Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos Zero (Kaia) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos Zero (Kaia) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos Zero (Kaia) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos Zero (Kaia) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos Zero (Kaia) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos Zero (Kaia) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos Zero (Kaia) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos Zero (Kaia) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos Zero (Kaia) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos Zero (Kaia) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos Zero (Kaia)

Side 1 af 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 13:59

T. klokken 15.00
S. hos Zero i Terre
O. lejligheder og dystre fyre
V: fint men lidt gråt

Zero sad alene i sin lejlighed med et glas vodka cola og drak lidt en gang imellem mens han så mod døren han havde en pistol i den anden hånd denne by del var berygtet for terror og kriminelitet så stor at politiet holder sig langt væk derfra folk var ligeglade vis man gjorder noget forkert blev man skudt i hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 14:15

Kaia viste ikke hvor hun var henne, hun var i noget der lignede by, her var jo ingen træer eller planter og det var hun lidt sur over, hun havde sin kappe godt rundt om sig og sin hætte på så den gemte hendes ansigt og hår, det var hun stadigvæk ikke stolt af, hun gik bare videre rundt og kiggede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 14:29

Zero rejste sig og åbnede sit vindue han var den eneste der havde nogle planter i sin lejlighed med et smil gik han hen og begyndte at vande dem ikke for meget vand heller ikke for lidt det perfekt han duftede til dem med et smil før han gik hen og satte sig ned på en stol og så på planterne igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 14:33

hun mærkede dem, de mærkede osse hurtigt hende, de voskede lidt mere.
hun gik hen mod planterne, men hun viste ikke helt hvor de var henne.
hun gik bare rundt og ledte efter dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 14:39

Zero rejste sig og så lidt undrende på planterne han gik hen til vinduet han kunne mærke en kræft som fik hans planter til at vokse han opdagede hende og råbte "PLANTERNE ER HER OPPE" mens han smilede han gik hen og åbnede døren så hun kunne komme ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 14:42

hun gik der op, hun stolede ikke på ham, men hun ville der op til planterne.
hun elskede planter og alt det grønne, hun viste jo ikke hvor hun var
så hun ville bare op i vanteomgivelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 14:48

han smilede og lukkede døren efter hende "du kan vis godt li planter" sagde han roligt og gik hen og satte sig i en stol "jeg er helt vild med planter de giver mig ro og ro er noget jeg har meget brug for her for tiden fordi jeg bor her hvor jeg bor" sagde han roligt og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 14:56

hun nikkede stille, hun havde sstdigvæk kappen og hætten op.
hun gik hen til planterne, hun rørte lidt ved dem
en af dem begyndte at sno sig om hendes hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 15:06

han smilede roligt "det er smukt" sagde han og så på planten vikle sig om hendes hånd han så på hende "du er smuk" sagde han og så på planten igen med et smil "det er et mirakel" han så på hende "du er sort elver ikke?" han smilede og gik hen og fandt lidt vand "kan du se om der er nogen af dem som mangler lidt" spurte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 15:11

"mørk ikke sort"sagde hun, hun tog vandet, hun flyttede nogle af det store planter og så en lille en"den her mangler"sagde hun og gav den lidt og hjalp den med at gro llidt mere"sådan lille ven"sagde hun, hun havde stadigvæk kappen og hætten op, hun ville ikke tage den af endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 15:13

han så på hende "hvorfor har du kappe og hætte på" spurte han roligt og smilede "vis du vil ha det kan jeg godt tage det og lægge det hen på stumtjeneren" han smilede venligt "Mørk? hvad er forskellen" spurte han han kendte ikke meget til elver racerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 15:20

"jeg har ikke samme hår farve som dem eller øjn farve"sagde hun, hun kiggede ned på den.
hun kiggede bare på den"jeg vel helt ikke havde den af"sagde hun.
det ville hun heller ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 15:34

han nikkede og respekterede at hun havde visse ting som hun ikke helt var tryg ved ja han opfattede det som om hun ikke var tryg ved ham endnu han smilede roligt mens han så på planterne han vente sig og gik hen til stolen og satte sig roligt ned mens han så på hendes ryg selv med kappe på kunne han se hun havde gode forme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 15:41

hun vendte sig om mod ham"hvem er du endelig?"spurgte hun, hun kunne høre planterne snakke, hun vendte sig mod dem igen"så stille, kan i så tie"sagde hun til dem og de gjorde det"sådan det var bedere"sagde hun, hun kiggede hen på ham igen, hun ventede på et svar fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 16:14

//er du der?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 14:05

"Orez Bang fra interpol jeg er på jagt efter min bror Zero bang en voldtager som er kommet her til for nogle uger siden og har allerede 2 piger under sin magt som slaver og har voldtaget 5 efter hvad vi ved" sagde han roligt og smilede til hende lidt mens han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 21:50

hun så på ham"hvis du lyver kan jeg nemt finde ud af hvem du er via dine små søde planter, de er meget glade for at snakke lige nu"sagde hun, hun kiggede på planterne"lyver han"spurgte hun planterne, de skulle til at svare, men hun stppede dem igen, hun kiggede på ham"det kan du vel selv svare på"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:29

han så roligt på planterne det var jo rigtig nok det meste af det i hans blonde skikkelse var han Orez fra interpol og han var på en måde på 'jagt' efter Zero men planterne havde aldrig nogensinde set hørt eller mærket at han var Zero han havde aldrig været sin mørkhårede skikkelse inde for hans egne vægge eller ude på gaden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:20

hun flyttede hætten væk, hendes blod røde hår og øjne kom til syne, hun var ikke særlig stolt af det.
hun kiggede derefter på planterne, hun lyttede til dem, hun elskede at være i nærheden af planter
det fik hende til at føle sig hjemme og det var hun meget glad for, for hun viste ikke hvor hun var henne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:22

han så på hende og smilede "det er smukt dit hår" sagde han roligt og mente det hun var meget pæn han vidste hun ikke var stolt af det men han syntes det var meget pænt smukt endda ville han sige mens han bare smilede han gik hen på siden af hende og så på planterne "det godt du føler dig lidt hjemme"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:28

"jeg aner ikke hvor jeg er, jeg har aldrig været her eller i byen, kun i skoven, hvor jeg passer på planterne og dyrene"sagde hun, hun kiggede på ham"jeg er ikke stolt af min hår farve, da jeg var lille blev jeg hele tiden kaldt vampyr og så flyttede mig og min familie langt væk fra den landsby jeg kommer fra og jeg har aldrig været der siden"sagde hun, hun kiggede på planterne igen, hun var trit nu over at fortælle det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 14:47

//...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 14:49

han lagde en hånd på hendes ryg og agede den "det okay helt okay søde ven jeg blev smidt ud af min landsby for 12000 år siden fordi jeg var Dæmon" sagde han roligt og smilede mens han agede videre "kan man lære at blive en mørke elver" spurte han roligt og så på planterne "vil gerne kunne tale med planter det er sejt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 14:53

hun kiggede på planterne"smidt ud"sagde hun stille for sig selv, hun lod som om han ikke rørte ved hende, hun ville normalt ikke havde det, men der var ingen der ture gøre det , så hun viste ikke hvad hun skulle gøre, så hun lod som om det ikke skete. hu kiggede på ham"det ved jeg ikke, jeg har aldrig prøvet at lære nogle det"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 14:56

han agede videre "ikke tørre røre dig?" spurte han undrende efter at have læst hendes tanker "stakkels dig søde en så smuk som dig burde ikke være alene" han smilede til hende mens han agede videre roligt og blidt mens han så på hendes smukke ansigt han agede lidt af hendes hår "lige meget hvad andre siger er det hår smukt" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum