Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Fravær. Ikke noget særligt.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Fravær. Ikke noget særligt.
Jeg ved godt, jeg egentlig ikke har sat mig selv "status-opdateret", men det er min fejl. Folk der har læst mit tidligere indlæg, om mit come-back, ville nok helst ikke have denne besked. Men ... jeg holder igen. På uvis tid. Men hvis jeg skal kunne sige noget. Vil jeg nok ikke dukke op de næste tre måneder. Min computer, og PM vil ikke være tilgængelig den næste par uger, til en måned. Kan intet garantere. Men efter den måned her, vil jeg måske, - og der vil jeg gerne fremhæve: MÅSKE - kunne fanges på PM og mobil igen. Men som sagt, det er ikke sikkert jeg svarer. Men jeg læser det. Og grunden til, jeg stopper er en grundet grund, som ikke skal bringes op her. Hvis man pardon, skal høre det, må de skrivce en PM, vente til jeg læser den, og så håbe jeg svarer. Jeg opdatere min tilstand om tre måneder, fra i dag af.
- det er et løfte.
Jeg ved godt, det første er i November, I fleste hører fra mig igen. Men ... I overlever vel.
- that's all. Goodbye.
Og sorry, det ikke blev så formelt, overvældende, eller informationsfuldt. Men jeg ønsker ikke at være dramatisk. Bare lidt ... anonym i sagen.
- det er et løfte.
Jeg ved godt, det første er i November, I fleste hører fra mig igen. Men ... I overlever vel.
- that's all. Goodbye.
Og sorry, det ikke blev så formelt, overvældende, eller informationsfuldt. Men jeg ønsker ikke at være dramatisk. Bare lidt ... anonym i sagen.
Gæst- Gæst
Sv: Fravær. Ikke noget særligt.
Awwwh! .____. Jeg kommer altså til at savne dig Chris, eller rettelse. Jeg har savnet dig, og virkelig ikke forstået hvorfor fanden du ikke har været på .__.'
Men jeg må jo overleve tre måneder mere så D: Også håber jeg altså at du kommer tilbage!
Vi kommer i hvert fald til at savne dig.
Og håber hvad end det er som plager dig, eller sker i dit liv. At det løser sig for dig ^^
Men jeg må jo overleve tre måneder mere så D: Også håber jeg altså at du kommer tilbage!
Vi kommer i hvert fald til at savne dig.
Og håber hvad end det er som plager dig, eller sker i dit liv. At det løser sig for dig ^^
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Du mister ikke noget ved at kigge, så hvorfor ikke prøve chancen? :)
» Ikke særligt god navngivet indlæg -Pierce
» Forum RPG (ikke noget med Vie la mort at gøre...) please help.. if any..
» Ikke noget særlig af laver - Angelie
» Noget nyt ? :: ToDD
» Ikke særligt god navngivet indlæg -Pierce
» Forum RPG (ikke noget med Vie la mort at gøre...) please help.. if any..
» Ikke noget særlig af laver - Angelie
» Noget nyt ? :: ToDD
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]