Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Do i know you? (Jacob=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Do i know you? (Jacob=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Do i know you? (Jacob=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Do i know you? (Jacob=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Do i know you? (Jacob=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Do i know you? (Jacob=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Do i know you? (Jacob=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Do i know you? (Jacob=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Do i know you? (Jacob=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Do i know you? (Jacob=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Do i know you? (Jacob=privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:03

Tid : 21:31

Sted : stranden

Omgivelser : ingen i nærheden

vejr : Sommer vejr



Kajika gik der i sort bikini dog med sjal om hofterne for ikke at være helt for bar mens hun gik der med sin taske over skuldren og fandt et sted langt væk fra alle menneskene under nogen sten og lagde sig der for at tage sol, der var sten på hver side og dejlig sand og så blot strand og vand, hun var der helt for sig selv og ingen kunne egenlig se hende eller høre hende vis det var hun skrig eller noget... hun lukkede øjnene og smørrede solcrem ud over sin mave og nød det virkelig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:13

jacob kom gående mod søen. Han hade inden trøje på det eneste han hade på var et par cowboy bukser ellers intet. Han satte sig stille i sandet og så ud over det brusede vand og smilede stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:21

//sover du. Skal spise//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:23

//nej forsvinder nogen gange har temmelig meget at lave ^^//

kajika betragtede omgivelserne i det hun så en ny fyr på stranden rejste hun sig langsomt op og gik hen til ham med et smil på læberne og stod ved siden af med det flagrende smukke blonde hår den smukke krop og smilede til ham med smukke hav blå øjne og sagde"Hejsa du vist ny her hva??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:42

"ny og ny"sagde han og så på hende med sine lidt forførende øjne. Han havdede en tatoo på skulderen en ret underlig en. Han så ned i jorden igen og smildte stadig. Han havde satdig ikke vændet sig helt til hans varulve form

//se på hans skulder Do i know you? (Jacob=privat) Taylor-lautner-new-moon-shirtless-tattoo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:40

//om to minutter er der gået en time og du har stadig ikke svaret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:50

Kajika rødmede let og smilede i det hun sagde"Hmm der kan man bare se men du ser temmelig ny ud.... og så kan jeg os lugte du ikke er menneskelig... er du animagus??" hun havde set en tiger animagus før virkelig nuttet... hun smilede sødt til jacob og sagde"så hvad laver du her helt alene uden nogen ? Hmm piger eller noget ved din side efter som du smuk nok til at ha en tøs ved dig" hun grinte let

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 20:06

"godt gættet"sagde han og så ned i jorden "det er fordi at jeg ikke er stødt på serlig mange da jeg mest er i min animagus form da jeg føler mig mest tryg der"sagde han og så ud på søen "vil du se min animagus form?"spurgte han hende og så på hende med sine forførende øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:21

//Kajika Kajika hvor er du, hvor er du

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:32

//sorry ! ^^ *dumme dumme kajika, slår sig selv* :D//


Kajika så på ham og satte sig ned i det hun nikkede spændt med krydsede ben og sagde"Uuuh ja det vil jeg gerne !!" hun smilede kært og sad blot og ventede på han viste hende, den smukke animagus form han havde eller den seje eller farlige eller nuttede form... hun anede jo ikke hvad han egenlig kunne blive???. hun rødmede let og strøg håret bagved øret og rettede hurtigt på sin bikini og opserverede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:35

han rejste sig og gik lidt tilbage og løb så og sprang og transformerede sig til en varulv og stod så bare og så på hende med sine dybe og mørkesorte øjne men stadig det forførende klimt i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:37

//logge :( skrive imorgen ?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:40

//ja :D//

Kajika så overrasket på ham og vendte sig så hun var på alle fire og sagde"WAUW!! hvor er du dog smuk i din animagus form ååårh det den smukkeste varulv jeg nogen sinde i hele mit liv har set!!" hun smilede kært og berørte blidt jacob på panden og sagde"åååårh så smuk du er ... det helt vildt og så den bløde pels" hun smilede kært og fjernede blidt sin hånd og sagde"Så jacob er det hårdt ? at forvandle sig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 10:48

han forvandlede sig så til menneske og så på hende. "Nej det er ikke så svært"Sagde han "mere"sagde han tøvende og så mod hende og gik stille hen mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:00

//det er din tur//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:03

//husk man skal skrive over 3 linjer ca... ellers kan de finde på at banne dig(tag dig af siden)//


Kajika betragtede jacob i det hun smilede og sagde"nej behøves ikke det nok bedst du bliver normal vis der nu kommer nogen mennesker.... vi kan jo ikke ha vis de ser du er en varulv af en slags???" hun grinte og sagde"eller nærmere ulv" hun kiggede sig over skuldren lidt i det hun grinte og sagde"så hvad syntes du ellers om din race ? kan du li den eller ville du hellere være aspara eller vampyr??" hun kiggede undersøgende på jacob og rettede let på sit hår blot for at få det til at lade vær med at drille og kiggede stille ud over havet igen og sagde"det dejligt her ude, så fredfyldt og ingen forstyrrelser man kan gøre lige hvad man vil uden nogen høre det... som at forvandle sig ja..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:33

//2-3 linjer+krea svigt//

"ja jeg har det fint med at være varulv"sagde han"ja det kan man og man kan andre ting" sagde han med et frækt smil og villige og forførende øjne. Han gik hen lige forand hende. Kun et par få meters afstand og havde stadig det frække smil på og hade lyst til ar tage hendes bikini af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 16:36

//Årh træls.. men husk der lugt du kan skrive om, tankerne igennem hans hoved om hende eller andet, hhvad han rør ved, hvor han står, hvordan hans tøj krøller eller er glat, hvordan han ser hende, eller fantasere måske?... eller hvordan han forventer dette møde skal slutte ??//

Hun smilede kært og sagde"det da cool egenlig at du er varulv og må jeg så spørge om noget... er det rigtigt at alle varulve hader vampyr eller er du en undtagelse der" hun betragtede Jacob og rødmede i det han gik temmelig tæt på dog kunne han stadig ikke nå hende, i det hun stille strøg håret til siden og sagde"så Jacob har du egenlig en kæreste eller er du blot single? som de fleste i Di morga er???" hun kiggede på ham og sagde"Årh og har du forresten mødt andre væsner end mig her i di morga???"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 16:47

"ja jeg er lige som alle adre varulve. Vampyre er døde i min tankegang" sagde han og så dybt ind i hendes øjne for at prøve at få hende til at ville det samme "ja jeg er singel"sagde han stille til hende. lugten af aspara var tydelig for ham da han hade mødt så mange væsner "ja jeg har møt mange arter af væner. Jeg har mødt dødsengle, elvre, andre animaguser og demoner og mange andre"sagde han og smilede stadig frækt og hans øjne var maget forførende nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 16:56

kajika så på ham og hendes blik var i hans øjne og hun rødmede let i det hun smilede kært og tænkte*OMG! Lægger han an på? mig...* hun rømmede sig let i det hun smilede kært og sagde"Okay Jacob der kan man bare se, så du har da mødt lidt af hvert!?, og er du single træls hva? eller nyder du det hihi... jeg er der imod gift... Dog har jeg været op at skændes lidt med min mand eller egenlig har vi slet ikke været sammen i lang tid, og det med at giftes det lidt mærkeligt når man kun er 17 år men hva pokker.... men dog blev jeg lidt sur over en eller anden pige kyssede ham her for nogen dage siden.... altså hvem kunne finde på at lægge an på en der gift..? når hun vidste han var det.." hun så på Jacob og smilede kært og sagde"men jeg sikker på du nok skal få en kæreste altså.. du ser godt ud og er sød og chamerende er sikker på de sværmer om dig... men jeg fattede bare ikke min fyr lige de sekunder han ved at jeg er en utrolig populær tøs og mange egenlig vil ha mig? og så ud af alle vælger jeg ham og så var han ikke så forstående over at jeg blev ked men det vel gået fint nok de sidste par dage? han er et rigtigt vild dyr" hun grinte og så på Jacob og studerede hans krop lidt og sagde"så hvornår fandt du ud af at du kunne blive varulv??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:13

"cirka et år siden da jeg for første gang rigtig blev sur"sagde han og så på hende *puha en historie*tænkte han og tog det forførende smil af da han hørte hun var gift "nå men hvordan er det altså at være sammen med en"sagde han og så på hende "næ der er ikke så mange piger der sådan hænger rundt om mig såvidt jeg da ved"sagde han og satte sig i sandet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:16

Hun rødmede let og lagde sig tilbage og sagde"Hmmm det ved jeg ikke det vel fint nok undtagen jeg tror ikke jeg egner mig til at være gift der lyder så gammeldags og det var næsten endt med at mig og Barishan endte helt seperæret fordi han var blevet kysset af en eller anden tøs... dog ville jeg ha det skidt vis jeg blev kysset og han sagde endda at vis nogen kysset mig ville han dræbe dem sikkert" hun roede sig si håret og så på jacob og sagde"men det ligemeget altsåå... så Jacob bor du i terra eller ude i skoven lidt uden for terra???"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:24

jeg boede engang i noget der hed bon temps men flyttede så ud i skoven her lidt fra di morga"han kiggede ned og rodede sig i håret og kiggede ned i vandet. Han lyttede til vandets brusen og bølgernes plasken og hande altid styr på at mærke efter om der kom nogle og hvad de var "og ja jeg har fundet ud af hvad du er"sagde han og smilede blidt "ikke ondt ment selfølgelig."sagde han og kiggede ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:29

Hun grinte og smilede i det hun strøg håret til siden og sagde"det gør intet.... sååå nyder du livet her i terra eller rettere di morga??? eller syntes du det er et mærkeligt sted med alle de væsner???" hun kiggede lidt undersøgende på ham men fik så et smil frem lidt skævt og meget smukt. hun legede blidt med en hårlok snoede den blidt om sin finger i mens hun nynnede blide melodier

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:37

det er da et fint nok sted"sagde han og smilede kort. Han mærkede små vibrationer i jorden og prøvede at lokolicere dem men det gav intet resultat. hen rejste sig og så på hende "vampyre"sagde han stille til hende og sagde intet mere han smilede bare og så forsvarende ud da han jo var klar til at beskytte hende da han kunne forvandle sig på 2 sec.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do i know you? (Jacob=privat) Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum