Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Selskab - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Selskab - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Selskab - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Selskab - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Selskab - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Selskab - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Selskab - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Selskab - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Selskab - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Selskab - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Selskab

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Selskab - Page 2 Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 19:18

"jeg vil nu ikke sige af jeg er gammel, på den måde, jeg har bare lever i meget lang tid og ja det gjort det" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke bare til det næste hun sagde da han ikke gab af åben mund og sige et ord, "nej det gør jeg ikke, de kan måske lærer mig lidt som jeg ikke ved i forvej men ellers nej vil ikke og har heller ikke tid til af høre på dem, jeg er sikke ældre ind dem" sagde han og kiggede kort på hende og smiler svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab - Page 2 Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:38

Hun grinte, "Du har sikkert ret", hun smilte, og nikkede forstående til hans ord, "Jeg tager kun der hen for sjov skyld", hun smilte sarkastisk, og så rundt op mod de mange stjerner i himmlen, det undrede hende at hun ikke var sulten overhovedet. Et svagt smil kunne skimtes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab - Page 2 Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 17:03

han nikke bare igen til det hun sige som tegn på af han havde hørt hende, mere synes han ikke der skulle sige til det, "okay, har du går i skole eller går du i skole" spurget han efter noget tid i stillehed, de fleret folk var tager hjem så de var næste alene, han lukke kort øjne ind han åben dem igen og tog en dybe indånde af aften luft, som var kold og bliv, nu var de fleret af vampyr ud af jage efter blod ind de går ud i by og fyre den af eller går til ro igen ind sol kommer frem igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab - Page 2 Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 12:41

Hun så eftertænksomt op, "Hmm, jeg har gået i skole, men jeg er også startet igen", hun grinte, "jeg gør det for sjovskyld", hun trak på skuldrende og så rundt, hun var ikke rigtig tørstig, men hun elskede altid at se de sultne blikke hungre efter blod, hun fandt den facinerende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab - Page 2 Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 15:18

"okay det vil jeg så ikke gør, om jeg så fik penge for det vil jeg ikke gør det" sagde han og kiggede kort på hende, han havde nu heller ikke bruge for penge da han havde mere ind nok, han kun nnok købe hele by her, man så vil der nok heller ikke være så mange penge tilbage af levet for og købe ny ting for, "hvorfor gør du det for sjov skylde" spurget han efter en halv lang pause og kiggede på hende, mens han venter på hun skal svar ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab - Page 2 Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 20:15

Hun grinte let af hans første svar, men nikkede, "sådan er der også nogen der har det", hun vippede forsigtigt sine marmorhvide ben frem og tilbage, mens hun lændte sig tilbage for at kunne stirre imod himmlen, hendes øjne spejlede sig roligt, "Hmm, jeg gør det nok fordi jeg har for meget fritid", hun sukkede komisk, "Men før jeg blev til en dødsengel, plejede jeg at bo i Di Morga, grunden til at jeg overhovedet er her er fordi, min fortid udspringer herfre, og derfor følger jeg nu og da min gamle rutine", hun sukkede en anelse svagt, hun kunne ikke forklare det bedre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab - Page 2 Empty Sv: Selskab

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 21:10

"ja det er der" sagde han og kiggede kort på hende, "okay det har jeg også medmind jeg er på arbejde som jeg selv bestemme men alligevel vil jeg som sagdet ikke går i skole" sagde han og smiler rolig, han kiggede kort rundt og fandet ikke nogen spænde kun bytte dyr af tager blod fra, "jeg flytte her til efter jeg var bliv til en dødsengle og havde rydder op hvor jeg bor før hvis man kan kalder det for det og nu gør jeg det småt her" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab - Page 2 Empty Sv: Selskab

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum