Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

er fare vilde i Terre(Zankuji=privat)

Go down

er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) Empty er fare vilde i Terre(Zankuji=privat)

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 17:03

T: 23:00
O: ingen
V: overskyet
S: Terre


Mallie stod ved et vejskildt. Og kunne ikke finde vej da hun skulle finde et bar så hun skulle arbejte i ,men hun var fare vild i byen og kunne slet ikke finde baren som hun skulle så hun var bange og alene. Eller det tror hun da men hun kunne mærke at det var en anden en, men vedkommen kunne hun bare ikke se og man kunne ikke se at Mallie var en engel. Da hendes vinget var trukken ind i hendes ryg selv om at det gjore ondt på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) Empty Sv: er fare vilde i Terre(Zankuji=privat)

Indlæg af Zankuji Man 25 Okt 2010 - 17:15

Zankuji gik stille og roligt gennem terre og havde en skjorte på som var hvid og et par sorte bukser på og sko og han havde også sit sværd med sig fordi man ikke viste hvad der kunne ske i terre disse dage.
Han gik vider og fik øje på en pige som var ved et vejskilt *hvad laver hun der*tænkte han og gik hen til hende "hej"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) Empty Sv: er fare vilde i Terre(Zankuji=privat)

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 17:18

" hviiin sagde mallie. og hoppe en smule at forskrægels 2 ååh hvor gjore de min bange men hey " sagde Mallie, og så på adressen men kunne ikke finde den "kan de ikke hjælpe mig " xsagde Mallie forviret. Hun hade slet ikke funde ud af hvor i byne hun var henne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) Empty Sv: er fare vilde i Terre(Zankuji=privat)

Indlæg af Zankuji Man 25 Okt 2010 - 17:29

Han kiggede på damen der stod ved vejskiltet "det må du undskylde hvis jeg gjorde dig bange det var ikke min mening"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "jo men hvad er det jeg skal hjælpe dig med frøken"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "mit navn er Zankuji"sagde han venligt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) Empty Sv: er fare vilde i Terre(Zankuji=privat)

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 17:36

" jeg hedde Mallie og jeg lede efter en bar som skulle ligge her i nærheden men jeg ved ikke hvor henne " sahgde mallie og så på adressen og på skildte hun car rigtig godt fare vild i denne her store by

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) Empty Sv: er fare vilde i Terre(Zankuji=privat)

Indlæg af Zankuji Man 25 Okt 2010 - 17:59

Han kiggede på hende "hyggeligt at møde dig mallie"sagde han med et stille smil på sine læber "bar den skulle ligge den vej der henne"sagde han og pegede han over mod en bar som lå et stykke væk fra dem "er det den du leder efter"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber *hun er da vist lidt ny*tænkte han og kiggede på hende med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) Empty Sv: er fare vilde i Terre(Zankuji=privat)

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 18:06

2 nej der er ikke den for den jeg lede efter hedder den syngen dæmon 2 sagde mallia og så rundt efter den men hun var så forviret at det udløste et af hendes svimmelshed anfalde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) Empty Sv: er fare vilde i Terre(Zankuji=privat)

Indlæg af Zankuji Man 25 Okt 2010 - 18:09

Han kiggede på hende "ja okay den ved jeg så ikke hvor ligger for den har jeg endeligt ikke været på"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber.
Han kiggede på hende med et stille smil og prikkede til hende "noget galt"sagde han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) Empty Sv: er fare vilde i Terre(Zankuji=privat)

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 18:19

" ååh det er bare når jeg bliver forviret blive jeg meget svimmel og ar ved at falde on kuld " sahdge mallie hun stødte sig op af skildte for ikke at fallde om på gaden da hun var meget bange af sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er fare vilde i Terre(Zankuji=privat) Empty Sv: er fare vilde i Terre(Zankuji=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum