Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en trang til blod Momiji(privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en trang til blod Momiji(privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en trang til blod Momiji(privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en trang til blod Momiji(privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en trang til blod Momiji(privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en trang til blod Momiji(privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en trang til blod Momiji(privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en trang til blod Momiji(privat)

Side 3 af 25 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 25  Næste

Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 3 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 15:13

kiker tog hende let bag på. han håbe at hun ikke hade noget i mode det han slikke sig omkring munden, da han næsten ikke kunne holde sin blodtrang tilbage mere han satte sig tæt ved siden af hende. og lag en hånd for hendes munden og bed hende ganske svaget i nakken og drak en smule af hendes blod og healde såren bag efter

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 3 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 15:17

hun sagde ikke noget, hun gav bare et lille ryk fra sig da han bed hende og så var hun stille igen, hun sov bare videre igen bagefter, efter lidt tid, begyndte hun at vågne, hun kunne ikke mærke noget hans bid, hun kiggede på ham"hvad laver du her inde?"spurgte hun, hun var lidt forvirret over hvorfor han var her inde hos hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 15:23

" var bare ind for at gøre en smule rent og for at se til dig 2 sagde kiker. og så på hende man kunne ikke se at han får blod da hans mund og tænder var ren, han smilede en smule til hende " har du sover godt " sagde kiker stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 15:26

"ja jeg har sovet fint mange tak"sagde hun, hun skulle til at gå ud af sengen"jeg må heller se at komme tilbage, jeg skal gøre rent og lave morgenmad til herrefolket der hjemme"sagde hun, det var osse rigtigt, der var en grund til at hun var stuepige, hun lavede osse masse andre ting som en stuepige ikke gjorde, da familien kun havde råd til hende og ikke flere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 15:29

" vent skal du ikke selv ha noget morgen mad 2 sagde kiker og hent nogen mad til hende. han hade lavet det til hende " jeg håber at vi ses igen inden længe " sagde kiker

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 15:34

hun kiggede lidt på maden, hun viste ikke helt hvad det skulle være for noget mad"hvad er det der?"spurgte hun og pegede på maden, hun kiggede på ham, hun behøvede ikke at tage hjem og rent og alt det, familien var fattig før manden i familien, fik et rigtigt godt job, hun fik heller ikke nogle løn for at være der, så hun kunne godt hoppe en dag til en uge over, de kunne godt klare sig selv i et stykke tid

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 15:45

" en engelksmorgenmad beståen af ristebrød, spejlæg og Barcon og et glas saft " sagde kiker og satte det til hende. Han satte sig tilbage i stolen og slappe af i mens han så på hende han hade selv lige spist

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 15:49

hun viste ikke om hun skulle spise eller lade være, hun trak sig lidt væk for at tænke over det, hun lukkede øjne og begyndte at tænke, hun var en underlig pige, sådan havde hun osse været i skolen, da hun gik i skole, men det gjorde hun ikke mere, hun blev så enig med sig selv om at spise, hun spiste det hurtigt og det hele, hun kiggede hen på ham, tørrede sig om munden bagefter

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 15:54

" det var godt " sadge kiker og tog bakken. Med ned i køkknet hvor alle kokken var ved at laver morgenmad til de ander gæster her på, hotelet Kiker som ejet stad her hade ansat en sammen anden væsner ud over hans egen lillebror. Taishan var 3 år ynger endnu kiker var da kiker var 15 år og Taishan 12

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 15:58

hun gik hen til vinduet og kiggede ud af det*det er næsten morgen, men det er ved at være vinter, så kommer solen ikke frem så tit som den plejer*tænkte hun, hun stod bare ved vinduet, hun havde sin kjole på og ingen sko og forbinding om den ene hånd efter glasset, hun smilede ud af vinduet, hun elskede vinteren,.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:12

Kiker gik uden foran og skovle sne. Væk at fortovet da det kunne være meget glat at gå i snen han hade kasten en sneboldt på hendes rude og vinke op til hende, i mens han ungik en senboldt som taishans hade kaste efter ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:18

hun kunne ikke lade være med at grine af de to, hun stoppede igen"det er så længe siden jeg har lette sådan sidst, de to minder mig så meget om min storebror og mig"sagde hun stille til sig selv, hun åbnede vinduet"pas nu på i kommer til skabe"sagde hun ned til dem, hun smilede en smule mere end hun gjorde før, hun holdte bare øje med dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:22

Kiker sprang på taishan og de tummel rundt i snen. De var som små børne igen såpden hade de ikke været siden de var 3 år og 6 år gammel, de pjatte bare rundt i snen selv om at de bliv våde men der var inder galt i

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:25

hun grinede af dem oppe fra vinduet, hun havde en sød og mild latter, hun prøvede at stoppe igen men det kunne hun ikke, hun holdte sig for munden, hendes latter blev dæmpet lidt, men kunne stadigvæk høre hende, hun gik lidt væk fra vinduet, hun stoppede igen, hun mærkede på sine kinder, der var tåre*nej de skal ikke gøre mig ked af det, jeg har ikke nogle storebror mere*tænkte hun vredt til sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:41

Kiker og taishan kom ind igen. de var begge plader våde efter deres sneboldtkamp opg dere tummlen rundt i snen

(logger)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:32

hun gik ned til dem, hun grinede af dem da hun så dem, hun kunne ikke lade være, hun gik op på værelset igen, hun fandt sin pistol frem fra skuffen, hun satte den på plads i dens holder, hun grinede lidt endnu, men stoppede så da hun så noget i nogle af buskene med sne over, hun tog hurtigt sin pistol og en lyddæmper frem, hun satte det sammen, men hendes pistol var kun en hånd, hun sigtede*ingen skal skade nogle her*tænkte hun, hun geværet, hun skød og ramte personen som holdte geværet i armen og personen kom frem fra sit skjul, hun skulle til at skyde, da hun så hvem det var, hun stoppede*det...det...det kan ikke passe....storebror*tænkte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 16:04

Kiker gik ud for at se hvem der skød " hey hvorfor skyder du på hotelet vi har ikke gjoret nogen noget så lade være og kom ind og får set på dit så¨r og jeg trak lige geværet " sagde kiker og tog det fra ham og fuldt ham ind på hotelet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 16:09

hun tabte sin pistol, hun ville ikke være på hotellet sammen med sin storebror, hun hoppede ud af vinduet, hun lande på fødderne, men var tæt på at glide, hun kiggede sig lidt rundt, hun havde bare fødder, hun skyndte sig at komme lidt væk i håb om at ingen havde set hende*han prøvede at skyde dem*tænkte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 16:18

taishan tog sig af ham. I mens kiker stoppe hende og førte hende ud i køkknet " bare rolig han gøre dig ingen ting her der lover jeg dig 2 sadge kiker og gik ud for at se til ham " hvorfor vil du skyld på mit hotel " sadge kiker vredt til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 16:21

hun gik stille ind til dem, hun stillede sig bag Kiker"han sigtede på jer, det var derfor jeg skød og ramte ham i armen"sagde hun stille til Kiker, hendes storebror prøvede at tage fat i hende hurtigt, men hun flyttede sig bare mere om bag Kiker, hun ville ikke hen til sin storebror, hun havde ikke opdaget at hun havde fat i Kiker's trøje

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 16:34

" du rør hende ikke hvorfor er du komme her og hvorfor ville du skyde på mig og min lillebror uden grund " sagde kiker vredt og tog fat i hans jakke og trak ham op og stå kikers øjne lyste i en meget blodrøde farve han var rigtig rasen nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 16:37

hun lagede en hånd på Kiker's arm"lad ham være han er ikke det værd og det var nok for at ramme mig, han må ha hørt jeg grinede af dig og din lillebror"sagde hun, hendes storebror skulle lige til at tage fat i hende, men hun hammerde ham bare sådan en i hovedet at han så helt forvirret ud bagefter, hun stod hurtigt igen bag Kiker, hun ville ikke være for tæt på sin storebror, hun ømmede sin hånd lidt, men det var ikke helt til at se

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 16:49

" hvorfor vil du såret din egen lillesøster ved at rame Taishan og mig " sagde kiker vredt og slap ham og taishan stille sig ved siden af kiker de gjore fornt foran Momiji så hendes storebror ikke kunne rør hende eller skade hende på nogen måde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 16:53

han ville ikke sige noget"bare lad ham gå, han ved at nu når jeg har jer to, kan han ikke røre mig"sagde hun, hun prøvede at smile lidt, men det var ikke så ægte som hun ville havde"jeg går op og ligger mig"sagde hun og gik op på det værelse hun havde fået, hun frøs sine fødder, hun gik hen og lukkede vinduet igen og samlede sin pistol op, hun lagede den i natbords skuffen igen og lagde sig under dynen, hun sys der var blevet koldt, da vinduet havde stået åben i lidt tid

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 17:02

Taishan forhørt ham. og kiker gik op til hende med lidt varm suppe " her spis det her så får du varmen igen " sadge kiker, og lukke vinduet tæt i så det ikke skulle trække ind til hende i nat han så på hende og gik neden under og var med et at for høre hendes storebror

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 25 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum