Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Kan en vampyr blive gravid??
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Kan en vampyr blive gravid??
Jeg har sådan tænkt over om en vampyr kunne blive gravid??
Og hvad er jeres mening til det??
I al fald synes jeg det ville være okay, hvis en vampyr kunne blive gravid..
selvom det nok ikke kan lykkes i fx Twilight.
Men hjemmesiden.. er jo IKKE baseret direkte på Twilight.
Og derfor synes jeg som sagt at det ville være fedt..hvis det var tilladt..
Og hvad er jeres mening til det??
I al fald synes jeg det ville være okay, hvis en vampyr kunne blive gravid..
selvom det nok ikke kan lykkes i fx Twilight.
Men hjemmesiden.. er jo IKKE baseret direkte på Twilight.
Og derfor synes jeg som sagt at det ville være fedt..hvis det var tilladt..
Gæst- Gæst
Sv: Kan en vampyr blive gravid??
Efter hvad jeg har læst mig til (Da jeg er en fanatisk Anne Rice fan) Har vampyrer ikke evnen til at avle. Ihvertfald ikke hvis manden er vampyr. Det nedkommer fra en egyptisk legende om den første vampyr, som, da han døde, blev skåret i millioner af stykker og spredt fra alle verdens vinde. Da prøvede hans kone at lave ham igen, altså genopstået, som vampyr, fandt hun alle delene... på nær en. Avlsorganet.
Og anyways.. hvordan skulle manden kunne producere noget uden blod i årene... Sæd består jo både af urin og blod og hormoner, som vampyrer ikke besidder, da de er ja døde.
Men det er kun det som jeg har valgt at rette mig efter. Jeg ved ikke om kvinden kan bære et barn fra en anden race, men så igen. Æg er lig med levende blod i årene, ikke?
Og anyways.. hvordan skulle manden kunne producere noget uden blod i årene... Sæd består jo både af urin og blod og hormoner, som vampyrer ikke besidder, da de er ja døde.
Men det er kun det som jeg har valgt at rette mig efter. Jeg ved ikke om kvinden kan bære et barn fra en anden race, men så igen. Æg er lig med levende blod i årene, ikke?
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Det vidste jeg så ingenting om.. men du har ret i det du skriver..
- Formuleret på en flot måde.^^
(Udover det så ved jeg ikke hvem Anne Rice er..)
- Formuleret på en flot måde.^^
(Udover det så ved jeg ikke hvem Anne Rice er..)
Gæst- Gæst
GIIISP! Fejl i opdragelse xD Hehe. Hvis du har set en Vampyrs bekendelser med Brad Pitt og Tom Cruise, så kender du til hende. Det var hende der skrev romanen... eller.. romanerne. Der er vist 12 af dem i vampyrkrønikken. De er mega fede.. værd at læse :D
-og tark xD
-og tark xD
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Haha! Lille ven, der er lige det at jeg ikke er meget for at læse bøger. Generelt har jeg det svært med at gå i gang med og læse en bog. Det synes jeg er alt for kedeligt at bruge sin tid på. :P Okay^^ .. det vidste jeg ikke. :P Haha, tror bare at jeg tier stille nu n__n .. i:
Gæst- Gæst
Hehe.. du gå glip af noget
Ahngel- Master (Rank 21)
Vampyrer kan sagtens avle, de gør det bare anderledes end mennesker.
De reproducerer simpelthen ved at gøre mennesker, eller andre humanoider til vampyrer, ergo er man teknisk set kun gravid, imens man bider et offer.
Som jeg ser det.
De reproducerer simpelthen ved at gøre mennesker, eller andre humanoider til vampyrer, ergo er man teknisk set kun gravid, imens man bider et offer.
Som jeg ser det.
Gæst- Gæst
Ja her på siden er det lovligt at avle så vampyrer kan godt blive gravide.. Og nej denne side har intet at gøre med twilligt =__= jeg er kæmpe Twilligt diskliker, så intet har med twilligt på denne side :]
Gæst- Gæst
Det var da så lidt ^^
Jeg har selv venner på siden der er vampyrer som også gerne vil have chancen for at blive gravide og synes jeg de skal have lov til da vi har fuldblodsvampyrer på denne side
Det vil sige at fuldblods vampyrer er dem som er blevet født af to vampyrer (faktisk lidt som harry potter det med fuldblod, halv blod og muggelblod) Dog kan vi jo ikke have halvblod da en vampyr aldrig i sit liv ville kunne parre sig med et menneske, fristelsen ville være store for folk når de elsker og derfor ville de drikke blodet op (og det gælder lige meget hvor god man er til at holde sig væk fra blod og hvor meget man er trænet) ^^
Og så kan man jo blive bidt og det vil så på en eller anden måde være muggelblod xD bare så alle ligesom for deres billede på det xD
Men faktum er vampyrer kan godt blive gravide som med mennesker :]
Jeg har selv venner på siden der er vampyrer som også gerne vil have chancen for at blive gravide og synes jeg de skal have lov til da vi har fuldblodsvampyrer på denne side
Det vil sige at fuldblods vampyrer er dem som er blevet født af to vampyrer (faktisk lidt som harry potter det med fuldblod, halv blod og muggelblod) Dog kan vi jo ikke have halvblod da en vampyr aldrig i sit liv ville kunne parre sig med et menneske, fristelsen ville være store for folk når de elsker og derfor ville de drikke blodet op (og det gælder lige meget hvor god man er til at holde sig væk fra blod og hvor meget man er trænet) ^^
Og så kan man jo blive bidt og det vil så på en eller anden måde være muggelblod xD bare så alle ligesom for deres billede på det xD
Men faktum er vampyrer kan godt blive gravide som med mennesker :]
Gæst- Gæst
Det lyder godt. x3
Tidligere hen var jeg på hjemmesiden Forks.. ved ikke om du kender den, men der måtte vampyrer ikke blive gravide, og det var lidt.. fortroligt.. eller hvordan man skal sige det.. og det er også fedt når vampyrer for den chance, i stedet for at det kun er menneskerne som kan blive gravide. :D
Tidligere hen var jeg på hjemmesiden Forks.. ved ikke om du kender den, men der måtte vampyrer ikke blive gravide, og det var lidt.. fortroligt.. eller hvordan man skal sige det.. og det er også fedt når vampyrer for den chance, i stedet for at det kun er menneskerne som kan blive gravide. :D
Gæst- Gæst
Jaah kan jeg godt forstå :D giver lidt mere spil i det ikke? :]
Og så det også sjovere og drille fyren med at man er gravid xD for det meste er de meeeget overrasket O__o xD
Og så det også sjovere og drille fyren med at man er gravid xD for det meste er de meeeget overrasket O__o xD
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Gravid?
» *Stilhed* Emne med en ny vampyr jeg gentager emne med en ny vampyr xD
» Tid til at blive voksen - Seth
» Til at blive sindsyg af! (Macha)
» Nu må der blive gjort noget ved det!!!!
» *Stilhed* Emne med en ny vampyr jeg gentager emne med en ny vampyr xD
» Tid til at blive voksen - Seth
» Til at blive sindsyg af! (Macha)
» Nu må der blive gjort noget ved det!!!!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]