Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en trang til blod Momiji(privat) - Page 15 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en trang til blod Momiji(privat) - Page 15 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en trang til blod Momiji(privat) - Page 15 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en trang til blod Momiji(privat) - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en trang til blod Momiji(privat) - Page 15 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en trang til blod Momiji(privat) - Page 15 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 15 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en trang til blod Momiji(privat) - Page 15 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en trang til blod Momiji(privat)

Side 15 af 25 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25  Næste

Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 15 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 20:16

" vis du er sikke skal jeg nok gøre det okey men du er nød til at ligge stille og du må nok heller hold Taishan i hånden og han kan fortælle dig om den dag jeg gjore ham til den han er i dag " sagde kiker og gav hende et kuns og et lille pust i øret

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 15 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 20:22

hun fik fat i Taishan's hånd, men da hun fik pustet i øret, grinede hende og gned sit øre"det kilder"sagde hun, hun havde ikke sluppet Taishan's hånd, hun kiggede hen på Taishan og ventede på han ville fortælle, som om det var en godnat historie hun ventede på, hun lå bare kiggede på ham og ventede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 20:27

" se du den dag da Kiker gjore mig til vampyr hade han lige kuret mig for noget som du ikke bør vide men tilsagen han fortale mig hvordan han ville gøre mig til en af hans slage og sagde at det godt kunne gøre lidt ondt men det ville hold op igen ret hurtig men det ville var nogen dag før jeg var som han i mens jeg forvandelig mig var Kiker hele tiden omkring mig og hjalp mig i gemme det som vi vil med dig 2 sagde Taishan

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 20:30

"åhhhh okay"sagde hun med et smil, hun havde det fint med det. bare de to var omkring hende hele tiden, hun puttede sig over til Taishan"bare du ikke bliver dit gamle humør for så slår jeg dig altså, for det gjorde ondt da du tog fat i min arm"sagde hun og det havde det osse gjort meget og han havde lavet en rift i hendes arm på samme tid

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 20:36

" bare rolig det lover jeg dig 2 sagde Taishan og lag sig ved siden af hende 2 okey søs du siget bare til vis du er klar til der og Taishan ligge sammen med sig i mens jeg gøre det men du skal vide at jeg aldrig ville skade dig eller taishan " sagde kiker og kysset hendes kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 20:39

hun holdte sig tæt ind til Taishan, hun havde nogle lunde fundet ud af han kunne læse eller høre tanker*jeg er helt klar*tænkte hun, hun beroligede sig selv, men masse gode minder og billeder, hun havde lukket øjne ind til Taishan, hun ville ikke sige hun var klar ellers ville hendes minder og billeder forsvinde igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 20:44

kiker kopier dem så hun altid hade dem Taishan nikke " okey søs er du rigtig klar for om lige vil det nok gøre lidt ondt " sagde kiker og så på hende han var selv klar men han ville ikke vis hun ikke var klar til det endnu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 20:53

hun nikkede lidt, hun lå bare i sin strøm af billeder og gode minder, hun havde osse nogle med dem i eller digtede hun dem op, hun smilede lidt, hun puttede sig godt ind til Taishan, hun havde fat i hans trøje, hvis det skulle blive nødvendigt, men det troede hun ikke at det var, men hun gav ikke slip

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 20:59

" okey Taishan du ved hvad du nu skal " sagde kiker " ja storebror " sagde taishan pg trak hende så tæt ind til sig som han kunne " godt søs nu komme det " sagde kiker og satte sig bag ved hende og fjernet en smule af hendes hår i nakken og satte blidt tænderen i hende og langsomt spøjte forvandlings giften ind i hendes krop

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 21:04

hun krøb lidt sammen da han bed hende, hun var blevet lidt forskrækket, hun holdte godt fat i Taishans trøje, hun kunne mærke at giften brede sig til resten af hendes krop, hun prøvede at forholde sig så rolig som det var muligt for hende ind til Taishan, hun gemte ansigtet ind til ham, nogle få tåre løb ned af hendes kinder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 21:12

Kiker slap bidet " sådan søs det gøre nok noget ondt de første par timer efter bidet men det gå over igen og bare tag den med ro taishan pg jeg er her for at hjælpe og beskydte dig i mens du forvandlses " sagde kiker og lag sig bag ved hende og healde såren sammen igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 21:18

hun blev bare ind til Taishan, hun holdte godt fat i ham så hun ikke ville slippe igen, hun sys det gjorde meget ondt, men hun bed bare tænderne hårdt sammen, for at der ikke skulle komme et skrig ud af hendes lille søde mund, hun vare bare nød til at vente de par timer, hun sys hun blev træt, hun havde bare alle sine minder at holde fast og selvom det gjorde ondt, faldte hun halvt i søvn

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 21:22

" sov bare søs når du sover er smerten ikke så slem igen 2 sagde taishan og holdt om hende og det smamen gjore Kiker han nusse hende på rygge og i håret for at gøre hende mere rolig efter bidet han var selv noget så træt og med et sov de alle 3 tunget og godt sammen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 21:25

hun falde helt i søvn og sov imellem dem, hun lå godt i mellem dem begge to, hendes to nye brødre, en storebror og en bror, hun viste ikke om det var store eller lille bror hun skulle kalde ham, så hun ville bare kalde Taishan for bror og Kiker for storebror, men hun håbede på at hun kunne blive ved med at være så lille og nuttet som hun var nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 21:35

Vampye ænder sig ikke Kiker skulle rigtig ha været 17 år og Taishan 14 år men de ænder sig ikke uanset hvad var de altid den smamen alle og sammen størlse og kiker var en søde og kærlig storebror for den og de var hans små og hengiven små søsken

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 21:39

hun vågnede efter nogle timer, hun kunne ikke mærke smerten mere, hun skubbede Taishan ud af sengen, hun grinede, hun kunne godt lide at drille folk og nu skulle hendes brødre se hvilken drillepind hun kunne være, hun kiggede ned på Taishan"du skal ikke sove mere"sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 21:54

Taishan satte sig op han så en smule træt ud men det var indet i forhold til kiker som var død træt og udmatte efter at han forvandel hende til vampyr han lå helt stille og sov han var meget svære at vække når han var meget træt som han var

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 21:58

hun puttede Kiker lidt bedre, hun gav ham et kys på kinden og gik ud af sengen, hun kiggede på Taishan og vinkede ham med, hun sys at Kiker skulle havde noget fred og ro til at kunne sove, hun gik ud af døren og stuepigerne var om hende"hvor er hun nuttet"sagde mange af dem til hende, de rodet hende osse i håret, hun prøvede at stikke af fra dem, men det kunne hun ikke komme til

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:24

...//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 15:35

Taishan kom ud " jajaja det er godt nu lad hende nu får lidt fred hun er træt ikke sandt søs " sagde taishan og gik sammen med hende for at finde noget tøj til hende i en butik lige ved siden af hotelet og her kunne hun bare gå ind og købe alt det hun ville ha

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 16:03

hun nikkede og gik med sin bror, hun kiggede rundt på alt tøjet"wow sikke meget tøj"sagde hun hun begyndte at kigge på noget tøj i hendes størrelse, hun kiggede op på Taishan, hun smilede op til ham, hun så en meget sig kjole hvor der var sko og strømper til, hun hev Taishan der hen, den ville hun gerne havde

//tøjet på billede:)//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 16:12

Taishan køber sætte til hende og en masse andet så hun hade noget hun kunne passe og konpiner som hun hade lyst til for hun strakt snaret i skole sammen med taishan og Kiker hade flere jobs han skulle tag sig fat være dag

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 16:25

hun skiftede tøj så hun havde det nye tøj på, hun tog fat i Taishan's hånd, hun ville ikke blive væk fra ham, kvinden som hjalp dem, fik en idé med Momiji's hår og satte det flot og hun skulle huske at det skulle se sådan ud hver dag, hun fortalte det osse til Taishan så han kunne hjælpe hende

//håret på billedet^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 16:30

" tak Mori det var sødt af dig at hjælpe os " sagde Taishan og kvinden nikke og reget ham en store æske med noget i til ham og kiker de skulle også se godt ud sammen med deres søster kiker lå stadig der oppe og sov som en sten

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 16:36

hun kiggede op på Taishan, hun løb ind på hotellet og hun kiggede lidt ind til Kiker, hun gik lidt hen til ham, hun kiggede lidt på ham, så godt hun nu kunne, hun smilede, hun puttede Kiker lidt mere, hun ville gerne havde han blev rask hurtigt, hun gav ham et kys på kinden, da hun sad på sengen, hun gik ned igen og ud igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 15 af 25 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum