Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
dæmon og halvdæmons kamp EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
dæmon og halvdæmons kamp EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
dæmon og halvdæmons kamp EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
dæmon og halvdæmons kamp EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
dæmon og halvdæmons kamp EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
dæmon og halvdæmons kamp EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
dæmon og halvdæmons kamp EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
dæmon og halvdæmons kamp EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
dæmon og halvdæmons kamp EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
dæmon og halvdæmons kamp EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

dæmon og halvdæmons kamp

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 19:05

T: 23:00
O: kun mig
V: nymåne
S: skoven


Mikala sad alene i skoven . Hun hade en lagen og svære kamp foran sig en halvdæmon i mod en fuldeblods dæmon det kunne Mikala slet ikke klar men hun måtte for søge eller hade hun tabet på for hånd hun hade træne i flere dag og uger til hendes live store og måske sidste kamp hun hade træne som en sindsyg siden hun fik at vide at hun måtte kæmpe for sit liv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 19:19

Ann kom gående ned af skovens smalle græssede stier. Hendes iskolde blå blik lå frem for sig på den gang af grønne grene og buske åbnede sig mere og mere for hende indtil hun så det åbne område foran sig, hvor pigen sad. Pigen Mikala. Hende havde Ann set et par gange her i området. Endnu en halvdæmon og så endda en af dem med varme sjæle... Et muligt nemt bytte, men hun måtte ikke lade skinnet bedrage.
Måske skulle man så til eller bare tage et kig på hvad denne halvdæmon mon overhovede havde forgang i?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 19:24

Mikala sad og så på månen hun nynne stille og urolig hun hade ikke hørt Ann kom i mod hende Mikala kunne ikke en gang mærke hende komme da hun ikke forkuset på noget eller nogen lige nu hun hade tralte med et slappe af ind til sin kamp den kom

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 19:28

Ann betragtede pigen lidt endnu.. Hun så ud til at forberede sig mentalt på et eller andet. Ann smilte fornøjet over synet. Hun virkede lidt.. utilpads med sin forberedelse, gjorde hun ikke?
"Venter på nogen, lille halvdæmon?" spurgte hun Mikala. Hun stod nu lidt bag hende. En af hendes evner. Teleportering af 23. grad. Meget kompliceret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 19:31

" aaarrhhh av " sagde mikala og faldt ned at sin træstub hvor hun hade sidde " nej slappe bare af ind til min kamp " sagsde Mikala hun så ned # en isdæmon åh nej vis det er hende som jeg skal kæmpe i mod så er jeg dødens * tænke Mikala bange og så ned i jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 19:35

Ann betragtede hende med et hævet øjenbryn da hun faldt. Et nærvevrag huh? Så skræmmende havde hun aldrig tiltænkt sig selv. Tværdigmod. Faktisk var hun gudesmuk. Det kunne ikke ses at hun var fuldblodsdæmon. Overhovedet ikke. Hun lignede derimod det smukke afkom af en engel, og en halv elver aspara.. Et mærkværdigt udseende for en dæmon. Meget endda.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 19:39

Mikala var bange og urolig for hvem hun skulle kæmpe i mos og hvor og hvornår hun skulle kmæpe for sit live og sin frihed for et ren Dæmon herskerstyre hun var datte af ilddæmone Belsibat en af undervendens værste dæmon so så skul hun hans enest barn kæmpe for live for at holde sin fars land sikke men vis hun død ville hans verden gå under

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 19:45

Ann betragtede endnu pigen med et roligt smil. En ilddæmon.. en brændende sjæl lige til at plukke.. "Hvad er dit problem?" sagde hun så eftersom hun hverken prøvede at skræmme pigen eller gøre hende utryg.
Ikke endnu ihvertfald .....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 19:48

" undskyld er bare lidt ude af mig selv " sagde mikala hun var bare urolig og bange hun viste ikke hven hendes modstander var eller hvordan hun skulle klar det hun viste at hun ikke hade en chanse for at overleve vis hun ikke kendet sin modstander

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 19:50

"Hvorfor?" spurgte Ann undrende og betragtede pigen i en tid. Virkede hun ikke bekendt egentlig? Som om hun på en måde var realativ med...? Nej. Det kunne hun da ikke være? Hun var jo kun halvdæmon, så var det jo ikke muligt? Vel?
Eller hvad?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 19:55

" jeg ved ikke hvem min modstander er eller hvornår kampen starte " sagde mikala hun hade det sammen dæmonmærke som sin far hade på skulderen hendes sad bare på hendes hånd hun var stolt over mærket som hun bare til ære for sin far den støster og stærkes dæmon i hele verndet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:00

Anns isblik gled hen over mærket på Mikalas skulder. Hun betragtede det i en tid grundigt idet hun smilede dæmonisk derefter. Så.. hendes mistanke var rigtig nok huh? Hun satte sig ned ved siden af hende uden lignende tegn på interesse. "Mit navn er Gahbrill'Ann." sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:04

" Mikala.Malaika.Isabella.Barta:Tung " sagsde Mikala hun sad samkrølle hun vugge urolig frem og tilbage i mens hun mindes sine forælder som hade betyde alt for hende i gemmen tiden men nu var de begge 2 døde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:07

Ann kiggede på Mikala med et roligt koldt blik. Sikke da et nærvøst væsen? Af en dæmon at være. Hun opførte sig mere som et menneske i Anns isblå øjne. Sikke en parodi.
"Hvorfor er du så ude af dig selv, Mikala?" sagde hun og betragtede den psykotiske vuggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:11

" tænket bare " sagde mikala og lag sig på ryggen hun så urolig ud ikke kun for sig selv men også for Inuyasha hvad ville han siger vis han så hendes lig vis hun bliv dræbet i kampen hun ryste svaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:14

Ann smilte sadistisk for sig selv idet hun bøjede hovedet lidt så det sortblå hår falde ned over hendes ansigt. "Sig mig, Mikala? Er du en ilddæmon konges datter?" sagde hun så."
Hvis hun var? Hvis hun dog var? Heheh....
En fangst..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:18

" ja min far ve ilddæmoners kongen belsibab " sagde Mikala hun satte sig op ig spang på ben og stille sig med ryggen til et træ hun ryste da hun var bange for hvad Ann ville gøre ved hende hun så ned men så hurtig op igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:25

Ann smilte roligt idet hun ligeså rejste sig op. "Jeg tror vi skal have en lille snak." sagde hun lurende og tog et par skridt imod Mikala. "Din kære far har noget jeg skal bruge, og du kan være min nøgle til det.. så.. vil du samarbejde eller skal jeg tage det i egen hånd?" sagde hun lusket, men stadig smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:28

" jeg ved slet ikke hvad du tale om hvad skulle min far ha som du har brug for " sagsde Mikala og bakke væk fra hende hun ryste hun kunne ikke rigtig lige Ann mikala satte i løb væk fra hende så hurtig hun overhovedt kunne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:30

Ann kiggede irriteret efter Mikala idet hun løb. Pokkers til stædig lille..! Hun satte ligeså af og begyndte at løbe efter hende. Hun anstrengede sig dog ikke. "Du kan stadig nå at stoppe og vi kan forhandle Mikala! Jeg behøver ikke at skade dig!" råbte hun efter hende.
Ellers bliver jeg først rigtig umedgørelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:35

Mikala faldt over en sten hun lå som lang hun var i skovenbunden hun græde ikke men ryste hun trak sig sammen med hovedt ind i mod sin mave så hun ikke kunne se Ann hun var rigtig bange for Ann hvordan kunne ann vide hvem hendes far var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:39

Ann stod nu ved siden af Mikala med et roligt blik ned på hende. Tsk. Hun så op og lod sine øjne blive hvide i et øjeblik. Med et begyndte en kuppel af is at omdanne dem. Spærre for resten af skoven og for himlen. Hun sænkede blikket imod Mikala med et kort suk. "Sådan. Nu kan vi måske tale og forhandle lidt." sagde hun med et lusket smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:42

" hvad vil du har " sagde mikala og skjuldte sit ansiget ind i mod sin mave hun var bange for at Ann ville gøre hende ondt men vis Ann gjore det ville hun få med Inuyasha og bestille han tillod igen at rør Mikala mere da hun var hans livs lys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:48

Anns smil fortog sig. "Noget materielt." sagde hun. "En af jeres kronjuveler. En såkaldt ildsten. Mange millioner år gammel." sagde hun og kiggede på hende igen. "Jeg ved at din familie har sådan en i jeres varetægt og jeg vil have den. Det er vigtigt." sagde hun og satte sig på hug.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:54

Mikala så på sit arm bånd den sad nemlig i Mikalas armbånd hun hade få af sin far hun så ned " hvad vil du med den vis du fik den alser " sagde Mikala of satte sig på hun holde en hådn omkring sit armbånd for Ann ikke skulle den sten som sad i den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon og halvdæmons kamp Empty Sv: dæmon og halvdæmons kamp

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum