Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
alene i skoven EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
alene i skoven EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
alene i skoven EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
alene i skoven EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
alene i skoven EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
alene i skoven EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
alene i skoven EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
alene i skoven EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
alene i skoven EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
alene i skoven EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

alene i skoven

Go down

alene i skoven Empty alene i skoven

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 9:57

Sted: skoven
Tid: hen af aften
Vejr: overskyet, det havde regnet noget af dagen
Omgivelser: ingen

Zamm gik for sig selv alene gennem skoven han var meget ked det dampede fra hans øjne han kunne jo ikk græde vis hans øjne fyldtes med tårer ville de fordampe med det samme igen det var derfor der kom damp fra hans øjne han gik for sig selv han snittede et træ med hånden træet brændte op på 5 sekunder han gik videre og kom til at snitte til en hel del træer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i skoven Empty Sv: alene i skoven

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 10:00

inuyasha sad oppe i et træ og sov. han havde jaget dyr hele natten, så han var meget træt. men selvom han sov, så lyttede han med sine hunde øre. hans hale viftede fra side til side. han drøbte om den menneske pige, han havde mødt. med et vågnede han. da han syntes hans hale lugtede brændt. han så på sin hale, og rystede på hoved. men så så at der var mange træer der var brændt. kunne det være menneskenes værk. eller en demon som ham selv, dog selvom han kun var en halv demon. han hoppede ned af træet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i skoven Empty Sv: alene i skoven

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 10:05

Zann stoppede i en lysning han gik hen og satte sig i midten af lysningen mens han så på himlen han så ned i jorden der kom mere damp fra hans øjne jorden under ham var allerede brændt op selvom han kun lige havde sættet sig han så mod himlen igen han rejste sig "vis jeg nogensinde ser dit ansigt igen slår jeg dig ihjel" råbte han ud over skoven i håb om personen som han kaldte på hørte det "jeg vil ikk mere jeg vil ikk ha nogen af de 2 piger jeg kan ikk vælge"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i skoven Empty Sv: alene i skoven

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 10:20

inuyasha gik hen til ham. "er det dig der brænder mit hjem" sagd ehan og knyttede næven. han havde et ret kort lunde. "vi er faktisk nogle der bor her i skoven" sagd ehan. hans hale pjuskede op, fordi han var meget vred. "hvorfor pokker brænder du skoven" sagd ehan. "skøre fuld demon" sagd ehan og gik hen til et træ. han kløede sig bag det ene øre. *dumme fuld demon.. tror han kan tillade sig at brænde skoven, når det er mig og min families hjem* tænkte han og kløede sig bag det ene øre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i skoven Empty Sv: alene i skoven

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 10:23

han så på ham "du har slet ikk tænkt på jeg ikk kan kontrollere mine kræfter ligenu vel" sagde han kort "jeg er så fucking ked at jeg ikk kan gøre for det" han så på himlen lige hvad han trængte til en mere som blev sur på ham kunne det blive værre? det kunne det sikkert godt men han kunne ikk finde noget som kunne være værre end alle var sure på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i skoven Empty Sv: alene i skoven

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 10:25

//må smutte skrives

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i skoven Empty Sv: alene i skoven

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 10:26

inuyasha så på ham. "har du prøvet at tælle til ti.. min søster fortæller mig at jeg skal tælle til ti, når jeg er sur. eller tænk på noget andet" sagd ehan. han smilede lidt. "hvad mon inuka laver, sikkert gemmer sig for menneskerne" mumlede han. *og far sover sikkert, for han er sikkert træt* tænkte han med et smil. han så på himlen og tænkte på sin mor, han savnede hende meget. men han kunne jo ikke bringe hende tilbage livet.. da hun havde været død i 14 år

(okay)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i skoven Empty Sv: alene i skoven

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum