Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]  Empty Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:28

Jaaaaa! Så kommer det skam til miiiig!! Jeg vil også lige blære mig lidt og vise nogle tegninger frem som JEG har lavet!!! :D Jeg er ret stolte over dem og jeg har brugte uendeligheder på at få dem helt færdige og ret perfekte xD Og så er det et godt stykke tid at jeg tegnede dem (Kan ikk tegne mere.. Mega nedern -__-") Men her er de så;

https://2img.net/r/ihimizer/i/128523.jpg/
Macha som 11-12 årig xD hehe

https://2img.net/r/ihimizer/i/132942.jpg/
Seiji, efter min lille behandling :3

https://2img.net/r/ihimizer/i/97075.jpg/
Øhm..En eller anden lille dreng sammen med en kat o_O

Ps.. de er alle rediget lidt inde på min computer ^^"

Sidst rettet af Amelia Man 9 Aug 2010 - 19:37, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]  Empty Sv: Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:29

Jamen det er jo godt.. O_O
*Mega misundelig på alle dem, som kan tegne.*

Gæst
Gæst

Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]  Empty Sv: Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:37

Taaaaak!! ^^ Hehe *Krammer!!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:50

Yay! *Krammer igen.* :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:03

Waaaaau!! Du er jo helt fantastisk super vidunderlig goooood!! O_O Er helt vild med dine tegninger, virkelig flotte!!! ^^

Det var da vildt så gode talenter der er her inde på siden med tegninger!! :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:05

Amelia; det er virkelig nogle flotte tegninger du har fået tegnet o; ....*misundelse* ;D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:06

Taaaaaak!! (Alle sammen!!) :3 det gør mig virkelig glad dette!!
And it make me even more proud!! :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:25

MACHIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! IM SO.. so.. please learn me do thing like that.. vi skal mødes en dag og så.. og så skal du lære mig at tegne sådan Q_Q

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:29

SRRY, DAIM!! Q_Q Men som jeg selv skrev kan jeg ikk tegne sådan mere... VRÆÆL
Jeg fik en voldsom skade i min hånd og jeg fik ikk trænet den op til at tegne på samme måde!! -__-" Mega nedern men jeg kan måske lære dig nogle små fif og sådan xD

Og selvfølgelig skal vi mådes en dag!! O_O Jeg har snakket lidt med Belph-drengen om at vi måske skulle mådes alle tre sammen og så måtte vi tage en ven med sig sådan du ved for en sikkerheds skyld ;3 hehe.. Men vi skal også bare have en tøse-hygge dag sammen!!!! *Krammer!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:41

Fååååårk 0__0
Det' så snyyd! :b
Desvære er det eneste mine fingre er skab til, at spille keybord, skrive på com. og spise småkager ^^
De er mega flotte xD
- Håber at du fik det med!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:41

Aaaww!! Love the picture of Seiji! *Love on him* x3

Du er/var(?) utrolig god! Har du prøvet at farve nogen af dine tegninger på computer, eller...?? Tror at det ville være flot hvis du gjorde :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:42

Haha ja det har jeg eller jeg er godt igang ^^
Og jeg tror snart jeg er færdig med det af Seiji :3 hihi..
Skal nok sige til når jeg er hvis altså du er intresseret i det xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:48

Ja! My Seiji!! *Host* <_< >_>
Ihvertfald.... Ja! I wanna see x3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:53

Haha kan nok få det fææridgt til imorgen >_> I think..
Skal bare lige have finpusset lidt på den :3 Og hvis du kan lide Kuroshitsuji har jeg faktisk allerede et farvet billed af ham der Sebastian tror jeg nok kan hedder ^^"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:58

Yaaaay!! :D

...Kan du tegne et nøgenbillede af Seiji? :D Lol <-Ond latter xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:59

Tror jeg ikk..desværre -__-" (Spasser hånd!!! Argh! Det er også alt sammen din skyld)

Nåeh men her er det;
https://2img.net/r/ihimizer/i/168758.jpg/
Det er sådan lidt specielt farvet xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:00

haha jaaa machii kunne være sååh sejt !! XD det gør vi helt hklart *at skrive jer på listen over personer man skal mødes med* det var belphie og machii :'P

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:06

GOD!! O_O *Peger overdramatiseret på billedet* Thats my boy!!! Lol xD

Make Seiji go online again!! Dx

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:09

Din dreng? o_O Øhm.. Jeg kender ikk Seastian IRL.. Kun Seiji og jeg skal nok få snakket lidt med ham når han komme i skole imorgen (Hvis jeg kan komme hen til ham -__- Vi går ikk på samme årgang og jeg hader de blikke der bliver rettet mod mig fordi at jge virklig ligner en på 13 år og så tror de selvfølgelig at jeg kun går i 7'ende '~') Men jeg lover at få snakke lidt med ham..Han er vist lidt nede her på tiden (Ingen krea og helt ny skole lige som mig og så videre..)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:12

Lol, Sebastian er stemplet som min! Basta! xD

Og det var da synd, har heller ikke særlig meget krea, her for tiden.... det er den dumme skolestart -___________- *Gaaab!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:14

WTF!!!!?? den er jo herre nice!! du kan stadig tegne ^^ hvordan farver du dem egentlig??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:16

Haha xD
Jeg har ikk så meget imod skole start ^^"
Det betyder dansk, skriving og et skridt videre mod min uddannelse som forfatter :3 hehe

Øhm.. Nej det er et gammelt billed jeg næsten lige er færdig med at farvelægge ved hjælp af sådan et eller anden pogram xD Har nogle flere som jeg ikk har vist frem endnu men jeg tænke bare at det måske ville være formeget at vise dem alle på en gang og så kan man også nå at nyde synene ;3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:20

Jeg vil gerne være YAOI forfatter, synes der er alt for mange som handler om det samme sååå... JEG VIL GØRE EN FORSKEL! xD
Desværre kan jeg aldrig lave en god start.. I blame school!! >u<

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:29

Du kunne jo starte med en åben start.. Noget med at du faktisk starter midt i historien og så går tilbage til den oprindelige start.. Sådan noget med; 'Den kølige sved gled langsomt ned af deres nu nøgne kroppe som små vanddråber efter et bad. Stønnende var svage men ikk så svage at ingen af dem kunne høre dem men alligevel var de heller ikk så høje så drengene på kollegie-værelset ved siden af hørte dem. Selvom at de havde betroet deres kærlighed til hinanden var det alligevel lidt flovt for Kasper at erkende det for de andre. Han havde kun gjort dette med denne ene person der havde fået lov til at påtage sig det arbejde at gøre at han ikk var jomfru mere. Det var en skøn følelse. At Rimae fik presset sig op i ham på en blid men alligevel også stødende måde. Han kendte nu til pigers nydelse og velbehag ved sex.

Klokken ringede pludselig. Den kunne høres helt henne ved det lille gule hus hvor at Kasper endnu sad og spiste sin morgenmad. Dog var det kun få huse fra skolen men alligevel fik han rejst sig hurtigt op. Han greb hurtigt sin taske og spænede ud af rummet og videre ud ag entragen og til sidst løb han hen af vejen. Made havde han bare lavet stå...' Bla bla bla osv.. ^^Måske ville det være en form for god start (Hey msåke skulle jeg bliver sådan noget Yaoi forfatter xD)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:33

Nice nok Machii :'O

hvilket program bruger du egentlig? Jeg vil være skuespiller.. ved ikke om jeg har tålmodigheden til at skrive en hel bog XD

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum