Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dance the night away! - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dance the night away! - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dance the night away! - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dance the night away! - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dance the night away! - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dance the night away! - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dance the night away! - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dance the night away! - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dance the night away! - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dance the night away! - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dance the night away!

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Dance the night away! - Page 3 Empty Sv: Dance the night away!

Indlæg af Gæst Fre 12 Mar 2010 - 22:38

Hun stønnede højt. Det føltes virkelig godt, selvom det gjorde ufattelig ondt. Hun gispede efter luft, og lod fingrene køre igennem hans hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance the night away! - Page 3 Empty Sv: Dance the night away!

Indlæg af Gæst Fre 12 Mar 2010 - 23:54

//Guys.. undskyld at jeg forstyrre.. og endda bliver nød til at gøre det inde i selve emnet, da jeg ikke mener at det skulle være nødvendigt.. men helt ærligt i to, det er jo klart at i slet ikke har læst reglerne helt klart.
For det første, så er det ikke tilladt kun at skrive 2 linjer, der skal være minimum 3 som vi også har skrevet til jer, for det andet, så er engle blod noget af det mest fristende for en vampyr ud over Aspara blod, dette vil betyde at en vampyr ALDRIG nogen sinde ville være i stand til at have sex med personen uden at have lyst til at drikke af hendes blod, og for det andet i dette øjeblik ville Reiya ligge død fordi at Adam ikke ville have kunne styre sin trang, når der nu er følelser indblandet i det..
Vil også gerne lige påpege at det er virkelig lidt for overdrevet at i allerede begynder at sige at i elsker hinanden, det er første gang at i møder hinanden.. altså, hvor mange gange ville det ske i real-life at to mennesker mødes og siger de elsker hinanden??
For at sige noget mere, er jeg virkelig ked af jeg bliver nød til at tage det sådan op, da jeg mener at folk skal have lov til at udfolde sig kreativ og individuelt. Men Dette er altså lige lovlig for meget over de grænser som vi altså har sat.. Dette er en advarsel.. og der vil ikke tage yderlige aktion, men så skal i også begynde at rette jer lidt mere ind efter hvad vores regler er..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance the night away! - Page 3 Empty Sv: Dance the night away!

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 8:39

// Top, det forstår jeg godt -.-

Reiya trak sig lidt væk fra ham, og satte sig op af træet. Imens hun langsomt fik en chance for at trække vejret normalt, betragtede hun ham forsigtigt. Han havde fået et ret mærkeligt glimt i øjet, hvilket hun kunne se. Hun viste ikke hvad det betød, men hun havde ikke lige særlig meget lyst til at vente til at hun fandt ud af det. Hun lagde armene omkring sine knæ, og støttede hagen over på, så hun stadig kunne se ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance the night away! - Page 3 Empty Sv: Dance the night away!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum