Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Selskab EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Selskab EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Selskab EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Selskab EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Selskab EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Selskab EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Selskab EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Selskab EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Selskab EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Selskab EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Selskab

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Selskab Empty Selskab

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:55

V: klar himmel, med en smuk solnedgang.
O: en masse nysgerrige mennesker.
S: Forlystelsesparken.
T: Solnedgang

Mika gik rundt i sine egne tanker, stedet her facinerede hende endeløst. Hun fandt sig dog mest til rette på en rusten gynge, hun lukkede øjne og vippede let frem og tilbage, Hun rundt med et trist smil. "Er jeg den eneste som finder stedet interessant?". Hun smilte let af, at der ingen andre end hende var. Hun lagde hovedet tilbage. *en smule selskab skader da ikk?* Hun grinte let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 0:43

Lucifer kom stille går rundt ind i forlystelsesparken, han var næste lige kommer der til, han havde være ud i by det mest af dag og havde ikke rigtig lyst til af tager hjem så hvorfor ikke tager her over og slappe lidt af og ser hvordan den ser ud nu, han har sort bukser på og en rød t-shirt og hans hår et sort og rødt, han kiggede kort rundt for af ser hvor mange folk der er her ind og der er nogen han kender.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 0:54

Mika nynnede stile en trist, men blid og munter på sin egen måde melodi.
"Stilll
My heart tears
And drifts
Stuck in the patched crevices
Are memories"
. Hun smilte stile, og så rundt i den tomme forlystelsespark.
"Already
I spin my words
Feverish tongue
Has turned cold
The song to love
Can't be sung either"
Hendes stemme var blid og harmonisk da hun sluttede af, med et lille sarkastisk gab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 1:11

han gik rolig videre ind af og kun ikke ser nogen som han kender, da han var når et stykke ind kun han høre en nynnwsw stille, han kiggede kort rundt, han kun ikke rigtig ser nogen med det sammen men lidt efter fik han øje på en pige/kvinde sidder for sig selv og nynnede, han sat sig ned på en bænk og lukke kort øjne og kiggede op på aften himmel bagefter, han måtte snart ud af rejse lidt igen for af opliv noget da der ikke sket noget her, eller jo det gør der man bare ikke det vild.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 9:20

"Goddag". Hendes blide stemme hilste på ham, hun nikkede som hilsen selv om han sad et lille stykke fra hende. Hun smilte venligt, hendes grå'violette øjne iagtog ham let, før de vendte sig mod himmlen. Det så tågede ud som altid og fik hendes marmorhvide ansigt til at se mere glasagtigt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:11

"Gódaften frøk" sagde han rolig, han vil nu ikke kalde det dag mere da sol var på vej ned, hun ligner en død person så hvid hun er man pæn på en måde, han lukke kort øjne og smiler svagt igen ind han åben øjne og kiggede kort rundt, ikke rigtig nogen han kender, så det vil nok også bliv lidt kedelig her ind medmind pige overfor ham begynde af føler en samtale med ham, kun det være det vil bliv lidt sjov eller vil han nok bare tager hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:07

Hun grinte selv en anelse over at solen var ved at gå ned, hun lod nysgerrigt sine tågede grå'violette øjne falde over hans skikkelse. "Mit navn er Mika Amané". Hun smilte blidt med et nik, hun kunne sanse noget velkendt ved den fremmede, hun satte hovedet på skrå og hendes øjne blev en smule blanke da hun så mod den skiftende himmel. Hun vippede forsigtigt frem og tilbage. "Hvem er de?". Hendes stemme lød en smule undrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 13:39

han kiggede over på hende da hun sagde sit navn, og nikke bare på af han havde hørt det, han smiler svagt over af hun sahde de til ham, hun var nok en finde dame, når nej kvinde, hun er sikke ikke gifte så kvinde eller frøk, "mit navn er Lucifer eller som min venner kalder mig L" sagde han rolig og kiggede på hende, han kiggede på hende mens han sagde hvad han hed, hvorefter han kort lukke øjne og kiggede så op på aften himmel da han åben dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 14:53

"Mig en ære L" Hun satte så hovedet på skrå mens hun stadig lod himmlen spejle sig i hendes øjne. "Kommer du tit her?". Hun smilte da hun elskede den forladte forlystelsespark, hendes hud så næsten selvlysende ud, hun lignte en menneskelig porcelændukke som altid. Hun så på sit venstre ben, som havde de sorte japanske tegn brandt ind, det kunne let forveksles med en tatovering.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 15:41

"ære er på min side frøk" sagde han bare for af være find på den som hende, "nej ikke rigtig mere men har gjort det engang men det er lang tid side, gør de" spurget han og kiggede rolig på hende og smiler svagt ind han kiggede kort over på nogen drenge som kom forbi dem, de var hvis lidt fuld her til aften de lofte langt væk af øl, selvom øl smager godt duft det ikke for godt hos nogen, han kiggede kort på hendes vestre ben da hun selv kiggede på det, det ligner tatovering man behøve nu ikke af være det man det var han nu ligeglad om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 15:45

Hun kunne ikke lade vær med at le da hun så de fulde drenge, hendes mørkelilla pupiler lyste kort op og blev store som om hun så på et måltid, men hun så væk hurtigt med et skævt smil. "Jeg plejede at elske forlystelsesparker da jeg var mindre". Hun nikkede som om hun huskede tilbage, det var meget længe siden. "Nu føles det vel bare tomt?". Hun sagde det som om det var et spørgsmål til sig selv, med en undrende mine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 16:11

han nikke bare som yegn på af han habde høre hende da han ikke synes af der skulle sige mere til det, det lyder til af hun er et af de overnaturlig væsen så var han ikke den enste her ind, han synes nok af der duft af engle eller mere af dødsengle, "det kan man godt sige som om her er mange menneske om dag føles detr stadig tom på sin ejer måde" sagde han, han kun gødt høre af hun mere spurget sig selv man nu svar han på det for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 16:36

Hun nikkede, med et blidt smil. "Du har nok ret". Hun satte hovedet på skrå og lod sine hypnotiserende øjne falde på ham, "Hvad er du egentlig L? du dufter hverken af menneske eller, jo en smule af dæmon eller dødengel?". Hun smilte sarkastisk da hun var lettere facineret af hans væsen. Hun pustede som vane til det sølvhvide hår der faldt over hendes øje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 16:55

han nikks kort til hende of lukke så øjne kort og læner sig tilbage i bænk, "en blande, ellers er jge det du kan ser foran dem frøk" sagde ham mere for af drille hende, han vil gæt på af hun er dødsengle eller engle så hun duft, lige før man har lyst til af overfalde hende bare for af få noget jlkke blod og blod, han kiggede rolig på hende man tog sig ikke af hendes øjne,, hans øjne vise ingenting og sagde heller ikke noget det sammen gør hans krop-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 17:17

Hun grinte og rejste sig endelig fra gyngen før hun satte sig vedsiden af ham, og tog en lettere dyb indånding. "Tør jeg gætte, en smule vampyr og dødsengel". Hun smilte drilsk, og betragtede ham før hun så imod himmlen. "Mig har du allerede gættet ikk?". Hun lændte sig tilbage, men komisk nok faldt hendes sølvhvide hår foran hendes øjne så man ikke kunne se hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 19:18

han kiggede kort på hende da hun rejse sig op og sidder sig ved side af ham, "så har du gætte rigtig og ja det har jge, og jge er rimelig sikke på mit gæt og det er af du er dødsengle" sagde han og kiggede kort på hende, "hvad laver de så her ind, ud over af være alene" spurget han efter noget tid og kiggede kort på hende, og smiler svagt, han lukke øjne og mærke efter puls som kun være noget af værdi som han kun overfalde senere efter blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 20:27

"Du har udentvivl ret". Hun smilte med et nik og så, så let drømmende frem for sig. "Jeg tænkte bare nogle ting igennem". Hun bed sig let i underlæben som hun havde for vane. "Så som hvorfor jeg flyttede har hen, og at jeg har kedet mig lige siden min ankomst". Hun grinte, og så over mod ham med et sigende smil, "Hvad er din undskyldning for at være her?". Hun satte hovedet på skrå og betragtede ham let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 21:17

han smiler svagt og kort af han havde ram rigtig, det plejer han nu efter han var bliv halv vampyr, var han bliv meget mere opmærke som på de små ting i verden, som hvordan hver race duft på hver deres måde også deres puls var heller ikke hele det sammen hos hver race, "kedsomhed, derfor er jeg her og måske ud over efter varm af drikke, hvis du forstå mig" sagde han og kiggede kort på hende og smiler kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 21:44

Hun grinte med et forstående nik. "Selv om jeg er engel, har jeg også en hel del blod på tanden". Hun gabte med et sarkastisk smil. "Du ser rimelig træt ud, eller er det bare mig der læser dig forkert?". Hun satte hovedet på skrå, mens hun blidt skubbede til hans pande med sin pegefinger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 22:02

"du er jo også dødsengle de plejer også af havde mere blod på tand ind normal gud engle, og jeg ved alt om det da jge sig er dødsengle eller halv nu" sagde han og kiggede kort på hende og smiler kort, "ja du har læse mig forkert og du skal heller ikke prøve på det, da jeg er træner til ikke af kun læse ud af krop eller øjne, og jeg er bliv meget bedre til det efter jeg død" sagde han og kiggede roligt på hende, han venter rolig på af hun vil svar ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 22:22

Hun grinte med et venligt smil. "Det er rigtigt nok, selv for dem er jeg en smule grådig" Hun skar en komisk grimasse, før hun satte sig tænkene, "Hvorfor opgav du dit liv som hel vampyr eller hel dødsengel?" Hun sukkede og strakte sig. "Jamen det vil jeg se som en invitation, så skal jeg nok arbejde mere på at kunne læse dig igennem det du siger istedet". Hun så på ham med et drillende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 22:41

"det tror jeg nu ikke på af du er, jge kan nok nem find nogen der er mere ind dig" sagde han og kiggede kort på hende, "jeg var jeg var menneske engang så død jeg og bliv dødsengle og for tre-fire år side bliv jeg overfalde af en vampyr og bliv så halv vampyr og halv dødsengle" sagde han og smiler kort, "du kan prøve af læse mig igang det jeg sige men det er jge også træner til af ikke af kun, man er vel ikke general for ingenting i hær* sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 2:03

Hun lyttede nikkende, "Hmm." Hun ville ikke snakke så meget mere om det da, det ville være meningsløst, "Nå går du så på den lokale skole, eller den for problembørne?", hun smilte med hovedet på skrå og så undrende på ham, skole måtte han sikkert på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 11:04

"nej det gør jeg godt nok ikke, jeg har aldrig rigtig går i skole, da jeg er føde den gang af skoler var for rig familie og de andre vørn må ud og arbejde i sted for" sagde han og kiggede kort på hende, "hvor gammel tror du lige jeg er rigtig" spurget han efter noget tid så hun kun når af svar på det første han sagde, hvis hun vil svar på det, han kiggede over på nogen menneske som stå og snakke, han kun ikke rigtig få fat i hvad de snakke om men det kun også være lige meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 13:42

"Ah jamen, så må du være virkelig gammel, for den slags sluttede jo i 18-tallet deromkring", hun smilte og granskede ham med sit blik, "Over 300?", hun grinte uskyldigt da hun var lidt usikker på det. Hun sukkede og korte en finger gennem det lange har, "overvejer du nogensinde at starte der? Altså skolen, din krop ser jo ikke så gamel ud igen", hun smilte og så imod himmlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab Empty Sv: Selskab

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum