Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ude for at øve - Zankuji privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ude for at øve - Zankuji privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ude for at øve - Zankuji privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ude for at øve - Zankuji privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ude for at øve - Zankuji privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ude for at øve - Zankuji privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ude for at øve - Zankuji privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ude for at øve - Zankuji privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ude for at øve - Zankuji privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ude for at øve - Zankuji privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ude for at øve - Zankuji privat

Go down

Ude for at øve - Zankuji privat Empty Ude for at øve - Zankuji privat

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 13:01

Sted: Skoven
Tid: 13:00
Vejr: Sol med få store skyer.
Omgivelser: En masse træer, med en lille sø.

Cricker stod og tænkte sig lidt om, det var ikke gået så godt de sidste par dage med hans evner og det med at kontrollere dem, men han var selv den eneste jord dæmon han kendte, så der var ikke andet at gøre end selv at prøve sig frem til hvad han kan og ikke kan. Hmm, det var mærkeligt, for et par dage siden kunne han måske 2 ting, nu havde han lært 2 eller 3 nye. Det gik meget hurtigt synes han, men hvorfor lige nu? Var det på grund af årstiden? Eller var det mon bare fordi at han var ved at blive en del stærkere.

Han kiggede på sine hænder og derefter op på et træ. Mon han kunne få det træ til at komme til live og gøre som han ville have det? Det vidste han ikke, men det var vel det værd at prøve var det ikke? Det synes han selv. Han rakte hånden ud og fokuserede på træet. Det begyndte at ryste lidt og træet stod nu foran ham. "Hmm, det var da pokkers" Sagde han til sig selv da han kiggede på det. Han kunne godt gøre det, men nu skulle han til at finde ud af hvordan han fik det til at gøre forskellige ting, det var vel ikke bare at sige gå derhen, så enkelt er der da ikke noget der er. Men han kunne jo prøve. "Øhm.. Gå derhen" Han pegede hen på søen og træet gik derud. Minsandten om ikke det var så nemt. Han smilede lidt, det var jo ikke så svært. Nå, nu ville han prøve nogle andre evner.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Ude for at øve - Zankuji privat Empty Sv: Ude for at øve - Zankuji privat

Indlæg af Zankuji Tirs 31 Aug 2010 - 15:05

Zankuji var på vej ud i skoven han havde sit normale tøj på som han tit gik for tiden han var den eneste dæmon han havde set der havde evnen med ild og gøre så alt det han kunne med ilden var selvlært af ham selv. Han kiggede stille rundt for at se hvad der forgik men lige nu skete der ikke så meget rundt om ham for tiden.

Han var gået i stykke nu og var inde i skoven han kiggede stille rundt mens han gik og var ikke en man lige lage mærke til når man så ham så han ikke ud til at være det væsen han er og det var på en måde en god ting men også en dårlig ting men han var ligeglad med hvad folk troede at han være. Han kigge frem for sig og så der pludselig kom et træ gående og det var ikke lige helt normalt for ham at se der kom sådan et forbi *hvem kan få det til at gå*tænkte han og fik øje på en eller anden skikkelse han ikke havde set før *hvem er det og hvad er den person for en*tænkte han og gik nærmere på personen for at se hvem det var der stod der *en mand mon han er en form for Dæmon eller noget for han ser ikke ud til at være en elver på nogen måde de har jo de der spidse øre*tænkte han og stod bare og kiggede på den person uden rigtig at sige noget til ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 12:58

Cricker havde ikke lagt mærke til at der stod en og kiggede på ham, han havde alt for travlt med at træne sine evner. Han kiggede lidt på et andet træ. Kunne han mon få de der tjørne til at komme frem igen? Han havde gjort det tidligere i dag.

Han var gået ned til søen der lå ikke særlig langt fra hytten, og da han satte sig ned på knæ for at få lidt at drikke så voksede der lige pludselig tjørne pigge ud fra armen på ham, og der var et eller andet ovre på ryggen også, men han vidste bare ikke hvordan pokker han have gjort det. Han kiggede på sin hånd og sagde et eller andet til sig selv "Hmm, hvis nu at jeg prøver at gøre sådan her" Han knyttede hånden og pressede til. Nej... Der skete intet, han var lidt skuffet, det kunne da ikke passe at alle de seje evner bare kom og gik som det passede dem, hvis man da kunne sige det på den måde. Han kiggede over på søen og så at træet var væk. "Hmm, hvor blev det nu af" Han kiggede sig lidt omkring, men fik stadig ikke øje på at der stod en, han var alt for spændt. Nå det var væk, han trak bare på skuldrene og kiggede ned i søen. Måske hvis han prøvede at gøre det samme som han gjorde her til morgen, så kom de måske frem igen? Han satte sig på knæ igen, men der skete intet. Måske var det bare hans fantasi.

//Undskyld jeg ikk har svaret, men havde problemer med mit internet :P//

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 1 Sep 2010 - 13:17

Zankuji kiggede bare på denne mærkværdige person som stod og lavede alt muligt med ting og sager og holdte lidt øje med ham og kiggede på hvad han lavede og det der skete. Han stod ikke langt fra ham og holdte øje med ham *mon han ikke har set mig jeg er ikke ligefrem usynlig*tænkte han og kiggede bare på denne fyr som det var *han må være dæmon som styre det her med jord uhh det er en jord dæmon har godt nok aldrig mødt en men læst*tænkte han og kiggede på ham.

Han kiggede på ham da han havde sat sig for at drikke af vandet og fik et lille chok da der kom noget ud af hans arme men det så ud til at han ikke slev havde opdaget det men det så heller ikke ud til at han mærkede noget og når han kiggede var de væk. Han gik hen til ham stille og roligt "hey du har nok ikke mestert dine evner helt"sagde han stille og roligt for ikke at skræmme ham "men du fik da træet til at gå ud i vandet"sagde han og kiggede lidt rundt "men har stået og kigget lidt på hvad du gik og lavede så tror du skal have fat i en der kan lære dig sådan noget halløj som du gerne vil ha"sagde han med et stille smil "men forresten navnet er Zankuji"sagde han og kiggede på ham "og du er"spurgte han med en venlig tone i sine stemme og ventede bare på svar fra ham af.
Han kiggede på ham og smilte "du er sikkert en dæmon med jord at gøre en jord dæmon du den første jeg sådan rigtig ser af jer jord dæmoner selvom jeg har været her i lang tid"sagde han og kiggede lidt rundt for at se hvad der forgik om dem og kiggede så på ham igen og ventede bare stille og roligt på at han skulle snakke til ham på det han sagde og spurgte om.

//det går nok men skal logge nu komme nok engang i aften eller før//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 13:27

Cricker kiggede på den fremmede der stod foran ham, han var ikke blevet skræmt da Zankuji var kommet lige så stille hen til ham. Han smilede lidt. "Mit navn er Cricker Ancalimë" Sagde han stille. "Ja, jeg er jord dæmon, og jeg har ikke rigtig styr på det hele endnu, jeg kan få træer til at gå og jeg kan manipulere med rødder." Cricker fik en rod til at vokse op af jorden og fik den til at bevæge sig som han ville før han fik den til at forsvinde igen. Han fik det næste spørgsmål omkring det med jord dæmoner. "Neej, vi er ikke så mange herude, faktisk er jeg selv den eneste jeg kender" Han kiggede på Zankuji og gentog hans navn lidt inde i hovedet, han kunne godt mærke på ham at han ikke var et menneske men en dæmon. Han vidste bare ikke hvilken slags dæmon han var, skulle han mon spørge? "Jeg ved at du er en dæmon men.. Jeg kan ikke lige finde ud af hvilken slags du er?" han kiggede på ham og smilede tilbage til ham. Han var nu meget flink synes Cricker. Det var ikke så tit man mødte en flink person herude. Han stod stadig og tænkte lidt på det med de tjørne der var kommet tidligere i dag. Han kiggede på ærmet på sin trøje, hullerne var godt nok fra tidligere, så der var nok ikke kommet noget ud den her gang da han knælede foran vandet. Han kiggede på Zankuji igen.

//Jep jep vi skrives bare ved senere :)//

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tors 2 Sep 2010 - 10:07

Han kiggede på ham med et stille smil på sine læber "hyggeligt at møde dig Cricker"sagde han og var beæret over at møde en der var jord dæmon det var ikke være dag og Zankuji selv havde en søster der var blevet vand dæmon efter deres mor det var ikke noget han havde regnet med men sådan var det jo nok bare "nej det kan jeg se det ligesom med Vand dæmoner og luft dæmoner der ikke så mange af dem længere det mere ild man ser i dag"sagde han og kiggede på ham med et stille smil "jep jeg er dæmon og det er jeg skam kun stolt af at være"sagde han og kiggede på ham og løftede stille sin hånd op og der begyndte stille og roligt at vokse en lille ild kugle "ild er mange gange tegn på liv eller det har jeg da læst engang at det var men om det er sandt det ved jeg ikke men kan da styre den meget godt"sagde han og kiggede på ham med et stille smil "og den eneste grund til jeg har trænet er pågrund af ham Zane der styre stedet nu og sådan"sagde han og grinte lidt "men har så hørt at Zane er blevet syg på en eller anden måde men hvordan det ved jeg ikke han er jo stadig stærk i forhold til det at han er syg taget jo nok ikke på hans kræfter tror du"sagde han og kiggede på ham hvis han da viste hvem Zane var Zankuji selv havde da set Zane et par gange men der var ikke rigtig sket noget der udover at han snakkede og alt det men dengang var Zankuji ikke mod ham eller med ham han havde holdte sig udenfor lige til det blev for personligt mellem ham og Zane og Zakujis forlovede så det var et stort kaos i knolden på Zankuji. "så ja jeg er jo en form for mod ham Zane men har så også mødt andre der vil ha ham ned med nakken så de kan taget tronen og styre stedet men de også onde"sagde han og kiggede på ham og smilte stille "hvad med dig er du med eller mod Zane"spurgte han venligt til sidst før han stoppede med at snakke.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 17:27

Cricker kiggede på ham og da han så at han lavede en ild kugle tog han et par skridt tilbage. "Ja det gør det, men i en skov og overfor en jord dæmon er den meget dødelig" Han kiggede på ham, lidt skræmt men så alligevel ikke for meget. Han gik hen og tog sit katana og spændte skeden fast rundt om livet og kiggede derefter på ham. "Jeg er ikke med eller mod Zane, jeg er neutral og hvad der sker i byen kommer ikke mig ved, jeg bryder mig ikke om den, da jeg bedre kan lide at være herude i naturen" Han slog nærmest armene ud da han sagde det, som at sige velkommen eller sådan noget. Han havde heller ikke en negativ tone i stemmen, så det var ikke fordi at han var fornærmet over at Zankuji spurgte. "Jeg har bare hørt fra mange at han har overtaget byen, men det er det" Han så at træet kom tilbage og sukkede. "Pokkers til træer" Han grinede lidt og fik træet til at vende tilbage til 'livløs' form, de er jo ikke livløse, men de kan da i hvert fald ikke bevæge sig rundt når Cricker ikke har bragt dem til live. Han kiggede igen på Zankuji. "Og det du sagde tidligere? Med at styre ilden, jeg håber du har ret, det vil ikke være godt med en skovrand" Han smilede og fik sig selv til at gå tættere på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tors 2 Sep 2010 - 22:19

Han kiggede på ham da han gik tilbage og sådan han så ud til at være skræmt for ilden som han havde i hånden "når ja undskyld det havde jeg ikke lige tænkte på"sagde han og fik ild kuglen til at forsvinde igen og kiggede på ham "når okay det kan også være klogt og holde sig udenfor det men jeg blev mere eller mindre hevet ind i det da jeg begyndte at være sammen med min forlovede så ja jeg er ikke med Zane men mod ham"sagde han og kiggede på ham med et stille smil på sine læber og kiggede rundt "bor du her ude"sagde han og kiggede stille og rolig på ham "er du ude for at træne dine evner eller sådan noget"spurgte han og kiggede på ham.
Han gik stille og satte sig ned og op af et træ "kender du ellers nogen dæmoner der er stærke og sådan som er med i kampen mod Zane"spurgte han og kiggede på ham.

//har krea svigt '^.^'//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 22:27

Cricker kunne godt forstå at Zankuji var imod ham der Zane, Cricker ville sikkert have været det samme. "Jeg har ikke så meget at gøre i byen, jeg har boet herude i over 100 år og det er jo det perfekte sted for en jord dæmon" Han kiggede på Zankuji der satte sig op af træet "Ja, jeg bor herude, men det er et stykke herfra" Han smilede til ham da han satte sig ned, han var faktisk den første dæmon Cricker havde mødt, og så en ild dæmon.. Hmm der kunne man jo bare se. Hans næste spørgsmål fik Cricker til at tænke lidt "Hmm, neej.. Ikke lige jeg kan komme i tanke om, jeg møder tit folk herude men.. Du er faktisk den første der har nævnt Zane, men hvis du leder så finder du sikkert en eller anden" Han satte sig op af et træ der stod lige overfor det som Zankuji sad op af. Han smilede til ham og slappede af.

//Samme har jeg så det skal du ikke tænke på :P//

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 3 Sep 2010 - 7:20

Han kiggede på ham med et stille smil på sine læber og sad op af træet og kiggede bare på ham "når okay i en hytte kan jeg tænke mig til"sagde han og kiggede lidt rundt for han kiggede på ham igen "ja det er jo et godt sted for jord dæmoner som dig men man møder jer sjældent og du er den første af jer jeg har mødt i den tid jeg har været her"sagde han og kiggede på ham med et stille smil på sine læber og sad op af træet og kiggede så op på himlen "Fire Elementer Jord Ild Vand og Luft til sammen kan de være stærke og være for sig er de svage mange gange i hvert fald"sagde han og kiggede på ham "ikke for noget men har læst alt for maget når jeg snakker kan jeg sige lidt fra en bøgerne af"sagde han og grinte lidt af det og kiggede på ham. Han kiggede rundt "er jeg den første der nævner Zane utroligt folk er sikkert også bare ligeglad når han ikke røre dem"sagde han og kiggede på ham og var ved at være godt træt af Zane og hans folk "Zane skulle være syg men han er stadig stærk så han kan mange ting med sine kræfter det uhyggeligt"sagde han og kiggede på ham. Han lukkede sine øjne lidt og sad bare og slappede af med et stille smil på sine læber.

//det var da altid noget ^^//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 18:03

Cricker nikkede af ham. "Jep, i en hytte" Han smilede derefter og kiggede på ham. Det næste han sagde fik Cricker til at tænke lidt "Ja, men jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor mange jord dæmoner der egentlig er herude omkring" Han kiggede på ham, det var rigtig at der var fire elementer.. Men.. Havde han hørt det sidste nye? "Du ved godt at der er kommet 2 nye dæmoner til ikke? Der er kommet lyn og is dæmoner til byen" Sagde han og kiggede derefter oppe på himlen sammen med Zankuji. Og ja han var faktisk den første der havde nævnt Zane, hvis ikke han havde sagt det så ville Cricker ikke vide hvem det var. "Tjah, herude kan folk jo slappe af, medmindre han kommer gætter jeg mig frem til? Det kan være de fleste kommer herud for at slippe for ham og glemme ham lidt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 3 Sep 2010 - 19:00

Han kiggede på ham "det gjorde jeg også i starten af da jeg kom her til men det blev for kedeligt og nu bor jeg i byen sammen med mig forlovede håber jeg da"sagde han og kiggede rundt og lavede en bevægelse som betød at det var lidt privat i det. Han kiggede på ham med et smil "nej det er der vel ikke lige nu"sagde han og kiggede rundt i skoven før han kiggede på ham igen og kiggede undrede på ham "to nye dæmoner de er vist ikke så mange af dem når man ikke har hørt om dem men det går nok"sagde han og kiggede på ham. Han kiggede op i himlen igen og smilte stille for sig selv "dæmoner med is de har ikke den største fordel mod ild men lyn hvad pokker er deres svaghed kan ikke lige se hvad det skulle være"sagde han og kiggede så på ham igen "jep Zane er undergangen for en hvis man ligger sig ud med ham så man må heller flygte hvis man ikke kan stille noget op mod ham som jeg har trænet op til at kunne men er ikke sikker på det"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede lidt rundt "men det hyggeligt at endelig at møde en jord dæmon har mødt Vand har en søster der er det og vind men ikke de to nye"sagde han med et det samme stille smil som han havde og kiggede på ham

//kender godt lyn dæmonen for min side havde den før denne side fik den XD//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 8:21

Cricker kiggede på ham og smilede. "Nej, det er svært.. Lyn har vel som sådan ikke nogen svaghed har den?" Han så lidt undrende ud, han kunne faktisk ikke komme i tanke om hvilken svaghed det kunne være. Vand er de stærke overfor. "Hvad med ild? Altså lyn starter ild, men tror du de er stærke overfor det?" Han kiggede på Zankuji, det var et seriøst spørgsmål, det kunne jo også være de var stærke overfor ild, hvem ved? "Hmm, han lyder som en jeg burde holde mig fra, jeg træner ikke så meget, faktisk er i dag den første gang i rigtig lang tid jeg har trænet." han smilede lidt for sig selv og kiggede op på himlen. Det var ikke meget man kunne se for tærerne, men man kunne da lige ane et par skyer. "Men jeg har ikke set ham herude, og som sagt, så har jeg boet i skoven i over 100 år, så jeg er ikke sikker på at han overhovedet kommer herud?" Han kiggede igen på Zankuji, det var faktisk mærkeligt, han var den første ild dæmon Cricker havde mødt, og sjovt nok var han ikke bange for ham, da det så ud som om at han havde styr på sin magi, så der skete nok ikke nogen uheld.

//Hehe cool :P men jeg ved faktisk ikk rigtig irl hva dderes svaghed er :P//

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 6 Sep 2010 - 20:49

Han kiggede på ham med et stille smil "lyn hmm nej de har vel ikke nogen svaghed hvad skulle de være jord måske"sagde han og kiggede på ham og viste det heller ikke rigtig hvad lyn kunne være svage overfor det var jo svært at finde ud af før man har mødt en der var lyn dæmon "når men hvad skal vi lave nu"sagde han og kiggede på ham med et smil på sine læber og viste ikke hvad de kunne lave han var jo ikke jord dæmon så han kunne ikke hjælpe ham med at træne hans evner med jord "Zane komme herud hmm nej tror jeg ikke for han ville forvilde sig her ud selvom han er mørk elver"sagde han og kiggede på ham og små grinte "det sikkert det eneste sted man kan være i fred for ham men har dog hørt at han har været her før i tiden også og blevet slået før af en jeg kender der hedder Zann Bang men er ikke sikker på noget"sagde han og kiggede på ham med et stille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 8 Sep 2010 - 9:45

"hmm jod.. Det ved jeg ikke, det kunne det jo være" han kiggede på ham igen. Cricker begyndte pludselig at små girne lidt "En mørk elver der ikke kan finde rundt i skoven, den har jeg aldrig hørt før" Sagde Cricker og grinte lidt igen. Hmm hva dde kunne lave? Det var han ikke helt sikker på, han trænede jo lige før, men da Zankuji var ild dæmon, så ville han nok bare gøre skade på Cricker eftersom at han er ild dæmon. "Hmm, Zann Bang, det siger mig heller ikke rigtig noget, jeg tror jeg har hørt navnet før men jeg har aldrig mødt personen selv" han kiggede op på himlen igen og smilede for sig selv. En stor leder der blev slået.. Hmm det havde man ikke hørt før. Der hvor Cricker kommer fra ville en der slog en leder blive slået ihjel med det samme eller i hvert fald bare taget til fange, måske var det anderledes her? Eller også var det før at denne Zane blev leder at han blev slået. "Altså.. Nej jeg ved ikke helt hvad vi kan give os til at lave" sagde han og kiggede over på Zankuji igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum