Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
The Only Way To Become An Appel?//Night//\Privat\
Sted:: Nain Des - Bjerkæden :: de varme Kilder
Omgivelser:: De varme kilder, og nogle æbletræer :3
Vejr:: Skyfrit, og fuldmåne?! :o
En dreng i kasmir sweater, og et par sorte jeans kom lidt luntene, hend af den mosbegroet sti, under bjerget. Det var sært at der kunne vokse noget her. Han havde aldrig været her før. Der var varme dampe overalt, og det gjorde det næsten umuligt at se hvor man gik. Han var flere gange faldet, og slået sine knæ, så hans jenas var godt grønne, da mossets farve var smittet af. Han, gik lidt i sine egne tanker, og undrede sig over hvorfor der var varme kilder, lige præsic her. HAn var så uopmærksom, at han gik ind i et æbletræ og faldt omkuld på jorden. Han kom langsomt på benene og mumlede:"Av for pokker, hvad laver det træ her?" Han ømmede sig, og gned sig i panden, hvor der nu var kommet en bule. HAn begyndte igen at gå, mens han mumlede vredt hend for sig selv. Pludselig smuttede hans ben under ham, og med et højt plask landede han i vandet. Det var varmt. Varmere en han havde troet. HAn skubbede sig hurtigt op på kanten, og rystede vanddråberne ud af håret. "Typisk at det lige sker for mig" mumlede han, og begyndte at trække den våde kasmir sweater af. Der var jo ingen her, så der ville vel ikke ske noget. Og desuden var dampende så tykke at ingen kunne se ham. Han kom hurtigt ud af alt tøjet, og hoppede ned i det varme vand. Han sukkede tilfreds, og dykkede ned under.
Gæst- Gæst
Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\
Det var jo heller ikke sådan at der var nogle derhjemme og ventede på ham da han boede alene.
Night var helt uopmærksompå, hvor han gik da han havde et par store røde/blå høretelefoner på, vori han hørte noget meget højt musk. Et dybt suk kom fra ham. Han fik øje på et sted han ikke havde været før. Night så undrene på det og tog høre telefonerne af, hvorefter han kiggede hurtigt og forvirret rundt. Musiken var så høj at man ville kinne høre det selvom man ikke kunne se ham. Han havde været så uopmærksom på, hvor han gik at han nu vaqr faret vild, emn så var det godt at han havde nemt ved at finde tilbage? Han havde bare ikke lyst til det lige nu og tog en vej der så meget tåget ud? Da han nu var tæt på tågen? mærkede han at det var varmt. Hurtigt viede han tilbage da det havde gevet ham et chok, Night var ikke så godt til varme og skulle venne sig til det inden han gjorde noget andet. Det føltes, som damp... fra et hus? eller, hvad? Et spørgene blik havde sat sig på Nights ansigt, men han kunne jo ikke gøre andet end at undersøge det. Han begydnte stille at gå ind i det varme damp og kunne mærke, hvorn han synkede ned i græsset eller, hvad det nu var. Tågetn var så tyk at man næsten ikke kunne se en hånd for sig. Flere gange var han ved at falde ned i en varm kilde og den ene af gangene røg hans fod ned i vandet. Hurtigt hev han den op ogskyndte sig væk idnen han tog hånden ned til benet "avfor satan" sagde han klynkene og sukekde derefter. Han kunne høre noget.. et plask af en art.. måske var her nogle?
Han rejste sig op og slukkede musikken inden han gik videre og prøvede at lade vær med at falde mere i vandet emd mindre han selv ville det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Lidt efter begyndte hans næse at opfange blod, men meget lidt. Han kunne mærke tænderne vokse og tog hånden til munden. Blodet var så lidt at han godt kunne styrre det indtilvidere.
Night lagde hovedet ldit på skrå og kiggede på drengen "er du ok?" spurgte han stille. det lød ret sjovt da hans hånd var foran hans mund.
Han havde ikke hørt et svar fra drengen inden han rejste sig med hans også bukkede sig ned for at tage resten af drengens tøj, hvorefter han vente sig om og gik over til ham og rakte ham det "her" sagde han stille. Drengen så ud til at være højere end ham, emn det var også nemt da han va ret så lille. Han kiggede op på ham og havde endelig fjernet hånden da han smilte til drengen, men sådan så man ikke så hans tænder. Hans kinder var røde da han var lidt flov over at hans blik hele tiden røg nedad.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han nikkede smilende og denne gang med åben mund så man kunne se tænderne, men det lagde han ikke mærke til... endnu. "det var godt" sagde han glad og grinte sødt til ham emd et stort smil idntil han fandt ud af at hans tænder var fremme elelr i syne. Han fik et chok og skyndte sig at gemme tænderne bag hans hænder da alletog sådqan noget foskelligt og han ville jo ikke gøre noget.
Nu blev der ret tavs i noget tid og det fik skabt en panik inde i Night da det jo kunne ødelægge noget og det var ikek så godt at være tavse når man lige havde mødt hinanden da det jo måske kunne blive til noget? Han kiggede op efter at havde kigget lidt ned og så ret panisk ud da han ikke anede, hvad han skulle sige eller gøre.
Gæst- Gæst
"Jeg hedder Robby" smilede han.
"Robby Rage" han rakte hånden frem, og lagde faktisk ikke mærke til drengens hugtænder. Bare drengens ret flotte ansigt. Alt lige fra hans blodrøde øjne, til de perfekte buer, der udgjorde hans læber. Hans snehvide hud, og det sorte hår. Alt klædte ham, og også hans følelser. De var glade, forvirret, lidt kærlighed, og flovhed. Flovhed vidste han ikke hvorfor. Der var jo intet flovt i at se en der fanger en edderkop som er i personens undebukser? Han bukkede sig ned samlede stenen han havde stødt sin fod imod, og så vredt på den.
"Røv sten" mumlede han, og kastede af alle kræfter ud i tågen.
Gæst- Gæst
"hvad laver du så her?" spurgte han efter at han var kommet ud af sine tanker og huskede, hvor han var.
Gæst- Gæst
"Jeg er omkring de 1.80" smilede han. Han syntes selv at han var lav. Det andede spørgsmål, var anderledes, men nemt at svare på.
"Jeg ville udforske bjergene og fandt denne grotte. Og så ville jeg bade. Og mit tøj blev vådt så jeg blev nødt til at hænge det til tøje, og så kom du, mens jeg var nøgen, og jeg kunne ikke nå at få tøj på så jeg forvandlede mig og kravlede op i træet, men da jeg så dig, og du var der, forsvandt min forvandlingmagi, og jeg blev til et menneske. fordi at jeg blev flov over at være nøgen, ville jeg liste mig hend til vandet, men så stødte jeg foden mod denne sten, og det gjorde ondt og så opdagede du mig, og så fik jeg tøj på igen" ævlede han hurtigt, og blev nød til at trække en ordentlig mundfuld luft ind da han var færdig.
Gæst- Gæst
//sorry er lidt unkrea nu --', men kommer tilbage næste gang... altså mit krea XD//
Gæst- Gæst
"Det var ikke meget. Og jeg som troede jeg var lille" grinede han. Han greb hurtigt drengen,da han var ved at falde. Han var selv lige så forvirret som drengen nok var, da han ikke vidste hvorfor hans forvandlingsmagi ikke virkede.
"Jeg ved ikke hvorfor. Måske er den ved at forsvinde. måske mister jeg den helt" sagde han. Der var ved at gå panik i ham. Han bed sig i læben, og fik tåre i øjnene. Han havde udelukket overlevet begrund af sin forvandling.
//Er heller ikke særlig kre lige nu :P//
Gæst- Gæst
"hvad er du enligt for en?" spurgte han da han ikke var sikker på det. Night var jo vampyr og de avr meget lætte at genkende på grund af deres blege hud, hugtænder og mest for deres blødrøde øjne.
Night var den eneste vampyr i hans familie da han var den eneste der var blevet bidt. Han vidste nu ikke, hvor han skulle kigge hen og lød blikket fakle lidt rundt. Der var ikke nogle her, måske kendte ingen til stedet? Igen kiggede han op på Robby "hvor kommer du så fra?" spurgte han og smilte sødt til ham.
//hehe XD så gør det vist heller ikke noget nu, hvor vi begge er XP//
Gæst- Gæst
"Jeg er Animagus" Smilede han og bed sig i læben.
"Jeg forvandler mig til en abe. Jeg er også Clairvoyant, og snakker med de døde, samt at jeg kan se folks følelser" sagde han, og valgte at smide alt på bordet.
"Jeg kommer fra Frankrig, og vis du mener hvor jeg bor, bor jeg på Appel street 25 anden til højre, hos en gammel dame." Han var åben, da han mente at det ville være bedst.
Gæst- Gæst
"Jeg er Animagus" Smilede han og bed sig i læben.
"Jeg forvandler mig til en abe. Jeg er også Clairvoyant, og snakker med de døde, samt at jeg kan se folks følelser" sagde han, og valgte at smide alt på bordet.
"Jeg kommer fra Frankrig, og vis du mener hvor jeg bor, bor jeg på Appel street 25 anden til højre, hos en gammel dame." Han var åben, da han mente at det ville være bedst.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er ikke den rigeste person i verden, så må spare på mine penge vis jeg også skal ha råd til tøj. Det her er foresten genbrugs tøj". Han rødmede, da han sagde det. "Og jeg har slet ikke råd til nyt tøj vis jeg flytter ind i min egen lejlighed. Så derfor bor jeg hos damen" han smilede lidt, men rødmen blev bare værere.
//Skal altså smutte til karate-træning nu men svare bagefter :D
//
Gæst- Gæst
Night ventede meget på en bestemt slags person og ville vente forevigt for den. Han vidste ikke, hvem det var eller om han fandes, men det håbede han. Han ville gerne have en der var romantisk, sød og alt sådan noget, men også en der blev jaloux over nogle tin go viste føelser. Han ville også gerne have en der tude gøre ting uden at spørge f.eks. at kysse ham midt i det hele eller nogle andre ting selom at det var flovt så var det jo dejligt, men den person var ikke kommet endnu og han vidste at han sikkert aldrig ville finde en der var ligepræcis de ting. Personen måtte self også gerne være mere end det. Han måtte også gerne være perværs for det var Night selv... noglegange og sådan. Der fandes jo ikke en der var 100% det han ønskede, men måske var Robby den person han ledte efter? Han ville jo ikke spørge om han ville bo hos ham, hvis han ikke kunne lide ham bare en smule.. eller emre end en smule.
Gæst- Gæst
"Det ville være dejligt at bo et andet sted, en det rådne hul til apple street" smilede han.
"Men bare jeg ikke kommer til besvær, og jeg skal nok selv betale for mad, og så videre. Og det varme vand jeg bruger skal jeg også nok selv betale for" Ævlede han. Hans mund var ikke lukket i et splitsekund, og han snakkede om løst og fast, om hvor hyggeligt det ville blive, og om at han nok selv skulle betale, for det han brugte.
".. Og vi kan lave en fast fredagshyggeaften hvor vi ser en film, og sådan" afsluttede han, og tog en dyb indånding. Han var blevet helt blå i hoved, og han faldt udmattet om på jorden, hvor han lænede sig mod en stor sten, og tog lange dybe indåninger.
Gæst- Gæst
Men det var jo også rart at Robby ville bo sammen med ham. Det var virkelig kedeligt alene i det store hus og det ville være rart med en at bo sammen med igen. Måske kunne de også blive virkelig gode venner eller mere også selvom Robby ikke nogmalt var Night's smag i stil så kunne det jo være at han bare havde ledt efter de forkerte drenge. Normalt gik han jo efter nogle der var emo og sådan da han selv var det og det var Robby jo ikke ligefrem, men det kunne jo bare være ham der havde ledt efter de forkerte. Robby virkede virkelig sød så det ville være undrligt, hvis Night ikke kunne lide ham.
Han havde så mange spørgsmål til Robby, men de måtte vente til en anden dag da de lige var i gang med noget og nok skulle blive færdig med det først inden de gik til noget andet da det bare ville skabe forvirring i hvertigfald for Night.
Night kiggede op på ham og smitle sødt til ham. "mine forældre betaler alt ligemeget, hvad så vil de ikke have jeg skal bruge penge" "de har bygget mit hus og har betalt for alt i den plus de har deres egne huse og vi bor i et af de dyreste lande i verden" sagde han og smilte stille. "hvor gammel er du enligt?" spurgte han så da det jo var noget han skulle vide? syndes han i hvertigfald. Han ventede stille og nervøst for, hvad han ville sige. Night var jo en rigmandsunge, men det gjorde ham jo ikke til en dårlig person? Og det var det han avr bange for folk ville syndes når han fortalte om sin familie og sådan noget da det godt kunne lyde, som om han blærede sig, men enlgit så hadede han at være rig. Det var virkelig irreterende ikke at måtte betale for noget og have et par forældre der ikke lavede andet end at rejse og arbejde. Han havde jo levet hele sin barndom alene på grund af de ting og skulle tage sig af sig selv eller have en barnepige. Når man var rig var der virkelig mange krav til en, man skulle selvføllgelig have gode karakter i skolen og skulle blive til noget stort når man var voksen lige meget, hvad og, hvis man ikke blev det så var man en stor fiasko og skuffede alle i hele familien og, hvem ville dog det. Night kom tilbage til 'virkeligheden' efter at han havde været meget optalet af sine tanker. Han lagde hænderne ind i hinanden og knyttede dem hårdt sammen imens han ventede og så meget nervøs og lidt bange ud.
Gæst- Gæst
"Skal jeg virkelig ikke betale noget?" spurgte han stille.
"Du laver sjov med mig ikke?" Sagde han og smilte, et lille men på en måde stort smil. Han boblede af lykke indeni. Han havde faktisk ikke været så glad hele sit liv. Det var mærkeligt.
"Jeg er sytten år gammel" sagde han og smilede. Men hvad vis nu drengen var ædlre, nej det kunne ikke passe, men omend yngre en ham selv. Ville det ikke virke sådan lidt, børnelokker agtigt? Nå what ever.
"Men, øhh hvor gammel er du, og hvor ligger dit hus henne?" spurgte han, lidt nervøst.
Han mærkede det før forvandlingen skete. Hans kræft vendte tilbage, og stærke nu en før. Eller det trode han da han havde unværet den i omkring en halv time eller sådan noget. Han forvandlede sig, og lå udstrakt på jorden, på maven. Hans tøj lå i strimler rundt om ham, og han havde nu intet at tage på hjem. Han blev nødt til at løbe hjem, i abeskikkelse.
Gæst- Gæst
Der kom et stort smil på Night læber da han hørte han var sytten år og ikke yngre end ham selv. "Jeg er femten" sagde han og smitle sædt til ham. "Et stykke herfra men stadig tæt på her, men det er lidt svært at forklare da jeg også bor hos min mor og min far også mine bedsteforældre" sagde han så og kiggede op på ham med et smil.
Et lille chok kom frem i ham da han så Robby forvandle sig til en abe, men derefter begyndte han at grine. "hvorfor virker du så glad?" spurgte han og satte sig ned i hug og smilte til ham. Night så hans tøj ligge ude på jorden i en masse små stykker og smitle så sødt og kært til ham. "Vil du låne noget tøj?" spurgte han da han ikke vidste om damen han boede hos vidste at han kunne forvandle sig og måske ville han gerne se, hvor det var han skulle bo, hvis han sagde ja?
Night satte sig så ned på røven dsa han ikke sad så godt på hug.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» All the night // Jaster- privat//
» Oh what a night...(Alucard=privat)
» is´it you??- Night=Privat emne?
» The night is over us //marko-privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus