Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fløjte spil i natten: privat Zankuji EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fløjte spil i natten: privat Zankuji EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fløjte spil i natten: privat Zankuji EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fløjte spil i natten: privat Zankuji EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fløjte spil i natten: privat Zankuji EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fløjte spil i natten: privat Zankuji EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fløjte spil i natten: privat Zankuji EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fløjte spil i natten: privat Zankuji EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fløjte spil i natten: privat Zankuji EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fløjte spil i natten: privat Zankuji EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:41

Dato* irl
Tid* 22:33
Sted* terre by
Omgivelser* den lange gågade med de mange buttiker som dog er mørke da de har lukket men dog har diskoteket åbent og fulde folk velder ind og ud imens de få gadelygter lyse brostene op
Påklædning* en hvid løs kort kjole og et par hvide sandaler samt en sølvhalskæde med en sølv medajon hængne på

Byen var igen fyldt med de mamge fulde mennesker som kom ud på denne tid for at more sig på diskoteket men dog var der også mange væsner ude så som blodsuger, elever og dæmoner som man tit så på denne tid af natten, en ung kvinde udsens mesig sad på trappen som førte op til den smukke domkrike hun sad med en lang tynd sølvfløjte som havde mange huller langs siden hendes tynde finger kørte hurtigt dog elegandt hen over hullerne og en smuk ren men dog tiltrækne lyd kom ud af fløjten, kvinden sad dog med lukke øjne imens hun spillede roligt og håbe på lidt selvskab men hun var dog på vagt efter at hun en sen aften var blevet overfaldet af en tørstig blodsuger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Zankuji Tors 19 Aug 2010 - 9:50

Zankuji kom gående gennem byen midt og aften for at se om der skete noget ned i byen men det gjorde der ikke ligefrem *mon der er nogen her nede i byen*tænkte han og kiggede rundt og hørte en der spillede på et eller andet og kiggede hen på en kvinde der stod ikke så langt væk fra ham "hej"sagde han og kiggede på hende "hvad laver du"spurgte han og smilte stille til hende for ikke at skramme hende væk eller noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:01

Zira spilede roligt vidre men slog dog hurtigt øjne op da der blev snakket til hende, hun fik dog hurtigt øje på en høj mand som stod et stykke fra hend hun sukke kort men stoppe så med at spille på fløjten hvorefter hun satte den fast på en lille krog som sad på sølvkæden hvorefter hun vendte opmærksomheden mod ham"heej?"sag hun roligt dog lidt køliogtmen os charmerne"jeg sad blot og spille lidt på min fløjte"sag hun kort"og du?"sag hun så og løftede et øjnbryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Zankuji Tors 19 Aug 2010 - 19:42

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kiggede bare på hende "okay"sagde han og kiggede lidt rundt "jeg er ude og gå mig en sur som jeg gør tit lige nu"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "hvorfor sidder du og spiller"spurgte han og kiggede bare på hende med det samme smil på sine læber "navnet er Zankuji"sagde han med et smil.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 19:46

Zira betragte ham let imens hun fik en velkendt føelse i kroppen der fortalte hende at han også svar dæmon som hende selv"jammen det lyder da okay"svarede hun roligt dog med en lille smule kølighed i stemmen hvorefter hun nikke svagt"jeg ville bare lave et eller andet"sag hun med et skulder træk"hmm Zan vis det er okay jeg kalder dig det?"sag hun spørgne"du er også dæmon ikke?"tilføj hun så spørgne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Zankuji Tors 19 Aug 2010 - 20:07

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja jeg er dæmon og ja bare kald mig Zan"sagde han og kiggede på hende "hvor lang tid har du spillet på den der dims"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber.
"og lad mig gæt du er også en slags dæmon"sagde hun med et smil på sine læber og kiggede på hende "men hvad for en"sagde han og ventede bare på et svar fra hende af
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 20:12

Zira sendte ham et lille smil "fint hyggligt at treffe dig zan"sag hun roligt hvorefter hun kort så på sin fløjte og tænkte lidt før hun så svarede" ca. 2000 år nu"roligt"jo jeg også dæmon og navnet er Zira"sag hun så og strakte sin ene hånd ud mod ham hvorefter en rimlig stærk vind tog fat i ham og løftede ham højt op i luften hvorefter hun fik vinden til at sette ham stille ned igen "luft dæmon og du?"svarede hun roligt med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Zankuji Tors 19 Aug 2010 - 21:31

Han kiggede på hende og slog sine vinger ud da hun fik ham op i luften "jeg kan styre ild så"sagde han og kiggede på hende oppe fra luften af med et smil "så det kan vel sige sig selv"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og lande og hans vinger forsvandt igen og kiggede på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 21:41

HUn betragte ham let hvorefter hun vendte sin opmærksomhed mod hans vinger der var et eller andet med hende og vinger hun mentte at de tit ku vise hvem personen var men dog kendte igen til den idehun havde det var nok også fordi hun næsten igen venner havde på grund af sit tidliger job"nå okay så kan jeg godt tåle din magi"sag hun roligt og vendte så bliket op på hans ansigt"undskyld men hvor gammel er du enligt"spurgt hun roligt hun var selv ret gammel det ku dog ikke ses på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Zankuji Tors 19 Aug 2010 - 21:46

Han kiggede på hende "jeg er 25 i kroppen og 260 i alder"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "hva da"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede lidt rundt "men jeg har lært at bruge min evner ordenligt"sagde han og kiggede på hende "hvis det er det du vil frem til"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 21:51

HUn betragte ham let men smilde så"oka så er du en ung dæmon"sag hun roligt og nikke svagt"jeg tvivler ikke på dine evner zan de er sikker fantastiske"sag hun roligt men så op på himlen lidt imens hun kort tænkte tilbage på de mangfe år der var gået"jeg har en krop som en på 20 men er faktisk 3000 år gammel"sag hun stille det var hårdt at leve så længe folk man holdte af døde og hun havde oplevet mange lande i krig mod ansdre lande.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Zankuji Tors 19 Aug 2010 - 21:56

Han kiggede på hende "er du 3000 år gammel okay"sagde han og kiggede på hende med et smil "det var da en god alder at ha"sagde han og smilte til hende og gik lidt rundt *jeg er skam dæmon heldigvis*tænkte han og kiggede på hende og ville ikke fornærme hende på nogen måde "men du er luft dæmon den første jeg har set mens jeg har været her"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:03

Zira smilte svagt men rejste sig så op og strakte sig lidt da hun havde sidet der længe og var godt øm i underdelen"hm jeg ve ikke helt der sker mange ting når man har levet så længe"sag hun roligt og så hen på ham"ja der er ikke mange af os luft dæmoner tilbage desvære det er 10 år siden jeg sidst mødte en luft dæmon men til gengeld er der komet mange ild dæmoner"sag hun roligt og gik ned mod ham med rolige skridt eller hun svævede faktisk hen over vert trin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Zankuji Tors 19 Aug 2010 - 22:11

"ja det har jeg lagt mærke til der kommet flere af os med ild men færre af luft og vand"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og gik hen og satte sig ned på en bænk for at slappe lidt af.
"men man ser mange dø når man lever længe"sagde han og kiggede på hende "har jeg ret i det"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:16

Zira nikke "ja men der er også kommet flere blodsuger og engle her til måske lidt for mange"sag hun roligt og gik hen til ham hvorefter hun satte sig ved siden af ham med et lille suk"ja det har du ret i, jeg har set mange dø du kan næsten ikke forstille dig hvad jeg har været igennem"sag hun en smule stille, hun lugte faktisk lidt af billig mande parfume som godt ku vise lidt om hvad hun var men hun var dog ved at ændre sig hun havde enligt fået råd til en lejlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fløjte spil i natten: privat Zankuji Empty Sv: Fløjte spil i natten: privat Zankuji

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum