Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den besøgende pige //Sandlio-Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den besøgende pige //Sandlio-Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den besøgende pige //Sandlio-Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den besøgende pige //Sandlio-Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den besøgende pige //Sandlio-Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den besøgende pige //Sandlio-Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den besøgende pige //Sandlio-Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den besøgende pige //Sandlio-Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den besøgende pige //Sandlio-Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den besøgende pige //Sandlio-Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 16:25

Sted: High school
Tid: Spise frikvater
Dato: Idag?
Vejr: Solskin.
Omgivelser: Elever og kantine ting, som borde.
Påklænging Samme tøj som på Billedet.

Tanja kom gående på gangen på vej ind til kantinen og kig for sig selv.
*At være på besøg hvor alle er ældre end en selv er ikke sjovt* tænkte hun stille og så sig omkring for at være sikker på at ingen gloede, men de fleste gloede på hende.
Tanja følte sig gernert og så ned i jorden og kom til at gå ind i en dreng (Sandlio).
Hun så op på ham "Undskyld." Sagde hun og rødmede flovt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 16:42

han vedte sig og hans hår fløj til side "hey det gør intet"sagde han og kiggede på hende med sine forførende øjne "mit navn er sandlio og betyder sand ulv på min sammes sprog"sagde han og kiggede fasineret på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 16:45

Tanja kiggede op på ham med hendes blå øjne og nikkede. "Sandlio... Hej... Jeg hedder Tanja.... Jeg er på besøg...." hun så ned og rettede på hendes tøj og hår. "Jeg skulle bare ind til kantinen...." sagde hun og pegede mod døren og vendte sig for at gå derind fordi hun stadig rødmede og følte sig pinlig berørt. "Vi... øhm ses....."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 16:47

"æhm right"sagde han og gik også mod kantinen og stidte sig op af vægen og kiggede rundt efter nogle at snakke med nu da tanja gik et helt andet sted hen inde i kantinen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 16:51

Tanja vendte sig om og så efter ham og gik baglæns, men ramte ind i en af pigerne. "Hey Taber! Skrid!" sagde pigen og dem hun stod sammen med. Tanja så ned og løb ud af kantinen i skjul. "Åh nej nej nej" mumlede hun og stod på gangen med ryggen op imod væggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 16:54

han løb ud til hende "hva skete der lige der tanja"spurgte han og så på hende med endnu mere forførende øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 16:57

Tanja turde ikke se op på ham. "Jeg... bare fordi jeg er klogere end dem skal de ikke mobbe mig." sagde hun og så op på ham. "Jeg skulle faktisk gå i 8. men de syntes jeg skulle prøve High School i stedet... og fordi jeg er yngre mobber de andre mig" sagde hun stille og så ind i hans forførende øjne og slog så blikket ned igen og legede med hendes hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 17:14

//Sandlio?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 17:19

//sorry tid spiller lidt css samtidig//

det skal de bare ikke gøre du skal bare gå til mig så order jeg det med dem"sagd ehan og kiggede på hende og satte en finger på hendes hage og tog hendes hoed op så han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 17:22

logger men skriver imorgen oka//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 17:22

Hun så op på ham og smilte halvt. "tak... du er den første der har snakket med mig, udover dem der råber ting efter mig." Hun lukkede øjne og rødmede en smule og så så op på ham igen og så ind i hans forførende øjne.
*Gad vide om han ved at hans øjne er sådan?* tænkte hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 14:56

"vil du ikke med ud i skoven en tur"spurgte han og så på hende med spørgene øjne man stadig meget meget forførende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 11:01

Tanja nikkede. "Bare jge kommer væk fra dem..." sagde hun med et smil og skævede hen til kantinen. Hun kunne godt li Sandlio, han virkede som en flink fyr, ikke som alle de andre der ikke kunne aceptere at hun var ligeså klog eller klogere ned dem fordi hun var så ung.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 9:23

han begundte at gå og håbede hun ville følge med ham ud mod skoven "hvor kommer du endelig fra spurgte han så stille og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 10:53

Tanja gik efter ham og så på ham. "Jeg gik på kost skole. Ingen forældre. men jeg flyttede så her hen fordi... jeg ville prøve noget nyt." sagde hun og tænkte sig om. "Har du altid været her?" spurgte hun så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:22

"ja jeg har altid boet her i di morga og har gået her i et stykke tid"sagde han og kiggede på hende han kunne ikke holde øjnene fra hende da han var let til at forælske sig i piger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:25

Tanja så hen på ham. "Tak... Tak fordi du er så åben overfor mig. Det er jeg meget glad for."
Tanja faldt let for drenge men var aldrig blevet rigtig forelsket for alvor endnu.
Hun kunne godt lide Sandlio, men hun vidste ikke om det var en forelskelse endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:28

da de var nået et godt stykke ind i skoven spurgte han "vil du se noget jeg kan"spurgte han og så ind i hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:29

Tanja smilte til ham. "Ja da....." hun så ham ind i øjne og vidste ikke hvad hun kunne forvente af hvad han ville vise at han kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:31

han lukkede øjnene og på 2 sec så stod en ulv forand hende "jeg er en animagus"sagde han på menneske sprog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:33

Tanja kiggede på ham. "Wow!" sagde hun og lod sin hånd glide igennem hans pels.
"Sejt... jeg er Vand dæmon..." sagde hun bare og nussede hans pels. "Du er blød" sagde hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:35

han lendede sig op af hende og gned sit hoved op af hendes hoved og kiggede op af hendes ben da han jo så det som et normalt menneske så han jo så mellem benene på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:38

Tanja trådte et skridt tilbage. "Heey..." sagde hun leende og nussede hans ples. "Kan du ikk lige blive menneske igen?" spurgte hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:39

han forvandlede sig tilbage og så på hende med et smil "hehe"sagde han og så på hende med et bedt og sødt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:40

//Logger nu.. svarer i morgen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den besøgende pige //Sandlio-Privat// Empty Sv: Den besøgende pige //Sandlio-Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum