Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Min prins.. (Belphegor)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Min prins.. (Belphegor)
S: Parc d'attractions
V: Solen er ved at gå ned, luften er lun med en kølig blid vind.
O: faldefærdige forlystelser - ellers kun Damia
Å: IRL
Damia stod halvt lænet op af billetstedet.. faldefærdigt som alt det andet. Hun lod sit kølige blik glide hen over området - selvom selv hends øjne ikke kunne række så langt var det nemt at se, at ingen turde prøve forlystelserne i skræk for hvad der derefter ville ske med dem. Hun mærkede lysten til at spænde en eller anden fast til en af forlystelserne og lade den snurre rundt indtil den fløj afsted.. og når den landede ville personen sandsynligvis ikke overleve. Og hvis personen gjorde det.. tja så havde hun blodt tænkt sig at forstørre personens smerter yderligere. Åh hvor ville det dog være perfekt! Hvor perfekt ville det ikke være når hun havde personens hjerte mellem sine hænder. Friskt og stadig fyldt med blod. Smagen. Konsistensen. Smagen af personens liv der gled ned gennem hendes krop.
Damias læber formede sig i et ondskabsfuldt men overraskende smukt smil.
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Sv: Min prins.. (Belphegor)
Oven på billethuset stod en dreng.
En lyshåret én med sit pandehår redt ned foran øjnene så man ikke kunne se dem, og på hans hovede sad en sølv tiara og skinnede hver gang han bevægede sig.
Han havde et stort, sadistisk smil plantet på sine smalle læber, man kunne tydeligt se flabetheden i hans ansigt, barnligheden og mordet!
,,En pige...?´´
Han så ned på hende med sit sadistiske smil.
Egentlig ret køn hvis man var til de sindssyge, morder typer!
Gæst- Gæst
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Sagde han med sin rolige stemme som samtidig lød en smule...klam og måske havde den en lidt forførrisk tone!
Med en hurtig bevægelse satte han af fra huset og landede foran hende.
,,Og hvilket navn tilhørre denne pige så?´´
//Wauw, jeg er sgu' da bare utrolig kreativ idag! -.-'//
Gæst- Gæst
Damia satte hænderne i hofterne på sig selv og kneb svagt øjnene sammen. Det fik hende til at virke overraskende smuk og alligevel lå der noget mere uhyggeligt over hende. Han spurgte hvad hun hed. Var det ikke bare LIDT uhøfligt ikke at præsentere sig selv først? Hun ignorerede tanken og lod kort blikket glide hen over hans tiara. Som en prins. "Damia er navnet.. og du .. prins?" Hun tilføjede prins til sidst. Og allerede før han svarede vidste hun at det var korrekt hvad hun havde sagt.
Et mærkeligt grin, som hvis man satte tungen i ganen imens man trak vejret, eller grinte gennem næsen! (Shishishi :P)
'Prins'... sød musik i hans øre!
,,Belphegor.´´
Svarede han kort.
Belphegor.... Navnet betød i sig selv; Doven.
Hvilket i den grad også bespejlede hans personlighed!
//Jeg skriver da mindre end dig! :P//
Gæst- Gæst
hans hage og studerede kort tiaraen. "Belphegor?" hun lod sin ene finger skære
som en skarp kniv gennem hans hud lige ved kanden så en tynd streg blod piblede ud.
Damia strøg fingeren hen over blodet og stak det i munden. "En doven dæmon.. sikke
noget.. " Hendes iskolde stemme var smuk og på en anden måde overraskende uhyggelig.
Dette her kunne SAGTENS gå hen og blive interessant. Han kaldte sig selv prins.
og smagen af hans blod bekræftede i hvert fald at der var noget adeligt i det. Spændende.
Hvor fantastisk! Vidunderligt!
Den dejlige smerte og lugten af hans blod som forstyrrede hans bihuler blev næsten for meget for ham.
Han grinte igen. På en anden måde den her gang.
Et helt lyst, næsten hysterisk grin, næsten som et skrig.
Han kunne mærke spændingen stige op i hans krop da han så sit eget blod, og derved huskede på hans bror.
Den befrielse han følte da han slog ham ihjel!
//Elsker ham også... så dejlig ond! :')//
Gæst- Gæst
tiltrak hende. Ikke nødvendigvis på enhver anden måde men helt anderledes. Det
var som om at den latter han kom med nærmest bad om mere. Mere smerte. Ingen ord.
Kun ren smerte som han ville føle. "Bare bliv ved med at le.. " hvislede hendes stemme.
Smagen af hans blod fik spændingen op i hende og hun mærkede følelsen hele vejen ned
af hendes krop. "kan du lide det?? hva?" der begyndte at komme noget faretruende i
hendes smukke iskolde stemme.
//hehe lækkert XD//
Hans sadistiske smil var blevet større, bedende!
Det bad efter mere smerte, tiggede næsten!
Han ville falde ned på knæ hvis det ikke var imod hans principper!
Normalt ville han havde prøvet at slå hende ihjel nu...men hun havde jo ikke rigtigt gjort noget helt galt!
Måske senere...
//Rawr! Så så man lige stavemesteren! xD//
Gæst- Gæst
En der var ude efter smerte? så havde hun vidst fundet den helt helt rigtige person her
til aften. Solens nedgående orange lys gav hendes i forvejen flammerøde hår et mere
rødt skær. En anelse uhyggeligt men alligevel overraskende smukt. Det stod perfekt til
de iskolde to lyse øjne der var plantet i hendes ansigt. Så han ville have mere? Det
skulle han nok få!!
Damia løftede sin anden hånd og lod den bevæge sig langsomt frem på Belphegor. Kort
virkede det som om hun skullle til at slå hånden i ham, men i samme øjeblik greb en skygge fast i hans fødder. Lod dem gå i en med skyggen. Hun holdt ham fast.
Hans næsebor udvigede sig, idet han lod lugten af sit eget blod fylde hans bihuler.
"Shishishi..." Hans ulækre flabede, hånende grin kunne svagt høres.
,,Det er blod...blod fra den royale klan!"
Lød det hysterisk fra ham med en lys, næsten skinger stemme, idet hans sadistiske smil blev bredere, større...ondere!
Det ville være dumt at røre ham nu, medmindre man ville have en kniv i maven.
Åh at se det dejlige blod flyde, og liget der faldt for hans fødder!
//Oh God!!! Må jeg ik' godt slå hende ihjel!? xD//
Gæst- Gæst
Damia hørte hans latter og det fik spændingen i hende til at bruse til dobbelt størrelse.
HUn fik lyst til at fortsætte. Syntes af hans blod og følelsen af smerten kastede sig mod
hende som verdens bedste herligheder. Hun kunne ikke stoppe nu. Hun måtte bare ikk
e stoppe! Og den latter. Hun nød lyden af den. Damia havde ikke tænkt sig at holde sig fra
ham og desuden vidste hun at han ikke kunne slå hende ihjel. ud af skyggen fra billetboden
sted en skyggehånd og snurrede sig om hendes venstre arm. Hun flåede den frem mod hans
hals. Ikke for at flå de midtover selvfølgelig men nærmere så et dybere sår end før ville
dukke op og blodet.. åh ja blodet ville sprøjte ud!! Det smukke smukke blod der gav hende
mere lyst til at udgyde smerte. Ikke nødvendigvis at dræbe. For smerten var noglegange
mere tilfredsstillende havde hun fundet ud af. En kniv fabrikeret af skygger blev pludselig
fast i hendes hånd og hun jagede den unaturlig hurtigt mod hans venstre lår. Et smil på
hendes ansigt havde taget form. Det mindede om et sadistisk smil blot var det anderledes.
Der var noget psykopatisk, og helt klart umenneskeligt over smilet der tilhørte alt andet
end noget levende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Med en hurtig bevægelse tog han fat i hendes hånd, den hun slyngede imod hans lår, og uden at sige noget lænede han sig først helt frem mod hende så der kun var et lille mellemrum mellem deres ansigter, for derefter at slå hans ene skulder ind i hendes overkrop.
Så hårdt at hvis ikke hun faldt ville hun ihvertfald midste balancen!
Han gav hurtigt slip på hendes hånd for at lade hende tumle så meget hun vil og trak sig et par skridt tilbage, ikke engang forpustet og han viste ingen tegn på smerte.
Han kunne mærke adrenalinen pumpe i ham. Som om han var en tikkende bombe der kunne gå af når som helst!
Gæst- Gæst
//wuii Love you too ;3//
Da de kun var et stykke fra ham kastede han sig nærmest mod dem og bukkede sig så de farede lige over ham, idet samme lod han en af sine egne knive komme frem og da han og Damia løb forbi hinanden lod han kniven strejfe hende i siden så hendes eget blod højst sandsynligt ville flyde!
Da han havde bukket sig, ramte hendes skarpe negle ikke hans hals, men et sted lige over hans venstre øje som aldrig var blevet vist til omverdenen.
Da han var løbet forbi hende stoppede han op og drejede hovedet halvt om så han kunne se hende, han sagde stadig intet!
I hele hans venstre side af hovedet løb der blod ned fra hans øje, men det sadistiske grin var der stadig!
Gæst- Gæst
Grinet var som malet på, og forsvandt ikke.
,,Blod....Blod!"
Gispede han selv, idet han ventede på at knivene ramte målet.
Knivene ramte lige ved siden af, de ramte hende ikke, men alligevel ville hun føle en smerte. Ikke stor men det ville svie og der ville komme blod!
Vidunderlige blod!
Endu et af hans ulækre, flabede "Shishishi"-grin kunne høres idet han løb mod hende igen.
<--Mehehe >:D
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]