Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Boring day at gym// Wodtcagt // EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Boring day at gym// Wodtcagt // EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Boring day at gym// Wodtcagt // EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Boring day at gym// Wodtcagt // EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Boring day at gym// Wodtcagt // EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Boring day at gym// Wodtcagt // EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Boring day at gym// Wodtcagt // EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Boring day at gym// Wodtcagt // EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Boring day at gym// Wodtcagt // EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Boring day at gym// Wodtcagt // EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Boring day at gym// Wodtcagt //

Go down

Boring day at gym// Wodtcagt // Empty Boring day at gym// Wodtcagt //

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 17:39

Sted~ Di morga high school
Tid~23:00
Vejr~ koldt og snevejr ( udenfor)
Omgivelser~alle vampyr elever
Tøj~https://2img.net/h/i31.photobucket.com/albums/c377/SesshomarusRin/Anime%20Pictures/AnimeGirl5.jpg ( Minus jakken)

Selene var lige mødt ind til hendes timer, Idræt. Hende og de andre var vampyrer og derfor var de i skole om aftenen istedet for dagen. Selene gik ind i omklædningen og fandt en plads hvor hun kunne klæde om. Hun klædte sig af til undertøjet og dog sine shorts og sin t-shirt på. Der var mange der kiggede på hende, men hun var ligeglad, måske var det det ar hun havde fået? hvem ved. Selene gik over til spejlet inde i omklædningen og satte sit lange mørke lilla hår op i en hestehale og gik ud. Træneren var kommet og ventede bare på alle de andre elever der ikke var færdige.

" KOM SÅ !! FART PÅ!" råbte træneren, alle eleverne kom løbende ud og stillede sig i en klump og ventede på at de fik at vide hvad de skulle lave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boring day at gym// Wodtcagt // Empty Sv: Boring day at gym// Wodtcagt //

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 17:52

Træneren råbte til eleverne "vi har får en ny elver, hun hedder Wodtcagt og ta godt i mod hende " hun kigger på de ander eleverne, hun hader bare at nye vampyer. Hun kan ikke finer på noger at siger til de ander. Hun så på dem alle samme, de så rat søde ud, men hun ved om en uge bilver hun ensom igen. Hun få måske nogen venner, men så bare hun ensom IGEN.


Sidst rettet af Wodtcagt Ons 7 Jul 2010 - 19:07, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boring day at gym// Wodtcagt // Empty Sv: Boring day at gym// Wodtcagt //

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 17:56

Selene smilte blidt idet hun så den nye elev " velkommen til " sagde hun stille og nikkede let, alle de andre elever var bare ligeglad, de hadede Selene fordi hun var som hun var, Slave vampyr!! Så hun tog jo mange af tøsernes kærester fordi de kunne lide Selene , men det var jo ikke hendes skyld! hun var jo tvunget til at være det hun nu er

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boring day at gym// Wodtcagt // Empty Sv: Boring day at gym// Wodtcagt //

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 18:16

"Hej...... og tak" Hun så ned på jord "hvad hedder du" hun er van til at de var søde i sartre, men så så de hende rigtig jeg. Eleverne på hundes anden skoler haderde hende. Træneren råbte til dem at de skal komme i kan, med at løde. " eller vil i eller 100 armbøjninger. "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boring day at gym// Wodtcagt // Empty Sv: Boring day at gym// Wodtcagt //

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 18:44

" Selene Nightwisher " sagde hun og smilte til hende " bare rolig, de er ikke så hårde som de ser ud, tro mig" sagde hun og kiggede på alle de andre elever der stod og skulede på Selene og Wodtcagt, Selene sendte dem alle et blik der fik dem sat i løb idet træneren nævnte det med 100 ambøjninger " skal vi komme afsted?" spurgte hun og grinte let

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boring day at gym// Wodtcagt // Empty Sv: Boring day at gym// Wodtcagt //

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 19:21

"Ja, jeg hader ambøjninger" De bekender at løbe "hvorfor ser de andre ondt på dig, du virker at søde" hun så på jord igen "øhm......hvor længe har du går på skole." det lyder dum det ved hun, men hvad skal hun siger. Hun er ny og hun kender en på den skole. de løbe og løbe til de var svimmel.


Sidst rettet af Wodtcagt Lør 10 Jul 2010 - 20:02, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boring day at gym// Wodtcagt // Empty Sv: Boring day at gym// Wodtcagt //

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:25

Selene smilte " det er ikke dig Wodtcagt, det er mig" sagde hun og bed sig let i underlæben, men hunne kunne jo ikke gøre for hun var en slave tøs. " jeg har gået her i et år snart, Det er et helvede!" sagde Selene og løb stille ved siden af Wodtcagt, egentlig havde hun mere lyst til at smadre se fatsvage tøser der var efter hende, men lod bare som ingenting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boring day at gym// Wodtcagt // Empty Sv: Boring day at gym// Wodtcagt //

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 20:37

Wodtcagt kigge på Selene, men så ned igen"min gammel skole var også et helvede for mig, jeg var der i tre år....." Ja hendes gammel skole var et helvede, hendes kasse kammerat... ja.... de mobbet. Hun blev kant EMO MONSTER og en gang prøvese drengerne at voldtag hende. Men hun slår af dem to ihjel, og de andre løde drages vej, på vej væk råber de til hende *din morder* og nu er hun her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boring day at gym// Wodtcagt // Empty Sv: Boring day at gym// Wodtcagt //

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 21:54

Selene nikkede kort " dette er bedre tro miig!" sagde hun med en blid tone, hun havde ikke i sinde at gøre Wodtcagt ondt overhovedet, Selene syntes nemlig hun var meget sød. Man kunne godt se på Wodtcagt hun havde taget de tæsk og diverse skælds ord, hvilket Selenee selv havde fået mange af, men hun var næsten kommet over det, efter hun flygtede fra hendes gamle herre fra Frankrig, hvor hun kom fra

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boring day at gym// Wodtcagt // Empty Sv: Boring day at gym// Wodtcagt //

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 23:46

"Hvor mange år har du være en nosferatu" Wodtcagt så på Selene men hun så ikke på hende, hun kigger på de andre. Wodtcat så ned"Og er du fra udeland.... jeg kommer fra danmark"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boring day at gym// Wodtcagt // Empty Sv: Boring day at gym// Wodtcagt //

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 21:07

Selene smilte blidt og så på hende " lige siden jeg blev født, jeg blev bidt af min gamle herre" sagde hun og kiggede på hendes sorte læder halsbånd der sad om hendes hals, der stod ikke længere hendes gamle herre's navn, men et nyt. * Hvordan kunne hun vide jeg var udefra?* tænkte Selene og kiggede undrende på hende " Yup jeg er fra Frankrig" sagde hun og bed sig let i underlæben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boring day at gym// Wodtcagt // Empty Sv: Boring day at gym// Wodtcagt //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum