Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Parken Sombre - Craig EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Parken Sombre - Craig EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Parken Sombre - Craig EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Parken Sombre - Craig EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Parken Sombre - Craig EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Parken Sombre - Craig EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Parken Sombre - Craig EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Parken Sombre - Craig EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Parken Sombre - Craig EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Parken Sombre - Craig EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Parken Sombre - Craig

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Parken Sombre - Craig Empty Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 19:28

Tid : 18:35
Sted : Parken Sombre.
omgivelser : Folk er hjemme for at spise deres aftensmad, det blir snart mørkt.
vejr : Det er varmt med et par kølige briser engang imellem.
Dato : IRL.

Ami rendte rundt i parken han lignede en der blev jagtet, men der var ingen bagi ham men Ami skreg højt "RETRÆTE!" det lød som om Ami legede, med nogen, eller at han bare var paranoid, men han havde bare et flashback, de blev lokket i baghold af fjenden og måtte trække sig, men pludsligt blev de også angrebet fra den anden side, Amis flashback blev vildere og vildere, og til sidst endte det med at efter Ami havde rendt rundt sådan et godt stykke tid smed han sig forpustet på jorden inde i en busk, der stoppede hans flashback igen, Ami vågnede op med skum om munden, som han tørrede væk og vidste godt han lige havde haft et flashback.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 19:34

Craig sad lænet op af et træ, med det ene ben bøjet og det andet strakt, han var iført en lang sort kappe, en sort T-shirt med røde mærker hen over brystkassen, sorte halvstramme bukser og nogle sorte converse all stars, han sukkede roligt, trak et strå op fra jorden og lagde den på læberne idet han roligt legede lidt med det mellem læberne, han lukkede roligt øjnene og smilte lidt skævt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 19:40

Ami rejste sig langsomt og tog noget at drikke fra en flaske han havde under jakken og smed den tomme flaske væk, han gik langsomt og svimmelt over mod drengen med kappen på som sad og stirrede rundt. "Jeg er 317 år gammel" sagde Ami som det første og så meget overrasket ud, det var tydeligt at enten var Ami fuld eller havde et meget sindsygt øjeblik. "Ae ae" sagde Ami og aede sit eget hovede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 19:46

Craig så op på ham men lod sig ikke skræmme det mindste "Halløj" sagde han roligt og så på spøgelsesdrengen idet han roligt rettede lidt på sin kappe og langsomt nikkede, hans ene hånd lå halvt ind over det bøjede knæ imens den anden hånd lå fladt på græsset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 19:49

"Må jeg bide dig i hånden" spurgte Ami overrasket og kiggede sultent på Craigs hånd og aede den. "AAAAAAAD! DEN ER KOLD OG ULÆKKER!" udbrød Ami og løb skrigende væk, men kom tilbage lidt tid efter. Han sagde de han tænkte "Din hånd er klam... Og ulækker" Ami skævede til drengens hånd som om han var bange for den, eller ville bide ham i den, men han var mest bange for den så han holdt sig en god meter fra den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 19:53

Han rakte hånden frem og så på drengen "mærk igen" sagde han roligt og gjorde sig roligt helt varm hvilket han havde utroligt let ved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 19:55

"Neej, den er koold.." sagde Ami bange men dristede sig til langsomt at røre hans hånd i et halv sekundt og så fjerne den lynhurtigt igen, da han havde gjordt det et par gange fandt han ud af at den ikke var farlig og tog ligeså stille fat i hans hånd og trykkede på den og aede den. "Den er blød som en hamster!", sagde han og aede hånden som et kæledyr.


//Kan du skrive lidt længere indlæg? xD.. Smid evt. nogen følelser eller aggresioner ind? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 20:04

Han smilte skævt og betragtede sin hånd der blev aet, "som et hamster?" spurgte han undrende og så igen på drengen "jeg har ikke nogen pels?" tilføjede han undrende idet han spyttede strået ud af munden mod sin venstre side så han havde nemmere ved at snakke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 20:07

"Jamen... Jamen... Jamen... øhm... øhm..." Ami lød som et børnehavebarn der ikke kunne bestemme sig for hvad han skulle sige men fandt så på at sige "Det har baby-hamstere heller ikke, du er et stooooooooooooort babyhamster, se selv, du har hår på hovedet.." sagde Ami og aede hans hovede istedet for, mens han sang "baby-hamster, baby-hamstre baby-hamster.." og blev ved ca. 50 gange før det var kedeligt så begyndte han at synge "Hamster-baby hamster-baby hamster-baby" ca. 50 gange igen men det blev også kedeligt så han satte sig ned og stirrede mut ud over græsset. "Jeg keder miiig" udbrød han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 20:16

"det kan jeg utroligt nok høre" sagde han stille og så på drengen med et hævet øjenbryn "hvad har gjort dig så hyper om jeg må spørge?" spurgte han roligt og tænkte på alle mulige forskellige ting der kunne være grunden, men var en smule nysgerrig efter hans svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 20:20

"Vil du være mit kæledyr?" spurgte Ami tænksomt og aede Craigs hovede igen, "Du kunne være en søder' hund!" sagde Ami og klappede i hænderne "vil du ikk noook?" bad Ami og kiggede på Chris med hundeøjne og smed sig i græsset og rullede rundt frem og tilbage forandt Chris mens han ventede på Chris svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 20:26

//jeg hedder Craig o.O//

Han så undrende på drengen "jeg skal ikke ejes" sagde han roligt men til sin overraskelse halv koldt, hans øjne gled væk fra drengen og hen på bænken længere ovre.
Roligt trak han endnu et strå op fra jorden og rev det langsomt midt over hvilket han meget ofte gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 20:28

//Fail xD... men du ligner altså en Chris! xD//

"Jamen jeg har altid ønsket mig en hamsterhvalp..." sagde Ami sorget og kiggede ned i jorden, og snøftede, han menet da at Craig kunne blive en god Hamsterhvalp "Jeg er 317 år gammel, og jeg hedder Ami, ikke Amy, Ami!" sagde Ami og gjorde en stor indsats ud af at forklare forskellen på Ami og Amy.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 20:38

//hah ^^'//

"jeg er 300 år gammel bliver 301 om en måned, og jeg hedder Craig" svarede han stille
"og det er Craig ikke Graig" tilføjede han roligt idet han igen så på Ami, C var ofte forvekslet med G når andre sagde hans navn og det irriterede ham ret meget. Han sukkede roligt "og jeg kan ikke være din hamsterhvalp" gentog han stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 20:43

"jamen hvorfor ikke?" spurgte Ami spørgende som om det var helt normalt man spurgte andre personer om de ikke ville være ens kæledyr. "Du ligner ellers en lille sød nyfødt, stor hamsterhvalp.." mumlede Ami og tog sine sko af og kastede den langt væk indtil det
gik op for ham han blev beskidt vis han gik uden dem på så peb han højt "Miine skoooh... Jeg kan ikke gå uden mine sko, så blir jeg klam og beskidt og skal bræændes..." Ami kiggede på skoene der nok lå 5-6m væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 20:49

"Brændes?" spurgte han stille da han egentlig ikke havde den helt store erfaring med spøgelser når det kom til stykket "du skal da ikke brændes fordi du bliver beskidt?" sagde han undrende og hævede roligt det ene øjenbryn idet han trak endnu et strå op og pillede ved det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 20:52

"Jooo, jeg må ikke være beskidt!" sagde Ami og begyndte at græde hysterisk, Ami var endnu mere ræd for snavs end noget andet, snavs var jo så ulækkert, det var det.. Han hadede det, hadede det!, hadede det mere end noget andet, det var afskyeligt og klamt mente han, især mudder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 20:59

Craig rullede roligt med øjnene "jeg fatter ikke at jeg gør det her for en der ønsker mig som kæledyr" sagde han roligt og skar en doven grimasse idet han rejste sig og gik over for at hente Amis sko, da han nåede over til dem samlede han dem roligt op og satte kursen imod Ami igen. "værsgo" sagde han meget stille og lagde skoene foran ham idet han trådte tilbage og satte sig op af træet igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 21:04

"Taaaaaaaaaaaak bedste ven!" Udbrød Ami glad og gik igang med at lege med skoene som om det var biler, samtidigt med han lavede billyde og fik dem til at styrte sammen og lod som om de væltede om på siden og så på plads igen, og så væltede den anden og legede faktisk meget vildt med de sko.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 21:10

Craig så undrende på ham *jeg skulle nok aldrig have hentet de sko alligevel* tænkte han og hævede endnu en gang det ene øjenbryn imens han betragtede Ami der lege med skoene, han følte sig gammel af en eller anden grund i forhold til det legesyge spøgelse han så foran sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 21:22

"Du må gerne låne min den ene, sko vis du vil være med til at lege... Ellers kan vi gå hjem til mig og lege med geværer!" sagde Ami og klappede ivrigt i hænderne, det kunne godt lyde som om han talte om at lege med legetøjsgeværer, men han mente skam ægte rifler og maskinpistoler og andre skydevåben. "Viil du ikke noook?, jeg har en ægte ak-47 du gerne må låne?" sagde Ami og klappede i hænderne han vidste de fleste drenge var forelskede i AK'erne, især i 47'eren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 21:26

"mig og våben går ikke så godt hånd i hånd" indrømmede han roligt og rystede langsomt på hovedet "undskyld at jeg må skuffe dig" tilføjede han roligt og trak endnu et strå op og pillede nu ved det til han kom til at rive det halvt over også

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 21:33

"Jeg har faktisk en pistol på mig lige nu!" sagde Ami ivrigt og klappede i hænderne og trak en gammel pæn, Luger Parrabellum, han sigtede på et blad 50m væk og sagde "Se se se!" og pegede på bladet med den anden hånd, første gang han skød ramte han midt i bladet, og anden gang skød han stilken over så bladet faldt ned på jorden og landede pænt, han tænkte ikke over han lige havde stået og affyret en pistol på åben gade, forandt få mennesker, som skyndte sig ud af parken. Ami kunne mærke at de stak af så han tog sko på og greb Craig i trøjen og trak Craig med hen til et forladt kloak udløb og trak ham med et par meter derind. "Shh!, de kommer sikkert efter os!" hviskede Ami halvhøjt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 21:39

"du ved godt at hvis det bare er mennesker kan de ikke se dig ikke også?" spurgte han roligt og så på Ami med et skævt smil "og jeg kan sagtens forsvinde ud af den blå luft så de vil aldrig kunne finde os" tilføjede han stille og rystede langsomt på hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 21:41

"De kan godt se mig når jeg er i min menneskelige form som jeg er nu..." mumlede Ami, drengen vidste åbenbart ikke at spøgelser også havde en menneskelig form. Eller de stærkeste spøgelser havde, men det var jo også sjældent at der faktisk fandtes stærke spøgelser. Ami havde været et af de stærke spøgelser allerede en uge efter hans død, fordi han havde været så opsat på han ikke ville være et offer, men have hævn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum