Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Where is it going to start? (Nobilus) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Where is it going to start? (Nobilus) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Where is it going to start? (Nobilus) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Where is it going to start? (Nobilus) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Where is it going to start? (Nobilus) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Where is it going to start? (Nobilus) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Where is it going to start? (Nobilus) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Where is it going to start? (Nobilus) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Where is it going to start? (Nobilus) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Where is it going to start? (Nobilus) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Where is it going to start? (Nobilus)

Go down

Where is it going to start? (Nobilus) Empty Where is it going to start? (Nobilus)

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 14:08

Sted: Stor centeret.
Tid: Omkring klokken 19:00.
Dato: 19. november.
Omgivelser: Andy og få medarbejdere som er ved at lukke centeret.
Vejret: Stille og rolig vind, mørk himmel.

En grå skikkelse af en kat nærmede sig en stor bygning også kaldt stor centeret i Di Morga, katten var ikke just en normal kat, det var en dreng som var i forklædning som animagus, halen svingede en smule frem og tilbage, i en stille bevægelse, dog ikke fordi han var glad. Han lod sine sorte øjne glide rundt og fandt en åbning som han løb hen til og gik ind i centeret, der var tomt ingen mennesker at få øje på, der kunne høres at der stadigvæk var nogen til stede, centeret var ved at blive lukket helt ned da alle medarbejderne havde fået fri fra arbejde.. Det var noget sent hen på dagen, knap så tæt på midnat, inden under katte skikkelsen, havde han en hvid t-shirt på, sorte tætsiddende bukser og en sort hættetrøje udover, og havde ikke gjort så meget ud af sit sorte hår, som bare sad glat og lidt pjusket. "Miav" kom der ud fra drengens mund, hvis navn var Andy Chaos. Han var 18 år gammel og kendte ikke sin eksistens. Han tænkte ikke over tiden, levede bare livet som det kom og tog de konsekvenser som han stødte på sine fødder. Han nærmede sig midten af centeret og satte sig ned.. slikkede let på sin ene pote, imens at han ignorerede disse lyde som man kunne høre, et tegn på at der snart ville blive meget mørkt. Han kunne sagtens finde et smuthul og kunne ud igen. Han havde bare ikke lyst til at tage hjem med det samme..da han ikke følte for det, han ville hellere være ude og være et sted som dette. Stilheden begyndte at dukke frem, men han havde intet imod det, han ville dog blive glad for at få lidt selskab.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Where is it going to start? (Nobilus) Empty Sv: Where is it going to start? (Nobilus)

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 18:08

En alarm kunne høres nogle meter væk, den kom fra en juvel forretning. Der havde lige været et indbrud, og vagterne løb forvirret rundt, der var nemlig intet spor af tyven, intet spor overhovedet. På kanten der omgav springvandet i midten af centeret kravlede en lille sortfodet fritte op. Om halsen havde den et flot rubin armbånd som den jo, tydeligvis lige havde stjålet, da prismærket stadig sad fast på den. Fritten var ikke just bare en veltrænet fritte, men i virkeligheden en animagus, den unge Nobilus Atticus, mestertyven, som han var kendt som blandt forbrydere. Han scannede området med de gule øjne og fandt da også hurtigt katten som han med det samme kunne se, ikke var en normal kat. Han rejste sig på sine bagben og lavede 'Shh' tegnet med sin pote foran munden hvorefter han hoppede ned fra springvandet og hen til en taske der lå godt gemt bag den store informations box. Han lod armbåndet dumpe ned i tasken og sprintede tilbage til springvandet hvor han med et elegant hop, sprang op igen. "Vent til.. De.. Lukker.. Centeret.." hviskede han lavt og håbede at katten ikke havde høreskader og kunne høre hvad han sagde.
Langsomt blev lyset i centeret slukket og alle porte og døre, samt gitter og hegn blev lukke forsvareligt via et advanceret elektrisk låsesystem.

Gæst
Gæst

Where is it going to start? (Nobilus) Empty Sv: Where is it going to start? (Nobilus)

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 18:39

Andy fik lidt af et chok da han fik øje på en fritte fra springvandet? Han rejste sig op og trådte nogle skridt tilbage på sine små poter da han ikke vidste hvad han skulle gøre.. han satte sig ned igen og nikkede lidt med sit lille hoved af en kat, imens lod han som ingenting og slikkede på sin ene pote. Han ventede på at denne fritte ville dukke frem igen fra sit skjul. Han forstod ikke hvorfor at han stjal.. og slet ikke på sådan et sted da fritten godt kunne ende med at blive fanget af vagterne. Andy lod sine sorte øjne glide rundt inden at han kiggede op mod springvandet, *Der er fri bane* tænkte han, og hans tanke gik ind igennem frittens.. Andy kunne ikke snakke på den måde som fritten kunne, når han var blevet forvandlet til en kat, han kunne tankelæsning. Tanken strejfede ham, hvad skulle fritten også bruge den rubin til? Selvom det kunne gøre en rig af selviske grunde?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 18:49

"Ikke helt.." hviskede han og sprang væk fra springvandet igen. Han gik over til en af søjlerne og kravlede op af den, helt op til toppen hvor han lod sig dumpe ned på et overvågningskamera. Han hoppede på det indtil det endelig faldt til jorden med et højt knald. Det var nu fulstændigt ødelagt. "Næste.." sagde han og sprintede hen til en anden af de fire søjler der omgav midten og gentog processen. Dette gjorde han fire gange indtil alle overvågnings kamerae var fulstændigt ødelagte. "Nu er der fri bane.." sagde han og forvandlede sig straks til sin menneskelige form. Det eneste han delte med fritteformen var de gule øjne, og de halvspidse hjørnetænder. Han kastede lidt med det lange sorte hår og nikkede til katten. Han var iført en rød hættetrøje hvorpå der var skrevet den usmagelige tekst "I founded World War II, and all I got was this lousy T-Shirt" samt et par sorte cowboybukser.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 19:04

Andy lod sine øjne følge efter ham da han sprang ned fra springvandet og gik videre over til en af søjlerne, kravlede op af den op til toppen hvor fritten lod sig dumpe ned på et overvågningskamera og ødelagde det og fortsatte på den måde end til at alle overvågningskameraer var ødelagt. Andy var noget imponeret og på den ene side så ikke, fritten som tydeligvis også var en animagus som ham selv var en tyv og han burde stoppes.. af nogen. Andy vidste bare ikke om det ville være klogt at deltage i det. Han nikkede enkel gang da han så at fritten forvandlede sig til sit menneskelige jeg og det samme gjorde Andy.
Og igen.. han havde en hvid t-shirt på, sorte tætsiddende bukser og en sort hættetrøje udover, og havde ikke gjort så meget ud af sit sorte hår, som bare sad glat og lidt pjusket. Han vendte sit blik mod drengen og sagde sagte med en alvorlig tone i stemmen ,,Det var ikke særlig smart det der..", mere sagde han ikke før at han gik hen og overfaldt ham, Andy ville ikke gå hen og blive uvenner med ham, men han var en tyv og han kunne ikke lide den slags. Han tog hurtigt fat i hans hænder og samlede dem i hans hænder, hvor han førte dem hen over hans hoved så han var fanget

,,Hvorfor stjal du?" spurgte han og hævede det ene øjenbryn imens at han så med alvorlige øjne på drengen hvis navn han ikke kendte. Drengen så ud til at han godt kunne være flink også videre, men Andy kunne bare ikke lide at han stjal og han ville prøve at stoppe ham i det, tage chancen også selvom Andy ikke engang kendte drengen! Han satte sig tungt ned på drengens mave imens at han holdte fast i hans hænder og ventede på at få et svar.. et ordentlig svar!.. Han vidste ikke om det endte med en slåskamp, men hvis det gjorde.. ville han nok ende med at stikke af som om at intet var sket.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 19:12

"Hmm.. Lad mig se.. Måske fordi jeg er på røven, og ikke har noget talent til at få et job med..?" sagde han sarkastisk og grinede. Men det passede jo, han var faktisk på røven, og noget så groft endda. Han havde hverken penge eller et sted at bo. Han havde kun det tøj han stjal og kunne få mad for alt hvad hans små fritte-poter kunne bære. Han kunne ikke stjæle nok til et sted at bo på grund af sin lille statur.

Han lod sit blik vandre op og ned af drengen der nu sad ovenpå ham. "Du maser mig.. Jeg er ikke særlig stærk.." sagde han og hev lidt efter vejret. Drengen sad nemlig lige ovenpå hans lunger og pressede luften ud af ham. "Jeg lover at jeg ikke flygter hvis du bare giver slip på mig.." sagde han så og kiggede op på drengen med et bedende blik, han havde ikke lyst til at stikke af nu hvor han endelig havde fundet en der delte hans specielle evne. "På Animagus ære" sagde han og gav drengen et lille men dog yderst respektfuldt nik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 19:22

Andy kiggede på ham med sigende øjne, inden at han slappede lidt mere af og slap hans hænder, og flyttede sig fra ham ved at han trillede ned fra hans mave og satte sig mere til rette på gulvet. Han lagde sit hoved en smule på skrå og så på drengen med sine sorte øjne.
,,Okay.. undskyld", mere sagde han ikke imens at han vendte blikket ned af mod sig selv. Han tøvede lidt før at han kiggede op på drengen igen.
Han havde ikke troet at han ville møde en som var Animagus også af samme køn, et eller andet sted ville han gerne hjælpe.
,,Er der noget jeg kan hjælpe med?" spurgte han stille og fortrak sine mundvige i et skævt smil imens at han så på ham, rakte han sin ene hånd imod ham ,,Andy Chaos" præsenterede han sig med et enkel nik, og mente et ord med hvad han sagde, han ville gerne hjælpe drengen.. også selvom han ikke kendte ham, men det ville han måske komme til med tiden? Medmindre at han selvfølgelig stak af så kunne Andy ikke stille mere op end han gjorde i forvejen.
Nogen gange hadet han sig selv for at være så venlig som han var, men det var bare af hans natur, men nogen gange gad han heller ikke at være i nærheden af nogen eller snakke med nogen, af og til havde man vel også brug for alene tid ikke?
Andy så noget afventende på drengen og håbede på at han ville blive samt præsentere sig for ham, som han selv lige havde gjort. Drengen lød ikke til at være så slem igen efter at han havde sagt at han ville love at blive på animagus ære.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 19:40

"Nobilus.. Nobilus Atticus, Mestertyven.." sagde han og kæmpede for at få vejret igen. Da det endelig lykkedes at samle luften i sine lunger, satte han sig også op og tog et kig på den anden dreng. Endelig havde han mødt en anden animagus.. Og så endda en lækker en! tænkte han for sig selv og smilede varmt til drengen. "Og nej, jeg tvivler stærkt på at der er noget du kan hjælpe med.. Men tak for tanken!" sagde han og virkede nærmest lykkelig.. Han rettede lidt på sin t-shirt og rystede med sit hår. "Så, må jeg kalde dig Cha?" spurgte han og lagde også sit hovede på skrå som var han et dyr. Da han havde levet det meste af sit liv som fritte havde det da også en stor del af ham, og han elskede at være dyrisk.

Med et lille suk trak han sin halskæde frem fra under trøjen og lod den hænge frit. Den var af det pureste guld.. En fantastisk smuk og uden tvivl antik medallion hvori der var et billede, men medallionen var lukket og afslørede derfor ikke indholdet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 19:51

,,Ch..a?" gentog han nærmest og rystede igen på hovedet, men nikkede derefter, han var ikke van til at blive kaldt noget andet end Andy da hans navn i forvejen var meget kort. Han bed sig let i underlæben imens at han så på Nobilus og opdagede halskæden som han tog frem som før lå under hans trøje.
,,Så.. kalder jeg dig Ilus" sagde han med et nik og smilede svagt imens at han prikkede til ham i siden af maven ,,det klinger ikke rigtig med at kalde dig for mestertyven" sagde han mere eller mindre tænkende og blinkede med det ene øje. Han sukkede alligevel lydløst ,,Hm.. du må godt komme forbi min lejlighed i Logement, når du har lyst så du altid har et sted.. i al fald?" sagde han, som han bare forslog at han kunne gøre hvis han virkelig, virkelig kom så meget knibe på et tidspunkt at han vidste hvor han skulle tage hen i sidste ende.
Han prikkede til ham igen og sendte et uskyldigt smil, da Andy åbenbart syntes at det var sjovt, han blev glad over at møde en anden animagus, det var første gang at det skete for ham at han mødte en af sin egen race.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 19:59

"Orv.. Tak.. Super mange tak Cha!" sagde han og smilede et stort tandpasta smil til ham. Han spandt lidt da han blev prikket i siden, da han rent faktisk nød det.. "Ehh.." sagde han lavt mens en rødmen langsomt sneg sig over hans kinder. Bare for at ændre emne på en eller anden måde, begyndte han at prikke Andy på samme måde som Andy prikkede ham. "Du ved godt at du er ret lækker.. Ikke?" sagde han lavt og forsøgte ikke at virke anmasende.. Men han var bare sådan, en direkte person der sagde hvad han mente lige når det passede ham. "Og jeg vil give dig ret i.. Mestertyven, det klinger ikke rigtigt.. Men det ser fandme godt ud på eftersøgning plakater!". Han udstødte en lille latter, mest for at aflede Andy fra hvad han lige havde sagt om hans udseende før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 20:30

Andy kiggede på ham og mærkede varmen i kinderne, han rødmede svagt da han sagde at han var lækker?.. Han undslap et lille grin over det sidste han sagde og vrid sig en smule da Nobilus prikkede til ham. "Du er nemlig ikke ond af hvad jeg ved.." sagde han hentydet til med at Ilus blev kaldt for mestertyven. "Enten ville du have stukket af eller slået mig ned" sagde han og fniste, og prikkede til ham igen.
"Har lyst til at drikke.." sagde han stille og tænkende imens at han lod sig falde ned at ligge på hans skød med hovedet, og kiggede op på ham, "Syntes du at jeg er lækker?" spurgte han og bed sig noget hårdt i læben så der kom et bidemærke, han kunne ikke lade være med at spørge igen, han kiggede forsigtigt op i hans øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 20:40

"Jeg er tyv, ikke voldsperson" sagde han og grinede lavt inden han fortsatte.. ".. Men jeg er dog lidt af en såkaldt 'Anarkist..". Han rødmede meget da Andy lagde sit hovede i hans skød men nikke ikke destro mindre. "Du er mega lækker.." hviskede han og lod en meget forsigtig finger løbe ned over hans kind.. "Og du er nuttet som en kat.." sagde han og placerede nu sine hænder på hans mave forsigtigt. "Hvad synes du om mig..?" spurgte han, mest for at skifte emne og også for at aflede fra hans røde kinder. For fanden han rødmede lige nu.. Det var næsten forfærdeligt så meget han rødmede lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 20:52

Han så på ham og lod ham gøre hvad han ville, "En meget dygtig tyv.." sagde han og lukkede sine øjne da han mærkede hans hånd på sin kind, "Du er også lækker.. dejlig og blød.." sagde han og bed sig hårdt i læben, hvad var det han sagde? Andy plejede ikke at være så åben... "Du kunne lære mig at stjæle.." sagde han pludselig og smilede, "være din lærling" hviskede han og mærkede at Ilus hænder nu lå på hans mave. Han rødmede ikke mere.. kiggede bare op på ham og tog det hele roligt.
Der var jo endelig mørkt der hvor de sad.. Andy kunne se ham lidt, men ikke meget. Han puttede sig mere ind til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 21:00

"Tjo.. Men.. Hvorfor ville du vælge en tyvs liv..?" spurgte han og hævede et øjenbryn inden han med stille stemme fortsatte.. ".. Det er altså et hårdt og til tidere træls liv..". Han nussede Andy's mave forsigtigt og kiggede direkte ned i de sorte øjne. Hans egne gule øjne lyste lidt op i mørket. "Cha, jeg vil lære dig det, på en betingelse.. Nej.. To. Et.. Vi gør din lejlighed til vores gemmested.. og to, jeg vil have et kram!" sagde han og spandt kælent. Det lignede ham ikke at lade sig blive forført af dejlige følelser.. Men lige nu kunne han ikke stoppe sig selv, der var et eller andet over Andy der gjorde at han bare fik lyst til at kæle og kramme ham.. Måske katte delen af ham? eller måske stak det dybere, en lille forelskelse der måske var igang med at vokse nede i hans mave?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 21:18

"Fordi jeg vil også have at der sker noget mere i mit liv" sagde han stille og smilede svagt, imens at han så op på ham, "Mit liv er noget.. kedeligt?" sagde han. "Min lejlighed er ikke det store.. Logement er et snusket sted.. er ikke ligefrem rig selv" sagde han og kiggede på ham, og nikkede alligevel til det som han sagde, "Det er fine betingelser for mig" sagde han og satte sig op inden at han førte sine arme omkring ham og krammede ham ind til sig. "Kender du egentlig en vej ud fra centeret.. for der er jo lukket alle vegne.." sagde han og fugtede let sine læber, det var ikke fordi han ville væk fra centeret med det samme, men de måtte jo væk inden at vagter og medarbejdere også videre kom igen.. før at centeret åbnede igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 21:30

Han nussede sin kind imod Andy's på en yderst kælen måde da han blev krammet. Han lod sine arme folde sig om drengens liv og trak sit hovede tilbage for at kigge ind i Andy's øjne og svare på hans spørgsmål. "Ja, Ja det gør jeg" svarede han og smilede varmt. "Og.. Jeg er sikker på at vi sammen kan skaffe nok penge til at købe et stort hus et eller andet sted! Med fladskærms tv og.. Bobblebad og.. En blød seng.. og Uhm.. En vinkøler.. og så videre..". Han lagde forsigtigt sin pande imod Andy's og fortsatte sin stirren ind i hans øjne imens han stille bed sig selv i læben.. Hvor var han dog tiltrækkende lige nu.. Han havde en forfærdelig lyst til at kysse ham..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 21:53

Han smilede og mærkede hans arme nede omkring hans liv, han kiggede lidt ned af sig selv inden at han så ind i hans øjne, "Min vej ud.. blev alligevel lukket også.. det var en dør.. som jeg havde regnet med ville stå åben" sagde han stille og bed sig lidt i læben, han trak sig lidt.. tættere på ham, "du er også en flot fritte.. vidste du godt det?" spurgte han og sendte et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 22:02

"Og du er nok.. den mest attraktive kat.. jeg nogensinde har mødt.." sagde han og bed sig lidt hårdere i læben. Nu ville han gøre det.. Briste eller bære.. Han lænede sig lidt længere frem og holdt øjenkontakten indtil han lagde sit hovede lidt på skrå og placerede sine læber imod Andy's.. Hvor var de dog bløde.. og hvor føltes det dog varmt og rart.. Han håbede blodt at Andy også kunne lide det ligeså meget.. I dette øjeblik vidste han, at han var blevet forelsket i ham..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 22:19

Han mærkede noget blødt ramme hans læber..han havde det lidt som om at det var en drøm i starten, men han fandt ud af at Ilus kyssede ham.. Andy lukkede sine øjne og kyssede ham igen.. masserede sine læber mod hans og førte sine arme op omkring hans nakke.. et nydende suk undslap fra hans læber imens at han lod sine læber berøre hans.. Andy var også ved at blive forelsket i ham.. ? Nogle følelser som han ikke kunne beskrive lige nu.. "Mh.." mumlede han og kyssede ham igen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 22:29

Han lod sine arme hvile om Andy's liv og trak ham endnu tættere på så deres kroppe nu mødtes. Hans hjerte hamrede som et damp tog på afveje. For fanden hvor føltes det rart.. Det var et kærligt og emotionelt kys som han, lagde al sin kærlighed i.. Han selv lod også et nydende suk undslippe sine læber imens han trak Andy op på sit skød. Sin ene hånd lod han hvile på hans brystkasse og den anden lod han ligge på Andy's lår som han nussede blidt og forsigtigt. Han ville gerne have at dette øjeblik skulle vare for evigt! Dette var første gang han var forelsket, sådan for alvor, og det føltes fantastisk!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 22:41

Han åbnede sine øjne lidt og kiggede på ham ud af øjenkrogen, han udstødte et lavt støn da han mærkede hans ene hånd mod hans lår.. som Ilus nussede.. han rødmede lidt, men kyssede ham bare.. igen og lænede sig lidt mod ham så det endte med at Ilus lå på gulvet med ham over sig.. "Uhm.." mumlede han og kiggede på ham, imens at han rødmede mere end at han gjorde før. Nobilus lokkede noget frem i ham.. som han ikke havde regnet med.. han følte.. sig mere åben og han var blevet forelsket i ham.. alt det som gik ham på nerverne var forsvundet.. han tænkte kun på ham..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 22:55

Han lod sine hænder langsomt glide ned på Andy's bagdel som han forsigtigt nussede og kælede for imens han fortsatte kysset. Efter noget tid trak han sit hovede tilbage og kiggede op på Andy med et kærligt og sødt smil. "Jeg.. Jeg er forelsket i dig Cha.." sagde han og holdt stadig kærligt fast i hans numse. "Er du.. Du ved.. Også forelsket i mig..?" spurgte han og tænkte ikke rigtigt på andet end Andy lige nu, ikke engang på hvad klokken var og hvornår der ville komme mennesker tilbage til centeret. Det eneste han tog sig af lige nu, var drengen ovenpå ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 23:12

Han så på ham og hævede det ene bryn imens at han begyndte at rødme igen.. "jeg elsker også dig" sagde han og nikkede kort imens at han tog fat i hans trøje, stønnede han lavt igen da Ilus tog.. ham på røven.. han hev lidt i hans trøje som et tegn på at han gerne ville have den af ham.. men han var forsigtigt.. han havde aldrig før haft noget med en af samme køn.. men alligevel følte han sig også tryg hos Ilus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 11:05

Han tog ligeså forsigtigt fat i sin ejen trøje og hjalp Andy med at tage den af hvilket afslørede hans ret så veltrænede overkrop. Han lagde derefter igen sine hænder på Andy's numse og trak ham lidt tættere på hvorefter han stille og forsigtigt bed ham i øreflippen. "Mhmm.. Tastey.." sagde han drillende hvorefter han hviskede i hans øre "Jeg har ledt efter dig.. Like.. Forever..".

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 11:42

Han rødmede svagt da han hviskede ind i hans øre og kiggede på hans veltrænede mave, inden at han så ind i hans øjne igen "jeg er din.." sagde han og lagde sit hoved ned på hans brystkasse, tæt på hans ene brystvorte som han kyssede blidt og begyndte at sutte lidt på.. han stønnede lavt igen da han tog ham på røven.. Han nød det fuldt ud og ville bare være hos ham, "så længe du vil have mig" hviskede han mod hans øre og bed drilsk i hans øreflip inden at han kyssede hele vejen ned af hans hals og videre ned til hans kraveben. Andy havde ikke troet at det ville ske, og så netop ske i stor centeret.. men det var lige meget når der stadig var lidt mørkt og at der ikke var andre mennesker og væsner til stede, så havde han ikke noget imod selvom det var et offentlig sted.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum