Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her)

Go down

Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her) Empty Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her)

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 13:21

Advents konkurrence!

Ja, som mange læste i går, vil jeg sætte advents konkurrencer op, det vil foregå sådan, at hver søndag vil der blive kåret en vinder, i de forskellige discipliner; Bedste digt, bedste novelle, bedste tegning, og bedste sang. Dette vil være optakten på, at vi vil have flere konkurrencer, når vi kommer efter julen. Men alt det tager vi derefter, nu må vi hellere tænke på det som sker lige nu og her.

Kravende for at være med i konkurrencen.

- Skal du være villig til at sætte tid af, til at lave et digt, novelle, tegning, og sang.
- Det skal være helt nye, det vil sige, at det ikke går at man tager et gammelt digt som man før hen har fået rigtig meget respons fra.
- Efter som at det er ved at være jul, synes jeg det ville være på sin plads, at alt dette skal handle om julen. Ellers er emnet frit.

Når i så vil være med i konkurrencen, sender du en pm til mig. Med Advents konkurrence i overskriften. Derefter kan du lige hurtigt skrive en salgs hilsen til mig, og derefter digtet.

Hvordan vil selve konkurrencens foregå?

- Du skriver dit digt, sang osv. og sender det til mig over pm.
- Jeg vil derefter læse alle digtene igennem, og vælge tre jeg synes rigtig godt om.
- Når de tre er valgt inden torsdag, vil jeg lave et nyheds indlæg, hvor disse tre digte vil indgå, og derefter lade brugerene på vie bestemme hvem den endelige vinder skal være.

Hvis du føler at du derefter er uretfærdigt behandlet, så skriv dog en pm til mig. Også vil jeg forklare mig, eller nikke og sige det kan jeg godt forstå. Det er første konkurrence vi har på vie, så bær lige over, at det måske ikke funker helt så godt fra starten af! Men håber folk vil være med, og sender en masse dejlige digte til
mig.

Hilsen Faith At Silver

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her) Empty Sv: Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her)

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 14:43

Lige et opsummering, husk at sende et digt omkring jul til mig inden torsdag ^^ .. præmien er at du kan få åbnet en evne :)

Gæst
Gæst

Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her) Empty Sv: Konkurrence start (Alle medlemmer som vil være med, klik her)

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 14:49

Husk det er sidste dag i dag, til at tilmelde sig!

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum