Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 13:39

tid: kl 20
vejr: koldt
omgivelser: ingen
sted: søen

Helena sad ved søens kant. hun tog sit tøj af så hun kun havde en bikini på og sprang så på hoved i søen og svømmede rundt. hun ville holde sig igang og være i form, hun var ikke til det med at sidde stille med en bog, det syntes hun var dødsygt. Dog kunne hun godt tænke sig, at der kom en hun kunne tale med, da hun lige var flyttet fra byen og til en hytte nær søen. hun dykkede ned på bunden af søen og kom så op igen af søen da hun ikke havde mere luft. hun svømmede ind til kanten og tog sit håndklæde og tørrede sit hår. det rørte hende overhoved ikke at vejret var koldt


Sidst rettet af Helena Lør 3 Dec 2011 - 20:58, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Man 21 Nov 2011 - 17:34

Zankuji en stille og roligt person som der gik stille og roligt ned mod søen i et par badeshorts og et håndklæde i hånden mens han havde en t-shirt på overkroppen.
Han kiggede sig lidt omkring mens han gik der og han frøs ikke det mindste da han var ild dæmon kunne jo godt holde varmen, han gik ned til søen og smilte roligt og lagde tæppet ud og lagde sig ned på det og slappede stille og roligt af og viste ikke om der var andre for det tjekkede han ikke ligefrem efter.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 18:51

hun lå sit håndklæde på en sten. og sprang så på hoved i søen igen, med sådan et plask at vandet ramte Zankuji. hun kom op til overfladen og så hvad hun havde gjort. hun svømmede ind og tog sit håndklæde om sine skuldre og gik hen til ham. "Det må du meget undskylde, det var ikke min mening at sprøjte dig til" sagde hun roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Man 21 Nov 2011 - 20:12

Han kiggede rundt og med et i det der var noget vand som ramte ham og han blev godt våd rejste han sig op og så en kvinde der kom hen til ham "øhm det gør ikke noget kan jo ske for alle"sagde han roligt og så på hende "Navnet er Zankuji"sagde han venligt og så på hende med et smil på sine læber og var bare venlig og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 7:51

Jeg hedder Helena, jeg troede faktisk jeg var den eneste nær skov søen, siden jeg bor i en hytte ikke så langt fra søen" sagde hun og rakte ham hånden. *Han er meget flot* tænkte hun roligt. hendes våde sorte hår hang ned af hendes ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 22 Nov 2011 - 21:28

Han kiggede på hende "er du nok også for jeg bor inde i byen et sted men gik her ud for at slappe lidt af"sagde han med et smil på sine læber og så på hende "mit navn er Zankuji"sagde han og kiggede hende i øjne med et sødt smil på sine læber.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 8:03

hyggeligt at møde dig" sagde hun. *Hvad race er han mon* tænkte hun. hun tog fat i sit hår og vred det, først nu kunne hun mærke kulden, da hun var ved at blive kold. hun rystede og holdt sit håndklæde om sig, for ikke at fryse meget mere end det hun allerede gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 29 Nov 2011 - 21:16

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "fryser du"spurgte han stille og roligt og så på hende og viste jo ikke om der var noget han kunne gøre for at hjælpe hende og sådan noget.
Han så rundt også på hende og smilte venligt til hende og lagde en arm eller to om hende for at give hende noget af hans krops varme som han havde en masse af.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 9:19

lidt, jeg er ved at blive kold, har jo svømmet og vinden er jo meget kold at mærke" sagde hun. en rød glød kom over hendes kinder. hun rystede på hoved, det var da aldrig sket for hende før. at hun rødmede over at en tog om hende. han var jo bare en normal fyr som alle mulige andre. men der var nu noget over ham som hun ikke kunne forklare, noget som hun godt kunne lidt. og der skulle normalt meget til før hun syntes om en fyr, eller bare i det hele taget snakkede med en, da hun plejede normalt kun at tænke på at more sig og svømme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 3 Dec 2011 - 16:27

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lod dem stå der så hun kunne få sig noget varme fra ham af og alt sådan noget. Han kiggede på hende med et smil "har du varme eller vil du stå sådan her lidt mere"spurgte han venligt og så på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 3 Dec 2011 - 19:05

jeg må heller få mit normale tøj på" sagde hun og gik hen til et træ hvor der hang en taske. hun tog tasken og tog et par bukser og en trøje fra tasken. hun gik om bag en busk og tog den våde bekini af og fik sit tørre tøj på,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 3 Dec 2011 - 19:50

Han kiggede stille og roligt på hende med et smil på sine læber, og slappede bare sådan stille og roligt af da han kiggede på hende og viste ikke lige hvad han skulle sige lige nu og her.
Han kiggede på hede "hvad skal man så lave nu her"spurgte han stille og roligt med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 3 Dec 2011 - 20:15

du kunne slappe af" sagde hun og flettede sit hår og så på ham. hun gik hen til ham. "Du kunne svømme, selvom vinden måske er lidt kold nu" sagde hun og nøs. *hvorfor banker mit hjerte sådan* tænkte hun og så på ham og fik øjen kontakt med ham. hun fjernede hurtigt blikket, for ikke at blive rød over kinderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 3 Dec 2011 - 20:18

Han kiggede på hende og smilte "ja det kunne jeg jo men forhåbentligt ikke alene"sagde han og viste jo ikke hvad hun ville sige til det lige nu for hun var jo her lige nu. Mon hun skulle noget eller ville hun blive her ved ham eller hvad ville hun lige nu og her.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 3 Dec 2011 - 20:24

hun satte sig ved siden af ham. "Kommer du tit her ned til søen?" spurgte hun roligt. *han er hot* tænkte hun. hun stak sine fødder ned i søens vand og plaskede lidt med sine fødder. hun smilede. hun elskede aat sidde ved søen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 3 Dec 2011 - 20:33

Han kiggede roligt på hende "ja det gør jeg mest for at slappe af når jeg har tid og lyst til det"sagde han med et smil på sine læber og slappede roligt af og kunne nu godt lide at være ved søen den fik en til at slappe mere af end andre ting gjorde.
Han så på hende "hvad med dig"spurgte han stille og roligt og havde jo ikke andet og sige lige nu
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 3 Dec 2011 - 20:37

jeg bor ikke langt her fra, og så elsker jeg at svømme, men savner lidt at snakke med nogen, da der jo ikke er andre der bor her ude" sagde hun og lå sig ned og så på ham. "Må jeg spørge dig om noget, hvad race er du enlig?" spurgte hun og strakte sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 3 Dec 2011 - 20:42

Han kiggede på hende "Hvorfor spørger du nu om det"sagde han og viste jo ikke hvorfor "men jeg er dæmon men ikke sådan en der vil dræbe eller noget som helst jeg er bare den jeg er"sagde han roligt og så på hende "hvad da"spurgte han stille.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 3 Dec 2011 - 20:46

jeg var bare nysgerrig" sagde hun. "Jeg kan lide alle racer, andre racer er altid så spændende at lære noget om" sagde hun og satte sig op og smilede. hun lå lidt hår bag øret og så så på himlen. "Må man da ikke spørge om det?" spurgte hun og så så på ham. hun var bange for om hun havde dummet sig, ved at spørge om hans race

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 3 Dec 2011 - 20:49

Han kiggede på hende "Jo må man da godt havde bare ikke lige forventet sådan et spørgsmål"sagde han roligt og smilte til hende "der jo ikke noget galt i det med sådan noget"sagde han venligt og så på vandet og slappede bare roligt af.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 3 Dec 2011 - 20:54

hun åbnede sin trøje lidt, så man kunne se hendes bh. hendes bryst var lidt for stort til hendes bh, så meget af hendes bryster kunne ses igennem hendes hvide skjorte, hendes bukser var så stramme at man kunne se hendes former. de var så stramme at bukserne meget makerede hendes underliv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 3 Dec 2011 - 21:01

Han kiggede på hende og smilte stille og roligt og så hende lidt an der hun åbnede for hendes skjorte og sådan noget. Han smilte til hende og så ned på hendes underliv og smilte bare lidt mere af det og viste godt selv hvor dette her kom til at gå hen af.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 3 Dec 2011 - 21:07

hun så på ham og fulgte hans blik. hun smilede lidt. hun åbnede lidt mere for sin skjorte og løsnede håret og uglede det. hendes skjorte gled lidt ned, sådan at den først startede lidt nede af hendes arme. hun satte sine ben over kors og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 3 Dec 2011 - 21:14

Han kiggede på hende roligt og så på hvad hun lavede mens han kiggede på hende og satte sig hen foran hende og skubbede hende ned og ligge og smilte til hende og lagde sig ned ved siden af hende på siden og så på hende med et smil. Han lagde sin ene hånd på hendes mave og nussede den stille og roligt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 3 Dec 2011 - 21:21

hun satte sig op. hun satte sig der efter på hans mave og så på ham. "Man slipper ikke let med at ligge mig ned" sagde hun og smilede. hun bukkede sig lidt over ham, så man kunne se helt ned i hendes skjorte og se hendes bryst helt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum