Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en trang til blod Momiji(privat) - Page 18 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en trang til blod Momiji(privat) - Page 18 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en trang til blod Momiji(privat) - Page 18 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 18 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 18 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en trang til blod Momiji(privat) - Page 18 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en trang til blod Momiji(privat) - Page 18 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en trang til blod Momiji(privat) - Page 18 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 18 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en trang til blod Momiji(privat) - Page 18 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en trang til blod Momiji(privat)

Side 18 af 25 Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 21 ... 25  Næste

Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 18 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 19:49

" tai hent flasken jeg også bruget til dig da de var en nyfødt vampyr " sagde kiker og Taishan løb ned efter den og hade fuldt dem med rødsaftevand " her søs det her virke altid i starten kom lad mig hjælpe dig " sagde Kiker og tog flasken og fik hende til et drikke den røde jordbær saft

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 18 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 19:58

hendes krop ville ikke lade hende drikke det, den havde sin egen vilje, hendes hånd slog flasken væk, hun skulle til at bide Kiker, hun ville ikke, men hendes krop ville ikke høre efter, man kunne se hun kæmpede en kamp om at stoppe igen, men det gik ikke så godt for hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 20:02

Kiker trang hende til at drikke saften " sådan søs er er lidt svære i starten mer det skal nok gå bare får noget søven nu der er det bedste for dig lige nu " sagde Kiker og holdt hende indt til sig og vugge hende og nynne for hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 20:07

hun hulkede ind til ham, hun havde det meget svært, hun havde magten over sin krop igen og det var glad for, hun kiggede op på Kiker"storebror vil du ikke godt synge for mig?"spurgte hun, hun ville gerne høre ham synge igen, hun kiggede hen på Taishan"kage?"spurgte hun, hun ville gerne havde mere kage

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 20:13

" ja da altid for dig søs Taishan hent en kage til hende ikke " sagde kiker og begyndte at synge for hende i mens Taishan hent en kage til hende og satte sig ned for at høre Kiker synge for dem Kiker ville bare beroliget dem efter en meget svære dage

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 20:17

hun tog stille kagen og spiste den stille og lyttede til Kiker da hun blev færdig falde hun i søvn ind til Kiker, hun lod tallerken falde stille ned på gulvet, hun lå bare ind til Kiker, hun sov tungt og godt ind til ham, hun ville ikke væk fra Kiker og Taishan, hun kunne høre Kiker synge i sine drømme og det fik dem til at være gode

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 20:27

Taishan lag en dyne over hende og faldt så også selv i søven bag efter Kiker sang og putte dem godt og grundig under være deres dyne og sang for dem selv om han var syg ville han være det for dem uanset hvad de bar hans eneste familie han hade tilbage i verden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 20:31

hun tog fat om hans arm i søvne, hun nussede sit hovede imod den og sov bare videre igen bagefter, hun sov dejlig skønt, hun viste ikke om hun havde fået andet familie ud over Kiker og Taishan, det ville hun spørge om når hun vågnede igen, hvis hun kunne huske det, hun puttede sig bare ind til Kiker's arm

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 20:39

Kiker sad og sang for hende og Taishan men hoste ind i mellem men det var ikke slemt mere men stadig væk lidt man han ville ikke lade det stoppe hans sang og deres søven det var så søde når de sov op af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 20:46

hun var vågnet tidligt op om morgen, hun satte sig op og gabte lidt, hun gned sine øjne, men det var først efter det, hun opdagede at hun ikke var hos Kiker og Taishan, men et helt andet sted, hun kiggede op på en stor sort skikkelse, hun krøb lidt væk, personen bøjede sig ned til hende"der har vi jo den lille ny fødte"sagde personen, hun kunne høre det var en mand

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 20:50

kiker og Taishan var fuldt efter og brød hurtig ind for at komme ind til hende Taishan tog hende ind til sig i mens Kiker hvæste rasen af ham " hvad i pokker laver du du har ingen ret til at tag hende fra os " sahgde kiker

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 20:54

manden kiggede på Kiker og Taishan"hvorfor har jeg ikke det, hun er en ny født"sagde han, han havde ret hun var en ny født, hun holdte sig tæt ind til Taishan"han skræmmer mig"sagde hun og gemte ansigtet ind til ham for ikke at se på manden og der var osse mørkt i rummet, så hun var mere bange

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 20:56

" Oldefar hvad laver du her og hvorfor tog du hende bare " sagde Kiker Han holdt omkring Taishan og Momiji og holdt dem væk fra ham da han var noget aggrasiv en gang i mellen og det kendt kiker alt til

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 21:07

"må jeg nu ikke hilse på det nye familiemedlem?"spurgte han, hun var meget bange"Kiker jeg er bange, her er så mørkt"sagde hun og trykkede sig ind til Taishan, men deres oldefar hev hende hårdt fra dem"Kiker!"råbte hun, men deres oldefar slog hende bevisløs

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 21:12

Nu var Kiker først rasen han for på deres oldefar oig slog ham flere gange " du skal ikke slå på hende og slet ikke mens jeg er her dit gammel fjols taishan for Momiji hjem jeg tager mig af ham så så at komme væk med hende " sagde Kiker og Taishan nikke og sammen hende op og løb hjem med hende i mens kiker snakke med deres oldefar

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 21:17

hun rørte ikke på sig, men trak vejret stille, hun lignede en der sov, men hun havde ingen bevidsthed, hendes drømme var bare sorte, men deres oldefar ville havde hun skulle blive hos ham, så hun kunne blive en rigtig vampyr for han mente at Kiker og Taishan ikke var det, da de kun drak blod af døde mennesker og det ville han ikke havde at hun osse skulle

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 21:29

" høre vi gøre som vi vil og hun vil slet ikke være sammen med dig for du skræmme hende dit bæst så lad hende og os være i fred og kom aldrig mere til os men minder du har en rigtig rigtig gode grund " sagde kiker og vendt sig om for at gå

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 21:36

han tog hårdt fat i hans skulder"hun er lige så meget min familie som i to er og som i er til hende og ved jeres mor og far at i har taget hende ind under jeres vinge, hun kunne jo lige godt være blevet ved med at være en stuepige og du kunne har drukket alt hendes blod da du havde chancen til det"sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 21:39

" jeg er ikke lige så grådig som du er og slip mig så dit bæst og mor of far slog hånde af både Taishan og mig da Taishan var blive et mosner og var blive til den som jeg er i dag og hvems skyld var så det det var nemlig din skuld oldefar " sagde Kiker rasen og gik i knæ da han holdt hans skulde hårdt fast

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 21:44

han pressede ham ned i gulvet"hun skal ikke blive en vatvampyr som jer to, i er en skændsel for alle andre vampyrer!, hun skal være her så hun kan blive en rigtig vampyr og ikke som jer to"sagde han vredt, han ville havde Momiji til at være hos ham"det kan godt være de har, men de er stadigvæk jeres forældre, de har født jer og i har givet en ny person jeres efternavn"sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 21:59

" vi er ikke varvampyr men jeg er ikke som dig og vil aldrig være det og selv om det er mine forælder hade de mig og taishan som pesten og er bare glad for at vi ikke er hjemme mere og slip mig så av " sagde Kiker da han blive presset ned i gulvet det gjore ondt " Momiji bliv sammen med Taishan og mig og du kan ikke ænder det " sagde kiker

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 22:04

"ikke det"sagde han, han knipsede en gang og fire personer stod der med to andre personer, lyset bliver tændt, han vendte Kiker om med dem, det var Taishan og Momiji og de var begge to helt væk"du bestemmer, hvem vil du havde med hjem din elskede lillebror eller din lillesøster, vælger du Taishan bliver din lillesøster til en som os og vælger du hende bliver din elskede lillebror sit gamle jeg som jeg lavede ham til, husk at tænke dig om når du vælger"sagde han og holdte Kiker hårdt fat i begge skuldre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 22:08

" jeg vælge dem begge for jeg kan ikke leve uden nogen af dem i må ikke gøre dem noget så gød mig til en af jer så kan jeg selv gøre dem som jer " sagde kiker og begyndte at vride sig for at komme fri og hen til dem han græde og i det smamen bilv hans kærlighed til Taishan og Momiji så stærke og ubruliget at ingen kunne skade dem mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 22:14

"det kan du ikke du skal vælge en af dem ellers bliver i alle tre låst inde i hver sit rum og i bliver alle sammen til en af vores slags"sagde han, han fik de fire personer, til at gå hen til nogle store metal døre de fik dem op og smed Momiji og Taishan ind i hver sit rum, de skulle til at lukke døren"jeg skal lige huske at sige at der kun er mørkt inde i de rum og var din lillesøster ikke bange for mørke, så du skal vælge nu ellers bliver dørene lukket"sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 22:18

" lad mig lige se til hende okey " sagde kiker og rejste sig og gik over til hende og lag et spejl hos hende og hviske " søs vis du blive bange så var hvisk lysog mit nave så komme jeg til dig sammen med Taishan " sagde kiker stille og kysset hendes panden og gav hende et kuns

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 18 af 25 Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 21 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum