Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene i skoven? (Alice) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene i skoven? (Alice) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene i skoven? (Alice) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene i skoven? (Alice) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene i skoven? (Alice) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene i skoven? (Alice) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene i skoven? (Alice) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene i skoven? (Alice) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene i skoven? (Alice) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene i skoven? (Alice) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene i skoven? (Alice)

Go down

Alene i skoven? (Alice) Empty Alene i skoven? (Alice)

Indlæg af Logan Søn 27 Feb 2011 - 19:37

Sted: Skoven
Tid: 12.33
Dato: 6 marts
Vejr: Lidt koldt det er vel 6-7 grader
Omgivelse: en masse træer, et par enkle buske ellers ingen væsner/mennesker udover Logan
Påklædning: Skudsikker vest, løse sorte bukser, hvid tank top og sorte bokse handsker uden fingre (http://www.knockoutsports.dk/images/gloves/fightgloves/ko3_4finger1.gif).

Logan kom igennem Skoven, han havde en rygsæk på ryggen. Han var gået der hen for at finde et sted at samle sine tanker, han måtte finde en måde at få våben til sine oprører men dog stadig på en diskret måde. Han havde aldrig været i skoven før, især ikke om dagen, det var faktisk lidt uhyggeligt at tænke på, at der kunne være spioner fra Malakel som fulgte ham, uden han selv vidste det
Han havde sit sædvanlige udstyr på, sine 4 M9'er fordelt 1 på hvert lår, 1 i sit bælte og en under sin venstre arm, på ryggen havde han et sværd sammen med to knive og til sidst hans nyeste våben til samlingen, i sine handsker kunne der komme 17 cm stål klinger ud, som han kunne bruge som en slags klør, de var knivskarpe og kunne stort set skære igennem alt.
Logan stoppede ved en bænk inde i skoven, han var ret langt inde så der burde ikke komme nogle efter ham.
Han smed tasken ved siden af og stilte 5 dåser på en række, nu skulle han øve sig lidt.
Han gik 6 meter væk, han havde dog taget tasken med og op af tasken trak han en M4 (http://www.rodes.dk/images/products/CybergunM4-RIS-BAX+.jpg) hans gamle våben fra dengang da han var soldat i De Forenede Staters Hær eller som alle sagde, da han var amerikansk soldat.
Logan tog geværet op til skulderen og affyrede et par skud salver, han stoppede kort og opdagede at to af dåserne var blevet vældet.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Alene i skoven? (Alice) Empty Sv: Alene i skoven? (Alice)

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 20:17

Alice bevægede sig lydløst som den jæger hun var, lidt længere fremme stod en høj mand med og så forvirret ud, det oplagte mål til lidt træning, hendes syn gik fra normalt til det termiske så hun kunne følge med i sin modstanders puls, eller mangel derpå, fyren var uden tvivl vampyr, ingen puls og absolut ingen resistance mod solen, han lugtede efterhånden af brændt bacon. Alice var kun få meter fra ham nu og hans chance for at overleve mødet med hende faldt dramatisk mens hun trak den lange og fantastisk skarp kniv, hun skulle lige til at jage kniven igennem hans hjerte, men i det samme lød et skud ikke langt fra der hvor de stod og manden drejede sig imod hende, hans blik ændrede sig fra skræmt til vredt, "Hvad fanden, hvor kom du fr...", han nåede ikke at sige mere før kniven var boret ind i hans hjerte og han smuldrede som aske omkring den, hold kæft hvor irriterende, dether kunne kun ses som en forfejlet trænings mission, men nu var der da andre at hygge sig med. Alice for igen gennem skoven uden at lave så meget som en lille smule lyd, hun standsede et godt stykke fra personen der havde skudt og zoomede ind på ham, hun identificerede straks hans våben *hmm M4... standart Nato 4.43 mm kaliber, ikke engang nok til at bryde min armering*, i hurtige ryk bevægede Alice sig tættere på manden indtil hun kun var få meter bag ham, han virkede ikke som en slem type så hun lod være med at tage ham som en ny trænings mission, i stedet gik hun ud fra træerne og satte sig på en træstup, hendes militærbukser, passede fint sammen med den sorte tanktop hun havde på og de sorte støvler, hun betragtede stille manden og kunne til sidst ikke holde sig tilbage, hun trak en sort Deasert Eagle fra de Israelske millitær og skød to af dåserne så de fløj højt op i luften, "Du har en dårlig pop-up function på dit gevær, du burde indstille den 2.358 hårdere for den skruer mod højre ligenu", hun smilede stort og lod pistolen svinge rundt på hendes finger i bedste western stil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene i skoven? (Alice) Empty Sv: Alene i skoven? (Alice)

Indlæg af Logan Søn 27 Feb 2011 - 20:37

Logan vendte sig rundt og i ren refleks affyrede han to skud ved træstuppen.
"læg våben eller næsten gang rammer jeg!" sagde Logan højt og tydeligt, ikke fordi han havde noget i mod hende endnu, men i den eher by er det lige som en krig, skud eller blive skudt, aldrig tage chancer med folk han knap habde mødt, alle med våben kunne være en fjende indtil andet var bekræftet.
"ikke at jeg har noget imod dig men hvem er du, og hvordan kan du ramme så godt med en håndpistol fra en afstand? Det er der sku ikke mange der kan, og slet ikke hvis de ikke har en militær karriere bag sig, hvor du på fra? Israel? Eller en slave fra den amerikanske hær, der er kommet for at hente deres stumper og stykker der har desserteret? For hvis det er sådan har jeg ingen intention i at følge med, og hvis du tvinger mig gider jeg ikke op uden kamp" sagde Logan og lagde geværet op og højre skulder.
"Og hvor ved du det fra? Intet menneske kan se hvor vidt mine skud trækker mod højre, de ville sige at skudene fløj lige, sig ikke du er en vampyr for så bliver jeg nød til at nakke dig, for jeg bryder mig ikke om vampyrers måde at være på" sagde Logan og så på hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Alene i skoven? (Alice) Empty Sv: Alene i skoven? (Alice)

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 21:05

Alice smilede da han satte to skud i den træstub hun sad på, hun havde kunne nå at flytte sig, hans bevægelser var forudsigelige og i fin takt med US Army træning, hun svingede stadig med pistolen da hunrejste sig og pegede den legesygt op, men affyrede hurtigt to skud mere og to dåser fløj på samme måde som før op i luften og landede i græsset bagved med huller på størrelse med et barns knyttede næve. Alice´s smil blev ikke mindre i takt med at situationen virkede til at blive mere og mere spændt, "Jeg er mere end øjet ser, specielt dit", hun stoppede med at smile og pressede ganske let på aftrækkeren til sin pistol mens hendes blik blev mere mørkt og skummelt end før, "Jeg er Mossad, Speznas og Navy seals i en, men en vampyr er jeg ikke, ej heller et menneske, jeg er min egen, den eneste af min slags", hun blinkede og satte pistolen i hylsteret, hun rækkede sin hånd frem mod ham, "Alice, US Black ops og fra dig at dømme ville jeg mene marine korpset eller hæren, right?", hendes stemme havde ændret sig fra en kontrollereden og hård til en mere blød og venlig en, hendes lille nummer i starten var simpelhen bare for at vise hun var den bedste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene i skoven? (Alice) Empty Sv: Alene i skoven? (Alice)

Indlæg af Logan Søn 27 Feb 2011 - 21:28

Logan så på hende som om hun var sindssyg, "Sig mig lige en ting, forventer du at jeg vil give hånd med en amerikansk soldat? Altså en fra selv samme sted som jeg skred fra? altså en der måske kunne være på udkig efter desertører som mig?" Sagde Logan og så fortsat på hende.
"Ikke at jeg har noget i mod dig, jeg har bare noget i mod dem der skabte en person som dig. Ser du, jeg tror godt jeg ved hvad du er, du er en af de der super soldater der bliver trænet af alle special styrker der findes i hele verden, og bliver hjernevasket til kun at udføre ordre fra overordnede, ikke sandt?" sagde Logan så på hende, det var ikke fordi han havde noget i mod hende som person, han var bare imod amerikanske soldater, også selvom han i princippet stadig selv var en.
"Jo du har ret marine korpset. 3. marinedivision, ikke fordi jeg er stolt af det, men du har ret, jeg er en morder lige som dig" sagde Logan og kiggede væk og affyrede to skud mere mod en dåse og lagde den op mod hans skulder igen.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Alene i skoven? (Alice) Empty Sv: Alene i skoven? (Alice)

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 21:55

Alice smilede fortsat til ham, supersoldat? Han var da ikke helt ude i skoven når han sagde sådan noget, men alligevel "Jeg er vel også en dessatør, men jeg er ikke som dig, det jeg flygtede fra var være end det du stak af fra", hun smilede fortsat skævt mens hun så på ham skyde, langsomt tog hun våbnet fra ham og indstillede pop-up funktionen så den passede perfekt og gav ham det igen "Sikke en forældet model, men den er stadig standartvåben i Marine korpset ikke? Jeg tilhørte selv en hemmelig enhed under elite korpset", hun pegede med en finger på hendes lille 901 tatovering, "jeg er det man kalder et hemmeligt projekt", hendes stemme var stadig lys og blid, men der var en rå undertone igen, kendte han til 900 projektorne var der en god chance for at han ville kende noget til det forskningcenter hun var undsluppet fra for ikke så længe siden. Alice drejede hoved og kiggede ned på de dåser han havde skudt *ikke en dårlig skytte, men nu kan de fleste børn og ramme en dåse på 6 meter når de bruger en semi/fuldautomatisk riffel*, ikke at hun ikke var imponeret over hans færdigheder, men 6 meter var nu ikke så langt når hun tænkte på at en gennemsnits marinesoldat skulle kunne ramme et mål på 200 meter, en mand der kunne klare at trykke på aftrækkeren mod et mål der ikke forsvarede sig var en ting, men en der kunne skyden en anden mand en ganske anden sådan som hun så det og denne mand virkede til at have det i sig, "Må man spørge om et navn? eftersom du kender begge mine nu?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene i skoven? (Alice) Empty Sv: Alene i skoven? (Alice)

Indlæg af Logan Søn 27 Feb 2011 - 23:53

"kald mit våben en forældet model og jeg skal sørge for at du vil blive en forældet model, jo stadig væk samme gamle våben, enten den eller en m16" sagde Logan og tog sit gevær.
"hvis du vil have mig undskyldt" sagde Logan og gik hen og stilte en af dåserne op igen og begynde at løbe den anden vej, efter 5 min. var han vel kommet ca 200 meter ud.
*nu skal jeg vise hende, hvem der er en forædlet model* tænkte Logan og lagde sig ned, han kiggede igennem sigtet, han kunne tydeligt se dåsen igennem sigtet, nu skulle han bare hive i aftrækkeren. Kort efter hev Logan i aftrækkeren og patronen fløj afsted og ramte dåsen midt på.
Logan begynde at løbe tilbage mod hende.
Han stoppede foran hende og så på hende "Logan, Logan O'Connor sergent ved det 3. marinedivision" sagde han og rakte hende hånden.
"Ser du Alice, jeg er ikke nogle normal krigsveteran. Mere en professionel vampyr dræber, du ved jeg er ham der dræber blodsugerne ingen de får uskyldige mennesker, der er kun 4 gange jeg ikke har fået dem" sagde Logan og vidste hende 4 lange ar på hans arm, han havde selv skåret dem, en for hver gang han ikke fik ram på en vampyr og det gik udover nogle andre.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Alene i skoven? (Alice) Empty Sv: Alene i skoven? (Alice)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2011 - 20:30

Alice kunne ikke lade være med at grine højt af ham da han gik forbi hende og lagde sig i græsset et stykke væk, han kunne ikke engang gøre det stående, det var vidst bedst at hun viste ham hvordan det var meningen at man skulle udføre den slags. Hun stod stadig og smilede til ham da han kom tilbage til hende og hun gjorde smilende honør til ham da han præsenterede sig for hende, "Projekt 901 2nd airborn division", hun bukkede lidt med hoved og viste ham 901 tatoveringen, "Men lad nu en der har styr pådet vise dig hvordan det skal gøres", hun blinkede smilende, hamher var der ingen grund til at komme i klammeri med, de kæmpede begge for dem selv nu, Alice gik ud til omtrant hvor han havde stået et øjeblik før og rettede en af sine pistoler mod en af dåserne, hun trykkede langsomt på aftrækkeren og der lød et højt knald efterfulgt af et til, dåsen fløj højt op i luften til at starte med og fløj endnu længere væk da hun ramte den anden gang, et smil begyndte at tegne sig på hendes mund, *mere held end forstand, men det behøver han jo ikke at vide*. Alice gik tilbage mod ham og smilede stille mens hun kiggede ham i ansigtet, "Slå den".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene i skoven? (Alice) Empty Sv: Alene i skoven? (Alice)

Indlæg af Logan Ons 2 Mar 2011 - 19:11

Logan grinte af hende, i det hun løb hen hvor han stod før.
"Det har hun ikke tænkt sig, hun er jo fra den" mumlede Logan og så efter hende.
"Det må jeg sku sige, lækkert trak, men jeg vil sige det der kan man ikke træne sig med en Deasert Eagle, det er mere held en skills, den eneste chance det ville være skills, er hvis du havde et kikkertsigte på, i stedet for de normale sigtekorn" sagde Logan og grinte, hvis det stod til ham, var en M4 altid bedre end en Deasert Eagle, da en Deasert Eagle var mere klodset end en M4 og man kunne ikke lige så godt bruge den i trange steder, da den havde stor ildkraft men var koldset da den larmede og så var den jo kæmpe stor
"Jeg kan sagtens slå den, giv mi to sek...... Ser du min ven, jeg bruger ikke udenlandske våben, jeg bruger 100% amerikanske våben som mine flotte M9'er" Sagde Logan og trak den ene, og viste hende, "smukt våben" sagde han og tog sin taske og gik ned hvor han havde stået før.
Og op af tasken trak han et kikkertsigte som han satte på pistolen.
Logan kiggede igennem sigtet, han kunne tydeligt se de 3 dåser der stod tilbage, han trykkede blidt 3 gange og dåserne faldt en efter en.
Logan løb op mod hende igen "Slå den" sagde Logan og smilte flabet til hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Alene i skoven? (Alice) Empty Sv: Alene i skoven? (Alice)

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 21:01

Alice klappede hånligt af ham da hun så de tre dåser skyde i vejret, på trods af at hun selv havde været heldig skulle han ikke få at vide hun var en smule imponeret endnu, det var under hendes værdighed at fortælle et "Jar Head" at han var god til at skyde, men nu var tiden i stedet inde til at han fik at se hvem det var han legede skyde konkurance med. Alice sagde ikke et ord til ham, hun var kompatibel med våbensystemer han aldrig havde hørt om og nu prøvede han at fortælle hende at hun havde været heldig, hun skubbede ham blidt væk mens hun blinkede frækt til ham og sendte ham en kysmund, hun gik med vuggende gang lidt længere væk end Logan havde været og stillede sig med ryggen til målene, nu skulle han se hvad ildkraft var, "Flyt dig skat, eller får du en ny frisure". Alice løsnede lidt op i hænderne og rullede lidt med nakken, det gjorde så forbandet ond eller det var det hendes computer tolkede det til, hun vendte sig om og kiggede nu ned mod de dåser der skulle agere mål, hun grinede lidt, de var ikke store nok. Alice bøjede sig lidt forover som smerterne begyndte, hendes ryg hoppede og dansede på en skummel og demonisk måde og så med et lød der en skummel lyd af kød og hud der sprækkede, ud af hendes ryg foldede sig så to Volcan Chain guns, hun smilede frækt mens hun rejste sig op igen. Efter få sekunder var der ikke andet at se nede i den anden ende af den improviserede skydebane end støv, lyden af træer der knirkede og faldt ned brød den tavshed der fulgte Alices lille magtdemonstration, nu skulle han ikke komme og prøve at sige han kunne gøre noget der var sejere, geværende foldede sig ind i ryggen på hende igen og huden begyndte langsomt at kravel på plads, Alice gik med samme vuggende og sexede bevægelse tilbage ned til Logan, hun satte sig på en træstup og smilede venligt til ham, "Slå den".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene i skoven? (Alice) Empty Sv: Alene i skoven? (Alice)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum