Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kajika stikker af til Amerika - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kajika stikker af til Amerika - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kajika stikker af til Amerika - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kajika stikker af til Amerika - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kajika stikker af til Amerika - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kajika stikker af til Amerika - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kajika stikker af til Amerika - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kajika stikker af til Amerika - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kajika stikker af til Amerika - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kajika stikker af til Amerika - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kajika stikker af til Amerika

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

kajika stikker af til Amerika - Page 2 Empty Sv: kajika stikker af til Amerika

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 19:05

han smilte "det er det sødeste du har sagt" sagde han og kyssede hende på panden og så på tiden "pis det er snart jeg må gå" sagde han han rejste sig hev hende op og stå og tog sin rustning på han så mod skoven "jeg elsker dig skat og kommer snart igen" han spredte sine vinger og fløj lidt over taget men stadig sådan at hun kunne kysse ham farvel vis hun ville

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 19:17

kajika spredte sine vinger langt ud og fløj med stor hast hen til ham så det røg lidt længere op og i det hun rørte ham gav hun ham hans livs kys, det var så ømt men tårene trillede ned af hendes kind og blandet sig i kysset men det smagte dog ikke grimt af den sag, og hun gjorde kysset langt og lidenskabeligt og lod blidt tungen blande sig ldit men tog den til sig og holdte stramt om ham og lod kyssene være helt magnetiske og helt tiltrækkende, hun så på ham og sagde"skat jeg elsker dig pas på dig selv" hun strøg ham over håret blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 19:20

han nikkede "pas godt på dig selv skat jeg lover jeg snart kommer igen" sagde han og så på hende med et smil og lidt overrasket over det store farvel kys "jeg håbede på et lille farvel kys og du gir mig en flod af kys" sagde han og grinte lidt på denne tid var det godt at man kunne lave sjov med ting for ellers ville det være svært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 19:39

hun rødmede let og tog ham blidt i hånden og kyssede ham igen og sagde"det var ikke et farvel kys men et ses snart igen kys fordi du lovede der intet ville ske dig skat og det holder jeg dig for altså at du ikke dør min skat og jeg lover at blive her hjemme og intet overiglet gør men du må vel os hellere komme af sted min elskede" hun rødmede let og så stille på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 19:43

han så på hende med et lidt bekymret og kærligt blik han så mod skoven kort *godt alle er ude af skoven* han så på hende igen hans mobil ringede han tog den og talte i den "hmm okay men hvorfor skulle han aflyse måske er han bange" sagde Zann "eller osse prøver han at finde noget mere på min rustning" han sluttede opkaldet og så på hende "Zane har aflyst siger en af mine venner først imorgen aften" sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 19:45

hun over rødmede og sagde"hvad... skat virkelig det på en måde godt men på en måde ik fordi nu kan jeg ikke sove hele natten over at tænke på at du skal i sådan en stor kamp og jeg kan ikke holde til at tænke på alt det skat... ååårh skat vil du ikke nok med mig indenfor igen og så bare få mig til at glemme alt dette drama og at jeg skal undvære dig i morgen áften min elskede??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 19:47

han smilte "og måske få noget nydelse samtidig" sagde han og rakte en buede arm mod hende "skal vi" sagde han rigtig som en genlteman da hun havde taget hans hånd forsvandt han og de lå nu i sengen uden tøj på hans vinger var taget ind og deres tøj lå på eh hylde ved siden af sengen han vente sig på siden med ansigtet mod hende og kyssede hende på munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 19:50

kajika så overrasket på zann og tog i mod hans arm i det hun stille endte nøgen foran ham og skrig af forskrækkelse og gemte sig rigtig nuttede under dynen og sagde uskyldigt"skat går vi ikke for hurtigt frem tror du altså jeg mener det jo i morgen aften og du vil ha nydelse lige nu og her jeg tænkte mere på en romantisk middag eller noget med at gå i byen og se sig lidt omkring" hun rødmede let

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 19:52

han smilte "det kan vi gøre imorgen skat det er for sent nu" han så hen på klokken 10 minutter i midnat vis han ikk havde aflyst det til imorgen ville det være om 10 minutter "men det er aldrig for sent til en heftig omgang sex" sagde han og smilte frækt mens han gled ned under dynen hev hende hen til sig og slikkede hende med tungen på hendes underliv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:01

hun gav et lille støn fra sig da han gjorde det med tungen men fik ham så til at se hende i øjnene og sagde"skat jeg ved det for sent men jeg orker ikke sex nu når jeg vil se dig ved mig og snakke med dig skat som hvad med vores bryllup ?? hvad siger du til det skal vi ikke planlægge det min elskede... og så måske have noget hed sex senere??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:05

han smilte og kom op til hende igen "okay skat" sagde han og kyssede hende på munden "men jeg vil stadig age" sagde han og tog hende på underlivet og begyndte at age "hvordan vil du ha brylluppet skal være" spurte han mens han agede hendes underliv "tag rundt om min p** imens bare for at hygge os lidt" hviskede han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:07

hun rødmede let og flovt i det hun tog om hans p** under den dejlige dunede dyne og betragtede ham med de glimtende smukke is blå øjne og sagde"skat dog.... hmm?? jeg tænkte faktisk på at vores bryllup skulle være hvidt som sagt men det skulle skam os ha lidt sort ind i sig i det kunne der ligge sorte roser på stolene som dit sorte hår og du skal være i sort min elskede"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:12

han forestillede sig inde i sit hovede "det ville nu ikk være værst men vis vi nu bliver gift på stranden ville det passe godt med nogle hvide stole og sorte roser ovenpå eller måske bedre malede sorte roser på stolenes hvide farve" han tænkte sig om og stak langsomt sin finger ind i hendes underliv og tog den langsomt og pinefuldt for hende efter at fortsætte ud igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:17

kajika skulle til at nyde det men da han tog den ud forvirrede han hende yderligere og sagde"skat dog???" hun kiggede stille på ham og lyttede indtresseret til ham og sagde"ja skat det ville være perfekt og smukt" hun rødmede let og strøg ham over kinden i det hun stille betragtede hans ansigt med glædeover læberne og sagde"du så dejlig skat du er"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:21

han smilte "du er vidunderlig,smuk og lækker skat og så er du fantastisk dejlig jeg forstår stadig ikk hvad det var du så i en gadedreng som mig eller bare en player overhovedet" sagde han og tog hende på underlivet og stak langsomt sin finger ind "vil du ha jeg lader vær eller bliver ved" spurte han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:35

hun rødmede og sagde"bliver ved" hun rødmede let fordi at hun var en slags kongelig egenlig angående i hendes land/familie og byen os, hun så stille på ham og sagde"den ihærdighed du udviste jeg elskede den og de ting du viste mig og ville gør ved mig jeg blev nysgerrig og du vækkede mig inden i og da du forandret dig og blev mere blød i det og ville ha mig helt kunne jeg ikke stå for dig du var den eneste ene ikke for sød eller for slem"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:37

han rykkede fingeren inde i hende "så skal du osse lege med min p**" hviskede han og smilte "tak skat det er nok en god grund bedre end nogen anden kunne give mig" han smilte og kyssede hende på kinden "hvad fik dig til at være så sikker på at sige ja til om du ville giftes med mig" spurte han efter lidt tid

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:42

hun så ham i øjnene med et blidt smil og sagde"fordi du er min fordi jeg er din jeg sagde ja fordi jeg elsker dig af hele mit hjerte og vil tilhøre dig forevigt mit hjerte er dit skat og jeg er så lykkelig med dig du giver mig alt bare ved at være ved mig og kysse mig har du reddet min tristeste dage" hun rødmede let og kyssede ham inderligt og sagde"Måske vi bare burde sove skat jeg så udmattede efter hele dagen i dag og alt dette her der er sket"

//^^ Skal vi ikke slutte dette emne og så starte et nyt eller bare gør det med paris færdig først bliver lidt forvirret nemlig over tiderne og det hihi//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:44

//ok det kan vi godt^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:46

//^^ og så når det i paris er færdigt lave et nyt og jeg kan love dig for at Zann får et mega chok og ikke et han vil kunne lide O.O//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:48

//hvad er det? dropper du ham??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:48

hva med det over pm??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:50

//NEJ ! never ^^ men hun er blevet halv Demon :( .... i stedet for engel og det kommer i et andet emne og ja ^^ det over Pm kan vi fortsætte :D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:51

//øhh PROBLEM hehe^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 20:52

//hvorfor O.O....//