Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Do i know you? (Jacob=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Do i know you? (Jacob=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Do i know you? (Jacob=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Do i know you? (Jacob=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Do i know you? (Jacob=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Do i know you? (Jacob=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Do i know you? (Jacob=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Do i know you? (Jacob=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Do i know you? (Jacob=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Do i know you? (Jacob=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Do i know you? (Jacob=privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Do i know you? (Jacob=privat) - Page 2 Empty Sv: Do i know you? (Jacob=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:48

kajika rejste sig op og ssagde"hvad!?" hun kiggede rundt og gik stille bagud og tog sine ting i sin taske og sagde"Hvad skal jeg gøre jacob skal jeg blive og hjælpe eller hvad skal jeg.... vis den er efter mig???" hun kiggede undersøgene på jacob og ventede på svar om hvad hun skulle gøre?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:06

//logger//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 22:58

du skal bare holde dig ude af kampen og ude af syne for vampyren"sagde han og så på hende med beskytsomme og vetende øjne "hva er din evne"sagde han og så ventede på hende. Han mærkede stadig efter om hvorlangt vampyren var fra dem "2 kilometer fra vest"sagde han og gkiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 23:25

//smutter igen:P//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 0:45

Hun smilede kært og sagde"Min evne er telepati og så kan jeg heale intet andet kan jeg ellers så skal jeg flygte eller blive og hjælpe jacob???" hun betragtede ham i noget tid i det hun sagde"er vampyren på vej mod mig eller hva???" hun tænkte at det var temmelig langt væk den var af en vampyr og så vis den ikke gik direkte efter hende jo var det vel ikke farligt??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 10:00

"den går efter blod direkte mod os"Sagde han "du kan lokke ham hen mod mig ved at flyve over den og få den her over så står jeg klar i varulve form og er klar til at dræbe den"sagde han ondt"ellers er der ikke noget du skal gøre så klare jeg det farlige

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 13:51

Kajika spredte de smukke dugnede vinger ud og så på jacob og hendes skønhed kom som altid sandelig frem når hun spredte de smukke guddommelige vinger dog var de ikke fandens lange.. Hun smilede kært og fløj op i et hug i det hun fandt vampyren og lavede et lille prik i sin arm så det blødte lidt og fløj hurtigt i nærheden af jacob

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 14:28

han forvandlede sig til varulv og løb i samme retning som hun kom fra. Han sprang så på den og tog nakken på den og hodte fast om nakken på den og slæbte den han mod hende "han forvandlede sig til menneske da den lå stille på jorden "noget du vil gøre ved ham inden jeg dræber ham helt"Sagde han til hende og sted på vagt med foden på hovedet af den.

//logge//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 14:33

Kajika så på den og sagde"øøøhm nej tak det helt fint jeg ikke lige den helt store fighter..." hun betragtede vampyren der stille lå under hans fod og hun havde jo faktisk vampyr venner!... hun betragtede den i noget tid og tænkte*Hmm måske blev den her vampyr gal eller sådan noget... det burde de vel kunne blive?* hun bed sig let i underlæben og sagde"Du kan bare... øhhh ende hans liv"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 17:39

"okay så" sagde han og smadrede hans hoved så der bare lå glaskrystaller tilbage af hans hoved og gik så over til hende "redet"sagde han stille til hende og smilede blidt til hende. Han så på hende "hva skal vi lave"spurge han hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 22:34

hun så på vampyren og sagde"det første gang jeg har set en vampyr gør sådan men øhm jeg aner egenlig ikke havd vi skal lave???... hmmm vi kunne gå på Cafe og få lidt og drikke altså af det de nu plejer at ha og så bare snakke eller hvad ville du forslå vi lavede???" hun kiggede lidt på jacob men hendes blik flakkede dog fra vampyren til varulven.,..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 14:55

"kan vi da godt"sagde han og smilede blidt og forvandlede sig til varulv så hun kunne hoppe op så de hurtigere kunne komme afsted.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 22:05

hun rødmede og tog blidt fat i ham så hun kune hoppe op på hans ryg og tag af sted med ham ind til byen hvor de kunne snakke mere og få noget at spise.... hun syntes egenlig om jacob dog ikke mere end en ven. Hun strøg sit hår bagud og tog sin taske på ryggen og holdte ved jacob og sagde"Skal vi komme af sted??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 10:35

han strøg godt fra start men stadig ike for hurtigt......endnu. Han så ned mod jorden og løb bare vidre ud i det mørke og gennem byen og standsede så forand en café og stod så bare stille og ventede på hun ville hoppe af

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 1:33

Kajika hoppede stille og roligt af i det hun smilede kært til jacob og sagde"sådan sandlio, så kan du igen komme til at forvandle dig tilbage "hun smilede kært og kiggede undrende rundt og betragtede caffen de stod foran, og gik stille indenfor og satte sig på en af stolene og ventede til der kom en dame og bestilte suppe... hun så stille ud af vinduet og så mod Sandlio og sagde"Så? hvad skal vi snakke om?... uuuh har du mødt andre tøser her i Terra og di morga?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 21:48

et par stykker"sagde han og så på hende og så på hende. En flaske rødvin tak"sagde han så til hende og smilede stille til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:48

Hun smilede glad og lykkeligt i det hun sagde"virkeligt ??? hmmm spændende så er der nogen der står for skud du ved... er der nogen du vild med eller sådan noget der må vel være nogen er der ikke hihi" hun bed sig let i underlæben og rødmede blidt på kinderne i det hun så på rød vinen der kom og smilede"Så hvor lang tid har du nu boet her i Di morga.... kan slet ikke huske om jeg allerede har spurgt dig om det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum