Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 14:48

Sted: I en af de tætte dele af skoven.

Omgivelser: En lille lysning i den tætte skov.

Tid: I de tidlige natte timer. Solen er gået helt ned.

Vejr: Himmel klart med de lyse stjerner.

Beklædning: Som Profil billedet. Øksen på sin ryg.


Skoven var mere stille end normalt, og det blæste meget lidt. Skoven var på det punkt hvor dagens dyr og bæster gik til ro, og nattens overtog. Det var ved denne tid, at en Dværg Slayers søvn var ovre. De havde normalt tre fire timer at sove i på en dag, og det var halvanden imellem hver del af dagen.. Imellem nat og dag. Dette var selvfølgelig kun når de havde travlt. Men dette var også travle tider. Mange dyrebestande var vokset helt ustyrligt, og det var nu Slayernes job at holde styr på det. Og Boulder var ikke en som ignorerede hans arbejde.
Boulder gik igennem den tætte skov, og buskende i udkanten af en lille lysning. Han kom ind i lysningen, og stoppede. Han sukkede lavt, og kiggede rundt. Han kunne let høre de undead spøgelser som havde fulgt efter ham et stykke tid, og han rullede sine øjne en smule.
"Jeg håber virkelig ikke at i ting rent faktisk kan tænke.. Hvad er jeres grundlag, altså..." Han sukkede og kiggede over sin skulder. Han tog et par skridt tilbage, i det at et par skikelser kom ud i lysningen. De var halvgennemsigtige, men gik uden om træerne, så var tydeligt at de ikke kunne gå igennem ting. Boulder lagde en hånd på hans kaste økse i sit bælte, og en på øksen på hans rygs skæfte. Han bakkede længere tilbage, i det der kom flere skikelser ud af skyggerne. De lignede almindelige mennesker, bare mere gennemsigtige. De snakkede ikke, gav bare støndene lyde og skrig. Der var nu kommet fem af dem frem, og Boulder begyndte at trække let på brynende. "Argh.. Fedt... jeg elsker mit job..." Et bredt lumskt smil bredte sig over hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 14:57

Elena havde enligt fået stille sulten ved at drikke blod fra to unge mænd og hendes før skinne øjne blev igen grå og så rimlig normale ud selvom hun dog ikke var normal næhh hun var en fuldblods vampyr, hun sukke svagt da hun stoppe op foran skoven og så ind på den med et tænksomt blik*katte skikkelse, hmm nej ikke nu*tænkte hun og satte hurtigt sit lange hår op i en hestehale så det ikke ku forstyrre hende, hun rette sig helt op og begyndte at traske ind i skoven med elegandte skridt som ingen lyd lavde, Elena var en høj smuk vampyr med perfekte former og en marmorhvid hud, hun havde en sort stram kjole på som gik lige til knæne på fødderne bar hun et par høje sorte sko og om halsen havde hun en slave halskæde i sølv med små grønne sten*kedsomhed*tænkte hun og sukke svagt imens hun gik vidre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 15:07

Boulder brølede højt, da en af skikelserne stormede imod ham, og trak øksen i hans bælte og kastede den efter skikelsen. Han ramte den i brystkassen, som fik den til at skrige endnu højere end hans brøl, og faldt til jorden brat. De fire andre skikelser stormede så imod den høje Dværg. Han knurede surt, og fik sin kæmpe økse af ryggen, og gjorde dne klar ved hans side. Han stampede i jorden, og hoppede så. I det han hoppede kom en lille afsats af jorde og sten op a jorden som skød ham lidt højere. Han fløj over træernes højde, og brølede igen. Omkring hans økse formede der sig en stor sten, formet af små sten som kom op fra jorden. Boulder smilede bredt i det han brølede agressivt, og faldt imod jorden igen. Han hamrede øksen i jorden, som lavede et højt brag, og sten på øksen sprang i stykker, og skød ud imod skikelserne foran ham. De blev alle tre blæst væk, og fløj tilbage ind i skoven. Han løftede så øksen og hamrede den ned i skulderen på den ene af de overraskede skikelser bag ham. Den anden skikelse slog Boulder hårdt i hovedet, som gjorde at han bakkede lidt tilbage, og efterlod øksen i den ene skikkels skulder. Boulder trak en mindre økse op af hans bælte og gjorde sig klar til at bruge den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 15:19

Elena stivnede da hun hørte brøl og skrig*hmm underholdning*tænkte hun og smilde lusket før hun fulgte lyden, hun fik øje på en skygge fra et træ og trådte roligt ind i den og forsvandt ud i den blå luft og dukke kort tid efter op i skyggen fra et nyt træ som stod et stykke væk fra den kæmpne dværg, hun så over på kampen og smilde lusket før hun trådte fram så man ku se hende tydligt, en stråle fra månen ramt hende og hendes blege hud lyste op "har man problemer?"spurgte hun roligt henvendt til dværgen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 15:35

Boulder drejede sin økse rundt i hånden imens han brummede lavt. Så lagde han mærke til skikelsen der trådte ud. Han smilte halvt, og kiggede så tilbage på skikelsen.
"Hvis jeg sloges imod modstandere med en hjerne, ville jeg måske..." Sagde han og grinede med hans høje varme later. Skikkelsen med hans økse i skulderen faldt i knæ, og så til jorden. Den der stadig stod, kiggede hen imod den nyankommende, og skreg i det at den løb hen imod hende. Boulder skulle til at hoppe efter den, men to af dem han havde skubbet væk kom tilbage ud af skovkanten. Den ene rev Boulders skulder. Boulder brølede højt i vrede og svingede rundt, og hakkede efter den. Han ramte dens håndled, som gjorde at dens hånd faldt af. Den skreg, og den anden af skikelserne angreb nu Boulder. Han knyttede hans hånd og slog imod skikelsen, hviklet sendte en kugle af lys i hovedet på den, som fik den til at falde bag ud. Boulder hoppede lidt væk, og gjorde sig klar til at slås med de to han havde foran sig, og håbede den unge dame kunne klare hendes modstander.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 15:41

Elena smilde roligt "javel så"sag hun og drejde hovdet da en af spøgelserne kom mod hende hun lo lidt af glæde og knytte hænderne, hun trådte ind i skyggen igen og forsvandt ud af syne indtil hun dukke op i modstanderns skygge og uden en lyd blottte hun tænderne og bed sig fast i væsnets hals, hendes øjene begyndte at skinne som sølv og hun suge hurtigt at liv ud af modstandern intil hun slap bidet og spøglset endte livløst på jorden, hun lo af munterhed og derjde sig om og så hen på ham#han var da stærk af en dværg*tænkte hun kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 15:54

Boulder hoppede tilbage da den ene af spøgelserne slog ud efter ham, og han tumlede lidt baglænds. Han stoppede så op, og stillede sig klar til at løb. Han brummede nogen lave ord, og brølede så højt i det der kom et skarpt skinende lys (Dog ikke på længde med solen), og han stormede fremad med højhastighed, og bragede ind i den ene af spøgelserne med sin skulder. Er par secunder inden han ramter blev hans krop til sten, som gjorde at hans slag var som at blive ramt af en faldende klippe, og spøgelset blev kastet ind i et træ, og det gav en meget høj knækkende lyd, i det den faldt død om. Det andet spøgelse slog nu ud efter Boulder, men dens klør som ramte ham, var som vand imod sten, og rørte ham knapt nok. Han blev så normla igen. Han slog spøgelset hårdt på taljen, som gjorde at den bukkede sig forover, og han hamrede sin pande imod spøgelsets hoved. I det han gjorde det forvandlede hans hoved sig til sten, som gjorde slaget endnu være. Spøgelset landede på siden på jorden, og Boulder hamrede så sin lille økse ned imellem spøgelsets skulderblade. Det skreg, og døde meget kort tid efter. Boulder brummede lavt, og strakte sine skuldre, i det hans hovede forvandlede sig tilbage. Han kiggede over skulderen, og fjernede hans hoodie så han kunne kigge på Elena. Hans lange halvt røde halvt brune hår gled ned over hans hood, og han smilede så bredt.
"Jammen tak for hjælpen unge dame.. Vampyr.. Hvis de fortrækker det." Han kiggede ned på spøgelset og rev hans økse ud af ham, og drejede hen imod Elena. Han satte sin økse ned i hans bælte og gik hen imod hende, og rakte så sin hånd ud. "Boulder.." Præsenterede han sigselv, og nikkede høfligt en enkelt gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:10

elena betragte den tapre dværgs kamp mod de spøgelser*hmmm*tænkte hun kort og så lidt rundt før hun smilde chamerne og lo lidt da han enlig blev ferdig og gik over mod hende"det var da så lidt det er ikke tit man ser jer dværge"sag hun og nejde kort men tog dog ikke hans hånd "du er da en stærk mand"sag hun roligt og betragte ham nøjje "Elena men kald mig hvad det passer dem"sag hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:21

Boulder brummede en varm latter frem, og bukkede, og brugte hånden i sit buk, for at se ekstra formel ud, dog mere bare for ikke at se alt for dum ud med armen hængende. Han kiggede op på Elena, og grinede igen.
"jeg har haft mine år at træne på, kan man vel sige." Sagde han med endnu en brummende varm latter. "Og endnu engang må jeg jo sige, at jeg ikke kan se hvorhenne i vampyre gemmer jeres styrke.." Han holdt sine, nærmest, enorme arme ud til siden. "Altså.. Vi bliver nød til mindst at være så store her for bare at have lidt styrke.. I har jo ikke en eneste fejlplaceret muscel på kroppen, men er stadigt tit mindst lige så størke som mig.. Hvis ikke mere." Han grinede højt og lystigt igen. "Men nej.. Man ser ikke så mange af os mere.. De fleste er blevet simple indbyggere, og prøver at opvokse vores stolte folk efter det store slag. Der er ikke mange af os tilbage.. Ikke engang i vores hjemby i bjærgende.. Endnu mindre af os er stadigt ude og arbejde uden for portende." Fortalte han med en let dyster tone, i det det ikke var noget han var specielt stolt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:29

Hun lo blidt og satte sig roligt ned på den fugtige jorde og så på ham med et helt roligt blik som de fleste andre ikke ku efterligne, hun lytte nysgerrigt til da hun ikke kendte så meget til de små stærke væsner "nå men man kan da også se du er stærk"sag hun blidt "hmm jeg ved det nu heller ikke helt selv selvom jeg er fuldblods"sag hun roligt"men det med at jeg forsvandt ligger til min klans evner"sag hun og betragte ham"det er da tridst i er ellers ret seje"sag hun og sendte ham et smil så man ku se hendes skarpe hjørnetænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:37

Boulder grinede højt og lystigt med en varm tone, imens han gik hen imod det spøgelse der lå med hans økse i skulderen.
"'Seje' Haha. Vi har nu også normale indbykkere som ikke er som mig.. Der er ikke helt så mange Slayers tilbage. Og os der er, har en travl tidsorden.. Men vi har også mange stolte og størke krigere inde bag vores mure, men det er mere vigtigt at de forlavet sig nogen børn så vores race kan blive lige så storartet som det var engang." Sagde han med endnu en lav latter. Han trampede en fod ned på spøgelsets ryg, og trak hårdt sin økse op, og svang den over skulderen, og lod den hvile på hans højre skulder i den han kiggede over imod Elena. Han kiggede lidt ned af hende, og rystede hovedet med endnu en later, i det han gik hen imod den med hans kasteøkse i brystet. "For at være en såkaldt 'fuldblods' skal man så være smuk, ud over alle grænser?" Sagde han, og grinede en enkelt gang igen. Han bukkede sig ned, og tog fast i øksen. "For de eneste tre jeg har mødt, har været smukke langt ud over hvad der var godt for dem selv." Sagde han, og trak voldsomt øksen ud af spøgelset og kiggede over imod Elena igen. Han smilte varmt, og satte øksen i hans bælte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:45

Hun satte sig lidt bedre til rette imens hun lytte til hans ord og betragte hans bevægelser fø hun lo blidt og svarede "når okay jeg håber da i bliver flere det er så surt nå en race uddør"sag hun og kørte en hånd gennem sit hår imens hun så lidt hen på det spøgelse hun selv hvad nedlagt, hun lo bilidt igen af hans kommentar "hmm det ved jeg ikke en vi er en smule stærker en normale vampyre"sag hun "syns du jeg er smuk?"spurgte hun så, hun brugte tit sin charme til at lokke bytter til sig det var nemt for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:57

Boulder grinede igen på samme varme måde, og rystede en smule på hovedet og gik hen foran Elena, og satte sig med et bump på jorden, og lod sin økse falde ned ved hans side, og lænede sig tilbage på hans hænder.
"Tror jeg vidst godt, at du udemærket godt selv ved.. En vampyr uviden om sin skønhed? Ahh... Kunne jeg ikke forestille mig." Sagde han med en dyb brummende kort latter. Han kløede sig på brystkassen, og rykkede derpå hans skæg lidt, imens han brummede en smule. "Dog ikke ligefrem den skynhed vi dværge for det meste går efter.. Så skal ikke regne med at du kommer nogen vegne, med et sødt smil, og et chamerende ryst med måsen, når det kommer til en dværg..." Sagde han med en sarkastisc stemme, for at være sikker på at Elena forstod at det var for sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 23:03

Hun lo roligt og så lidt op mod månen "ja jeg ved nu også at jeg er køn"sag hun roligt"og min charme virker godt på byttet vis det er af han køn"sag hun roligt og så igen hen på ham med et roligt blik i hendes grå øjene, hun rette lidt på sin slave halskæde og svarede så"haha"sag hun roligt og lo blidt "jeg ville sikkert godt ku score en af jer men jeg har en anden på krogen"sag hun og lo igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 23:25

Boulder brød ud i endnu en varm dyb latter, og kløede sig en smule på hovedet og nikkede.
"Ja det kunne du vel sikkert, men hvorfor ville du dog det, når du kunne få dig en anden af jer elegante vampyre, på jeres lange stilke." Sagde han og pegede imod Elenas ben, med et viftende hånd, og grinede lidt igen. "Os dværge er ikke ligefrem kent for at være værken elegante, eller attractive for den sags skyld." Sahde han og rettede sig op, og holdt armende en smule ud til siden, og kiggede ned af sigselv.
"Ikke andet end muscler og fedt på vej til at blive til muscler på os.. Ikke som jer høje vampyrer, mennesker og så vidre.." Sagde han med endnu en latter, og lod hans store tunge hænder falde ned på jorden igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 23:31

Elena betragte ham let "hmm man ved andrig jeg er ikke helt som de andre vampyre"sag hun roligt og lo blidt imens hun så lidt på ham"du ser da ikke så slem ud"sag hun roligt og lod forsigtigt sin hånd røre hans, hendes fingre var lange og tynde og hendes hud kold som is"jeg tro da sagtens et andet væsen ku forelske sig i en af jer dværge"sag hun roligt og så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 23:40

Boulder grinede lavt, og kiggede på deres hænder. Hendes fingre var længere end hans, men hans var dog meeget tykkere. Han grinede lavt og brummende som før, og kiggede tilbage på Elena.
"Måske.. Har dog mødt maange andre væsner, som hællere ville gøre os endnu kortere med et sværd, eller bare ignorere os, hellere end snakke med os.. Og har sandelig heller aldrig set et andet væsen vise nogen former for attraction imod os." Sagde han, efterfulgt af en høj latter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 23:45

Elena mærkede tydligt hans varme hånd mod sin kolde hud men smilde dog blot "hmm de tro sikkert i er svage og ikke dur til noget"sag hun roligt og lo blidt før hun så op mod månen og betragte den nysgerrigt, det var nu heller ikke altid nemt at være vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 23:55

Boulder grinede varmt igen, og lænede sig tilbage på hans hænder igen.
"Jaa måske.. Dog finder de hurtigt ud af det modsatte." Sagde han med et bredt, lumskt smil. Han grinede lidt og kiggede ind i skoven.
"Men det er nu ikke fordi at jeg skal brokke mig.. Jeg har det fint som det er.. Hvis ikke jeg kunne lide at leve mit liv alene, var jeg blevet kriger, og ikke Slayer." Sagde han med et lavt grin, og rykkede en smule på hans økse, og lagde sig så ned på ryggen med et bump.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 0:09

Hun lo blidt og tog hånden til sig igen imens hun så på ham "ja"svarede hun roligt og så lidt rundt "okay hmm hvorfor var de spøgelser enligt efter dig"sag hun roligt og så igen på ham imens hun rette lidt på sit lange hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 0:18

Boulder rullede med øjnende og kiggede hen imod et af ligende.
"Ja hvorfor kommer de tankeløse spøgelser tilbage? Der er sto forskel på dem der, og så dem som faktisk har en hjerne.." Han grinede varmt, og kiggede tilbage på Elena.
"Dem her var bare nogen af dem som samler sig i grupper, og rejser tankeløst rundt, of finder folk at dræbe.. De har ingen tanke bag det de gør.. Han ingen tanke bag deres eksistens." Sagde han med et let ryst på hovedet. "Har næsten ondt af dem." Sagde han, og kiggede tilbage på spøgelset. an grinede en enkelt gang og kiggede på Elena igen. "Næsten..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 0:20

//svare i morgen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 11:01

hun lytte roligt til ham og nikke så "okay så var det da godt du fik ramt på dem for de var da godt nok mystiske"sag hun og lod en finger køre hen over mærket på hendes pande, hun betragte den høje dværg med et blik der viste egn på intarrese.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 17:00

Boulder brummede lidt med en enkelt kort latter, og kiggede ned på den ene af dem.
"Mja.. Er nu ikke fordi der er megen modstand nutildags mere.." Sagde han en smule trist. Han brummede igen med en kort latter.. "Savner sandelig dengang at en Slayer blev sendt ud for at skære ned på bestanden af Cycloper.. Kæmper.. Uhh og Minotauerne, se det.. Var en udfordring at ordne en gruppe af dem." Sagde han med et vink med pegefingeren. Han kiggede ned på det ene spøgelse ved han side. "Ikke som de her usle gejster." Sagde han og sparkede til den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another nights work, about to start.. // Elena - Privat // Empty Sv: Another nights work, about to start.. // Elena - Privat //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum