Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
aften igen [Sookie=privat] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
aften igen [Sookie=privat] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
aften igen [Sookie=privat] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
aften igen [Sookie=privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
aften igen [Sookie=privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
aften igen [Sookie=privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
aften igen [Sookie=privat] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
aften igen [Sookie=privat] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
aften igen [Sookie=privat] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
aften igen [Sookie=privat] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

aften igen [Sookie=privat]

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

aften igen [Sookie=privat] - Page 2 Empty Sv: aften igen [Sookie=privat]

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 11:07

Hun så hen på vinduet, med åben mund, og kløede sig i håret. Hun rystede på hovedet, og grinede. Hun gik stille efter hende, og var klar til at springe ud af vinduet.
"Kæ.. Kærester?" Hun kluklo lidt, og rystede let på hovedet. "Vis du vil sige det i ental, så er jeg glad." Hun rødmede let, men slog det væk. Hun blev jo så tit rød i hovedet, og det var oven i købet for ingenting.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 11:16

Claire smilede roligt "nej jeg mener det i flertal fordi at vis du tager en kæreste med hjem så tager jeg osse vis jeg får en" sagde hun roligt og smilede "så det er derfor jeg mener kærester" sagde hun smilende og gik hele vejen ned hvorefter hun gik ud på gaden

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 11:22

Sookie hoppede yndefuldt ned, og smilede til Claire.
"Jo.. Det gør jeg vel." Hun smilede lidt, og gik roligt efter Claire. "Men vi er mest hjemme ved ham, vil jeg nok mene." Hun huskede det lille hus, uden for skoven. Det var sådan et hus, hun gerne ville flytte ind i.
"Så.. Du er velkommen, til at slæve en kæreste med hjem." Hun blinkede til Clarie, og bed sig i læben. "Bare i forholder jer roligt."
Hun knækkede nærmesr af grin, det gjorde hun altid når hun kom ind på dette emne.
Sookie
Sookie

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 11:31

Claire smilede roligt "jeg er forelsket" sagde hun "men jeg ved ikke om hun er" sukkede hun dybt og så ned i jorden trist *Keela hvorfor skulle du absolut droppe kærligheden* tænkte hun trist mens hun gik videre for sig selv med taskene på skuldrene hun gik mod biografen

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 16:48

Hun fuldte efter hende, og slæbte på de tunge kuferter. Men Sookie kunne nok også bedst bære det, både fysisk og physisk.
"Det gør mig ondt.." Hun grinede lidt. "Jeg ved ikke med dig.. Men jeg syntes bare du skal se tiden ad, og give hende tid."
Det tog ikke lang tid for hende, at finde ud af hvem hun var forelsket i. Men vis man var til piger, og selv var en pige. Så kunne det vel godt være svære, kunne det ikke? Hun stoppede ved hendes lille lejelighed, som ikke var stor, men heller ikke lille,
"Så.. Nu er vi her." Hun smilede til Clarie, og håbede at hun ville få det bedre. Det havde hun trods alt forjent, det havde alle.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 17:00

Claire sukkede og gik derind men stoppede ved døren fordi hun ikke havde nøglen og så på Sookie og så ud til at snakke men pludselig kom der et klik og så gik hendes dør op uden at den var låst op hvorefter Claire gik derind og så rundt "ikke værst" sagde hun og nikkede til det vis det ikke var fordi hun var så lang nede ville hun sikkert hoppe rundt af glæde over at måtte bo her

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 17:08

Hun stod lidt og så på låsen, daa hun gik forbi rykkede hun let i låsen.
"Så dårlig er den da heller ikke? Det var dig ikke?" Hun grinede let, og rystede på hovedet. Skulle hun spørge nu? Nej ikke endnu.
Hun gik hen til et værelse, og åbnede døren. Sengen var redt, og gardiner var oppe. Hun havde arvet det fra sin mor, 'altid ha' et gæsteværelse lille skat' Sagde hun tit, og Sookie kom til at grine.
"Det er dit, vis du vil have det." Sagde hun til Claire, og pegede ind mod værelset. "Du kan bare pakke ud så.." Hun pegede ud mod køkkenet, hun gik lidt, men vente sig så om. Hun blev nødt til at spørge, især nu. "Øh.. Du Claire? Kender du en der.. Måske IKKE vil have noget imod, at gå i seng med en en gang om måneden." Hun hviskede næsten, det var vel hendes liv der hang i en tynd tråd.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 17:13

Claire vente blikket mod hende og nikkede og gav et sødt smil før hun gik ind og begyndte at pakke ud "sex? Dreng eller pige?" spurgte hun undrende og så på hende roligt mens hun ventede på svar fra hende med et roligt sødt og frækt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 17:18

Hun rømmede sig lidt, og rødmede let.
"Øh.. Det er en dreng der skal.. Ja, de skal have sex med." Hun kløede sig lidt i håret. "Men.. Jeg tror at det skal være en pige, der melder sig." Hun så ned i jorden, hvad var det hun bedte om?
Hun så op, smilte og rystede blidt på hovedet.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 17:21

Claire vente blikket mod hende og så vred ud "en dreng? EN DRENG" spurgte hun hårdt og så på hende "Bare så du ved det jeg hader drenge specielt sådan nogle som du taler om" sagde hun roligt "mine veninders kærester er fint nok men alle andre skal bare holde sig væk"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 17:30

Hun sukkede dybt, og nikkede.
"Det er fint nok.. " Hun vente sig bare om, og hang med hovedet. En tåre strøj ned af hendes kind, og ned i mundvigen. "Jeg melder mig bare selv." Hviskede hun, hun havde vel ikke tid til at finde en der kunne og gad.
"Er der slet ikke en der gerne vil?" Hun så sig ikke tilbage. "Han er ikke grim.." Prøvede hun, men vidste at det var for sent.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 17:36

Claire gik hen til hende og lagde armene om hende "hvad er der" spurgte hun roligt og så fortsat på hende "hvorfor græder du" spurgte hun og nussede hendes kind blidt "tal til mig Sookie" hviskede hun "nej måske er han ikke grim men jeg er lebbe Sookie jeg kan ikke med drenge"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 17:52

Hendes vejrtrækninger var dybe og langsomme, som rygerlunger der græd.
"Det.. Jeg har dummet mig sådan Claire!" Hun rystede på hovedet, og krammede tilbage. Hun ønskede noget kvindlig opmærksomhed, noget moderrisk. "Jeg aceptere dit valg.. Men, det betyder også at jeg.. skal." Hun stoppede brat, lukkede bare øjnene. Og nød hendes krammen, og hendes beroligende stemme.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 17:55

Claire så på hende lidt før hun hev hende med ind i sengen og lagde Sookie der og lagde sig ved siden af hende og nussede hende blidt "rolig Sookie slap helt af og fortæl mig det hele" hviskede hun roligt og nussede hende videre mens hun ventede på hendes historie

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 21:02

Hun lagde sig lydigt ned på sengen, og trak vejret dybt. Hendes gråd var efterhånden begynd at aftage, så hun kunne snakke igen.
"Jeg har dummer mig ved.. At underskrive en kontrakt." Hun sank engang, og nikkede. "Den holder denne person i live.. Men jeg skal give noget til gengæld." Hun åbnede blidt, hendes tårevældede øjne. Hun så op på Claire, og skar en grimasse. "Jeg skal have.. Være sammen med ham." Hun lukkede øjnene hårdt i, og bed sig i læben. "Være sammen med ham så.. Argh.." Hun vred sig. "Det er afskyligt!.."
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Ons 20 Okt 2010 - 21:45

Claire så roligt på hende og lyttede til hvad hun sagde "okay det er forstående men du har ikke rigtig andet valg end at gøre hvad der bliver sagt Sookie en sådan kontrakt kan kun fjernes på 2 måder personen dør eller du går igennem en stor firkant" sagde hun trist

//kender Zero IRL han er sjov til at finde på sådan noget nok osse en af de eneste drenge jeg kan holde ud at være i nærheden

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 21:53

Hun rystede på hovedet, og så lidt undrende på hende.
"Hvordan ved du?.." Hun rystede igen på hovedet, og nikkede istedet. "Men.. Vis jeg nu finder en.. Der kan leve op til dette." Hun skar en grimasse, og krammede ham. " vis jeg finder en der vil tage min plads.. Så har han sagt at jeg kan blive trukket ud af kontrakten."
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 21:26

Claire så ned "ja ved en firkant eller osse vil han slå sig selv ihjel der findes ikke andre veje" sagde hun sukkende og så stadig ned før hun beslutsomt rejste sig op og så ud for sig med glintrende øjne "så kan jeg jo lære dig at kunne holde sexen ud selvom det er med andre"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Lør 30 Okt 2010 - 22:24

Hun skar en grimasse, og lukkede øjnene. Hvor var det ekelt! At skulle gøre dette, med en anden person, som en ikke engang elskede? Det var over hendes målestok, hun kendte knap nok til det.
"Jeg ved ikke.. Kan jeg ikke bare.. Flygte?" Hun spurgte håbefuldt, men kendte på en måde allerede svaret. Sådan noget kunne man vel ikke flygte fra, eller hvad?
"Hvordan skulle du kunne klare det?" Hun rystede opgivende på hovedet, og løftede det ene øjnbryn. "Og.. Det vil jo stadig ligge i baghovedet, at jeg elsker en anden.. En som også elsker mig!" Hun to hænderne op til ansigtet, og sukkede. *Åh mand.. Hele verden falder godt nok, ned over dig nu!* tænkte hun i lidenskab, hun havde lige komme ud af et forhold, hvor at hun ikke elskede denne mand. Havde fundet ham, som
var oversagen til at hun kunne se det! Hun bed sig i læben, og ønskede ham ved sin sidde.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 22:41

Claire smilede roligt og så fortsat på hende roligt og smilende "rolig det skal nok gå jeg prøver at finde en anden løsning hvem er denne person" spurgte han roligt og så fortsat på¨hende med et roligt blik

//hvad skete der med sand?

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: