Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme^^ (Kaia=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme^^ (Kaia=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme^^ (Kaia=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme^^ (Kaia=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme^^ (Kaia=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme^^ (Kaia=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme^^ (Kaia=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme^^ (Kaia=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme^^ (Kaia=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme^^ (Kaia=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme^^ (Kaia=privat)

Go down

Hjemme^^ (Kaia=privat) Empty Hjemme^^ (Kaia=privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 21:08

Dato: idag
Tid: 20:00
Sted: bjergne tæt på Zeros villa
Omgivelser: klipper? og en stor villa der tilhøre Zero Bang
vejr: lyst og luften er lun

Da der pludselig blev banket på døren på en villa på bjergets top tændte et kamera og så på personen udefor kort hvorefter det slukkede igen og en blondhåret skikkelse kom hen mod døren da han havde set hvordan personen så ud havde han valgt at påføre sin blonde skikkelse denne skikkelse var Zero Bang Di Morga's rigeste mand Zero var meget rolig og stille da han åbnede døren spurgte han roligt "ja?" før han åbnede døren helt op og så på personen som stod på hans dørtærskel det viste sig at være hans private postbud som bare kom med dagens post han smilede og tog imod posten "takker" sagde han roligt og lukkede døren hvorefter han gik hen og satte sig i en stol og så på bjergene det var de nye checke fra hans De Strip-Tease og hans andre forretninger endnu engang en million i alt det begyndte at komme ugentlig så han tog ikke det store på det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme^^ (Kaia=privat) Empty Sv: Hjemme^^ (Kaia=privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 21:14

Kaia var i bad i villaen, hun lå i et dejlig varmt karbad, hun nød det, hun kunne bare slappe af for en gangs skyld, det kunne hun ikke ellers, hun havde taget sin ring af, men den lå så hun kunne se den fra karet, hun blev efter lidt tid færdig, hun fik sig tørret, sin ring og en flot kjole på, hun gik ud til ham, hun kiggede på den meget post"sikke meget post min egen"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme^^ (Kaia=privat) Empty Sv: Hjemme^^ (Kaia=privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 21:24

Zero smilede roligt mens han så på hende "penge intet andet" sagde han roligt og gik hen til hende for at lægge armene om hende "elsker dig skat" hviskede han og kyssede hendes kind blidt "der er forresten noget jeg vil fortælle dig" han så nervøst rundt det gjorder ondt bare at tænke på hvad det var han ville sige men han skulle jo tvinge det frem på et eller andet tidspunkt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme^^ (Kaia=privat) Empty Sv: Hjemme^^ (Kaia=privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 22:40

"jeg elsker osse dig skatter"sagde hun, hun kiggede på ham"hvad er der skatter?"spurgte hun efter det han ville sige til hende"flere penge, har du ikke nok"sagde hun for at drille ham lidt, men hun kunne nemt se at han var alvorlig, hun stoppede med at smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme^^ (Kaia=privat) Empty Sv: Hjemme^^ (Kaia=privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 11:22

Han gik hen og satte sig på en sofa og så på hende fortsat "skat" han vinkede hende hen til sig og hev hende ned og sidde på hans skød "skat jeg elsker dig men jeg er døende" begyndte han roligt og så ned mens han ventede på hendes reaktion "døende af min forbandelse" hviskede han svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme^^ (Kaia=privat) Empty Sv: Hjemme^^ (Kaia=privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 11:28

hun gik hen til ham og satte sig ned på hans skød"nej skat det må du ikke være"sagde hun
hun ville ikke miste ham, hun tog fat om ham, hun ville ikke give slip på ham"dør du skal jeg sove"sagde hun, hun kiggede ned, hun havde kun fået en chance mere, blev den spildt skulle hun sove uanset hvad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme^^ (Kaia=privat) Empty Sv: Hjemme^^ (Kaia=privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 11:42

Han lagde armene om hende "jeg har intet valg enden det eller osse skal jeg være dig utro" hviskede han meget svagt og blev helt ked ved tanken "min forbandelse siger at jeg skal have sex med 3 piger en gang om ugen mindst ikke bare normale piger men slaver" hviskede han "Cille er en slave Keela er osse en slave jeg har mange skat men jeg slipper dem snart fri når det er gjort vil jeg dø"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme^^ (Kaia=privat) Empty Sv: Hjemme^^ (Kaia=privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 11:46

"jeg er ligeglad med om du er mig utro"sagde hun


//sorry kers svigt lige her//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme^^ (Kaia=privat) Empty Sv: Hjemme^^ (Kaia=privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 11:55

Han så på hende undrende "så du er ligeglad med et livslangt liv hvor jeg har sex med andre" spurgte han undrende "så synes jeg du skal bestemme hvilke tre" han så stadig på hende han var stadig ked tåre samlede sig i hans øjenkroge men vis hun gerne ville have at han var hende utro for at være i live var det fint

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme^^ (Kaia=privat) Empty Sv: Hjemme^^ (Kaia=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum