Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Biografen kan også være et voldigt sted, så pas på![Anio-Privat] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Biografen kan også være et voldigt sted, så pas på![Anio-Privat] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Biografen kan også være et voldigt sted, så pas på![Anio-Privat] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Biografen kan også være et voldigt sted, så pas på![Anio-Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Biografen kan også være et voldigt sted, så pas på![Anio-Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Biografen kan også være et voldigt sted, så pas på![Anio-Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Biografen kan også være et voldigt sted, så pas på![Anio-Privat] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Biografen kan også være et voldigt sted, så pas på![Anio-Privat] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Biografen kan også være et voldigt sted, så pas på![Anio-Privat] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Biografen kan også være et voldigt sted, så pas på![Anio-Privat] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Biografen kan også være et voldigt sted, så pas på![Anio-Privat]

Go down

Biografen kan også være et voldigt sted, så pas på![Anio-Privat] Empty Biografen kan også være et voldigt sted, så pas på![Anio-Privat]

Indlæg af Sookie Søn 26 Sep 2010 - 21:09

Tid: aften, ved en 20:00
Sted: Biografen,
Vejr: overskyet,
Påklædning: et par korte shorts, et par flade blå All-stars og en tætsidene blusse. (Som alle biografarbejdere har på.)

Livet i biografen havde ellers været så hyggelig, alle var glade og havde fået og gået når de ønskede. Men pludselig hørte Sookie et plask, og der var en der havde tabt sin sofavand over en anden, i Iver om at komme til sin film. Som den søde hjælpsomme pige, løb Sookie hen til mændene. Og prøvede at løse problemet. Den ene mand, var helt våd af cola. Og en anden, stod med en tom coladåse. Og så chokeret ud, manden colaen blev tabt ud over var helt rød i skralden. Og gjorde sig rigtig klar til at skælde ud. Men hun nåede lige at løbe imellem dem, inden at manden brølede som et vandfald.
"Hvad er det sket mine herre?" Spurgte hun sødt, og så fra den ene til den anden.
"Det kan du spørge ham om!..." Råbte manden med colaen ud over sig, Sookie svarede stille og roligt:
"Er det nødvendige at råbe? Og jeg er sikker på at denne mand ikke gjorde det med vilje." Sagde hun, og kiggede på manden med den tomme coladåse. Men i næste sekund, blev hun løftet op og klemt mod en mur.
"Går du i hans parti!?" Råbte manden, ind i Sookies øre.
"Ne.. Nej, jeg sagde jo bare at..." Og hun blev klemt hårde mod muren, Sookie gjorde store øjne.
"Er det nødvendige at tage det sådan på vej... Jeg føler mig lidt følselsløs i mine ben." Beklagede hun sig, men det gjorde bare det hele være. Og manden blev helt ildrød i hovedet, hun gjorde et fortabt ansigtudtryk. Og tænkte: *Åh... Nej* Og lukkede øjnene.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum