Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Welcome 2 my place // malika// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Welcome 2 my place // malika// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Welcome 2 my place // malika// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Welcome 2 my place // malika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Welcome 2 my place // malika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Welcome 2 my place // malika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Welcome 2 my place // malika// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Welcome 2 my place // malika// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Welcome 2 my place // malika// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Welcome 2 my place // malika// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Welcome 2 my place // malika//

Go down

Welcome 2 my place // malika// Empty Welcome 2 my place // malika//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 13:28

S~I katakomberne under teateret
T~23:00¨
V~Ingen betydning da det foregår inde
O~Azazel og hans hjem
P~http://26.media.tumblr.com/tumblr_l104hiOSPp1qzsnlzo1_400.jpg

__________________________

Det hele var klar, der var rytteligt, der var dækket op til 2 og nu manglede hun bare. Var dette en date, eller bare en gæst han skulle snakke med? Bare en gæst, hun var for ung til ham. Denne mand der ventede så inderligt på dette menneske skulle dukke op hed Azazel og var selv skyggedæmon, der var mange der frygtede ham fordi han var hvad han var, men han havde lært at kontrolere det, så der var ikke noget at være bange for. Hans 2 skygge løver stod og kiggede på ham og så over på den trappe som den unge dame skulle komme ned af, Var hun allerede på vej? Eller var det en anden som bare tullerede rundt oppe i teateret? Azazel gik over til trappen og fik øje på en mand " Det er helt sikkert ikke den person jeg venter" sagde han og grinte for sig selv og gik ned og ventede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome 2 my place // malika// Empty Sv: Welcome 2 my place // malika//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 13:33

Malika var til prøve. på et stykke som hun gerne ville være med i men hun fik ikke rollen, da vedkommen som lavet stykket sagdet at han ikke kunne brug et barn. Til den store rolle så Malika var komme forgæves hun hade øver på den, i flere uger og kom trist ned for at klæd om igen og for at gå hjem men hun faldet. Ned i gemmen en lem i gulvet og laver på et andet gulv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome 2 my place // malika// Empty Sv: Welcome 2 my place // malika//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 13:40

Azazel så bag sig idet han hørte et bump " Lucy og Lucifer tjek hvad det var" sagde han og pegede over på det sted han hørte lyden fra. De 2 løver kom der over og så denne pige og trak hende med over til Azazel. " Ser man det, lige til tiden, men regnede ikke med du kom fra den retning" sagde han og fik Lucy og Lucifer til at slippe hende. Han tog hende op i hans arme og satte hende på den ene stol " Det må jeg sige, en ung dame med talent"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome 2 my place // malika// Empty Sv: Welcome 2 my place // malika//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:02

Maliak så bange ud.Hun ryste over det hele " undskyls jeg faldt i gemme en lem i gulvet" sadge Malika og så ned, hun var ret bange af sig men der hade hun også en gode grund til. At være hun var ret lille og meget tynd sådan som hun så ud , men søde og kærlig det var hun nu en gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome 2 my place // malika// Empty Sv: Welcome 2 my place // malika//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:04

Azazel rystede på hovedet " Bare rolig det er helt okay, jeg har ventet dig" sagde han og satte sig på stolen overfor hende " Jeg hørte dit stykke, Du er nok noget af det bedste jeg nogensinde har hørt" sagde han og aede hendes kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome 2 my place // malika// Empty Sv: Welcome 2 my place // malika//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:12

2 tak men jeg fik bare ikke rollen. Som min søster hade håbe på hun siger altid at jeg vli blive en god skuespiller, når jeg blive voksen" sagde malika og så ned hendes øjen var safirgrøne. og det klædet hende lige som hendes sorthårog rødelæber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome 2 my place // malika// Empty Sv: Welcome 2 my place // malika//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:33

Azazel kiggede op på loftet og så ned igen " Lucy og Lucifer få de folk der oppe til at forstå at denne unge dame skal have den rolle" sagde han roligt og de 2 løver løb op af trappen og efter noget tid kom de tilbage. Fem minutter efter kunne man høre at hendes navn blev råbt op " Det er vist dig de kalder på" sagde han med et smil på læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome 2 my place // malika// Empty Sv: Welcome 2 my place // malika//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:39

Malika gik der op. hun var bange for hvad det ville ske hun fik rollen men fik også et advsrdelse, Om at passe på de løver og deres herre men dmem var Malika ikke mere bange for. De hade hjulpen hende med at får rollen og det var det bedste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome 2 my place // malika// Empty Sv: Welcome 2 my place // malika//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:42

Azazel gik op og så på da hun fik rollen, hvis hun var heldig kunne hun lige ane ham ude i forhallen. Han gav et lille nik som held og lykke og gik derefter ned til sin egen lille scene. Han ville sådan ønske at hans gamle elsker var her, da det var hende at scenen var lavet til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome 2 my place // malika// Empty Sv: Welcome 2 my place // malika//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:48

Malika øver sig være dag en dage var det slut. Rollen bliv tager fra hende uden grund og de sagde at de ikke kunne bruge , en som slet ikke hade det i sig som de skulle bruge. Malika sad bag scene og græde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome 2 my place // malika// Empty Sv: Welcome 2 my place // malika//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum