vil være tæt på døden.." hviskede han mod hendes øre, imens at han så rev hendes tøj af. Spredte hendes ben lige så stille, og sendte et nuttet smil, inden at han førte sin pik ind i hende, tog samtidig fat i hendes håndled og strammede grebet om dem, imens at han begyndte på rytmen, frem og tilbage, "Mhm!" mumlede han og stønnede lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 19:14

Scream skrig højt og hvinede i det hun så panisk rundt og sagde"OMG!!! hva har du gang i seriøs! vis en af de gnister rammer mig så jeg så godt som aske på denne dumme jord!" hun kiggede lettere panisk over på Dark og så mere irriteret og vred ud nu end før da hun var uforstående og udmattet.. hun kraglede stille bagud og sagde"nej det skal det ikke!!! det skal ikke gøres" hun så på ham nu og prøvede at få ham af i det han trak sine bukser ned så hun nu på ham som var han et monster.. hun mærkede hans arme og mærkede ham trænge op i hende i det hun skrig højt og prøvede at slippe, lige inden han ramte hendes jomfru hinde skubbede hun ham hårdt! af med sine vampyr evner og fik sig kraglede lidt væk... Jomfru hinden havde ikke fået et for ovenlig skub til at springe så hun var sluppet forløbig... at skifte mester gjorde skam ondt på hende fordi halsbåndet stramte hver gang og lavede mærker ... hun kiggede på Dark i det hun rejste sig op og hoppede over ilden.. hun løb alt hvad hun kunne igennem kirkegården og så sig tilbage lidt i ny og næ.."DU SINDSYG!!!" sagde hun da hun havde hevet tapet af munden og gjorde alt for at komme væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 19:18

Dark fniste let, hun kunne løbe så hurtigt hun kunne, men han kunne let fange hende igen med ilden, hvilket han også bare gjorde, knipsede med fingrene igen, "Sindssyg ja.. måske" sagde han roligt og rejste sig op, han ville fuldføre det, om han så skulle jage hende til at han fik sin vilje. "Du kan ikke løbe væk fra mig Scream.." smilede han skævt og fugtede let sine læber, da han igen kom ind i ild ringen ved hende, han overfaldte hende, så hun kom ned at ligge med ham over sig, og kiggede hende ind i øjnene. "Sssh.." mumlede han og tog fat i hendes håndled igen, strammede dog ikke så meget igen, da han også kunne mærke at han ikke nær havde så meget energi igen. Førte da sin pik ind i hende og begyndte igen MEGET HÅRDT og så hurtigt som muligt, så han ville komme ind og ødelægge hendes jomfru hinde! Ilden ville ikke røre hende alligevel, hvis hun blev liggende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 19:23

Hendes hænder rørte jorden i det hun spraldet for at få det sindsyge bæst af sig men det var umuligt som om hans lyst var stærker end hende selv i det hun mærkede han endnu en gang ville ha hende... hun skrig alt hvad hun kunne"Zane!!!! ZANE!!! HJÆLP!!! Jeg ber dig Zane!! Argh!!!" hun mærkede hvordan han stødte på i hende og blodtårene stod ud ligeså snart han sprang hendes jomfru hinde mærkede hun de røde bånd komme"nej! stop .... nej jeg vil ikke slip argh!" hun mærkede hendes halsbånd stramme igen og hendes krop for ikke at sige underliv blive voldtager med hårde stød op i sig i det hun sagde"jeg! vil aldrig .... nogen sinde tilgive dig DARK!!" hun bed sig hårdt i underlæben i det hun prøvede at skubbe sig fri fra ham... indtil hun ligesom bare gav op.... hun lå der helt hjælpeløs og stirrede bare med de blodrøde øjne ind mod ilden.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 19:27

Dark blev bare ved, uden at svare hende.. så måtte hun bare hade ham.. men efter dette, kunne det være at hun ville syntes mere om ham, når de ville komme til at lære hinanden mere at kende. Han ville hende ikke så meget såre hende, men.. han kunne bare ikke lade være.. og ja.. altså.. han lænede sig stille ned og kyssede hende blidt på munden, "du tilhøre mig nu.." hviskede han, og slikkede hende blidt på næsetippen, selvom det gjorde ondt på hende.. så nød han det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

feeling like dissappeared? (Scream) Empty Sv: feeling like dissappeared? (Scream)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum