Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
stormen... /Reldus
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: stormen... /Reldus
"se lige her" sagde han og holdt et grin tilbage *hvis i ikke holder op med at drikke så skal jeg personligt sørge for at i bliver kørt ned af det næste tog der kommer!!!* sagde han telepatisk til alle de fulde mænd, mændene så forvirret rundt og løb så ud mens de skreg "TILGIV OS!" denne gang kom de ikke tilbage, eller faldt gennem trapperne...
"det er det eneste fornuftige jeg kan bruge mine kræfter til" sukkede han da han var færdig med at grine af mændene...
Gæst- Gæst
”Ha skal du skræmme livet ud af dem … det er faktisk mit jod” grinte hun og så hen mod de snublende mænd
Gæst- Gæst
"nej, kun alkoholen. Når folk ikke kan styre sig med det skal de ikke drikke det" sagde han og grinte af hendes tilføjelse.
"drikker du egentlig meget" spurgte han da han nu havde sat emnet igang...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"men hvis du ikke kan li' dem, så tror jeg jeg lader være med at invitere dig med hjem til mig før jeg har fundet mit eget sted" mumlede han kort
Gæst- Gæst
”ha englen er en der tror at han kan rede verdenen alene … og så blander han sig” hun hvæste de sidste ord ud .
Gæst- Gæst
"og så er det sådan lidt englenes job at rede menneskene, og selvfølgelig dødsenglenes job at slå dem ihjel" sukkede han da hun klagede over Light-Angel...
Gæst- Gæst
”ja man han skal ikke blande sig! Den ireterene tingest! JEG VIL IKKE HUSKE !” hun blev mere og mere vred og råbte til sidst. Hun var tydeligvis både trist og meget vred …Hun sukkede og så ned … vandet på gulvet var næsten væk og hun fik ikke våde fødder ved at stå på gulvet.
Gæst- Gæst
"bare slap af, vi kan tale om noget andet så" sagde han roligt og så på Nifi...
//undskyld det korte indlæg... men jeg kunne ikke finde på mere til lige det her indlæg...//
Gæst- Gæst
”hvad går din fortid ud på?” spurgte hun lidt mere roligt …
//he he gør ikke noget xD... jeg kunne også bare skrive noget lidt mere intra ... men har ikke meget krea tilbage -.-' //
Gæst- Gæst
Reldus's ansigt skiftede til at være en smule trist "jo ser du... Jeg har ikke rigtig nogen fortid" sukkede han kort "den dag jeg døde, mistede jeg også min hukommelse" forklarede han og så ned.
"jeg huskede kun to ting den dag jeg vågnede op som en engel, mit fornavn, og et par grønne øjne" mumlede han trist
Gæst- Gæst
”hmmm … ville du gerne kende din ?” spurgte hun med et undrende blik. Hun kunne aldrig drømme om at ønske sin hukommelse tilbage … ”dør alle engle ?” spurgte hun . Da hun selv var blevet født halv dødsengel halv dæmon… det var nu nok også det eneste hun faktisk kunne huske om sin fortid.
//bestemmer du //
Gæst- Gæst
"så vidt jeg ved så bliver mennesker der dør i en alder mellem 16-23 år til engle, eller dødsengle" forklarede han og smilte "men om de også kan blive skabt uden en død indblandet, det ved jeg ikke" sukkede han
Gæst- Gæst
"nå menn jeg er født sådan ... det siger min herre" Nifi smilte og så kort på ham. Hun så derefter hurtigt ned da hun havde set ham i hans øjne..."jeg kan se andres fortid... også selvom de ikke selv kan huske den..." hun sukkede kort "det er derfor jeg ikke ser dig i øjenendene" mumlede hun
Gæst- Gæst
Hans øjne spærrede sig op da hun fortalte om hendes evne "vil det sige at du kan?..." spurgte han overrasket?
Hans ansigtsudtryk skiftede hurtigt var overrasket til afslappet "nej tak, ingen genveje, jeg ivl finde ud af det med hårdt slid, jeg vil ikke lade mine tre års slid forvinde fordi jeg måder en person der kan give mig det hele på en gang..." forklarede han kort, han følte ikke at han ville tage en genvej til at lære det hele på en gang...
//der er faktisk også en anden grund... jeg har stadig ikke lavet hans historie færdig XD//
Gæst- Gæst
”men det bliver svært at finde din fortid” sagde hun roligt … *bare det var lige så svært med min* tænkte hun og så kort vampyrens øjne for sig men rystede hurtigt tanken og billedet uf af hovedet.
//he he det kan jo ske//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvad man har glemt bør forblive glem … minderne går af en grund … og ikke fordi man skal hente dem igen* tænkte hun og så kort tid på ham. Det var hans valg ikke hendes og hun måtte jo bare acceptere ham … hvilket hun gjorde.
Gæst- Gæst
//skal vi bare slutte emnet her? Selv kan jeg ikke rigtig se det komme nogen vejne, men har du noget så bare sig til, jeg bliver gerne længere hvis du har et eller andet i hoved//
Gæst- Gæst
”men tak for tilbuddet” … regnen stilnede langsomt af og morgnen kom. Nifi sukkede trist da hun så de første solstråler komme frem, klokkeren var nok omkring 5 om morgenen. ”det var hyggeligt … vi kan snakke sammen en anden gang når du kommer for at spionere mig” hun smilt og hoppede ned på gulvet. Hun trak hetten over hovedet. Man kunne tydelig se at det smil hun havde givet ham var falskt… men det var vist forsent af konfrontere hende med det. Hun gik hen mod trapperne og langsomt op med bøjet hoved.
//emmm ok //
Gæst- Gæst
"så ses vi der" sagde han til sig selv efter at Nifi var gået, selv gik han også afsted nu...
//out//
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Stilhed efter Stormen
» stilhed, måske før stormen.. //Sinclare//
» Gå tur? //Privat :: Reldus
» En aften i diskotekets bar - Reldus
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline