Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 23:27

Omgivelser: få
STed: fitness centeret
tid: 6:00
Vejr: gråt og varmt (underlig kombination)

Zann lå og løftede vægte i sit normale tøj han pressede sig selv mere og mere her for tiden dagens vægt var på 50 kl og efter 10 løft uden sved skiftede han hen til 55 kl så 10 mere så 60 kl og sådan blev det ved han pressede sig selv sådan fordi han var ked og ville tænke han havde det svært her for tiden *kan en Dæmon og en Engel virkelig være sammen* tænkte han *jeg vil gerne stadig være sammen med hende men jeg tænker at der kan være bivirkninger jeg aner ikk hvilke men der er sikkert nogen*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 0:01

Faith kom langsomt gående ind i fitness centeret hun havde for en gangs skyld stoppet med at være ude og tog en tur indenfor i stedet hvor hun kunne komme i form. Hun fandt det et eller andet sted ret vigtigt at holde sin krop i form, da det var den man skulle kigge efter og den som fik en op hvis man havde dårligt selværd. Hun bed sig lidt i læben og kiggede rundt i rummet da hun synes hun kunne hører nogen som løftede vægte, den samme normale klik lyd der kom væk gang man skubbede den op, hvilket jo så måtte betyde at de var nogen her inde. Hun kiggede lidt rundt og begyndte at gå imod lyden kunne da være dejligt hvis der var nogle mennesker man kunne snakke med? Det var jo ikke så tit at hun var her, faktisk hendes første gang da hun plejede at træne udendørs og ikke indendørs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 0:07

Zann fortsatte og mærkede Faith nær ham "så det er din første gang" spurte han hende selvom hun ikk var helt henne ved ham han smilte og trænede videre den var på 70 han gad ikk sætte mere på så han fortsatte bare med det han var ret hurtigt op på 30 styks før han satte vægten på stang holderen og satte sig op han svedte overhovedet ikk "Zann Bang" sagde han og smilte *Dæmon* kom det inde i hendes hovede fra ham *ja jeg ved godt du er en dødsengel*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 0:17

Hun hævede det ene øjenbryn da hun så ham og han begyndte at tale "hmm" sagde hun stille og hadet når folk begyndte at rode i hendes tanker, Heath havde engang lært hende hvordan man skulle stoppe andre med at gøre det, men det var virkelig svært når det var øvet mennesker som gjorde det, og hun skulle altid bruge så meget energi på at smide dem ud så hun måtte vel bare indfinde sig med at han gjorde det, selvom det ikke just behagede hende på nogen måde. "Faith.. Faith Jável.. men det ved du jo sikkert allerede" sagde hun stille og hørte dæmon inde i sit hoved og dernæst at hun var en dødsengel, ikke fordi at hun ikke havde bemærket det da hun var kommet tættere på, sådan var det for det meste med hende, utrolig overfølsom for anders racer. Hun kiggede lidt rundt og fandt et løbebånd som hun tænde for og begyndte at løbe på mens hun mumlede noget for sig selv "nå.. hvad laver du her så tidligt?" spurgte hun for at have noget at snakke om mens hun blev ved med at løbe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 0:21

"er ked" sagde han trist og gik hen til løbebåndet ved siden af hende og begyndte at løbe med hende "fordi min kæreste er en Engel og jeg er en Dæmon" sagde han "og undskyld at jeg sådan læser dine tanker men jeg kan ikk styre dem det sker bare tro mig jeg ville ønske jeg kunne lade vær" han grinte lidt "tror faktisk at da jeg var lille du ved for 12000 år siden at jeg hørte min mor tænke frækt om min far" han gøs ved tanken om det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 0:26

"hvo.." hun nåede dog ikke at spørger hvorfor han var ked af det for der kom en forklaring omkring grunden, hun rynkede brynene lidt og bed sig i læben jo hun kunne godt se det, det med kæresterig hen over racerne var for det meste en dårlig idé dog kunne hun ikke se hvorfor en dæmon og en engel ikke kunne være kærester? Eller, så var der ting hun ikke viste omkring dæmon racen "hmm.. altså.. jeg ville nu ikke sige at der kunne være et problem?" sagde hun stille og sendte ham et smil da han løb ved siden af hende, hun skurede lidt op tempoet og begyndte lige så stille at løbe hurtigere og løbebåndet hævede sig så hun var nød til at løbe mere til og det blev sværere dog begyndte hun ikke at svede eller følte det var ubehagelig, men det skulle nok komme når hun begyndte at presse sig selv til det yderste. "det gør skam ikke noget.." grinede hun så da hun kunne hører at han faktisk virkelig ikke havde gjort det med vilje "jeg har ondt af dig" sagde hun med et lille smil på læben og begyndte at løbe hurtigere dog stadig med ansigtet vent mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 0:30

han trykkede på en knap på sin og den begyndte at skrue op den kørte hurtigere og hurtigere men han fulgte med som om det var kedeligt og det kun var en lille spadser tur i parken "hvorfor har du ondt på mine vegne" spurte han "og det er fordi en Engel og en Dæmon er 2 vidt forskellige ting" han smilte til hende mens han lod som om han gabte han svedte overhovedet ikk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 0:35

Hun trak på skuldrene og grinede lidt "fordi at du skal hører tanker som dét" sagde hun og smilede stille mens hun blev ved med at løbe og fandt det ikke spor svært, hun ville hellere uden for og løbe det var meget mere udfordrerene end dette var, dette var jo næsten kedeligt, men hvad, hun skulle jo blive bedre også kunne hun lige så godt være her når hun nu havde selskab, det var jo et eller andet sted også meget hyggeligt "hmmm.." mumlede hun stille og tænkte lidt over det mens at hun løb en smugle hurtigere "jaa det kan du have ret i, men tror du ikke at kærlighed kan overgå det hvis den er ægte?" spurgte hun stille og vente sig og kiggede på ham med et lille smil på læben da hun selv mente at hvis det var ægte kærlighed kunne det da være lige meget hvad man var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 0:38

han nikkede glad "ja jeg kan se hvad du mener" sagde han til det med at hans tankelæsning var lidt problematisk nogen gange han smilte "jo det har du så osse ret i jeg elsker hende højere end jeg har elsket nogen før og hun elsker mig så den er helt sikkert ægte" han smilte lidt "tak Faith du er god at snakke med"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 0:44

Hun smilede skævt og trak igen på skuldrene "ingen årsag" sagde hun stille og blev ved med at løbe, hun kiggede på væggen mens hun sukkede lidt, sådan var det altid ikke? Man var så fandens god til at give andre råd, men når det kom til en selv var man ikke en skid bedre, hun gjorde jo intet af det som hun sagde til ham? Hun stak jo egentlig bare halen mellem benene og listede væk når hun følte hun ikke længere kunne mere. Hun sukkede og bed sig lidt i læben mens hun løb videre uden rigtig at tænke på at hun løb "men så burde i da også kunne blive ved med at holde sammen" sagde hun og vente igen sit blik mod ham "med mindre du ikke vil være sammen med hende og det er derfor du er her så tidligt og finder på ting som kunne gøre at du ikke længere skulle være sammen med hende?" spurgte hun stille, hvilket mange jo gjorde når de ikke var sikker på at det skulle være den man var sammen med længere, nemlig fandt på grunde til at man ikke kunne være sammen mere og brugte dem i stedet som undskyldning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 0:50

han grinte lidt "nej sådan er det ikk jeg træner hver morgen hun skal tidligt på arbejde og jeg skal på arbejde kl 8 så når jeg vågner kl 4 aner jeg ikk hvad jeg skal lave så jeg går herned og træner" sagde han og løb videre "ja det er altid nemmere at give andre råd men at holde dem selv er svært" han grinte lidt "undskyld" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 0:54

Hun nikkede lidt "aah" mumlede hun stille, det gav da mening "Nogen sinde tænkt dig at komme uden for og træne i stedet for at være her inde?" spurgte hun og grinede lidt, da hun måtte indrømme at det kunne hun meget bedre lide end at være her inde, her var så utrolig inde lukket og hun kunne da slet ikke forstille sig hvor grimt det ville være når der kom mange mennesker her ind og begyndte at svede, det var jo ikke alle som var lige så fit som de var. "hmm" sagde hun stille og smilede skævt til ham da han igen havde læst hendes tanker "nej.. det er det ikke.. men vi burde blive det" konstaterede hun og grinede svagt og undlod sådan rigtig at kommentere på at han igen havde læst hendes tanker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 1:00

han smilte "min kæreste løber hver aften" sagde han og stoppede løbebåndet han gik ned og begyndte at løfte vægte igen "jeg er mere til at løfte vægte men normalt er jeg ude i et udendørs fitness center" han smilte og løftede videre mens han så på hende "er du sød at finde et øhh ja det er mærkeligt men noget rengøringsmidel eller sådan noget brandfarligt stads"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 1:05

Hun nikkede "ah" sagde hun stille og smilede og stoppede selv løbebåndet og kiggede lidt på ham da han gik over for at løfte vægte og smilede stille "jeg hader egentlig at være i fitness.. plejer at løbe uden for i skoven og lægge underlige ruter.. var her egentlig kun fordi jeg ville prøve det engang, jeg kan jo ikke sige jeg hader noget som jeg ikke har prøvet" sagde hun og grinede lidt, hævede det dog ene øjenbryn da han bad hende om at hente noget brænd væske og noget i den dur "ja.. okay så" sagde hun lidt tøvende og gik over til en rengørings skab og fandt noget sprit frem, gik så langsomt tilbage og gav det til ham "Hvad skal du bruge det til om jeg må spørger?" grinede hun langsomt og satte sig lidt væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 1:08

han smilte så rundt og åbnede flasken og drak det simpel hen DRAK det som om det var normal vand han måtte jo ikk drikke øl eller sådan noget her og vand måtte han ikk drikke vis han gerne ville leve så han drak simpel hen sprit da den var tom lagde han den ned "jeg er en ild Dæmon og vand dræber mig" sagde han og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 1:29

Hun kiggede lidt på ham med op spilede øjne og fattede ikke det hun så, hvordan kunne man drikke sprit!? Det dræbte jo folk, eller mennesker, hun tog sig selv i stadig at tænke som et menneske nogen gange og grinede lidt af ham at han bare sådan drak hele flasken "smager det godt?" spurgte hun og satte sig på en af de andre maskiner uden at bruge den, hun ville bare sidde ned så kunne han jo gøre sit. Hun gad faktisk ikke rigtig mere, hun havde sine tider hvor hun gerne ville træne og med det samme kunne det være forbi igen, også var der ikke rigtig mere at gøre end at stoppe med det jo?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 1:34

han smilte "ja det gør det faktisk" sagde han og så på hende "men det er bedre end at drikke vand" han gøs og smilte "vil du se hvad jeg mener" spurte han og så sig omkring "hent lige et glas vand" sagde han glad og smilte han var ikk længere ked men meget glad han havde lyst til at synge sangen 'jeg er så glad idag'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 8:50

"okaay" sagde hun lettere mistroisk til at det faktisk kunne smage godt, men ja vi havde jo alle vores smags sanser, og derfor smagte tingende vel også anderledes? Men af hvad hun viste kunne hun ikke drikke det der stags uden at skulle ende op på hospitalet, da han bad hende om at hente noget vand måtte hun indrømme at hun blev nysgerrig efter hvad det dog kunne være. "er jeg nu blevet din tjener eller hvad!?" grinede hun men gjorde dog som han spurgte om, hun gik lidt rundt og fandt kontoret til dem der ejet stedet, hun kunne uden videre komme ind og tog et glas og hælde noget vand i for hun igen gik tilbage til Zann og rakte ham vandet "Nå.. hvad vil der så ske?" spurgte hun lettere nysgerrigt og satte sig ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 13:23

han tog glasset og så på det han stak sin hånd frem og lod præcis en dråbe vand falde på den hans hånd ætsede af vandet som om den var lavet af ild der kom røg som vis man slukker et lys og da vandet var væk var der et stort brændemærke hvor dråben havde ramt men det healede sig selv med det samme han så på Faith og grinte "det gør lidt ondt" sagde han og lagden glasset væk "tænk på når man skal på stranden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^ Empty Sv: så keder man sig lige og så siger man "jeg laver fandeme et emne" så her er det^^

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum