Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vent så længe man behøver det-Miay EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vent så længe man behøver det-Miay EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vent så længe man behøver det-Miay EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vent så længe man behøver det-Miay EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vent så længe man behøver det-Miay EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vent så længe man behøver det-Miay EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vent så længe man behøver det-Miay EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vent så længe man behøver det-Miay EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vent så længe man behøver det-Miay EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vent så længe man behøver det-Miay EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vent så længe man behøver det-Miay

Go down

Vent så længe man behøver det-Miay Empty Vent så længe man behøver det-Miay

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 16:43

T::Aften præcis
O::Nogle træer, få borde og stole, en træ bror og søen, nogle små børn der lege og hopper rundt
V::Dejligt koldt, lidt vinde indimellem ellers er der frisk luft
S::Søen
P::Det han har på ses på hans ava

__________________________________________________________________-

Nu lettede de smukke hvide skyer på himlen væk så himlen nu var helt grå, det var tydeligt at se
at nu var natten faldet på der lå en tung byrde på den unge herre der stod ved bredden og kiggede ud over hele søen.
Tanker han skulle have husket havde han glemt, og altid det hans kulle huske glemte han. Der var en masse han skulle huske
men han gad enlig ikek gør det. Søen og dens stemning fik ham helt til at slappe af i alle musklerne han satte sig ned på broen.
Hang fødderne ud over kanten han havde sko på den sorte farve. Et hvidt jakkesæt med matvhende bukser, en sort t-shirt indenunder, og et blodrødt slips. Hans kolde smalle øjne var røde, havde en tyk sort eyeliner streg under hvert øje.

Det var ikke fordi han ville minde om en pige eller noget det var bare hans naturlige stil.
Håret var sort ikke langt kun lidt, og hang livløst ned i hans øjne det skyggede ikke hans blik ud på søen og
op på himlen slet ikke. Mon der ville komme nogen herned, nogen der fandt rundt i mørkets spil?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Vent så længe man behøver det-Miay Empty Sv: Vent så længe man behøver det-Miay

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 16:56

Miay gik lidt ned mod søen, hun havde langt hår som var en form for lyserød og alligevel ikke, men hun kiggede rundt med sine ravgule øjne, hun havde ikke set personen henne ved søen, gik lidt rundt i sin søde himmel blå sommerkjole, hun gik altid rundt i kjoler, hun lignede en pige på de 17-18 år, men hun var rigtig 16 år og hun havde ikke ret mange venner

//hendes hårfarve: http://i.ehow.com/images/a05/cl/tb/make-dye-last-long-possible-200X200.jpg

hendes kjole: http://www.celebrityicing.com/wp-content/uploads/2010/07/off-shoulder-summer-dress-blue-checks.jpg
//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 17:02

Han vente sig om og så pigen komme han kunne lugte hende fra den afstand der var mellem dem, hvad lavede hun mon hernede og mon ikke hun frøs af at have en smuk blå sommerligende kjole på. Hans tøj var et hvidt jakkesæt matchende bukser, en sort t-shirt indenunder, og et rødt glødende slips. Han vendte sig lidt om for at se på hende stadig

Han overvejede at gå hen til hende men blev siddende lidt men efter lidt tid ville han gøre noget så han vinkede til hende fra den plads han sad på. Et vink til a thun skulle komme hen til ham og så kunne hun også holde ham med selskab.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 17:10

hun opdagede ham, hun gik hen til ham"hej"sagde hun da hun kom hen til ham, hun kiggede lidt ned på ham, hendes kjole bevægede sig med vinden, vinden begyndte osse at lege med hendes lange hår, det gled ind over hendes ansigt, hun flyttede det igen, hun kiggede lidt over vandet med sine ravgule øjne, hun kiggede bagefter på ham igen, hun ventede på at han sagde noget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 17:35

Han vendte sin krop lidt og så på hende med et lille bredt smil nu hvor hun havde sat sig ned tænkte han at han hvist nok hellere måtte sige noget ellers kunne det jo ende med kedsomhed eller noge thelt andet eller noge tder kunne ligne det?

"Godaften da hvad laver de hernede ved søen"spurgte han mens han vendte sit blik lidt væk fra hende og ud på vandet han havde enlig aldrig prøvet at svømme i det vand før men det var sikkert sjovt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 17:38

"går en tur og ville svømme lidt, men ikke når du er her"sagde hun med et lille smil, hun havde ikke noget bade tøj så hun var nåd til at være nøgen og det ville hun ikke foran ham, men hun satte sig så ned, hun havde ikke nogle sko på, hun var en underlig pige hvis man spurgte dem fra hendes klasse ville de sige hun var mega mærkelig, men hun var bare sig selv og ikke en anden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 17:48

Han nikkede lidt til det hun sagde men tænkte så lidt før han sagde noget han ville
så nødig sige noge thelt fokert"Det glæder mig da ta du kom jeg trængte enlig til lidt selskab
så det glæder mig meget"sagde han med hovedte på skrå han lænede sig lidt bagover lod sine håndflader støtte til jorden og samlede en sten op han kigged epå hende.

"Har de nogensinde kastet smut før med flade sten på vandet"spurgte han med et lille afventet smil over læberne han havde godt fat rundt om den flade sten og kiggede på vandet"Minder mig om hvad er deres navn frøkken"spurgte han med et lille smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 17:58

hun kiggede lidt på ham"nej det har jeg ikke, jeg har været lukket inde på mit værelse det meste af mit liv, så nej det har jeg ikke"sagde hun, hun kiggede ned i vandet, hun ville ikke rigtigt mindes om sin mor"jeg hedder Miay Zone"sagde hun, hun kiggede lidt hen på ham"og dig hvad hedder du?"spurgte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 10:31

Han kiggede hen på hende da han kunne mærke at hun kiggede på ham han fik et lille smil på læben da hun spurgte til hans navn men havde enlig intet dårligt om det"Mit navn er Ryan Heart en ære at møde dig Miay hvad laver de så herude så sent"spurgta han i samme sætning noget måtte hun lave sidne hun var ankommet, og havde fundet hans selskab.

Han strøg en lille hånd forbi hans pandehår nogle af de sorte totter hang ned i hans øjne og han prøvede på fjerne dem lidt væk så han kunne se hende bedre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 18:25

hun kiggede på ham"det har jeg sagt, jeg gik en tur og ville svømme lidt, men ikke når du er her"sagde hun, hun smilede lidt, hun skulle til at rejse sig op igen, hun ville gerne svømme, men hun havde jo ikke noget badetøj med, hun gik hen til vand kanten og dybde sine fødder i det lidt iskolde vand, men det var hun ligeglad med

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum