Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En fantastisk nat i parken - Miay EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En fantastisk nat i parken - Miay EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En fantastisk nat i parken - Miay EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En fantastisk nat i parken - Miay EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En fantastisk nat i parken - Miay EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En fantastisk nat i parken - Miay EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En fantastisk nat i parken - Miay EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En fantastisk nat i parken - Miay EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En fantastisk nat i parken - Miay EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En fantastisk nat i parken - Miay EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En fantastisk nat i parken - Miay

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En fantastisk nat i parken - Miay Empty En fantastisk nat i parken - Miay

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 13:56

Dato :: 17/12
Årstid :: Vinter
Dag :: Mandag
Vejr :: let sne falder fra skyerne, og et tyndt lag ligger over parken. ( 0 grader varmt )
Sted :: Parc d'attractions
Tid :: 20:47
Omgivelser :: Gamle forfrosne forlystelser der er lukket ned, og sne.

Xetrias rejste sig fra bænken og strakte sine arme, imens han kiggede på den dalende sne *Det er længe siden jeg selv har set Sne..* tænkte han stille for sig selv, han stod igen og pillede ved sit snake-bite, imens han puttede den anden hånd i lommen, han var glad for at han ikke kunne fryse, han tog et par skridt over imod en af de lukkede forlystelser, og kiggede lidt på den *Der burde være nogen der købte alt det her.. det ville være smart af dem at gøre, denne park kunne indbringe en del penge, men det er jo ikke det jeg mangler..* tænkte han og lo for sig selv, han kunne mærke sine to Desert Eagles slå imod hans bryst når han gik, men han vidste at de ikke kunne opdages af nogen, de var dog en byrde at bære rundt på.. der var så meget han skulle i dette efterliv...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En fantastisk nat i parken - Miay Empty Sv: En fantastisk nat i parken - Miay

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 14:01

Miay gik stille rundt, hun kiggede på sneen, hun følte sig let som sneen, hun gik bare rundt, hun havde ikke det udseende eller kropsform som hun normalt havde, hun havde langt gylden hår meget langt det nåde næsten ned til jorden hvor sneen lå tyngt, hun havde en tyk vinter kjole på, hun havde lidt kontakt med sin mor men det var ikke meget, hun fik penge når hun havde brug for det og det tøj hun gerne ville havde, hun havde osse nogle vinter støvler og hendes øjne ravgule

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 14:06

Xetrias snusede den kolde luft ind, og spærrede øjnene op, der var noget andet.. noget.. som han ikke brød sig så meget om, han forsvandt hurtigt op i forlystelsen, og satte sig et sted hvor han ikke ville blive set af den fremmede, det lugtede som Barishans blod, bare stærkere.. det måtte være en Dæmon, han skar ansigt, den havde han aldrig nydt at slås med, så hvis muligt ville han undgå det *Kan man ikke få en enkelt nat i fred?!* tænkte han vredt og kastede et blik ned mod det punkt hvor lugten kom fra, det var jo bare en pige.. havde han dømt forkert..? var hun dæmon eller ikke? han vidste det ikke lige nu, men han bestemte sig for at blive siddende og se det an.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 14:18

hun gik bare videre rundt, hun nynnede lidt imens*jeg ved du er her*tænkte hun, hun havde fået ham til at høre det, det var hendes anden evne at hun kunne det, hun gik bare videre, hun var lidt ligeglad med den fremmede person, hun lukkede øjne og hendes hår skiftede sin farve til en lidt mere rød farve i stedet for den gyldne farve, hun lignede en på de 20 men hendes rigtige alder var 16, hun kunne godt lide at drille folk med det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 14:27

Han spærrede øjnene op da han fik placeret ordende i hovedet, han sprang ned fra sit gemmested ''Hvordan fandt du mig..?'' sagde han og gik over imod hende, hans lange sorte hår havde lagt sig over hans ansigt da han sprang ned, hans Eagles lagde tungt i deres hysltre, han smilte til hende, og lagde armene over kors imens han ventede på hendes svar, han puttede så sine hænder i lommerne, han stoppede op lige foran hende, og kiggede direkte ind i hendes øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 14:31

"det er min hemmelighed"sagde hun og gik forbi ham, hun nynnede videre, hun gik bare videre, hun havde det fint, hun havde kigget ham i øjne med sine ravgule øjne, dem havde hun ikke skiftet farven på, det var nok osse fint, hun gik bare rundt i sin rødbrune vinter kjole med sorte vinter støvler på

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:03

//sådan^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 15:18

...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 15:26

han fulgte stille efter fra hans høje udsigt lige nu, og forholdt sig stille i lidt tid ''Hvilken hemmelighed...?'' han var irriteret, han var aldrig blevet opdaget før, og første gang han blev opdaget, var jo tydeligvis en skidt gang at blive opdaget, det var jo en dæmon.. men.. hun lugtede ikke som en gammel dæmon, han sprang ned foran hende i sneen ''Mit navn er Xetrias Noterian.. og jeg kunne godt tænke mig at kende til din hemmelighed...'' sagde han stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 15:28

hun kiggede på ham"min ene evne"sagde hun, hun smilede lidt*kunne du ikke gætte det*sagde hun i hans hovede, hun gik hen til en bænk, hun åbnede sine vinterstøvler op og tog dem af, hun kunne godt lide at gå uden sko på, hun var som altid underlig oveni bolden, som de fleste vil sige om hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 15:33

han tænkte hurtigt ''Telepatiske egenskaber.. interessant...'' sagde han stille, han gik over og satte sig ved siden af hende ''det må jeg sige.. du bliver aldrig lokket i baghold.. og telepatiske evner er meget mere brugbare end Vampyrers tankelæsning..'' sagde han stille og lo for sig selv ''Hvis jeg kunne vælge ville jeg have haft de evner'' sagde han og kiggede på hende.

//Kom i chat boxen//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 15:36

"jeg har selv fundet dem"sagde hun, hun satte foden ned i sneen, hendes hår skiftede farve til sne hvid, hun smilede lidt til ham, hun begyndte at gå rundt i bar fødder i den denne kolde sneen, men hun så ud til at være ligeglad, hun gik bare rundt, hun havde aldrig været der før, så hun kiggede på alle mulige ting

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 15:39

han fulgte stille efter hende, og tænkte stille for sig selv over hvilke muligheder der var hvis hun ville dræbe ham... hun kunne jo bruge alt som sit våben her.. og det ville alt sammen kunne dræbe ham, med mindre han selvfølgelig var hurtig nok til at afværge det hele, og så helst på en gang.. ellers ville det være nyttesløst at prøve... han vidste ikke hvad han skulle stille op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 15:44

et snefnug lande på hendes næse, hun grinede lidt og blev til sin rigtige alder og udseende"hov"sagde hun og kiggede ned af sig selv"når pyt"sagde hun og gik videre, det var sjælden hun var udenfor, men hun havde heldigvis fået sig en far, imens hun havde ventet på svar fra ham, men der var hun heller ikke ude så meget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 15:49

han gik stille bag hende *Hun kan også skifte sit udseende..* tænkte han og smilte for sig selv *Men hun kan ikk skifte sin lugt ud.. hun stinker af Dæmon.. og det vil hun altid gøre..* tænkte han for sig selv imens de gik ''øh.. du virker ikk' særlig social...'' sagde han og gik hurtigt op på siden af hende nu, han måtte få hende til at snakke lidt.. det andet her var for kedeligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 15:52

"jeg er ikke ude så tit, inden jeg fik min nye far var jeg slet ikke ude"sagde hun, det var hun ikke, hun havde været låst ind på sit værelse"jeg har kun set sneen, men aldrig rørt ved det"sagde hun, hun tog lidt sne op i hånden, hun smed det igen da det blev koldt, hun gik hen til bænken igen, hun tog strømper og vinterstøvler på igen da det var begyndt at blive koldt for hendes fødder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 19:43

...//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 22:49

Han fulgte stille med hende ''javel ja.. det lyder da trist aldrig at have været ude i sneen...'' sagde han og kiggede på hende, han observerede hende da hun to sine ting på igen ''ja ja.. det er jo ikke alle der ikke fryser..'' sagde han stille og kiggede på forlystelserne ''hvorfor har du aldrig været ude i sneen..?'' spurgte han så og gik i en cirkel omkring bænken, med hænderne i lommen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 22:53

"min mor gav mig aldrig lov, min dør låst og mit vindue for seglet "sagde hun og kiggede på sneen"jeg har kun set sneen"sagde hun, et snefnug lande på hendes næse, hun grinede lidt da det kildede hendes næse, hun stoppede med at grine igen, hun kiggede på Xetrias, hun havde fået sine støvler på igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 22:56

han hævede et øjenbryn ''javel ja.. det må jeg sige.. det ville jeg nok aldrig ha budt mit barn.. uanset om det var en dæmon eller ej...'' sagde han stille og kiggede på spøgelseshuset, stedet hvor han havde jaget sidst... det havde været en skøn jagt den dag...en forsvarsløs pige fra menneskefolket... han smilte for sig selv og vendte sig imod Miay og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 22:59

hun sukkede let, hun kiggede ned i sneen, hun hørte en kvinde stemme sige hendes navn, hun gemte sig hurtigt bag Xetrias*det er hende, hun må ikke finde mig*sagde hun til Xetrias via tankerne, hun prøvede at gemme sig så godt hun kunne for sin mor, hun ville ikke tilbage til hende, hun havde endelig fået sig en far som holdte af hende og beskyttede hende, hun ville fra ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 23:05

Xetrias kiggede på hende, og rakte sin frakke til hende, og gik over imod stemmen ''jeg er alligevel tørstig..'' sagde han imens han gik der over imod, han gik lydløst og hans lange sorte hår var i kontrast med sneen, hans tattoveringer så ud til at være mere voldsomt optegnede imens han gik elegant imod lyden af kvindestemmen, med mord i øjnene, det var ikke nyt for ham at dræbe...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 23:09

hun tog frakken han gav hende, en vind tog fat i den og hun fik den over hovedet, den var meget stor i forhold til hende"hov"sagde hun og prøvede at komme ud af frakken, men det var lidt svært for hende, da hun ikke kunne en end på den, så hun satte sig bare ned i sneen*jeg er nød til at vente til han er færdig og taget sin frakke igen*tænkte hun for sig selv, kcinden blev ved med at kalde på Miay

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 23:15

han fandt kvinden, og gik over til hende, de førte en samtale på nogle minutter og han pegede i retning af miay et par gange, så blev han pludselig agressiv og greb fat i kvinden og lod sine tænder synke dybt ind i hendes hals, han drak indtil kvinden ikke længere spjættede, han tømte hende for hver en dråbe blod hun havde i kroppen, og der efter tørrede han sin mund og gik over til Miay ''sådan..'' sagde han varmt og smilte til hende, han gad ikke skille sig af med liget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 23:18

hun sad stadigvæk under hans frakken, hun prøvede at komme ud af den igen"iii altså"sagde hun og kunne ikke komme ud af den, hun gav op igen, hun måtte bare vente til han selv flyttede frakken, hun kunne ikke finde ud af den, hun kunne godt høre ham, men hun kunne jo ikke se hvor han var henne

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum