Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Weeeee gynge gynge-Ailince EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Weeeee gynge gynge-Ailince EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Weeeee gynge gynge-Ailince EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Weeeee gynge gynge-Ailince EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Weeeee gynge gynge-Ailince EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Weeeee gynge gynge-Ailince EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Weeeee gynge gynge-Ailince EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Weeeee gynge gynge-Ailince EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Weeeee gynge gynge-Ailince EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Weeeee gynge gynge-Ailince EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Weeeee gynge gynge-Ailince

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Weeeee gynge gynge-Ailince Empty Weeeee gynge gynge-Ailince

Indlæg af Yukii Man 26 Apr 2010 - 16:21

T:21.00
O:Gynger,Yukii, og græs buske
V:Lidt koldt, og overkskyet
S:Legepladsen
Yukii sad på en gynge og gyngede hun nynnede lidt, og havde rimmelig god udsigt over det hele, og sådan lidt af hver ting der var nogle græsbuske rundt omkring, og nogle små fugle som kom og fløj igen.Hun kunne ikke rigtig se nogen og heller ikke føle nogen så hun gyngede bare videre med den stille nynnende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297

Tilbage til toppen Go down

Weeeee gynge gynge-Ailince Empty Sv: Weeeee gynge gynge-Ailince

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 16:27

Ailince kom gåene hen over en sti mod legepladsen, hun var lykkelig og glad, efter sit mod med Alaric, havde hun virkede mere tilpas og var glad, alt var gået beder, selvom de ikke var samme som kærester , hun hoppede over hævet til legepladsen og så på sandet som var mellem hendes fødder.
Hun holdet sine sko i hånden og vendt blikket langsom op og så Yuuki *Yuuki* tænkte hun og smilede glad, hun havde ikke forventet at se nogle og slet ikke yuuki
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Indlæg af Yukii Man 26 Apr 2010 - 16:29

Yukii kiggede ned hun gyngede stadig lidt men det stoppede snart, så hun hoppede bare af gyngen uden vider og krammede hende glad og smillende"AILINCE!!! rpbte hun glad og stor smillende hun havde ikke set hende komme kun lige hørt hendes stemme og fornemmet en smule hende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 16:32

Ailince duft og tilværelse var den sammen nemlig blid, omsorgfuld og varm, hun smilede lykkelig, men noget var over hende som var forandet hun var mere lykkelig og pigelig, hun strålede af lykke, hun lagde armene om yuuki og grinede "hej yukii" sagde hun mens hun smilede glad og lavede et lille klam, som et tegn på hun havde svanet hende
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Yukii Man 26 Apr 2010 - 16:39

Yukii smillede stort og glad hun var rigtig glad over at Ailince var kommet for det var aldrig rart at være alene, og at så havde hun nogen at snakke med om ja alt hvist nok næsten bedste veninder nærmest"Alince hvor er det godt at se dig igen"sagde hun glad og holdte krammet lidt
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 16:44

Hun smilede og så på yukii og krammende igen "Er jeg os glad, har svanet dig" sagde hun over glad og nussede hendes ryg , men stoppede så og skubbede hende blid væk og så på hende med et blidt blik, "hvordan har du det" spurgte hun glad og lykkelig
Adriana
Adriana

Indlæg af Yukii Man 26 Apr 2010 - 16:47

hendes hår flagrede lidt og hendes blik var et meget kært et"mig meget godt eller lidt nu hvor jeg bor hos mine adotive forældre, de sendte mig ca hertil for at slippe af med mig underligt nok"sagde hun med et suk"men hvad med dig du ser så lykkelig ud"sagde hun bagefter
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 16:50

Hun smilede og grinte "det da godt du har det godt" sagde hun , hendes smil var som altid blidt og behandligt.
Hun små grinte "gør jeg" sagde hun som en lille pige "tja. er os blivet forelsket igen, men denne gang er det meget andereldes det er " hun stoppede og kunne ikke beskrive det "mere fysisk " sagde hun og mod hende og grinte "så Ahngel er single vis du vil "
Adriana
Adriana

Indlæg af Yukii Man 26 Apr 2010 - 16:51

Yukii smillede og kiggede på hende hvorefter hun kort blidt prikkede hende på kinden"nådadada nu fortælle du lige, og tja ved jo ikke jeg har jo været mega meget forelsket i ham, og blandede mig ind i jeres forhold dengang"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 16:57

"nææh , min hemmelighed" sagde hun og grinede og flyttet sig lidt bagløs og faldt over en sten, hun grinede nu mere "hvor jeg klodst" sagde hun og smilede til hende og lagde hovedet på skrå "det okay, at du gjoder det Yukii , du elsker ham jo" sagde hun og tænkt hun alaric, begyndte hun at rødmede og smilede meget lykkelig *han få mig til at følse på en måde jeg aldrig har gjordet før*
Adriana
Adriana

Indlæg af Yukii Man 26 Apr 2010 - 17:00

Yukii kiggede på hende med et kort smil og nikkede"ja meget, men man bliver jo altid såret hvis han ikke kan lig en sådan som man kan med ham, men du er hvist heelt henne på den lyserøde sky iiih det så godt tillykke"sagde hun smillende og hoppede lidt op i luften
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 17:06

Hun sætte sig op og rejste sig, hun løb forbi Yukii og grinede hun hoppede op på gyngen, "Ahngel er en person som ikke knyttet sig på den måde, bare sådan lige" sagde hun og begyndte at gynge "og ja er vis kommet på den lyser rød sky" man kun se at denne kærlighed var stærker og anderldelse , hun var mere lykkelig og glad for det, hun vidste sin følser, hun rødmede stadig ved tanken om Alaric, "Vil du havde råd til Ahngel
Adriana
Adriana

Indlæg af Yukii Man 26 Apr 2010 - 17:11

Yukii nikkede og satte sig op ved gyngen ved siden af Ailince"ja meget gerne fordi du har jo været sammen med ham, alt det nødvendige ville være godt"sagde hun med et kort kært smil og et blik på hende et roligt venligt glad blik
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 17:18

hun nikkede forstående til hende "Jeg vil gerne hjælpe dig, men lover ikke du vinder hans kærlighed" sagde hun og sætte sig ned på gyngen og smilede venligt til yukii "Du skal ikke forvente så meget nærkontakt" sagde hun og smilede "men vis du er sikker på du vil så kan jeg hjælpe , men husk stadig... det er ikke den samme AHngel mere"
Adriana
Adriana

Indlæg af Yukii Man 26 Apr 2010 - 17:21

Yukii nikkede kort og smillede hun var helt enig, både i det med at han var forandret ikke den samme, og hun havde jo mødt ham men han var nu ikke den samme"tak Ailince men jeg atger chancen det så godt du vil hjælpe mig"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 17:28

Hun nikkede og svingende med benne så hun begyndte at gynge frem og tilbage, hun tænkt "Tjaa... jeg ved at han kæmper mod at vis sin følser mod den han elsker, men den ny virker mere interessede i blod" sagde hun og sukkede "Kan måske ikke være til den stor hjælp" sagde hun undskylde til yukii "men kan prøve, vis vi går ud fra den gammel ahngel" sagde hun og små grinte "Så kan man være der , ligge mærke til hans ensomhed og prøve at gøre ham lykkelig" sagde hun og smilede "den ny" tænkt hun og så mod himlen "han virker til at vil være ved dem han elsker tidliger"
Adriana
Adriana

Indlæg af Yukii Man 26 Apr 2010 - 17:33

Yukii lyttede efter og forsøgte at huske det hele, det lvar hvist nemmere ved den gamle Ahngel og ikke den nye for hun vidste selv at den nye var et stort mysterium lidt, men hun troede så meget på sig selv at hun faktisk hvist nok godt kunne"ja helt enig lidt"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 17:40

hun smilede til hende, og gyngede stadig frem og tilbage og grinede "du må tag det med ro og se hvad sker" sagde hun og smilede venlig til hende
Adriana
Adriana

Indlæg af Yukii Man 26 Apr 2010 - 17:42

Hun nikkede"ja det må jeg men jeg lover at fortælle det hele eller nok bare det vigtigtste eller sådan noget"sagde hun og gyngede lidt også
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 17:53

"vente med glæd til at hører det" sagde hun og grinede blidt, hun gynge blidt frem og tilbage, hun rødmede da hun tænkt på Alaric igen, hun vidste ikke hvad hun skulle sige nu, men hun rødmede og var glad *vil han virkelig ha mig* tænkte hun
Adriana
Adriana

Indlæg af Yukii Man 26 Apr 2010 - 17:56

Yukii kiggede på hende og smillede over at hun smillede"tak og jeg vil håbe det bedste for jer to i passer virkelig godt sammen"sagde hun med et nikkende blik og udtyrk som også blev vendt til et kært et
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 17:58

"Mig og alaric" spurgte og så spørgende på hende, hun rødmede ved tanken , ham og hende og hun gyngede lidt højere, men et smil "Lad os håbe for os begge to" sagde hun og smilede til hende "og frygte bare han forlader mig, da han os er vampyr" hun stoppede gyngen og sukkede, hun så ned mod jorden*hvorfor tænkt jeg det og siger det* hun så mod himlen "jeg totalt skudt i ham" hun smilede til Yukii og man kunne se de røde kinder
Adriana
Adriana

Indlæg af Yukii Man 26 Apr 2010 - 18:01

Hendes hår flagrede lidt hver gang hun nåede op lidt højt og håret faldt ned igen når hun var nede ved jorden.Hun kunne tydeligt se at hun var glad og lykkedelig over at have mødt Alaric"du er vildt forelsket er du ikk Ailince jeg kan se det så tydeligt"ságde hun smillende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 18:04

Hun nikkede "Ja jeg er og har lige mødte ham, det er det man kalder kærlighed ved første blik" sagde hun og gyngen højt igen , vinden ramte hendes hår og det flyv tilbage være gang hun gyngede frem og dækkede hendes ansigt være gang hun gyngede tilbage, hun så mod himlen "hans skønhed er utroligt, og mit hjerte kan ikke styres når jeg er i nærheden af ham" hun rødmede stadig da hun tænkt på ham, hun grinede "men er bange for han forsvinder"
Adriana
Adriana

Indlæg af Yukii Man 26 Apr 2010 - 18:07

Hun smilled ekort over at se hendes udtryk men hun var meget glad for at hun var lykkelig det var det hun mest ønskede af alt, det gik jo ikke at hun ikke var lykkelig, og ham Alaric kendte hun ham, nej ham kendte hun hvist ikke"hmm jeg kender ham ikke emn hanj lyder til at vlre ret venlig og pæn en god fyr for dig"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum