Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What? where (craig EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What? where (craig EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What? where (craig EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What? where (craig EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What? where (craig EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What? where (craig EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What? where (craig EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What? where (craig EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What? where (craig EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What? where (craig EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What? where (craig

Go down

What? where (craig Empty What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 20:49

T : 12:43

O : Ingen i nærheden de fleste er på arbejde eller ferie, eller noget?

Dato : irl

Sted : Parken

Vejr : Varmt, rolig lun vind, 23 gr


Dette var en af de dage hvor man sagde til sig selv, at man ville tage sig en lur udenfor på sin altan eller man valgte at tage en gåtur i byen eller måske løbe lidt i parken, men en ung pige, med en sportstaske i sort med hvide hummel tegn, erstatnings læder(jakke) smuk og gik til hofterne så stoppede den, sort hår, grønne lysende smukke øjne, gylden hud, og slank men dog formet. Hun smilede let i det hun rullede sig om på ryggen under et træs blade. Hun lå og sov halvt op af sin taske, stukket af fra projekt Zero i militær basen... brugt som våben på grund af hendes grimme hemmelige side... Hun lå der og sov fredfyldt under træet, mens vinden lavede en mild blæst og legede lidt med hendes hår, hun havde sorte shorts på. hvide sneakers med sorte snørbånd,en hvid trøje der gik til albuerne og var stram og lidt ned af halsen så den viste meget lidt barm men stadig lidt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 20:57

Craig gik langsomt langs stien med de havblå øjne drejende mod hver en bevægelse der kunne komme fra et individ. Han gik egentlig kun i parken fordi det var hans sted at tænke, her var han for det meste ladt i fred og ro. Men da han nåede til træet han plejede at sidde op af fik han øje på en pige, hans øjne blev en smule smallere og han havde ikke tænkt sig at lade hende forblive hvor han efterhånden havde vænnet sig til at sidde, roligt med næsten lydløse skridt trådte han tættere på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 21:09

Akane vendte sig blidt om og krammede lidt sin taske ind til sig og sukkede lidt i det hun stille gabte og åbnede øjnene lidt?, hun kiggede halvt rundt og tog sig lidt til hovedet og bed sig i underlæben mens hun prøvede at finde ud af hvor pokker hun nu havde lagt sig igår nat?. Hun kiggede lidt hen af før hun fik øje på en der var på vej mod hende dog gik det ikke helt op for hende! at dette ikke var en drøm! ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 21:20

Da Craig var nået tæt nok på til næsten at kunne røre hendes fødder med sine skospidser så han direkte imod hendes øjne "Hvad laver du her?" spurgte han stille idet hans hænder krydsedes, det sorte hår prikkede roligt til hans kind og dækkede det ene øje uden at flyve til siden hvis vinden gik imod ham. Den lange sorte kappe der hang omkring hans hals stoppede blot få millimeter over græsset og blafrede blidt med vinden. Den sorte T-shirt, de sorte jeans og de sorte sko gjorde det let at få øje på ham i dagslyset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 21:41

Akane satte sig ovenlig op og gned sig i øjnene i det hun opdagede hvem han var, satte hun sig hurtigt op og nærmest skrig af forskrækkelse!?. Hun betragtede lidt Craig og sagde"Hva i? hvem hva er du... Nej hvem er du? og hvorfor sniger du dig ind på mig?" hun så lidt på ham og havde givet et stort skrig fra sig af forskrækkelse da han kom hen til hende. Hun tog sin taske til sig og så temmelig dyrisk på ham med de smukke lyse grønne øjne og sagde"Hva vil du mig?" Akane var forsigtig ved alt, hun havde flygtet fra en militær base som hemmelig våben fordi hun var djævle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 21:52

"Du besvarede ikke mit spørgsmål" sagde han stille og så forventningsfuldt på hende idet hans hånd roligt knugede sig. Langsomt gik han et skridt til siden men øjnene var stadig fæstnede imod hendes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 22:07

Akane rejste sig standhaftigt op og smed tasken det sted han skulle sidde og knugede sine finger mod håndfladerne og sagde"Hmm mit navn er Akane why.... vil du vide det" hun stod der foran ham og klar til kamp vis det var det han ville. Man kunne se hun havde sovet udenfor, fordi hun havde frøst og hun var lidt beskidt.. hun havde intet sted at bo og man kunne høre på hendes mave at hun var sulten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 22:20

Han så op mod himlen men derefter ned mod hende igen "hvad laver du her?" gentog han sit første spørgsmål og så hende igen i øjnene idet han bemærkede taskens placering men også hendes tilstand, lidt efter lidt var det ikke så meget hans plads han tænkte på, men en måde hvorpå han kunne komme forbi hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 22:24

Hun så undrende på ham og krydsede armene og sagde, flovt"jeg... jeg jeg sov her... er det nu os forbudt eller?" hun kiggede lidt på ham og gav ham lidt elevatorblikket, det var kendt verden over og på alle sprog os. Men hun tjekkede ham lidt ud og sukket lidt og lod de knyttede finger være lige igen og ikke mod hendes håndflade og pustet lidt ud og sagde"hvorfor" hun roede sig i håret lidt og sagde"jeg har nemlig ikke et sted at sove... men hvorfor spørg du"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 22:37

"fordi der aldrig er nogen i den her del af parken" svarede han stille og så sig omkring idet hans øjne mod, hans vilje, åbnede sig en smule igen.
Han betragtede hende atter og nikkede roligt "sov du blot videre hvis du ikke har andre steder at tage hen" sagde han og lod sine arme falde ned langs siderne men var stadig beredt hvis der skulle ske noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 22:41

Akane rødmede let fordi det var pinligt egenlig at ha mødt en fremmede og så snakkede med ham om at hun intet sted havde at være. Hun så lidt væk og sagde"jeg... undskyld.. vis jeg har taget dit sted det ikke med vilje, jeg kan godt gå, jeg skal alligevel finde et sted og finde noget mad eller et eller andet alternativ?" hun rejste sig op efter at ha taget sin taske på skuldren og betragtede den flotte Craig og sagde"Hva er dit navn egenligt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 23:10

"du kan kalde mig Craig" svarede han roligt og nikkede langsomt "du behøver ikke gå, jeg skal ikke tvinge dig væk og... med hensyn til maden" sagde han stille og pegede i retning af nogle træer der dækkede en stor bygning "så er du tættere på den end du selv aner" afsluttede han sin sætning i et skævt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 23:17

Hun satte sig opgivende ned og tog sig let til hovdet med et lille smil og sagde"heh craig, sødt navn, men det ligemeget, fordi så skulle jeg stjæle der fra, jeg fattig, flygtning, og alene, intet sted at bo, ingen penge eller noget blot denne sports taske og så ja... verden =? og hva jeg ellers kan sno mig til" hun sukket lidt, hun var temmelig ynkelig hva?. Hun kiggede lidt op mod Craig og så utrolig uskyldig ud og sagde"du har vel ikke et sted jeg kan arbejde og tjene penge eller noget?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 23:25

Han pegede atter imod bygningen bag træerne "svaret, er bag træerne." svarede han stille og nikkede "en bekendt tilbød mig et arbejde derinde, men jeg klarer mig fint uden et arbejde" sagde han "du kan sikkert også snuppe lidt i ny og næ imens du går og arbejder, caféen er okay og jeg har hørt maden er god nok, jeg har bare aldrig rigtig prøvet at tage derind." afsluttede han idet hans hånd roligt fald ned langs hans side igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 23:42

Akane så lidt undrende på Craig og sagde"hvorfor hjælper du mig?" hun kiggede mod stedet og hørte på hvad Craig sagde og vis man blot kunne tag mad så let at selv de arbejdende kunne så kunne hun os uden at arbejde der dog var det med at >Craig ikke behøvede arbejde temmelig foruroligende var han rig eller sådan noget?"Hmm KOM!" hun tog ham blidt i hånden og løb mod stedet med tasken i den anden hånd og grinte og sagde"skal vi ikke prøve at tag noget og smage det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 23:47

"Jeg må desværre takke nej, men du kan da prøve" sagde han og smilte skævt idet han så på hende med et undrende blik da han lige pludselig blev trukket frem imod bygningen uden videre. Dog havde han egentlig ikke andet at tage sig til end at tænke så hvorfor ikke lave noget nu chancen bød sig?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 23:52

Akane smilede lidt og grinte i det hun smed tasken inden de kom der hen og listede ind og gjorde en finger foran læberne for tegn som at Craig skulle være stille. Hun så på maden og tog blidt bordet stille rullende hen til træet og begyndte at tag det meste af det med et smil og så lidt undrende på Craig og sagde"hey? Craig er du egenlig millionær efter som du ikke behøves at arbejde?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 23:56

"nej?" sagde han skævt smilende "men jeg kunne blive det på ikke særlig lang tid" sagde han stille og så lidt op imod himlen idet han smilte skævt og satte hænderne i lommerne idet han roligt lod blikket glide ned mod hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010 - 0:37

akane så undrende mod Craig og sagde"Hmm hvordan kunne du da blive det?" hun gik væk der fra og tog noget brød hun havde snuppet med lidt pålæg på og begyndte så småt at spise og kiggede lidt rundt og tykkede af før hun snakkede selvfølgelig til Craig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010 - 0:49

"se, det... er min lille hemmelighed" sagde han roligt og smilte atter skævt, han satte sig roligt ned på jorden og så lidt på træerne uden egentlig at tænke på noget specielt. Hans hænder lagde sig roligt bag ham idet han støttede sig mod dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010 - 14:00

Akane betragtede Craig lidt og sagde"Hmm vis du ku blive milionær og du blev det, kunne du så ha brug for en tjenestepige? til shopping eller til at gøre ren?" hun rømmede sig let og tog sin taske til sig og spæiste lidt mere her i ny og næ. Hun smilede kært til ham dog... og sørgede for at holde overblik. Hun rejste sig lidt tid efter og sagde"Hm? du vampyr ikke sandt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What? where (craig Empty Sv: What? where (craig

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum