Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
i Malikas hjem Zero(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
i Malikas hjem Zero(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
i Malikas hjem Zero(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
i Malikas hjem Zero(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
i Malikas hjem Zero(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
i Malikas hjem Zero(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
i Malikas hjem Zero(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
i Malikas hjem Zero(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
i Malikas hjem Zero(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
i Malikas hjem Zero(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

i Malikas hjem Zero(privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 13:35

T: 12:00
O: 14 børne
V: solskin
S: bolig kvarteret




Malika bor i Terre om vinteren sammen med hendes mand og alle deres 14 børne. Lige nu var malika alene med alle børne de sov alt til middag, ind til klokken var 14:00 så hun hade tid til at rydde op og gøre rent. Efter en lange dag alene i lejligheden sammen med børne hun var i gang med at vaske tøj og ordern køkknet, så alt var rent til Angel skulle komme hjem i aften ved 20:30 tiden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:11

Zero bankede roligt på døren til Malika han havde for længst fundet ud af hvor hun boede og han ville bare snakke med hende om hvordan det gik og så vis han kunne tvinge det frem sige undskyld (efter at hans LILLEbror havde tvunget ham til det) det var ihvertfald hans undskyldning for at sige undskyld for at have været sådan mod Malika dengang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:17

Malika åben og så på ham. Og lod ham komme ind hun lukke døren efter ham og gik over til de 4 døre som førte ind til børnes værlser, malika så ind til dem for at se om de stadig væk sov " hvad vil du så nu jeg er ikke længer din slaver som lad mig og min familie være i fred " sagde malika. Hun var træt af ham at han hele tiden ville har sex med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:35

Zero så roligt roligt rundt "faktisk er jeg kommet for at sige undskyld" sagde han roligt og så på hende trist "jeg ved godt jeg var ond dengang og det er jeg ked af" han satte sig i den nærmeste stol og så fortsat på hende "jeg vil virkelig gøre det godt igen vis jeg kunne"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:45

" hør Zero du skal bare lade mine børne og min mand være så tilgiver jeg dig " sagde malika og gik ud i køkknet. For at hent en øl til ham og en sodavand til sig selv da hun ikke drak øl eller sådan noget, da det ikke var hendes kop te med øl og sprute

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 19:49

Zero så på hende før han lukkede øjnene "hvordan kan nogen tilgive hvad jeg har gjort" spurgte han roligt før han åbnede øjnene og så på hende "hvordan går det med hende du ved hvem" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 19:56

" åh Damia det ved jeg ikke for jeg ser hende ikke mere " sgade malika og så på ham. Hun hade let ved at tilgiv nogen, vis de virkelig beder om det " set du Zero jeg vil tilgiv dig vis hun ikke rør min familie så kan du måske få lov at blive her lidt " sagde malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:11

Zero så på hende fortsat før han lukkede øjnene blidt og lagde sig ned i sofaen "tak og undskyld jeg ligger ned men er ikke i det bedste humør" hviskede han trist "jeg ville faktisk be dig om din hjælp vis du altså kan" han åbnede øjnene og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:14

" med hvad jeg siger ikke ja før jeg ved hvad det er " sagde malika og satte sig ved siden af ham. Og så en smule urolige ud hendes hjerte slog en kende for hurtig lige nu da hun var spændt og nervøs, over hhvad hun skulle hjælpe ham med vis hun overhovedt kunnen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:19

"jeg er forelsket" hviskede han før han lukkede øjnene hårdt "men der er 2 piger jeg rigtig godt kan li jeg aner ikke hvilken jeg bedst kan li" han åbnede øjnene igen "kan du hjælpe mig med det?" spurgte han trist mens han ventede på hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:29

" ja da siger mig hvem de er så se jeg hvad jeg kan gøre " sagde Malika og lag en hånd på hans skuler. Og så på ham igen hun smilede til ham " siger det bare hvem de er Zero " sagde Malika, og så i mod børne væslerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:33

"mika og Kaia" hviskede han blidt mens han så på hende lidt

//krea svigt-.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:36

" åh dem kender jeg godt det her reddet mig og børen et par gange " sagde malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:46

Zero nikkede roligt og så på hende "hvilken en skal jeg vælge de begge siger de elsker mig og jeg tror osse jeg elsker en af dem jeg aner bare ikke hvilken en af dem" hviskede han trist før han lukkede øjnene igen og begyndte at nynne før han begyndte at synge

https://www.youtube.com/watch?v=XA6YwcBiIWA&feature=search

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:49

" ja det kan være svære at vælge den rette se på mig den gang jeg gik i skove han jeg en som hade kane men nu jeg er gift mend Angel og har 14 børe sammen " sagde malika. Og lod tåre trille ned af hendes kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:51

//sorry søde det der kunne jeg ikke helt forstå-.-' ikke for at være fornærmende-.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:54

" ja det kan være svære at vælge den rette. Se på mig den gang jeg gik i skole han jeg en som hade kane, men nu jeg er gift mend Angel og har 14 børe sammen " sagde malika. Og lod tåre trille ned af hendes kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:09

Zero så på hende før han satte sig op med det samme og tørte hendes tåre væk "men hvem kan du bedst li" spurgte han roligt "af de to" han nussede hendes kind kærligt dog ikke kæreste kærligt mens han fortsat så på hende lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:11

" Angel han betyde mest af de to og det er ham jeg elsker mest 2 sagde malika og så ned hun hade slet ikke lydt til at være alene i nat da hun var bange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:20

"nej af Kaia og Mika" grinte han smilende for det var ret komisk syntes han dog ville han ikke grine for højt vis nu hendes børn vågnede han så ned på hende før han begyndte at tale fransk "Je vous bénis avec bonheur éternel avec votre mari Angel" før han kyssede hende på hver kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:28

Malika hørte børne vånge " Zero stille du har vække dem " sagde malika og pejet over på døren. Og i det smamen kom Suki gaben ud hun så kun sin mor og gabet igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:35

Zero var allerede et stykke væk fra Malika for ikke at det skulle misforstået og så hen på Suki med overrasket ansigt før han rystede på hovedet og så på Malika igen med et smil "du må hellere putte dem undskyld" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:44

" ja kom så Suki min skat " sagde Malika og tog hende op og bare hende ind til de ander igen og fik dem alle til at sove. Da de atte sov kun hun ud og hun hade kun en kimons på og hendes undertøj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 10:10

Zero så den anden vej hun var lige så smuk som altid og det gav ham lyster men det ville han ikke han var endelig tilgivet og så skulle han ikke til at voldtage hende igen "du ser smuk ud" sagde han fortsat kiggende den anden vej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 13:31

" tak Zero men hvad er der 2 sagde Malika og så på ham.Og fik drejet hans hoved så han så ind i hendes øjne, Hun var urolig for ham han virke som om han kæmpe i mod noget inde i ham selv. Hun så undersøgen på ham og satte sig ved siden af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i Malikas hjem Zero(privat) Empty Sv: i Malikas hjem Zero(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum