Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
I want candy. :C - Bellaa.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
I want candy. :C - Bellaa.
Sted :: Udenfor Di Morga :: Stranden La Plage.
Tid :: Omkring klokken 19:00.
Dato :: 3. oktober, en kedelig søndag!! :C
Omgivelser :: Havet, hvis har rimelige store bølger og hvad der ellers befinder sig på en strand. Krybende dyr?
Vejr :: Begyndelse på at blive en anelse mørkt, med få stjerner på himlen.
Tid :: Omkring klokken 19:00.
Dato :: 3. oktober, en kedelig søndag!! :C
Omgivelser :: Havet, hvis har rimelige store bølger og hvad der ellers befinder sig på en strand. Krybende dyr?
Vejr :: Begyndelse på at blive en anelse mørkt, med få stjerner på himlen.
Joshua, en dreng på omkring de.. 1,69 cm høj, havde efterhånden gået rundt i et stykke, hvor længe vidste han ikke. Dødsenglen havde kun været omkring stedet i nogle dage, hvor han ellers havde forholdt sig i sit gamle forladte skur udenfor Di Morga, han var nået hen på stranden, og stod tæt henne ved vandkanten hvor han satte sig ned på hug, et svagt smil dukkede frem på hans læber, mens at han betragtede vandet og de efterfølgende bølger som kom efter hinanden, af og til blev hans sko ramt af vandet, sine sorte slidte converse sko, som burde smides ud, han syntes det var dejligt at mærke vandet. Der var fredeligt og ikke en skikkelse at få øje på. Han mente selv at han var den eneste på stranden, det var også ved at være sent, men ikke sent nok til at han ville tage hjem til det sted hvor han boede, han lod sin tungespids glide ud at strejfe sig ved sin underlæbe, og han kiggede lidt ned af sig selv. Joshua var en dødsengel på 19 år, som havde eksisteret i 315 år. Han havde en cap på, som han nærmest altid gik med, han havde sort make-up omkring øjnene og han var ligeglad med om folk tænkte over at det var for overdrevet. Han tog det tøj og make-up som det passede ham, mens at han var bleg i huden udover det sædvanlige, havde han en lys-hvid artig T-shirt på og sorte tætsiddende bukser. Hans sorte hår sad som det skulle, glat og perfekt, efter hans egen mening. Han elskede sit hår, han beundrede det nærmest og var lidt af en perfektionist på det område med at sætte det. Han havde også et løst hængende nittebælte med farverne lyserød og sort, som holdte hans bukser oppe. Nitterne kunne ses foran når man kiggede på ham, han havde drejet bæltet en anelse. Med sin ene hånd tog han fat i en sten som han fik øje på og kastede den let ud i vandet, og et plop kunne høres. ”Hm, måske skulle jeg tage hjem” sagde han stille og fugtede sine blege læber, mens at han stadig lod sine dødelige øjne hvile på vandet, det var alligevel også ved at blive mørkt.. så hvorfor ikke? Dog blev han siddende hvor han var.. mens at han slappede af i kroppen og overvejede hvad det var han skulle give sig til at lave.
Gæst- Gæst
Sv: I want candy. :C - Bellaa.
Bella er en pige på en normal højde. Ca. 160 cm høj, sort glattet, dog puffet hår og sort make-up omkring øjnene. Hun luntede glad rundt på stranden og aften vinden legede med hendes hår. Hun lyste op som et fyrtårn i det dunkle lys der stadig var tilbage. I en helt limegul nedringet trøje, og røde ternet tætsiddende bukser. Hun havde underligt nok ingen sko på. Det viste hendes fine små fødder som bar sort farvede negle. Men hendes finger negle var noget helt andet. De havde vær sin farve: rød, blå, gul, grøn osv.. Men der luntede hun så rundt som hun nu plejede i højt humør. Hun gik også og nynnede for sig selv, men det stoppede da hun så drengen ved vandkanten. Det var som lyset på et diskotek, sådan skiftede hun 'stilling' fra lalleglad til ninja agtig. Hun luntede hen til drenge på hendes tær og satte sig lydløst bag ved han med et dril agtigt smil. *Han bliver bare SÅ bange!* tænkte hun og grinte for sig selv inden i.
Gæst- Gæst
Joshua stirrede ellers bare ned i vandet og studerede dets bølger, han overvejede om han skulle tage en svømmetur, inden at han tog direkte hjem, han rynkede sin næse en anelse, da han syntes at kunne mærke en aura, en anderledes aura, og kunne gætte sig frem til at han ikke længere var alene.
Han kunne ikke høre at nogen var på vej mod ham, eller som gik i nærheden af ham, mens at han bed sig let i underlæben, kiggede han over sin ene skulder og fik øje på en pige som sad bag ham, og han fik et letter chok, hvilket resulterede i at han faldt helt ned i vandet nærmest af panik. "Damn" mumlede han og spyttede noget vand ud, hvor han med vilje lod noget af vandet ramme hende, for at få hævn.
"Ikke nær så smart gjort.. lille unge!" brummede han og rejste sig noget besværligt op, mens at en masse vand strømmede ned af ham, "Og.. jeg har ikke taget ekstra tøj med mig" pev han og hævede det ene bryn, da han så ned sig selv, heldigvis blev hans cap ikke våd, ligesom alt hans andet tøj. Han tog fat i sin t-shirt omkring midt på, hvor han vred den sammen med begge hænder for at få det værste vand ud, så det ikke var så tungt for ham.
Han kunne ikke høre at nogen var på vej mod ham, eller som gik i nærheden af ham, mens at han bed sig let i underlæben, kiggede han over sin ene skulder og fik øje på en pige som sad bag ham, og han fik et letter chok, hvilket resulterede i at han faldt helt ned i vandet nærmest af panik. "Damn" mumlede han og spyttede noget vand ud, hvor han med vilje lod noget af vandet ramme hende, for at få hævn.
"Ikke nær så smart gjort.. lille unge!" brummede han og rejste sig noget besværligt op, mens at en masse vand strømmede ned af ham, "Og.. jeg har ikke taget ekstra tøj med mig" pev han og hævede det ene bryn, da han så ned sig selv, heldigvis blev hans cap ikke våd, ligesom alt hans andet tøj. Han tog fat i sin t-shirt omkring midt på, hvor han vred den sammen med begge hænder for at få det værste vand ud, så det ikke var så tungt for ham.
Gæst- Gæst
Bellaa fniste før hun fik vandet lige i facet. "Iiiiii!" hvinede hun og væltede bag over i sandet. Hun gned sine øjne fri for vand og så op på drengen og brød ud i latter. "Ej d-det må du undskylde!" grinte hun og satte sig op. Hun rufflede lidt op i sit hår og kom op og stå på højde med drengen. "Jeg altså ikk' lille af en pige at være, nå!" svarede hun med et smil. "Du vist den lille her!" Hun prikkede drengen blidt i maven og kløede sig selv på kinden, mens hun fugtede sine læber.
Gæst- Gæst
"Lille unge.. jeg er højere end dig" sagde han og undslap et lille grin, mens at han så på hende, og han var glad for at han ikke var den eneste som var våd længere. Han rakte drilsk tunge, "Du er her med.. blevet døbt den lille unge.. så gå hen og leg med de andre små børn" sagde han og prøvede på at holde masken, af en dødsengel at være, kunne han ikke rigtig lade være med at grine, han fandt dette morsomt, og om ikke andet, skulle pigen alligevel tage at passe noget på, fordi han havde en noget speciel magi, som kunne gå hen og dræbe hende, og selv når han ikke kendte hende så godt, kunne han let finde på at gøre det.
Gæst- Gæst
"Ja, men jeg er en pige! Jeg skal være mindst nå!" sagde hun med et smil og prikkede igen drengen i maven. "Det kan godt være du kalder mig lille, men jeg tror altså ikke du så meget ældre end mig nå!" klukkede hun og viste hendes hvide tænder i et charme smil. Hun rufflede lidt i hendes hår så det sad igen, og rystede hovedet for at få det sand der sad i det ud. "Men jeg er Bella" smilede hun og tippede hovedet lidt til side.
Gæst- Gæst
Han kunne ikke lade være med at grine lidt, mens at han efter som sådan lyttede efter det som hun sagde, han lagde sit hoved en smule på skrå og tyggede lidt på hendes navn, Bella. Så han kunne huske det, "Joshua Benmore" sagde han og nikkede kort, "Ehm.. vil finde et sted hvor jeg kan tørre mig" sagde han stille og bed sig let i læben, hans bukser begyndte også at blive noget tunge for ham, når det var at han tog nogle skridt, og han besluttede sig for at gå lidt væk fra vandet, så han ikke blev mere våd end han var i forvejen.
Gæst- Gæst
Bellaa kløede sig lidt i hovede bunden og tænkte sig om. "Jeg ved altså ikke hvor du kan tørre dit tøj..." sagde hun med en tænksom mine. "Men du kunne også lade vær' med at falde forover du Josh" grinte hun og rakte tunge. Hun kiggede lidt omkring og trak så på skuldrene. "Ihvertfald ikke her, det ved jeg. Med mindre du vil stå her meget længe" klukkede hun og trak lidt op i sin trøje. "Eller kender du måske et sted?" spurgte hun. *Jeg kunne jo sagtens tørre hans tøj, med den magi jeg kan, men det jo dumt at bruge det her og nu ved en jeg kun lige kender navnet på* tænkte hun.
Gæst- Gæst
Joshua kiggede på hende, ”Nogen kunne også bare.. lade være med at komme for tæt på til at jeg faldt forover!” sagde han og brummede lidt, og rakte derefter tunge, han svang sit hoved en smule til venstre derefter for at hans pandehår kom til at sidde mere rigtigt, han elskede sit blå skrigende hår, som havde forskellige længder hist og her, så man kunne se hvordan det var blevet klippet. ”Hm” mumlede han tænkende, mens at han lod sine dødelige øjne glide rundt en omgang, han vidste ærlig talt ikke hvor han skulle tørre sit tøj? Oppe i klitterne? Nej tak. Han lagde sit hoved lidt på skrå, da han lod sine øjne glide tilbage mod hende, ”Nej jeg kender ikke noget sted til hvor jeg kan tørre mit tøj” sagde han så og bed sig letter diskret i underlæben, inden at han undslap et lydløst suk, ”Kender.. du et sted?” spurgte han så, mens at et svagt smil dukkede frem på hans læber.
Gæst- Gæst
"Øhm... Øhm... Nej ikke sårn rigtigt... Øhm..." sagde hun forundret og kløede sig i hovede bunden, hvis hår havde fuld stændig samme farve som Josh's. "Meeeen... Nej det gør jeg ikke" sagde hun og trak på skuldrene. Hun puffede lidt op i sit hår og fandt en jordbær slikkepind frem fra lommen og proppede den i munden, mens hun tiltede hovedet lidt på skrå. Hun gumlede lidt på sin før hun opfattede hun faktisk var lidt uhøfligt og spurgte så "Vil du også ha' en?" og pegede på sin slikkepind.
Gæst- Gæst
Han undslap et lille grin da hun fandt en slikkepind frem og tog den i munden, hun mindede om Audrey, eller var det bare pga. hendes udseende? "..Ehm, en dødsengel tror jeg ikke spiser slikkepinde" sagde han stille og lagde sit hoved en smule på skrå, mens at han så på hende og et svagt smil dukkede frem på hans læber, "Ellers tak, desuden kan jeg også bare tage din, hvis jeg får lysten til det" sagde han og rakte tunge inden at han tog fat i trøje nede for neden med sine hænder krydset over hinanden, og på den måde trak sin trøje af sig så han stod i bar overkrop, Joshua havde ikke de største muskler af der kunne ses, men han var heller ikke svag. Han begyndte at vrede sin trøje helt om for at få vandet ud, måske kunne hans trøje også tørres mere hurtigt på den måde?
Gæst- Gæst
Hendes øjne blev store da hun hørte hvad Joshua sagde "D-dødsengle? Hvad for noget?" sagde hun overrasket og så ikke det store på hans krop. "Du laver sjov ikke?!" spurgte hun stadig overrasket mens hun tiltede hovede lidt på skrå og kiggede ind i Josh's øjne. "Du mener det ikke seriøst?" Hun blinkede lidt, og rystede så hovedet som om det hele bare var en drøm. Underligt nok begyndte det at blæse hun smule mere.
Gæst- Gæst
Han så på hende, mens at han førte sin trøje med sin ene hånd om bag nakken og kløede sig lidt der, mens at hans hoved stadig lå lidt på skrå, "Nej, det er ikke noget som jeg bare siger" sagde han stille og hævede det ene bryn over hendes reaktion på det, hvilket morede ham en smule, "jeg er en dødsengel sendt fra helvede af Lucifer" sagde han mere eller mindre bestemt, han rømmede sig, mens at han endnu blev ved med at vride vandet ud fra hans trøje, pokkers til vand.. dog ikke fordi han hadet vandet så meget, men alligevel.
Gæst- Gæst
Bellaa rev trøjen ud af hans hænder og foldede den ud. "Jeg ville sætte mig lidt nu Josh" klukkede hun. "Så der findes faktisk et helvede og en himmel?" spurgte hun og hævede sine øjenbryn. "Det er lidt dumt bare at rende rundt og sige hvad du er. Folk kommer måske efter dig" sagde hun og lukkede øjnene kort øjeblik og åbnede dem så igen. Den her gang lyste de med en kraftig hvid farver og vinden tog til. Så begyndte en lun vind at komme ind fra havet. Så tog Bellaa trøjen over hovedet så den kunne tørrer i den kraftige vind.
Gæst- Gæst
Han hævede det ene bryn da hun tog hans trøje og han skulle lige til at hive den tilbage ud fra hendes greb, men brummede bare og lagde sine arme hen over hinanden, "Sætte mig hvor?" spurgte han noget forvirrende, mens at han stadig havde sit ene bryn hævet, og lod sine øjne hvile på hende, "Tja.. det eneste jeg frygter er vampyre.. og vil ikke lade en vampyr komme til at bide mig og det har jeg nok evne til at kunne forhindre.. så" sagde han og fugtede let sine læber.
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont