Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Så er ventetiden vist ovre. xD!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Så er ventetiden vist ovre. xD!
Ja..............Jeg burde virkelig til at komme igang med at tråde igen. Seriøst! Jeg trænger til en forveksling i mit liv. Men ved bare ikke om min kreativitet er særlig god. Så trænger virkelig til nogen der kan få den i top. Nogen som giver mig lyst til at svare igen og igen. nogle der kan give mig den ivrige lyst til at være utålmodig på et svar.
Jeg er ret så rusten så det skal I også lige tage jer af..
Sådan. Det var den udtalelse. Og som nogle af de kloge hoveder nok har opdaget så søger sig nogle emner. Men faktisk tror jeg ikke det er mere end de 2-3 stk. Ellers går jeg nok død igen inden længe.
Mine krav er lette og gerne overskuelige. One, bitch!: Skriv fucking over 10 linjer. Og gider ikke at der bliver trykket ENTER efter hvert punktum/sætning. Two, slut!: Som jeg har sagt. Vær kreative! Three, darling!: Vær realistiske. Forklar hvordan fanden tingene foregår og hvordan det kan være det bliver gjort. Men det er også stadig en fantasi verden. I ved forhåbentligt hvad jeg mener. Four, honey!: Jeg vil ikke kunne love at Jeg/Pierce bider. Men forvandling skal ske hos en fuldblods vampyr. Drab skal jeg nok lade være med......
Well. Det var vel det. Og hvis det skulle være spændende så..er her lidt om dejlige Pierce.:
Han er en direkte provokerende type. Elsker at få andre op i det røde felt og morer sig blot over det. Ligesom han gør ved at se folk græde eller være i smerte. Han er typen der kan lide at udnytte ting og sager. Og tager altid omveje til hans fordel. Han er ufattelig arrogant til nogle sige. Han er trods hans pigeglade attitude ikke en af dem der tager en hver lille luder med sig. Han kan skam bedst lide at det foregår lidt mere..hårdt? Han har faktisk en svaghed for yngre piger med et mere nuttet udseende.
Pierce er samtidig også en der selv kan blive pissed off. Og det ønsker man ikke altid at se eller opleve. Regn hader han trods man skulle tro det ville styrke hans evne.
Tror det var nok...Nogle der kunne være interesserede?? Jeg vil gerne sige jeg ikke bider men det er blot at lyve.(gik evt. op).
Gæst- Gæst
Sv: Så er ventetiden vist ovre. xD!
Og jeg kan sagtens overholde reglen med linjerne og det med at enter efter hver sætning hader jeg selv xD
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men ja Pierce er da en hottie :i
Gæst- Gæst
Nogle idéer der lige er poppet op i dit hoved til noget der kunne gøre et emne dejligt???
Cimber!: Hæhæhæhæ... Ja vel så. b__b Er du siiiiikker på deeeet.? xD
Gæst- Gæst
- Uhm.. Well hun er mega naiv og stoler på hvem som helst >__e
Gæst- Gæst
Men mmh. Kan altid være noget med at jeg lokker hende med sig. Blot fordi han keder sig og hun lige er der? =3
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*hopper op og ned med hånden rakt i vejret*
... nej, skal nok stoppe nu. xD
Milo- Competent (Rank 10)
Antal indlæg : 330
Loool. xD Jeg siger ikke at jeg søger nogen at dræbe ham men at der sagtens kan aftales at han kan dræbe nogen. xD
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Yuuki- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1528
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Du kan vel prøve og gøre det i gyderne?? ^^
Gæst- Gæst
Chloé Elisa- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 223
Gæst- Gæst
Chase- Competent (Rank 11)
- Bosted : I et meget småt toetagers hus i kvarteret, Logement (Di Morga Øst). Det trænger i den grad til at blive istandsat og inde bag de fire mure, er der altid et gevaldigt rod forårsaget af både ham selv og hans uopdragne hund, Monty.
Antal indlæg : 448
Side 1 af 2 • 1, 2
» Ja nu det vist min tur (Fravær)
» Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat//
» Mwhahaha! Nu er det vist min tur til at blære mig lidt xD [Tegninger!!!]
» Woahh.. Mere kedsomhed er vist ikke muligt at optage o__o
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus