Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den sidste race EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den sidste race EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den sidste race EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den sidste race EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den sidste race EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den sidste race EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den sidste race EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den sidste race EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den sidste race EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den sidste race EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den sidste race

Go down

Den sidste race Empty Den sidste race

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 10:59

Hey folkens, de fleste af jer har måske set de nye opdateringer til alle racerne lige pånær 1 enkelt (som jeg ikk kan huske lige nu xD) Men grunden til at jeg ikke har skrevet om den endnu er fordi jeg er ved det afsluttende på mit grundforløb, og der er så meget jeg skal, der er 12 timers skolegang med malkning klokken halv 6 om morgenen, normale timer til klokken 15:25 og så malke til klokken 17:30 eller deromkring, det er derfor jeg ikke er så aktiv, men min malke prøve slutter lørdag morgen :D så jeg håber at kunne komme mere online der.
Dette giver mig også en chance for at sige undskyld til alle dem jeg emner meget med, Kitty, Asmamix, Zelvia, Nell, Zankuji, Julie og Nanna.
Jeg er ked af at jeg ikke har været særlig meget online :( jeg håber at i forstår og kan tilgive mig, men hvis det er i gerne vil emne så kan i sende en PM til mig herinde og vi finder ud af et eller andet (Det bliver nok at i får mit nummer så vi kan aftale noget eller noget i den stil)
Men ja jeg lidt travlt for tiden, men det er da godt med lidt støtte fra blandt andet kæresten ^^ håber da også at i støtter mig derude :P men som sagt så komme den sidste rafce i hvert fald inden at ugen her er slut eller starten på næste uge det lover jeg jer, og så vil jeg også være mere aktiv herinde og skrive lidt med jer allesammen igen :)

Men det var i hvert fald det jeg havde på hjerte, endnu engang undskyld og vi skrives jo nok ved :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den sidste race Empty Sv: Den sidste race

Indlæg af Angelie Tors 16 Sep 2010 - 11:05

Crick >.<
*At føle sig glemt* Du skriver da også meget med miiiigh o.o Bare ik i emner.. SKam dig altså.. xD

Det er da helt iorden at du er lidt fraværende.. IRL livet skal trods alt også leves, især når du åbenbart stadig har noget af det tilbage.. x'D
Nyd din fantastiske malkelektioner og alt det der.. xD
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum