Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

èn gang mere for prins Knud. Im so sorry.

3 deltagere

Go down

èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. Empty èn gang mere for prins Knud. Im so sorry.

Indlæg af Ahngel Søn 1 Aug 2010 - 14:11

Hej Alle sammen. Ja det har i en tid været meget rigtigt at jeg lider af krea svigt her på siden som så mange andre og jeg vil endnu engang komme med et undskyld. Der er intet i vejen med jer jeg emner med eller at jeg synes i er irriterende eller prøver at ignorere jer. Det gør jeg ikke. Kan jeg ikke få mig til nogensinde, så tro ikke at det er jer der er noget i vejen med.. jeg tror nemlig det er mig. Emnerne virker efterhånden så svære at skrive sig igennem og jeg tager nogengange det som en straf selvom det egentlig ikke er det og logger af uden at sige det til dem jeg emner med. Jeg ved virkelig ikke hvorfor det pludselig er sådan. Føler mig også pænt deprimeret irl.. Noget i stil med at min sommer snart er slut og jeg ikke har fået nok D-vitamin eller nok kontakt med dem jeg elsker på grund af arbejde. Jeg frygter virkelig mit andet skoleår for tiden og det tæller bare mere og mere ned, så alt jeg praktisk talt laver når jeg ikke arbejder er at sidde her på siden uden at skrive emner eller også sidder jeg og tegner motiver der aldrig bliver færdige. Min seng er fyldt op med krodsede papirer og halvfærdige tegninger og halvlæste bøger. Ikke blot min forfatterlyst men også al andet form for kreativ udfoldelse er gået fuldkommen i hundene.
...
Så igen.. Mine svar vil ikke komme så hurtigt som de plejede. Måske vil jeg slet ikke svare på dem i en dags tid eller noget, men jeg glemmer dem ikke, så tænk ikke over det. Jeg har en skriveblokade.. Meget vel kan det stoppe i morgen og jeg skriver igen med masser af smileyer og detaljeret skrift, men ligeså kan det være at jeg begynder at tappe ned. Højst sandsyneligt det første.

Så igen. Jeg undskylder meget. Jeg er ked af at emnerne går langsomt og jeg er ked af at jeg nok ikke er så frisk og pjattet som jeg normalt er. Man kan ikke smile hele tiden.

-Ahngel






Sidst rettet af Ahngel Søn 1 Aug 2010 - 14:16, rettet 1 gang
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. Empty Sv: èn gang mere for prins Knud. Im so sorry.

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 14:13

Oka... det er da forståeligt xD *Klapper dig venligt på hoved i trøst*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. Empty Sv: èn gang mere for prins Knud. Im so sorry.

Indlæg af Ahngel Søn 1 Aug 2010 - 14:17

Tak Ai ^^ .. Jeg sætter pris på det.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. Empty Sv: èn gang mere for prins Knud. Im so sorry.

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 14:18

Så har jeg også mere tid til at skrive den historie du så gerne vil læse videre på xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. Empty Sv: èn gang mere for prins Knud. Im so sorry.

Indlæg af Ahngel Søn 1 Aug 2010 - 14:19

Yay ^^
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. Empty Sv: èn gang mere for prins Knud. Im so sorry.

Indlæg af Yukii Søn 1 Aug 2010 - 14:25

Ej det er jeg ked af Ahngel, og mig som have presset dig på :( med det emne undskyld mange gange :'( i'll wait for you ^^ you would be fine i'm sure. Men så kan jeg da lave min profil videre så du kan læse den hihi
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. Empty Sv: èn gang mere for prins Knud. Im so sorry.

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 14:29

Hehe, lyder ikke så godt, men den stiger vel igen på et tidspunkt? Så vi (Mig og alle andre der gerne vil emne/allerede emner med dig) bare havde tålmodighed^^
Men hvordan har den det så idag? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. Empty Sv: èn gang mere for prins Knud. Im so sorry.

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 14:56

Håber virkelig, at du vil få det bedre.
Det er så trist, når nogen er nede eller deprimeret.. :/
Og bare brug den tid, som du har brug for.. Jeg kan sagtens vente. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. Empty Sv: èn gang mere for prins Knud. Im so sorry.

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 1 Aug 2010 - 17:46

*snøft, hik, snøft. Fader om halsen på dig!* Ååh jeg ved hvordan du har det, jeg har det lige så dan :/!!.. Det er nedern.. Men frygt ikke... min broder.. there is no shame in falling as long as you just get back up on the Llama again >=O

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. Empty Sv: èn gang mere for prins Knud. Im so sorry.

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 22:48

NOOOOO!!! vores emne OO hulk hulk hulk.Men god bedring XDD det da træls det med blokeringer og det så jeg forstår dig fuldt ud*retter ryggen op og nikker* n__n
And..Hvad skulle jeg nu sige når ja vi skrives engang når den er tilbage ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. Empty Sv: èn gang mere for prins Knud. Im so sorry.

Indlæg af Ahngel Søn 1 Aug 2010 - 22:54

... Tak.. ^^ .. Jeg er glad for at i tager det som i gør. Jeg vil så nødig skuffe folk med for længe venten på emnerne. Ill get back on the Llama soon, I know.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

èn gang mere for prins Knud. Im so sorry. Empty Sv: èn gang mere for prins Knud. Im so sorry.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum